Ogłoszenie z dnia 2022-02-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00268307/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-15
- 2021/BZP 00280476/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-23
- 2021/BZP 00282635/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-24
- 2021/BZP 00293403/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-01
- 2021/BZP 00296821/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Drugi etap rewitalizacji Winnej Góry w Trzebnicy – miejsca ważnego historycznie o wysokich walorach krajobrazowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzebnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935135
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. M. J. Piłsudskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Trzebnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.trzebnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-02a0dbf9-4605-11ec-8c2d-66c2f1230e9c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Drugi etap rewitalizacji Winnej Góry w Trzebnicy – miejsca ważnego historycznie o wysokich walorach krajobrazowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-02a0dbf9-4605-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00043671
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003951/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Drugi etap rewitalizacji Winnej Góry w Trzebnicy - miejsca ważnego historycznie o wysokich walorach krajobrazowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00268307/05
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu Winnej Góry w zakresie Dużej Pętli w ramach realizacji zadania pn.: „Zachowanie i udostępnienie Winnej Góry w Trzebnicy na cele turystyczne”, na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez CREOPROJECT, ul. Biskupa Tomasza I 11/9, 50-221 Wrocław, zwanym dalej jednostką projektowania, z zastrzeżeniem zmian, o których mowa w pkt. 2 opisu przedmiotu zamówienia i oznaczonych jako UWAGA.2. W zakres zamówienia wchodzi wykonanie:
Zadanie I – Budowa ścieżek, przystanków i placów wraz z zagospodarowaniem zieleni w tym:
a) oczyszczenie terenu,
b) wycinka oraz karczowanie krzewów i drzew,
c) wykonanie robót przygotowawczych i rozbiórkowych,
d) wykonanie nawierzchni placu zbiorczego z kostki betonowej wraz z obrzeżami,
e) wykonanie nawierzchni ścieżek i placów z miału kamiennego wraz z obrzeżami,
f) wykonanie schodów stalowych,
g) wykonanie punktu widokowego – remont podestu,
h) dostawa i montaż małej architektury,
i) nasadzenia,
j) uporządkowanie terenu i odtworzenie trawników w zakresie prowadzonych prac.
UWAGA!!!
ZADANIE I:
1) Obszar, który na rys. PZT002 „Projektowane zagospodarowanie terenu – plansza zbiorcza”, będącego częścią OPZ, oznaczony zostało jako „Uporządkowanie zieleni”, jest obszarem gęsto zakrzewionym. Wykonawca Zadania I jest zobowiązany do wycięcia oraz wykarczowania krzewów znajdujących się w tym obszarze;
2) Wykonawca Zadania I zobowiązany jest do pielęgnacji – w tym podlewania, wykonanego trawnika oraz nasadzeń do dnia ostatecznego odbioru;
3) Zamawiający dopuszcza zastosowanie elementów małej architektury o parametrach technicznych nie gorszych niż:
- Tablica informacyjna: stalowa, malowana proszkowo na kolor uzgodniony z Zamawiającym, o wymiarach ok. 100 cm x 190 cm, treść do umieszczenia na tablicy zostanie przekazana przez Zamawiającego;
- Kosz na śmieci: stalowy, malowany proszkowo na kolor uzgodniony z Zamawiającym.
4) Drewno pozyskane z przeznaczonych do wycinki drzew należy pociąć na odcinki długości 1,0 m i przewieźć w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Trzebnica. Ponadto należy uprzątnąć gałęzie i karpinę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 729227,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu Winnej Góry w zakresie Dużej Pętli w ramach realizacji zadania pn.: „Zachowanie i udostępnienie Winnej Góry w Trzebnicy na cele turystyczne”, na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez CREOPROJECT, ul. Biskupa Tomasza I 11/9, 50-221 Wrocław, zwanym dalej jednostką projektowania, z zastrzeżeniem zmian, o których mowa w pkt. 2 opisu przedmiotu zamówienia i oznaczonych jako UWAGA. ZADANIE II – Oświetlenie i monitoring, w tym:a) wykonanie wykopu i ułożenie instalacji zewnętrznej,
b) wykonanie instalacji zasilającej i światłowodowej,
c) montaż słupów oświetleniowych i naświetlaczy kierunkowych,
d) montaż kamer,
e) wykonanie pomiarów,
f) uporządkowanie terenu i odtworzenie trawników w zakresie prowadzonych prac. UWAGA!!! ZADANIE II:
1) Zamawiający zmienia wymagania dla parametrów technicznych kamer. Obowiązujące aktualne minimalne parametry jakie muszą spełniać kamery, Zamawiający zamieszcza w pliku „8. Minimalne wymagania techniczne dla kamer.pdf”, będącym pkt. 8 w OPZ.
2) Zamawiający dopuszcza zastosowanie opraw o parametrach nie gorszych niż: moc: min 38 W, klasa szczelności: min IP66, wytrzymałość na uderzenia mechaniczne: min IK09, strumień świetlny: min 5400 lm, temperatura barwowa neutralna: CCT 4000 K, powierzchnia boczna eksponowana na wiatr: max 0,14 m2. Oprawy muszą zostać zamontowane na słupach stalowych, które będą dostosowane do zamontowania i podłączenia w na nich kamer CCTV.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 539387,81 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 970684,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1309960,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 970684,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ekolas II Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6222833927
7.3.4) Miejscowość: Przygodzice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 970684,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 423429,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 690000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 564616,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BRUKPOL Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6961875116
7.3.4) Miejscowość: Piaski
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 564616,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
W sekcji I punkt 1.6 Adres strony internetowej prowadzonego postępowania winien mieć treść: "https://platformazakupowa.pl/pn/trzebnica"
INNE PRZETARGI Z TRZEBNICY
- Wykonywanie usługi transportu publicznego w ramach komunikacji gminnej w Gminie Trzebnica - Zadanie V
- Remont i adaptacja pomieszczeń szkolnych w ramach projektu "Zawodowy Powiat Trzebnicki"
więcej: przetargi w Trzebnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa skrzyżowania ulic: Kostrzyńskiej, Włościańskiej, Dargomyskiej i Poziomkowej w Dębnie wraz z przebudową zjazdu z ul. Włościańskiej na ul. Pileckiego.
- "Dobudowa punktów świetlnych w Dzielnicy Polanka" - ul. M. Curie Skłodowskiej
- Modernizacja dróg gminnych w 2025 roku
- Zagospodarowanie wnętrza podwórzowego w obrębie ulic: Paulińska, Rydygiera, Jagiellończyka, Chrobrego we Wrocławiu.
- Przebudowa skrzyżowania ul. Cieszyńskiej - ul. Libowiec - ul. Kilińskiego w Jastrzębiu-Zdroju.
- Przebudowa drogi ul Rzepińskiej w Słubicach w zakresie przebudowy ciągu pieszo-rowerowego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.