eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieliczkaRealizacja prac związanych z utrzymaniem czystości i porządku na przystankach komunikacji publicznej i parkingach typu P&R na terenie gminy Wieliczka



Ogłoszenie z dnia 2024-12-13

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Realizacja prac związanych z utrzymaniem czystości i porządku na przystankach komunikacji publicznej i parkingach typu P&R na terenie gminy Wieliczka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIELICZKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555364

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Powstania Warszawskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 12 263 41 00

1.5.8.) Numer faksu: 12 278 68 60

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: magistrat@wieliczka.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wieliczka.eu/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja prac związanych z utrzymaniem czystości i porządku na przystankach komunikacji publicznej i parkingach typu P&R na terenie gminy Wieliczka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c9a9cbf-5609-40ce-86de-e25cf2051d4d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00653264

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046162/22/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.13 Realizacja prac związanych z utrzymaniem czystości i porządku na przystankach komunikacji publicznej i parkingach typu P&R na terenie gminy Wieliczka

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1036315

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/wieliczka. Link bezpośredni: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1036315

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a wykonawcą odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl

2. Złożenie oferty następuje poprzez jej umieszczenie na platformazakupowa.pl, pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/wieliczka. Link bezpośredni: Link bezpośredni: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1036315. Po wypełnieniu Formularza składania oferty lub wniosku i dołączenia wszystkich wymaganych załączników należy kliknąć przycisk „Przejdź do podsumowania”. Oferta składana elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3. Wymaga się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje (nie dotyczy oferty), przekazywane były w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.

4. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji "Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy na adres e-mail podany w formularzu ofertowym, oraz na adres podany przez Wykonawcę przy składaniu oferty.

5. Ofertę oraz dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą, jak również wszelkie dokumenty i oświadczenia składane w trakcie postępowania, należy składać w formie elektronicznej (t.j. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

6. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452) oraz w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020 poz. 2415 ze zm. ).

7. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: - akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/strona/1- regulamin oraz uznaje go za wiążący. - zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje 8.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Wieliczka z siedzibą w Wieliczce, 32-020 Wieliczka, ul. Powstania Warszawskiego 1;

2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miasta i Gminy w Wieliczce jest Pan Jacek Krzyżaniak – Inspektor Ochrony Danych: iod@wieliczka.eu;

3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze) w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.

4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 – Prawo zamówień publicznych (tj.: Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), dalej „ustawa Pzp”; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.

6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;

7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.271.44.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 512920,00 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 311920 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część 1 - Utrzymanie czystości i porządku na przystankach komunikacji publicznej na terenie Miasta Wieliczka:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja prac związanych z utrzymaniem czystości i porządku na przystankach komunikacji publicznej na terenie Miasta Wieliczka zgodnie z zakresem wymaganych prac, które obejmują:
Łączna ilość przystanków: 82
• Ilość przystanków z wiatami: 42
• Ilość przystanków bez wiat: 40
Za teren przystanku komunikacyjnego uważa się miejsce o długości 10 mb i szerokości 3 mb w obrębie słupka/wiaty przystankowej. W przypadku istniejącego rowu przy przystanku – jego utrzymanie należy również do terenu przystanku.
Za teren zatoki uważa się wydzieloną zatokę ograniczoną trwałym ogranicznikiem np. krawężnikiem, obrzeżem o długości 20 mb i szerokości 3 mb.
Łączny teren przystanków do utrzymania: 82 przystanków x 45m2 = 3 690 m2
WYKAZ PRZYSTANKÓW NA TERENIE MIASTA WIELICZKA:
1) ul. Krakowska I - stacja paliw – prawy i lewy
2) ul. Narutowicza II – Klasztor - prawy
3) ul. Piłsudskiego II – Klasztor – lewy
4) ul. Piłsudskiego I – Cmentarz – prawy i lewy
5) ul. Piłsudskiego III - Kampus- prawy
6) ul. Dembowskiego I - PKP – prawy i lewy
7) ul. Dembowskiego II – Wieliczka Park – prawy i lewy
8) ul. Dembowskiego III – Kopalnia Soli – prawy i lewy
9) ul. Słowackiego - Mediateka – prawy i lewy
10) ul. W. Pola I – Kampus – pętla 2 przystanki
11) ul. Daniłowicza I – Kopalnia Soli – lewy
12) ul. Grottgera – Lekarka (przy parku osiedlowym) - prawy i lewy
13) ul. Grottgera – Lekarka I - prawy i lewy
14) ul. Długa I - skrzyżowanie ul. Reformacka – prawy i lewy
15) ul. Bogucka I – Arena lekkoatletyczna – prawy i lewy
16) ul. Bogucka II - Wodrol – prawy i lewy (tylko słupek)
17) ul. Czarnochowska I – Cmentarz – prawy i lewy
18) ul. Czarnochowska II – Korpala – prawy
19) ul. Czarnochowska II – Orzechowa – lewy
20) ul. Goliana I – prawy
21) ul. Wygoda I – kapliczka – prawy i lewy
22) ul. Wygoda II – prawy i lewy
23) ul. Wygoda, Zbożowa - lewy
24) ul. Sienkiewicza I – szkoła – prawy
25) ul. Mietniowska I – lewy
26) ul. Chopina – prawy i lewy
27) ul. Klaśnieńska I – prawy i lewy
28) ul. Powstania Warszawskiego – Magistrat – prawy
29) ul. Kościuszki Solne Miasto -prawy i lewy
30) ul. Janińska Sąd - prawy i lewy
31) ul. Sadowa Krzyszkowice (os. Szymanowskiego) - prawy i lewy
32) ul. Sadowa II Krzyszkowice -Kościół - prawy i lewy
33) ul. Sadowa I – prawy
34) ul. Sadowa IV- prawy
35) ul. Krzyszkowicka Dom Ludowy - lewy i prawy
36) ul. Krzyszkowicka Szkoła
37) ul. Ochota I Krzyszkowice Modrzewiowa - prawy i lewy
38) ul. Ochota II Krzyszkowice Różana – prawy i lewy
39) Wieliczka Granice Miasta – ul. Ochota
40) ul. Jedynaka I - prawy i lewy
41) ul. Kasztanowa I – prawy i lewy
42) ul. Kasztanowa II -prawy i lewy
43) ul. Asnyka – prawy i lewy
44) Niepołomska granica-lewy
45) ul. Gdowska, Ochronka – prawy
46) ul. Gdowska (skrzyżowanie ul. Polna) prawy i lewy
47) Wieliczka Granice Miasta – A4
48) ul. Konopnickiej Szkoła
49) Ul. Mickiewicza – prawy i lewy
50) Wieliczka Miasto ( przy rondzie Armii Krajowej) – prawy i lewy

2. ZAKRES WYMAGANYCH PODSTAWOWYCH PRAC ZWIĄZANYCH Z ZADANIAMI DOTYCZĄCYMI CZĘŚCI 1,
2.1. Utrzymanie w należytym porządku terenu zatok/miejsc przystankowych/parkingów, zamiatanie, opróżnianie koszy na śmieci, uzupełnianie wkładów (worków):
- Utrzymanie czystości na przystankach komunikacyjnych/zatokach przystankowych/parkingach polegające na bieżącym zbieraniu śmieci z terenu.
- Opróżnianie koszy na przystankach komunikacyjnych/parkingach minimum 2 razy w tygodniu, uzupełnianie worków na śmieci.
Należy przyjąć następującą liczbę koszy na śmieci w ramach poszczególnych części zamówienia:
Część 1 - 70 szt.
- Oczyszczanie nawierzchni przystanków komunikacyjnych/zatok przystankowych/parkingów z błota, kurzu, liści i wszelkich innych zanieczyszczeń wraz z wywozem zebranych odpadów.
2.2. Koszenie i wywożenie trawy – jeśli w obrębie zatoki/miejsca przystankowego/parkingu znajduje się teren zielony:
- Bieżące koszenie trawy, wysokość trawy: max. 15cm;
- Wywóz skoszonej trawy.
2.3. W okresie zimowym odśnieżanie i posypywanie terenu zatoki/miejsca przystankowego/parkingu, wywożenie nadmiaru śniegu:
- bieżące odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej na przystankach komunikacyjnych/ zatokach przystankowych/parkingach, teren winien być posypany piaskiem na całej długości i szerokości;
- w razie nadmiaru śniegu – śnieg powinien być wywożony na bieżąco.
2.4. Po okresie zimowym teren przystanków komunikacyjnych/zatok przystankowych/parkingów powinien zostać oczyszczony z piasku, żwiru, błota.
2.5. Mycie wiat przystankowych, usuwanie naklejek, napisów i graffiti, mycie ławek.
- mycie wiat przystankowych przy użyciu piany aktywnej minimum 2 x w roku, a w przypadku zgłoszeń wpływających do urzędu ( mailowe/ telefoniczne / pisemne) - dodatkowo na wezwanie pracownika Urzędu Miasta i Gminy w Wieliczce,
- usuwanie naklejek, zbędnych ogłoszeń (wraz z klejem i taśmą klejącą) napisów, graffiti minimum raz w miesiącu, a w przypadku zgłoszeń wpływających do urzędu ( mailowe/ telefoniczne / pisemne) - dodatkowo na wezwanie pracownika Urzędu Miasta i Gminy w Wieliczce;
- mycie ławek;
- spłukiwanie peronów po umyciu wiat.

4.2.5.) Wartość części: 75520,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90611000-3 - Usługi sprzątania ulic

90612000-0 - Usługi zamiatania ulic

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-13 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które odpowiadają wymaganiom opisanym w SWZ. Wybór najkorzystniejszej oferty odrębnie dla każdej części zamówienia nastąpi na podstawie wyznaczonych przez Zamawiającego kryteriów. Punkty będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku lub z większą dokładnością, jeżeli przy zastosowaniu wymienionego zaokrąglenia nie występuje różnica w ilości przyznanych punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Usługi interwencyjne

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe mycie wiat przystankowych

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część 2 - Utrzymanie czystości i porządku na przystankach komunikacji publicznej na terenie Sołectw w gminie Wieliczka:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja prac związanych z utrzymaniem czystości i porządku na przystankach komunikacji publicznej na terenie Sołectw w gminie Wieliczka zgodnie z zakresem wymaganych prac, które obejmują:
Łączna ilość przystanków: 304
• Ilość przystanków z wiatami: 131
• Ilość przystanków bez wiat: 173
Za teren przystanku komunikacyjnego uważa się miejsce o długości 10 mb i szerokości 3 mb w obrębie słupka/wiaty przystankowej. W przypadku istniejącego rowu przy przystanku – jego utrzymanie należy również do terenu przystanku.
Za teren zatoki uważa się wydzieloną zatokę ograniczoną trwałym ogranicznikiem np. krawężnikiem, obrzeżem o długości 20 mb i szerokości 3 mb.
Łączny teren przystanków do utrzymania: 304 przystanków x 45m2 = 13 680 m2
WYKAZ PRZYSTANKÓW NA TERENIE SOŁECTW GMINY WIELICZKA:
Brzegi Dom Kultury – prawy i lewy
Brzegi Grobla - prawy i lewy
Brzegi Granica - prawy i lewy
Brzegi Pętla
Brzegi użytek ekologiczny - prawy i lewy
Byszyce Kopce
Byszyce VII -prawy i lewy
Byszyce V -prawy i lewy
Byszyce IV - prawy i lewy
Byszyce III - prawy i lewy
Chorągwica Centrum - prawy i lewy
Chorągwica I
Chorągwica Krzewiny - prawy i lewy
Chorągwica Pod Strażą I
Chorągwica Pod Strażą II
Chorągwica VII - prawy i lewy
Chorągwica za Górą -prawy i lewy
Chorągwica Maki - prawy i lewy
Czarnochowice Kościół - prawy i lewy
Czarnochowice Budziaka - prawy i lewy
Czarnochowice Dom Ludowy - prawy i lewy
Czarnochowice IX - prawy i lewy
Czarnochowice Kapliczka - prawy i lewy
Czarnochowice Kokotowska I
Czarnochowice Kokotowska II
Czarnochowice Łączki - prawy i lewy
Czarnochowice VIII - prawy i lewy
Czarnochowice Osiedle – prawy i lewy
Dobranowice I - prawy i lewy
Dobranowice II
Dobranowice III - prawy i lewy
Dobranowice IV - prawy i lewy
Dobranowice V - prawy i lewy
Dobranowice II Szkoła
Golkowice Kościół - prawy i lewy
Golkowice Sklep - prawy i lewy
Golkowice Pętla
Gorzków Czarnociny - prawy i lewy
Gorzków Czarnociny II - prawy i lewy
Gorzków Czarnociny III - prawy i lewy
Gorzków II
Gorzków Kapliczka - prawy i lewy
Gorzków Kościół - prawy i lewy
Gorzków OSP - prawy i lewy
Grabie Dom Kultury - prawy i lewy
Grabie I - prawy i lewy
Grabie Gruczyn - prawy i lewy
Grabie Kościół - prawy i lewy
Grabie Kościół – przystanek końcowy
Grabie Szczurów - prawy i lewy
Grabówki II -prawy i lewy
Grabówki IV - prawy i lewy
Grabówki V -prawy i lewy
Grabówki VI - prawy i lewy
Grabówki VII - prawy i lewy
Grabówki Pętla
Grajów Kapliczka
Grajów I - prawy i lewy
Grajów II - prawy i lewy
Grajów III - prawy i lewy
Grajów IV za Szkołą - prawy i lewy
Grajów VIII
Grajów osiedle Kąty - prawy i lewy
Grajów Przymiarki
Grajów V Boisko
Grajów Żakowa – prawy i lewy
Jankówka -prawy i lewy
Jankówka OSP -prawy i lewy
Janowice Bałówka I
Janowice Bałówka II
Janowice IX
Janowice Avita - prawy i lewy
Janowice Dwór
Janowice I
Janowice Krzyżówka
Janowice Panciawa I -prawy i lewy
Janowice Pod Szkołą
Janowice Szkoła- prawy i lewy
Janowice Karczma
Janowice Pod wysokim napięciem
Kokotów I - prawy i lewy
Kokotów II- prawy i lewy
Kokotów I przy skrzyżowaniu
Kokotów Kościół
Kokotów Wiadukt - prawy i lewy
Kokotów Rowerowa – prawy i lewy
Koźmice Małe
Koźmice Male na Mostach
Koźmice Małe Skrzyżowanie – prawy i lewy
Koźmice Małe Wilga – prawy i lewy
Koźmice Wielkie Bugaj - prawy i lewy
Koźmice Wielkie Bugaj V - prawy i lewy
Koźmice Wielkie Centrum - prawy i lewy
Koźmice Wielkie Dąbrowy I -prawy i lewy
Koźmice Wielkie Dąbrowy II -prawy i lewy
Koźmice Wielkie Dąbrowy III -prawy i lewy
Koźmice Wielkie Podgorzków -prawy i lewy
Koźmice Wielkie Skrzyżowanie -prawy i lewy
Koźmice Wielkie Spławy-prawy i lewy
Koźmice Wielkie Szkoła
Koźmice Wielkie Wilga
Koźmice Wielkie Skrzyżowanie -prawy i lewy
Lednica Górna I
Lednica Górna II
Lednica Górna III
Lednica Górna IV
Lednica Górna V
Lednica Górna VI
Lednica Górna VII
Lednica Górna VIII
Lednica Górna Gory -prawy i lewy
Lednica Górna Świdówka - prawy i lewy
Mała Wieś - prawy i lewy
Mała Wieś Sklep - prawy i lewy
Mała Wieś Kapliczka - prawy i lewy
Mała Wieś Zakątek - prawy i lewy
Strumiany Przedszkole, Strumiany Kościół
Mała Wieś – Sułków ( Przy składzie)
Mietniów I - prawy i lewy
Mietniów II
Mietniów III - prawy i lewy
Mietniów IV - prawy i lewy
Mietniów Pod Masztem
Mietniów Stawy - prawy i lewy
Mietniów Szkoła - prawy i lewy
Pawlikowice Cmentarz - prawy i lewy
Pawlikowice Krzyż - prawy i lewy
Pawlikowice I
Pawlikowice II - prawy i lewy
Pawlikowice III - prawy i lewy
Pawlikowice Skrzyżowanie - prawy i lewy
Podstolice Cmentarz - prawy i lewy
Podstolice I - prawy i lewy
Podstolice II
Raciborsko Lipowa - prawy i lew
Raciborsko Na Krzyżówce
Raciborsko Podedwór
Raciborsko V
Raciborsko Sieprawówka - prawy i lewy
Raciborsko Szkoła - prawy i lewy
Rożnowa I - prawy i lewy
Rożnowa II - prawy i lewy
Rożnowa Centrum - prawy i lewy
Rożnowa II - prawy i lewy
Siercza I Szkoła
Siercza III - prawy i lewy
Siercza I - prawy i lewy
Siercza II - prawy i lewy
Siercza IV - prawy i lewy
Siercza Kapliczka - prawy i lewy
Siercza IX - prawy i lewy
Sułków
Sułków Boisko - prawy i lewy
Sułków Osiedle - prawy i lewy
Sułków Sklep - prawy i lewy
Sułków Zwólka - prawy i lewy
Sygneczów Stacja Trafo - prawy i lewy
Sygneczów Młyn -prawy i lewy
Sygneczów Sklep - prawy i lewy
Sygneczów Zakręt - prawy i lewy
Sygneczów Kościół
Sygneczów Wilga – prawy i lewy
Śledziejowice Szkoła - prawy i lewy
Śledziejowice Arka - prawy i lewy
Śledziejowice II - prawy i lewy
Śledziejowice Europejska - prawy i lewy
Śledziejowice I - prawy i lewy
Węgrzce Wielkie Gościniec - prawy i lewy
Węgrzce Wielkie Krupy I - prawy i lewy
Wegrzce Wielkie Krupy II - prawy i lewy
Węgrzce Wielkie OSP - prawy i lewy
Węgrzce Wielkie Szkoła - prawy i lewy
Węgrzce Wielkie VII - prawy i lewy
Węgrzce Wielkie Pętla – prawy i lewy
Węgrzce Wielkie Kolejowa – prawy i lewy
Zabawa - prawy i lewy
Zabawa Granica

2. ZAKRES WYMAGANYCH PODSTAWOWYCH PRAC ZWIĄZANYCH Z ZADANIAMI DOTYCZĄCYMI CZĘŚCI 2,
2.1. Utrzymanie w należytym porządku terenu zatok/miejsc przystankowych/parkingów, zamiatanie, opróżnianie koszy na śmieci, uzupełnianie wkładów (worków):
- Utrzymanie czystości na przystankach komunikacyjnych/zatokach przystankowych/parkingach polegające na bieżącym zbieraniu śmieci z terenu.
- Opróżnianie koszy na przystankach komunikacyjnych/parkingach minimum 2 razy w tygodniu, uzupełnianie worków na śmieci.
Należy przyjąć następującą liczbę koszy na śmieci w ramach poszczególnych części zamówienia:
Część 2 - 155 szt.
- Oczyszczanie nawierzchni przystanków komunikacyjnych/zatok przystankowych/parkingów z błota, kurzu, liści i wszelkich innych zanieczyszczeń wraz z wywozem zebranych odpadów.
2.2. Koszenie i wywożenie trawy – jeśli w obrębie zatoki/miejsca przystankowego/parkingu znajduje się teren zielony:
- Bieżące koszenie trawy, wysokość trawy: max. 15cm;
- Wywóz skoszonej trawy.
2.3. W okresie zimowym odśnieżanie i posypywanie terenu zatoki/miejsca przystankowego/parkingu, wywożenie nadmiaru śniegu:
- bieżące odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej na przystankach komunikacyjnych/ zatokach przystankowych/parkingach, teren winien być posypany piaskiem na całej długości i szerokości;
- w razie nadmiaru śniegu – śnieg powinien być wywożony na bieżąco.
2.4. Po okresie zimowym teren przystanków komunikacyjnych/zatok przystankowych/parkingów powinien zostać oczyszczony z piasku, żwiru, błota.
2.5. Mycie wiat przystankowych, usuwanie naklejek, napisów i graffiti, mycie ławek.
- mycie wiat przystankowych przy użyciu piany aktywnej minimum 2 x w roku, a w przypadku zgłoszeń wpływających do urzędu ( mailowe/ telefoniczne / pisemne) - dodatkowo na wezwanie pracownika Urzędu Miasta i Gminy w Wieliczce,
- usuwanie naklejek, zbędnych ogłoszeń (wraz z klejem i taśmą klejącą) napisów, graffiti minimum raz w miesiącu, a w przypadku zgłoszeń wpływających do urzędu ( mailowe/ telefoniczne / pisemne) - dodatkowo na wezwanie pracownika Urzędu Miasta i Gminy w Wieliczce;
- mycie ławek;
- spłukiwanie peronów po umyciu wiat.

4.2.5.) Wartość części: 180000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90611000-3 - Usługi sprzątania ulic

90612000-0 - Usługi zamiatania ulic

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-13 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które odpowiadają wymaganiom opisanym w SWZ. Wybór najkorzystniejszej oferty odrębnie dla każdej części zamówienia nastąpi na podstawie wyznaczonych przez Zamawiającego kryteriów. Punkty będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku lub z większą dokładnością, jeżeli przy zastosowaniu wymienionego zaokrąglenia nie występuje różnica w ilości przyznanych punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Usługi interwencyjne

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe mycie wiat przystankowych

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część 3 - Utrzymanie czystości i porządku na parkingach typu P&R na terenie gminy Wieliczka:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja prac związanych z utrzymaniem czystości i porządku na parkingach typu P&R na terenie gminy Wieliczka zgodnie z zakresem wymaganych prac, które obejmują:
1) Parking P&R + Pętla autobusowa + Przystanek autobusowy z wiatą z miejscowości Węgrzce Wielkie (dz. nr 1352/4 obręb Węgrzce Wielkie powierzchnia 0,2176 ha)
2) Parking P&R + Pętla autobusowa + Przystanek autobusowy z wiatą z miejscowości Byszyce (dz. nr część 465/2 i część 467/2 obręb Byszyce powierzchnia 0,1817 ha)
3) Parking P&R przy stacji kolejowej Węgrzce Wielkie PKP (dz. nr część 78, 79, 80, 81 obręb Węgrzce Wielkie powierzchnia 0,2615 ha)
4) Parking P&R przy stacji kolejowej Kokotów (dz. nr 4/31 obręb Kokotów powierzchnia 0,5322 ha)
5) Parking P&R przy stacji kolejowej ul. Dembowskiego (dz. nr 1752/37, 1887/4, 1887/5, 119/11 obręb nr 1 Wieliczka powierzchnia 1,32 ha).
Sumaryczna powierzchnia objęta przedmiotem zamówienia wynosi 2,513 ha, w tym:
- powierzchnia utwardzona – 1,422 ha,
- powierzchnia terenów zielonych – 1,091 ha.

2. ZAKRES WYMAGANYCH PODSTAWOWYCH PRAC ZWIĄZANYCH Z ZADANIAMI DOTYCZĄCYMI CZĘŚCI 3,
2.1. Utrzymanie w należytym porządku terenu zatok/miejsc przystankowych/parkingów, zamiatanie, opróżnianie koszy na śmieci, uzupełnianie wkładów (worków):
- Utrzymanie czystości na przystankach komunikacyjnych/zatokach przystankowych/parkingach polegające na bieżącym zbieraniu śmieci z terenu.
- Opróżnianie koszy na przystankach komunikacyjnych/parkingach minimum 2 razy w tygodniu, uzupełnianie worków na śmieci.
Należy przyjąć następującą liczbę koszy na śmieci w ramach poszczególnych części zamówienia:
Część 3 - 41 szt.
- Oczyszczanie nawierzchni przystanków komunikacyjnych/zatok przystankowych/parkingów z błota, kurzu, liści i wszelkich innych zanieczyszczeń wraz z wywozem zebranych odpadów.
2.2. Koszenie i wywożenie trawy – jeśli w obrębie zatoki/miejsca przystankowego/parkingu znajduje się teren zielony:
- Bieżące koszenie trawy, wysokość trawy: max. 15cm;
- Wywóz skoszonej trawy.
2.3. W okresie zimowym odśnieżanie i posypywanie terenu zatoki/miejsca przystankowego/parkingu, wywożenie nadmiaru śniegu:
- bieżące odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej na przystankach komunikacyjnych/ zatokach przystankowych/parkingach, teren winien być posypany piaskiem na całej długości i szerokości;
- w razie nadmiaru śniegu – śnieg powinien być wywożony na bieżąco.
2.4. Po okresie zimowym teren przystanków komunikacyjnych/zatok przystankowych/parkingów powinien zostać oczyszczony z piasku, żwiru, błota.
2.5. Mycie wiat przystankowych, usuwanie naklejek, napisów i graffiti, mycie ławek.
- mycie wiat przystankowych przy użyciu piany aktywnej minimum 2 x w roku, a w przypadku zgłoszeń wpływających do urzędu ( mailowe/ telefoniczne / pisemne) - dodatkowo na wezwanie pracownika Urzędu Miasta i Gminy w Wieliczce,
- usuwanie naklejek, zbędnych ogłoszeń (wraz z klejem i taśmą klejącą) napisów, graffiti minimum raz w miesiącu, a w przypadku zgłoszeń wpływających do urzędu ( mailowe/ telefoniczne / pisemne) - dodatkowo na wezwanie pracownika Urzędu Miasta i Gminy w Wieliczce;
- mycie ławek;
- spłukiwanie peronów po umyciu wiat.

4.2.5.) Wartość części: 56400,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90611000-3 - Usługi sprzątania ulic

90612000-0 - Usługi zamiatania ulic

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-13 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które odpowiadają wymaganiom opisanym w SWZ. Wybór najkorzystniejszej oferty odrębnie dla każdej części zamówienia nastąpi na podstawie wyznaczonych przez Zamawiającego kryteriów. Punkty będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku lub z większą dokładnością, jeżeli przy zastosowaniu wymienionego zaokrąglenia nie występuje różnica w ilości przyznanych punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Usługi interwencyjne

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe mycie wiat przystankowych

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wykonuje, co najmniej jedną usługę polegającą na utrzymaniu czystości na terenach zewnętrznych przez okres minimum 6 miesięcy o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto.
W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych posiadanie doświadczenia dotyczy usługi wykonanej w ramach świadczeń powtarzających się lub ciągłych.
Wyżej opisany warunek udziału w postępowaniu dotyczy Wykonawcy niezależnie od ilości części na które Wykonawca składa ofertę.
Uwaga. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi podmiotami (w ramach konsorcjum) do oceny spełniania warunku należy wziąć pod uwagę tylko usługi w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych. Ocena spełniania braku podstaw do wykluczenia odbędzie się w oparciu o oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 uPzp.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu odbędzie się w oparciu o oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 uPzp.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym – sporządzonym według wzoru stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ, wypełnionym dla części na którą Wykonawca składa ofertę oraz opatrzony stosownym podpisem.
Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1. Wypełniony formularz cenowy dla części na którą Wykonawca składa ofertę, sporządzony odpowiednio na Załączniku nr 1a (Cześć 1), 1b (Część 2), 1c (Część 3) do SWZ oraz opatrzony stosownym podpisem Niezłożenie formularza cenowego dla danej części zamówienia skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 uPzp w tej części.
2. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, t.j oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ oraz opatrzone stosownym podpisem. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
2.1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W/w dotyczy również odpowiednio wspólników spółki cywilnej, którzy traktowani będą jak wykonawcy wspólnie ubiegający się u dzielenie zamówienia publicznego.
2.2. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby. Oświadczenie należy sporządzić zgodnie z Załącznikiem nr 2a do SWZ oraz opatrzyć stosownym podpisem.
3. Zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy (jeżeli dotyczy).
4. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty – (np. odpis z KRS, CEiIoDG, odpowiednie pełnomocnictwa).
5. Oświadczenie z którego wynika, które roboty usługi wykonają poszczególni wykonawcy – w przypadku zaistnienia okoliczności o których mowa w pkt 16.1.5.2) SWZ.
Uwaga. Ofertę oraz dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą należy składać w formie elektronicznej (t.j. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia i w takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy załączyć do oferty dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
4. Pełnomocnictwo musi przyjąć taką samą formę jak składana oferta (art. 99 § 1 KC).
5. Oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPZP składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
6.1. Zamawiający zastrzega, że w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, co najmniej jeden z tych Wykonawców musi posiadać wymagane doświadczenie.
6.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane, przy czym w takim wypadku Wykonawcy wraz z ofertą zobowiązani są złożyć oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku:
1) zmian nazwy, siedziby lub innych danych Wykonawcy,
2) udziału lub zmiany podwykonawców,
3) wszelkich zmian wynikających z konieczności dostosowania warunków już zawartej umowy do nowych uregulowań prawnych,
4) zmiany wynagrodzenia brutto w związku ze zmianą stawki podatku VAT. Wartości netto pozostaną bez zmian, a nowe kwoty wynagrodzenia brutto Wykonawcy zostaną wyliczone na podstawie nowych przepisów.
5) zmian prowadzących do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy,
6) zmiany osób wskazanych w umowie, przy czym w przypadku zmiany osoby sprawującej nadzór wskazanej w ofercie, osoba zastępująca musi posiadać doświadczenie odpowiadające punktacji przyznanej w kryterium oceny ofert za doświadczenie osoby zastępowanej,
7) dopuszczalne są wszelkie zmiany które nie są istotne w rozumieniu art. 454 ust. 2 uPzp,
8) wystąpienia niemożliwych do przewidzenia prac wymagających wykonania prac zastępczych lub dodatkowych, nie leżących po stronie Wykonawcy z przyczyn powodujących opóźnienie w wykonaniu umowy.
9) zmian poprawiających sprawność wykonywania usług (w tym zmiana technologii ich wykonywania), pod warunkiem że nie spowoduje to wzrostu wynagrodzenia; w przypadku zaniechania wykonania usług wynagrodzenie ulegnie pomniejszeniu.
3. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy. Sposób inicjowania zmian:
1) Wykonawca wnioskuje do Zamawiającego w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany,
2) Zamawiający wnioskuje do Wykonawcy w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany.
3) Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w stosownych dokumentach takich jak notatka służbowa, pismo Wykonawcy, protokół konieczności itp.

Ciąg dalszy w sekcji 11 nin. ogłoszenia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-27 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1036315

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-27 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-24

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Ciąg dalszy przewidywanych zmian umowy:

4. Zamawiający przewiduje możliwości dokonania zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy poprzez zawarcie aneksu do niniejszej umowy w niżej wymienionych przypadkach (tzw. klauzula waloryzacyjna).
1) Zmiana wynagrodzenia musi być związana ze zmianą kosztów związanych z realizacją zamówienia oraz jest możliwa jednorazowo, w oparciu o wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych (ogółem) publikowanego raz na miesiąc przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego (dalej: „wskaźnik GUS”).
2) Przez zmianę kosztów rozumie się wzrost kosztów, jak i ich obniżenie, względem kosztów przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia wykonawcy zawartego w ofercie.
3) Waloryzacja może nastąpić na podstawie wniosku złożonego przez jedną ze stron umowy nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy.
4) Zwiększenie wynagrodzenia nastąpi w przypadku gdy skumulowany wzrost cen począwszy od miesiąca w którym zawarto umowę, na moment złożenia wniosku przez stronę, będzie większy niż 15%.
Zmniejszenie wynagrodzenia nastąpi w przypadku gdy skumulowany spadek cen, począwszy od miesiąca w którym zawarto umowę na moment złożenia wniosku przez stronę, będzie większy niż 15%.
5) Waloryzacji podlegać będzie wyłącznie wynagrodzenie należne Wykonawcy za usługi pozostałe do wykonania
w okresie podlegającym waloryzacji, to jest usługi pozostałe do wykonania począwszy od dnia złożenia wniosku o waloryzację wynagrodzenia.
6) Sposób określenia wpływu zmiany kosztów na koszt wykonania zamówienia: Strona występująca z wnioskiem o zmianę wynagrodzenia musi wykazać, że zmiana użytych do realizacji zamówienia kosztów względem kosztów przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie wynika ze zmiany wskaźnika GUS i miała faktyczny wpływ na koszty wykonania zamówienia. Tym samym wniosek ten musi zawierać propozycję zmiany wysokości wynagrodzenia wraz z uzasadnieniem oraz dokumenty niezbędne do oceny, w szczególności:
a) szczegółową kalkulację proponowanej zmienionej wysokości wynagrodzenia Wykonawcy oraz wykazanie adekwatności propozycji do zmiany wysokości kosztów wykonania zamówienia przez Wykonawcę, wraz z określeniem kategorii (rodzaju) i wartości kosztów, przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie lub ustalonego w wyniku poprzedniej waloryzacji, których zmiana może uzasadniać wystąpienie z wnioskiem o zmianę wynagrodzenia oraz sposób obliczania ich zmiany i prezentacji obliczeń. Przedstawiona kalkulacja musi w sposób niebudzący wątpliwości wykazywać wpływ zmiany wskaźnika korygującego na wysokość dotychczas stosowanych cen materiałów lub kosztów w rozliczeniach Stron;
b) dokumenty potwierdzające zasadność wystąpienia z wnioskiem (w szczególności, jego zgodność z zasadami zmiany wynagrodzenia określonymi w niniejszym ustępie) oraz prawidłowość obliczeń w zakresie zmiany wysokości kosztów wykonania umowy oraz wnioskowanej zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy.
7) Łączna maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia, jaką dopuszcza Zamawiający wynosi 5% wynagrodzenia całkowitego brutto.
8) Wykonawca, którego wynagrodzenie zostało zmienione zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy, z którym zawarł umowę, o ile przedmiotem umowy z podwykonawcą są usługi, a okres obowiązywania umowy przekracza 6 miesięcy pod rygorem kary umownej o której mowa w § 10 ust. 1 pkt 2 lit. d).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.