Ogłoszenie z dnia 2024-01-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00573865/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-27
- 2024/BZP 00043109/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie i konserwacja zieleni urządzonej na terenie miasta Wieliczka
- Teren zieleni nr 3 w 2024 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIELICZKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555364
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Powstania Warszawskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 12 263 41 00
1.5.8.) Numer faksu: 12 278 68 60
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: magistrat@wieliczka.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wieliczka.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8686861.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie i konserwacja zieleni urządzonej na terenie miasta Wieliczka- Teren zieleni nr 3 w 2024 r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1728db67-a4c5-11ee-948d-82b0c04ef850
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00042922
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00032070/32/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.16 Utrzymanie i konserwacja zieleni urządzonej na terenie miasta Wieliczka - Teren zieleni nr 3 w 2024 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00573865
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.65.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 869479,95 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 107805,51 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie i konserwacja zieleni urządzonej na terenie miasta Wieliczka - Teren nr 3, który obejmuje:
1.1. Teren zieleni wokół budynku ul. Chopina 2 dz. nr 1311/3, 1311/4, 1311/5 obr.1 Wieliczka;
1.2. Teren zieleni wokół budynku ul. Limanowskiego 15 część dz. nr 1246/17 obr.1 Wieliczka;
1.3. Teren zieleni wokół budynków ul. Limanowskiego 32, 34 oraz wokół parkingu przy ul. Limanowskiego dz. nr 1299/46, 1300, 1299/41, 1299/42 obr.1 Wieliczka;
1.4. Teren Osiedla Boża Wola wraz z placem zabaw dz. nr 1299/48 obr.1 Wieliczka;
1.5. Zieleniec przy ul. Limanowskiego dz. nr 1834/2 obr.1 Wieliczka;
1.6. Osiedle Adama Asnyka dz. nr 644/21 obr.1 Wieliczka;
1.7. Teren od ul. Mierżączka wzdłuż Szkoły Podstawowej Nr 3 i Przedszkola dz. nr 541/27 obr.1 Wieliczka;
1.8. Zieleniec przy ul. Janińskiej dz. nr 1775/4, 1775/5 obr.1 Wieliczka;
1.9. Zieleniec przy ul. Świętej Barbary dz. nr 389/284 obr.3 Wieliczka;
1.10. Teren wokół budynku ul. Krakowska 35 dz. nr 456/4 obr.2 Wieliczka;
1.11. Teren zieleni na ogródkach działkowych przy ul. Kościuszki w Wieliczce część dz. nr 422/2, 421/2 obr.3 Wieliczka;
1.12. Teren zieleni na Osiedlu Szymanowskiego (na wprost wyjazdu z parkingu Solnego Miasta) dz. nr 245/171 obr. 1 Wieliczka .
2. Zakres prac obejmuje utrzymanie:
- czystości wraz z usuwaniem ogłoszeń i napisów z miejsc do tego nie przeznaczonych 48 397 m2,
- utrzymanie oczka wodnego 6 m2,
- pielęgnacja trawników (koszenie, grabienie) 28 897 m2,
- pielęgnacja nasadzeń (krzewy) 7 452 m2,
- pielęgnacja żywopłotów 841 m2,
- grabienie i wywóz liści 48 397 m2,
- utrzymanie chodników, parkingów i dróg dojazdowych 10 871 m2,
- odśnieżanie chodników, parkingów i dróg dojazdowych 11 671 m2,
- odśnieżanie ławek 16 szt,
- utrzymanie koryt i rowu odwadniającego 89mb.
3. Wymogi dodatkowe: pilne prace interwencyjne winny być wykonywane niezwłocznie także w godzinach popołudniowych oraz w dniach wolnych od pracy, Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność za wypadki zaistniałe na terenie przez niego utrzymywanym a wynikające z niedopełnienia obowiązków, wykonawca zabezpiecza teren robót i zapewnia na własny koszt warunki bezpieczeństwa, Wykonawca w przypadku interwencji miejskich służb porządkowych (Policji, Straży Miejskiej) każdorazowo ponosi odpowiedzialność za nienależyte wykonanie zadania.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77313000-7 - Usługi utrzymania parków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99846,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 144936,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99846,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Produkcyjno – Handlowo – Usługowa Gama Jacek Gołda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6831230763, Regon: 351196238
7.3.4) Miejscowość: Grajów 168
7.3.5) Kod pocztowy: 32-020
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE JACEK GOŁDA
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE JACEK GOŁDA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99846,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- Realizacja prac związanych z utrzymaniem czystości i porządku na przystankach komunikacji publicznej i parkingach typu P&R na terenie gminy Wieliczka
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 5 w Wieliczce na rok 2025
- Dostawa art. spożywczych w 2025 roku.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z dystrybucją energii elektrycznej do budynków Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 4 im. Erazma Józefa Jerzmanowskiego w Wieliczce
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego E do budynków Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 4 im. Erazma Józefa Jerzmanowskiego w Wieliczce w 2025 r.
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie dróg, ulic, placów, chodników, parkingów, urządzeń BRD i wiat przystankowych, których zarządcą jest Burmistrz Bobolic w 2025 roku
- Utrzymanie czystości na terenach zielonych przylegających bezpośrednio do wielorodzinnych budynków mieszkalnych wraz z pielęgnacją zieleni niskiej i wysokiej
- Prace interwencyjne związane ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
- Utrzymanie czystości na drogach powiatowych na terenie m. Świebodzin
- Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta i Gminy Łochów
więcej: Usługi pielęgnacji drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.