Ogłoszenie z dnia 2022-02-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi audytów funkcjonowania podmiotów w Bazie Usług Rozwojowych - obszar 3
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017181095
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pańska 81/83
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-834
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzp@parp.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.parp.gov.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
agencja rządowa działająca na podstawie ustawy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
wspieranie i rozwój przedsiębiorczości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi audytów funkcjonowania podmiotów w Bazie Usług Rozwojowych - obszar 32.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c273dcb-8276-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00043387
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011362/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.27 Audyty podmiotów zarejestrowanych w BUR (zamówienie uzupełniające) obszar 3
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
POWER2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305, w związku z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. Postępowanie prowadzone
w okresie do 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy usług, polega na powtórzeniu podobnych usług oraz było przewidziane w zawartej umowie
(umowa nr 74/BZP/DRK/2020 z dnia 27.11.2020 r. zawarta z Nova Praxis Sp. z o. o.).
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: 2020/S 163-396694
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: p/107/DRK/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 109583,76 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi łącznie 28 audytów funkcjonowania podmiotów (Dostawców Usług) w Bazie Usług Rozwojowych na obszarze terytorialnym „3” (województwo: małopolskie, podkarpackie, świętokrzyskie) w 2022 r. i
2023 r.
Audyty przeprowadzane będą w terminie od daty podpisania umowy przez okres 21 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79212000-3 - Usługi audytu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79210000-9 - Usługi księgowe i audytorskie
79313000-1 - Realizacja usług kontrolnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5037,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5037,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5037,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NOVA PRAXIS Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 676-24-64-215
7.3.3) Ulica: Plac Szczepański 3 lok. 48
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-011
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132766,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zamieszczanie ogłoszeń rekrutacyjnych
- Rezerwacja, sprzedaż i dostawa biletów lotniczych na trasie Warszawa- Osaka - Warszawa na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Opracowanie DPK oraz wykonanie robót budowlanych dla dodatkowego zakresu rzeczowego zadania w kompleksie wojskowym w Wesołej
- Świadczenie usług opieki serwisowej i powdrożeniowej systemu informatycznego SIMPLE.ERP
- Usługa sprzątania obiektów KW PSP w Warszawie.
- "Sukcesywna dostawa książek na potrzeby księgarni Muzeum Narodowego w Warszawie"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania wraz z wdrożeniami i szkoleniami w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd dla Gminy Zakrzew"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania oraz wykonanie usług z zakresu cyberbezpieczeństwa w ramach projektu CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD - CZ. I PROJEKTU
- Usługa wsparcia w zarządzaniu projektem pt.: "Wsparcie osób niesamodzielnych w Gminie Sandomierz'
- Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Tarnowiec
- Zakup i dostawa sprzętu, oprogramowania, przeprowadzenie audytów, szkoleń w ramach projektu "Gmina Czchów - Cyberbezpieczny Samorząd".
więcej: Usługi księgowe i audytorskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.