Og³oszenie z dnia 2021-04-28
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00050511/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-11
- 2021/BZP 00096968/01 - Wynik z dnia 2021-06-28
Og³oszenie nr 2021/BZP 00042473 z dnia 2021-04-28 |
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa materia³ów medycznych (powtórzony)
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Samodzielny Publiczny Zespó³ Opieki Zdrowotnej w ¦widnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000311674
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Le¶na 27-29
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpital.swidnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpital.swidnica.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa materia³ów medycznych (powtórzony)
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-73a1374a-a805-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00042473
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00003885/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.14 Materia³y medyczne (powtórzony)
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://szpital-swidnica.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej pod adresemhttps://szpital-swidnica.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html 2. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie,odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (art. 61 pzp). Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i 730). 3. Zawiadomienia, o¶wiadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazuj±:a)drog±elektroniczn±:zamowienia@szpital.swidnica.pl; b) poprzez Platformê, dostêpn± pod adresem: https://szpital-swidnica.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia o warto¶ci mniejszej ni¿ progi unijne ofertê, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. w art. 125 ust.1, sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (art. 63 ust.2 pzp). 2.Postêpowania zakupowe prowadzone s± przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy Przetargowej SP ZOZ w ¦widnicy https://szpital-swidnica.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html lub mailem. Do po³±czenia u¿ywany jest szyfrowany protokó³ HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa siê przy pomocy protoko³u SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufno¶æ transmisji danych przesy³anych przez Internet. Wykonawca posiadaj±cy konto na Platformie Przetargowej SP ZOZ w ¦widnicy: ma dostêp do mo¿liwo¶ci z³o¿enia,zmiany, wycofania oferty, a tak¿e funkcjonalno¶ci pozwalaj±cych na zadawanie pytañ do tre¶ci SWZ oraz komunikacjê z Zamawiaj±cym w pozosta³ych obszarach. Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê z wykonawcami na adres mailowy podany w SWZ (z zastrze¿eniem, ¿e oferta wraz z za³±cznikami z³o¿ona musi byæ na platformie). 3. Wymagania techniczne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy u¿yciu Platformy Przetargowej SP ZOZ w ¦widnicy: a) Dopuszczalne przegl±darki internetowe: Internet Explorer 10 i nowsze, Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera; b) Pozosta³e wymagania techniczne: dostêp do sieci Internet, obs³uga przez przegl±darkê protoko³uXMLHttpRequest – ajax, w³±czona obs³uga JavaScript, zalecana szybko¶æ ³±cza internetowego powy¿ej 500 KB/s, zainstalowany Acrobat Reader, zainstalowane ¶rodowisko uruchomieniowe Java -Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszych) W przypadku aukcji z podpisem elektronicznym dopuszczalne s± przegl±darki internetowe: dla Windows Vista: Internet Explorer 8,Internet Explorer 9, dla Windows 7: Internet Explorer 9, Internet Explorer 11, dla Windows 8: Internet Explorer 11, dla Windows 10: Internet Explorer 11d) Wspierane s± rozwi±zania dostarczane przez firmy: Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Warto¶ciowychS.A., Centrum Obs³ugi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby RozliczeniowejS.A., Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Asseco Data Systems S.A., Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy SafeTechnologies S.Ae) Instrukcja z³o¿enia oferty ¶rodkiem komunikacjielektronicznej w niniejszym postêpowaniu dostêpna jest na stroniehttps://szpital swidnica.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.htmlw zak³adce INSTRUKCJE plik Udzia³ w trybie podstawowym bez negocjacji. 4. ¦rodkiem komunikacji elektronicznej, s³u¿±cym z³o¿eniu ofertyprzez Wykonawcê, jest jego prawid³owe z³o¿enie na Platformie dostêpnej pod adresem https://szpital swidnica.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html w wierszu oznaczonym tytu³em oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postêpowaniem. Korzystanie z Platformy Przetargowej przez Wykonawcê jest bezp³atne. 5. Zawiadomienia, o¶wiadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcyprzekazuj±:a) drog± elektroniczn±: zamowienia@szpital.swidnica.pl, b) poprzez Platformê, dostêpn± pod adresem: https://szpital-swidnica.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html 6. Po stworzeniu lub wygenerowaniu przez Wykonawcê dokumentu elektronicznego Wykonawca podpisuje ten dokument kwalifikowanym podpisem elektronicznym, wystawionym przez dostawcê kwalifikowanej us³ugi zaufania, bêd±cego podmiotem ¶wiadcz±cym us³ugi certyfikacyjne – podpis elektroniczny, spe³niaj±ce wymogi bezpieczeñstwa okre¶lone w ustawie z dnia 5 wrze¶nia 2016 r. o us³ugach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz.U. z 2020 r. poz. 1173 t.j.) lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznychw zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektyw3y 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), dalej RODO, informujê, ¿e:1. Administratorem Pani/Pana danych osobowychjest Samodzielny Publiczny Zespó³ Opieki Zdrowotnej w ¦widnicy, zwany dalej: „Administratorem”. Mo¿esz skontaktowaæ siê z Administratorem pisz±c na adres: Samodzielny Publiczny Zespó³ Opieki Zdrowotnej w ¦widnicy, 58-100 ¦widnica, ul. Le¶na 27-29 lub telefonuj±c pod numer: 74 8517400 /Mo¿esz równie¿ skontaktowaæ siê z Administratorem za po¶rednictwem powo³anego przez niegoinspektora ochrony danych pisz±c na adres: Samodzielny Publiczny Zespó³ Opieki Zdrowotnej w ¦widnicy, 58-100 ¦widnica, ul. Le¶na 27-29 lub adres email: iod@szpital.swidnica.pl 2. Pani/Pana dane przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lubpodmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 19 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. poz. 2019 r.z pó¼ñ.zm.), dalej „ustawa Pzp”.4. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, oraz zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt obowi±zuj±cym wSamodzielnym Publicznym Zespole Opieki Zdrowotnej w ¦widnicy. 5. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.6.Posiada Pani/Pan:na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych,na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych٭,na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art.. 18 ust. 2RODO٭٭,prawo downiesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.7. Nie przys³uguje Pani/Panu: w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO, na podstawie art. 21 RODOprawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.8. W oparciu o Pani/Pana dane osobowe Administrator nie bêdzie podejmowa³ zautomatyzowanych decyzji w tym decyzji bêd±cych wynikiem profilowania٭٭٭ .Wyja¶nienia:٭ skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿eskutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.٭٭ prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.٭٭٭ profilowanie, oznacza dowoln± formê zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej, w szczególno¶ci do analizylub prognozy aspektów dotycz±cych pracy tej osoby fizycznej, jej sytuacji ekonomicznej, zdrowia, osobistych preferencji, zainteresowañ, wiarygodno¶ci, zachowania, lokalizacji lub przemieszczania siê.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ujête w punkcie powy¿ej.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: EA/9/TPBN/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 6
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 1 - Maski anestetyczne jednorazowego u¿ytku; rurki ustno-gard³owe Guedela; rurkiintubacyjne, filtry elektrostatyczne, ko³derki grzewcze, Szczegó³owy opis przedmiotu zamówieniazawarty jest w za³±czniku nr 4 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy przedmiotu zamówienia dla zamówieñ bie¿±cych liczony od momentu z³o¿enia zamówienia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 2 - Rurka tracheostomijna; Wymiennik ciep³a i wilgoci do rurek tracheostomijnych do tlenoterapii biernej; Opaska do rurek tracheostomijnych dla doros³ych; Podk³adki do rurek tracheostomijnych dla doros³ych. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w za³±czniku nr 4 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy przedmiotu zamówienia dla zamówieñ bie¿±cych liczony od momentu z³o¿enia zamówienia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 3 - Ig³y do blokad nerwów obwodowych do symulatora STIMUPLEX. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w za³±czniku nr 4 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy przedmiotu zamówienia dla zamówieñ bie¿±cych liczony od momentu z³o¿enia zamówienia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 4 - Podwójny cewnik BAL do diagnostycznego p³ukania oskrzelowo -pêcherzykowego, Zestaw do pobierania wydzieliny oskrzelowej i bezpiecznego transportu. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w za³±czniku nr 4 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy przedmiotu zamówienia dla zamówieñ bie¿±cych liczony od momentu z³o¿enia zamówienia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 5 - Zestaw do pomiaru ci¶nienia ¶ródbrzusznego. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w za³±czniku nr 4 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy przedmiotu zamówienia dla zamówieñ bie¿±cych liczony od momentu z³o¿enia zamówienia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 6 - Akcesoria jednorazowe do AIRVO 2Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w za³±czniku nr 4 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy przedmiotu zamówienia dla zamówieñ bie¿±cych liczony od momentu z³o¿enia zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.2. Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków (art. 274 ust.4 Pzp).3. Podmiot zagraniczny.3.1. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:1) odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 6 rozporz±dzenia z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (odpowiednio pkt. 10/1/a SWZ)- sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: a) nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury. 3.2. Dokument, o którym mowa w pkt 3.1 ppkt 1, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.3.3. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentu, o których mowa w pkt 3.1 ppkt 1, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Przepis pkt. 3.2 stosuje siê.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
1. Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych przedmiotowych ¶rodków dowodowych:a) Foldery i/lub inne materia³y producenta oferowanych wyrobów potwierdzaj±ce spe³nienie wymagañ Zamawiaj±cego w zakresie opisu przedmiotu zamówienia.Wszystkie dokumenty potwierdzaj±ce posiadanie przez oferowane towary wymaganych parametrów musz± byæ wyra¼nie oznakowane numerem zadania i pozycji, której dotycz±.b) Certyfikat CE lub równowa¿ny lub deklaracjê zgodno¶ci lub równowa¿n± potwierdzaj±ce zakwalifikowanie oferowanego produktu jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 186) potwierdzaj±ce spe³nienie przez wyrób wymagañ zasadniczych o których mowa w art. 23 ust. 1 ustawy o wyrobach medycznych, lub w zakresie, w jakim stwierdzono ich zgodno¶æ z odpowiednimi krajowymi normami przyjêtymi na podstawie norm og³oszonych w Dzienniku Urzêdowym Unii Europejskiej.Wszystkie dokumenty potwierdzaj±ce posiadanie przez oferowane towary wymaganych parametrów musz± byæ wyra¼nie oznakowane numerem zadania i pozycji, której dotycz±.c) O¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e oferowane wyroby s± dopuszczone do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2020 r. poz. 186) i innymi obowi±zuj±cymi w tym zakresie przepisami prawa (wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ).2. Przedmiotowe ¶rodki dowodowe Wykonawca sk³ada wraz z ofert±3. Zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku gdy wykonawca nie z³o¿y przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe bêd± niekompletne, zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie.4. Zamawiaj±cy akceptuje odpowiednie przedmiotowe ¶rodki dowodowe, inne ni¿ te, o których mowa w art. 105 ust. 1 i 3 ustawy Pzp, w szczególno¶ci dokumentacjê techniczn± producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostêpu do certyfikatów lub sprawozdañ z badañ, o których mowa w art. 105 ust. 1 i 3 ustawy Pzp, ani mo¿liwo¶ci ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostêpu nie mo¿e byæ przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem ¿e dany wykonawca udowodni, ¿e wykonywane przez niego dostawy spe³niaj± wymagania, cechy lub kryteria okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia lub kryteriów oceny ofert, lub wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia.5. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci przedmiotowych ¶rodków dowodowych.5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
I. Do oferty wykonawca musi za³±czyæ: 1. formularz ofertowy (za³. nr 1 do SWZ), 2. aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o którym mowa w art. 125 ust.1 Pzp o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego (za³. nr 2 do SWZ), 3. Formularz ilo¶ciowo – cenowy sporz±dzany przez Wykonawcê na podstawie za³±cznika nr 4 do SWZ, odpowiednio na zadanie, na które Wykonawca sk³ada ofertê, 5. Pe³nomocnictwo (je¿eli dotyczy). 6 Przedmiotowe ¶rodki dowodowe okre¶lone w swz i og³oszeniu II. Opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich zadañ: 1) Przedmiotem zamówienia s± sukcesywne dostawy materia³ów medycznych. 2) Przedmiot zamówienia podzielony zosta³ na 6 zadañ. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w za³±czniku nr 4 do SWZ. 3) Oferty nie zawieraj±ce pe³nego zakresu przedmiotu zamówienia okre¶lonego w poszczególnych zadaniach okre¶lonych w Za³±czniku nr 4 do specyfikacji zostan± odrzucone na podstawie art. 226 ust.1 pkt. 5 SWZ. 4) Wszelkie nazwy w³asne produktów i materia³ów oraz norm i atestów przywo³ane w specyfikacji s³u¿± okre¶leniu po¿±danego standardu wykonania i w³a¶ciwo¶ci oraz wymogów technicznych za³o¿onych dla przedmiotu zamówienia. Zamawiaj±cy dopuszcza w tym przypadku zastosowanie rozwi±zañ równowa¿nych. 5) Je¿eli Zamawiaj±cy w opisie przedmiotu zamówienia wskaza³ ewentualnie znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego Wykonawcê, dopuszcza siê zaoferowanie rozwi±zañ równowa¿nych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jako¶ciowych oraz funkcjonalnych itp. 6) Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zanie spe³nia wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. W takim przypadku, Wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych wraz z jego opisem lub normami. 7) W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajd± siê odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym. KOD CPV: 33.14.00.00-3SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana postanowieñ umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci, w przypadkach przewidzianych w niniejszej umowie lub po spe³nieniu przes³anek przewidzianych w ustawie Prawo zamówieñ publicznych,w szczególno¶ci w art. 455 tej ustawy. 2. Niedopuszczalna jest, pod rygorem niewa¿no¶ci, taka zmiana niniejszej umowy oraz wprowadzenie do niej takich postanowieñ, które by³yby niekorzystne dla Zamawiaj±cego, je¿eli przy ich uwzglêdnieniu nale¿a³oby zmieniæ tre¶æ oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, ¿e zachodzi jedna z przes³anek, o których mowa w art. 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.3. Dopuszcza siê zmianê umowy w zakresie przedmiotu zamówienia w sytuacji gdy nast±pi zmiana numerów katalogowych produktów, przy jednoczesnym zastrze¿eniu braku zmian cen na wy¿sze oraz jednoczesnym podtrzymaniu co najmniej parametrów przedmiotu zamawianego.4. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê umowy w przypadku zmiany obowi±zuj±cej stawki podatku od towarów i us³ug (VAT), ceny netto pozostan± bez zmian, natomiast ceny brutto okre¶lone w umowie ulegn± odpowiedniej zmianie. Zmiana cen spowodowana wprowadzeniem ustawowej zmiany stawki podatku VAT obowi±zuje od dnia wskazanego w ustawie. 5. Dopuszcza siê zmianê umowy w zakresie terminu jej obowi±zywania w przypadku wyst±pienia gwa³townej dekoniunktury lub innych nieprzewidzianych okoliczno¶ci, niezale¿nych od ¿adnej ze Stron (gospodarczych, politycznych, spo³ecznych, atmosferycznych itp.), które w bezpo¶redni sposób wp³yn± na okoliczno¶ci realizacji umowy.6. Dopuszcza siê zmianê umowy w zakresie ceny przedmiotu umowy w przypadku przed³o¿enia przez Wykonawcê oferty korzystniejszej – zawieraj±cej ni¿sz± cenê ni¿ dotychczasowa, przy za³o¿eniu, ¿e wynagrodzenie Wykonawcy nie zmniejszy siê o wiêcej ni¿ 20%.7. Dopuszcza siê zmianê umowy w zakresie przedmiotowym, to jest zast±pienie produktu objêtego umow± odpowiednikiem w przypadku:a) zaprzestania wytwarzania przez producenta asortymentu objêtego umow±, b) wyga¶niêcia ¶wiadectwa rejestracji,c) przed³o¿enia przez wykonawcê oferty korzystniejszej dla Zamawiaj±cego.8. Zmiana, o której mowa w ust. 7 powy¿ej, bêdzie dopuszczalna pod warunkiem, ¿e odpowiednik: bêdzie spe³nia³ wszystkie wymagania Zamawiaj±cego okre¶lone w specyfikacji warunków zamówienia, nie bêdzie mia³ ni¿szych parametrów od zaoferowanego w ofercie oraz bêdzie znajdowa³ zastosowanie co najmniej w tych samych wskazaniach co asortyment objêty umow± i przy cenie nie wy¿szej ni¿ cena asortymentu objêtego umow±.9. Zmiany, o których mowa wy¿ej mog± dotyczyæ nadto sposobu konfekcjonowania asortymentu.10. Dopuszczalne s± zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postêpowania o udzielenie zamówienia, których ³±czna warto¶æ jest mniejsza ni¿ progi unijne oraz jest ni¿sza ni¿ 10% warto¶ci pierwotnej umowy, w przypadku zamówieñ na dostawy, a zmiany te nie powoduj± zmiany ogólnego charakteru umowy.11. Zamawiaj±cy przewiduje wprowadzenie zmian wysoko¶ci wynagrodzenia, po pisemnym wniosku Wykonawcy, nie wcze¶niej ni¿ po up³ywie 12 miesiêcy od dnia zawarcia umowy, w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego, b) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, c) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub ubezpieczenie zdrowotne, d) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych (Dz.U. poz. 2215 oraz z 2019 r. poz. 1074 i 1572) - je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcê. 12. Wszystkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-05-13 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma https://szpital-swidnica.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-13 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-06-11
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Sposób oceny ofert dla ka¿dego z zadañ: 1. Zamawiaj±cy oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostan± odrzucone przez Zamawiaj±cego.2. Stosowanie matematycznych obliczeñ przy ocenie ofert stanowi podstawow± zasadê oceny z³o¿onych ofert, które oceniane bêd± w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie poszczególnych kryteriów.3. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami:3.1 Cena brutto – 60%3.2. Termin dostawy przedmiotu zamówienia dla zamówieñ bie¿±cych liczony od momentu z³o¿enia zamówienia - 40 %.1 pkt = 1%4. Oferty oceniane bêd±, w ramach ka¿dego zadania, w nastêpuj±cy sposób:A/ Kryterium - cena ( x 60 %) Co = (C min:C oceniana) x 100 x 60%gdzieCo – ilo¶æ punktów w kryterium cena Cmin – najni¿sza cena ogó³em brutto spo¶ród oferowanych wa¿nych ofert w ramach danego zadaniaCoceniana – cena ogó³em brutto ocenianej oferty w ramach danego zadania Do obliczenia kryterium ceny, wyboru oferty najkorzystniejszej, Zamawiaj±cy przyjmie podan± przez Wykonawcê w formularzu ofertowym ogóln± kwotê brutto dla danego zadania.B/ Kryterium – Termin dostawy przedmiotu zamówienia dla zamówieñ bie¿±cych liczony od momentu z³o¿enia zamówienia - 40 %.1. Oferty w tym kryterium bêd± oceniane w ramach danego zadania w nastêpuj±cy sposób:a) Wykonawca oferuj±cy termin dostawy przedmiotu zamówienia dla zamówieñ bie¿±cych liczony od momentu z³o¿enia zamówienia wynosz±cy 1 lub 2 dni robocze – otrzyma 40 pkt.b) Wykonawca oferuj±cy termin dostawy przedmiotu zamówienia dla zamówieñ bie¿±cych liczony od momentu z³o¿enia zamówienia wynosz±cy 3 lub 4 dni robocze – otrzyma 20 pkt.c) Wykonawca oferuj±cy termin dostawy przedmiotu zamówienia dla zamówieñ bie¿±cych liczony od momentu z³o¿enia zamówienia wynosz±cy 5 dni robocze – otrzyma 0 pkt.Wykonawca nie mo¿e zaoferowaæ d³u¿szego terminu dostawy przedmiotu zamówienia dla zamówieñ bie¿±cych liczony od momentu z³o¿enia zamówienia ni¿ 5 dni robocze. Zaoferowanie terminu d³u¿szego ni¿ 5 dni robocze spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust.1 pkt. 5 Pzp2. Informacje dotycz±ce terminu dostawy przedmiotu zamówienia dla zamówieñ bie¿±cych liczony od momentu z³o¿enia zamówienia Wykonawca poda w za³±czniku nr 1 do SWZ Formularz ofertowy (w ramach ka¿dego zadania) na które sk³ada ofertê.Po dokonaniu oceny przyznane punkty dla ka¿dego z kryteriów oddzielnie zostan± zsumowane. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowiæ bêdzie koñcow± ocenê danej ofertyZa ofertê najkorzystniejsz±, w ramach ka¿dego zadania, zostanie uznana oferta wa¿na, która otrzyma najwy¿sz± liczbê punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria, wg poni¿szego wzoru:Sk = ilo¶æ punktów w kryterium cena ofertowa brutto + ilo¶æ punktów w kryterium termin dostawy przedmiotu zamówienia dla zamówieñ bie¿±cych liczony od momentu z³o¿enia zamówieniaSk – suma punktów koñcowaPunktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki2021-04-28 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNICY
- Opinie psychologiczno - pedagogiczne oraz poradnictwo i terapia psychologiczna Z PODZIA£EM NA ZADANIA.
- Zakup samochodu 9-cio osobowego dla Starostwa Powiatowego w ¦widnicy
- "Ca³odobowa ochrona obiektu osób i mienia S±du Rejonowego w ¦widnicy po³o¿onego w ¦widnicy przy ul. Okulickiego 2-4".
- Us³ugi psychologiczne, pedagogiczne oraz interwencji kryzysowej dla klientów Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w ¦widnicy Z PODZIA£EM NA ZADANIA
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Urzêdu Gminy ¦widnica
- Dostawa pomocy i materia³ów dydaktycznych w ramach projektu pn. Dobry start przedszkolaków z Gminy ¦widnica
wiêcej: przetargi w ¦widnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa papieru i w³ókniny do sterylizacji (Zadanie Nr 1), materia³ów eksploatacyjnych do obróbki technologicznej, plomb (Zadanie Nr 2) oraz czy¶cików ja³owych (Zadanie Nr 3).
- Zakup i dostawa pielucho-majtek, majtek, wk³adek urologicznych oraz podk³adów na potrzeby Domu Pomocy Spo³ecznej w Krzy¿anowicach
- Dostawa dializatorów, igie³ oraz koncentratów do dializ dla Powiatowego Zak³adu Opieki Zdrowotnej z siedzib± w Starachowicach
- Dostawa sprzêtu jednorazowego u¿ytku do elektrofizjologii
- Dostawa fartuchów, serwet, czepków, maseczek chirurgicznych, ¶liniaków
- dostawy wyrobów medycznych
wiêcej: Materia³y medyczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.