Ogłoszenie z dnia 2022-02-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie i rozwój systemu SEIZBIL – zamówienie podobne.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m. st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Walewska 4
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 04-022
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zgnpragapld.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zgnpragapld.waw.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie i rozwój systemu SEIZBIL – zamówienie podobne.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed8475ba-6a0e-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00043904
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00340379/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W wyniku rozstrzygniętego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Nr ZP/TP/U/15/21 została zawarta umowa z Wykonawcą, nr 37/21/NZ/GN/PS w dniu 18.06.2021 r., polegająca na: utrzymaniu i rozwóju systemu SEIZBIL.
Obecnie Zamawiający otrzymał dodatkowe środki na udzielenie zamówienia publicznego, które polegają na powtórzeniu podobnych usług. Zamówienie będzie udzielone dotychczasowemu wykonawcy usług na warunkach określonych ww. umowie.
Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług zostało przewidziane w SWZ oraz w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowitą wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
Wartość powtórzonych podobnych usług nie przekracza 200% całkowitej wartości umowy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/Wr/U/86/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 101626,02 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie oraz rozwój baz danych HCL Domino.
2. W ramach usług utrzymania baz danych HCL Domino Wykonawca zobowiązuje się do:
1) modyfikacji istniejących w ZGN i innych jednostkach organizacyjnych miasta st. Warszawy aplikacji Lotus Notes,
2) tworzenia i modyfikacji aplikacji ANDROID zintegrowanych z Lotus Notes,
3) modyfikacji strony internetowej opartej na Lotus Notes i PHP,
4) exportu i importu danych z i do Lotus Notes (WebService, ODBC, Excel, XML),
5) przejęcia obowiązków gwarancji dla wykonanych modyfikacji w istniejących bazach danych
6) aktualizowania do nowych wersji oprogramowania baz danych HCL Domino zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego licencją,
7) udzielania konsultacji w rozwiązywaniu merytorycznych problemów Zamawiającego i innych jednostek organizacyjnych miasta st. Warszawy związanych z działaniem baz danych HCL Domino,
8) asystowania, tj. wykonywanie wspólnie z użytkownikiem baz danych HCL Domino czynności operatorskich w systemie,
9) instruktażu, tj. udzielania użytkownikom baz danych HCL Domino bezpośrednich wskazówek dotyczących działania systemu,
10) udostępnienia Zamawiającemu i innym jednostkom organizacyjnym miasta st. Warszawy numeru telefonicznego i poczty elektronicznej w godzinach 8-16 w dni robocze, pod którym Wykonawca udziela porad operatorskich w zakresie bieżącego użytkowania baz danych HCL Domino,
11) importu i eksportu danych czyli przesłania danych między bazą danych obsługiwaną przez bazy danych HCL Domino a środowiskiem zewnętrznym na wskazanie Zamawiającego,
12) napraw polegających na usuwaniu nieprawidłowego funkcjonowania baz danych HCL Domino objawiającego się występowaniem błędów prowadzących do utraty danych lub uniemożliwiających korzystanie z baz danych HCL Domino zgodnie z dokumentacją działania systemu.
3. W ramach usług rozwoju baz danych HCL Domino Wykonawca zobowiązuje się do:
1) wykonywania usług programowania, polegającego na wprowadzaniu wskazanych przez Zamawiającego zmian do kodu źródłowego baz danych HCL Domino, korygujących lub rozszerzających ich funkcjonalność w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym,
2) projektowania algorytmów realizujących w bazach danych HCL Domino uzgodnione z Zamawiającym zmiany wynikające z analizy lub wymagań Zamawiającego.
4. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z Opisem przedmiotu
zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 125000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 125000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SEVENTECH Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342873935
7.3.3) Ulica: ul. Szewczenki 8
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-855
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 125000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup dekodera do analizy ruchu sieciowego i dużych zbiorów wiadomości e-mail.
- Wykonanie instalacji oddymiającej klatki schodowej B i E w Gmachu Głównym Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy placu Politechniki 1 - Etap I prace przygotowawcze i projektowe
- Usługi Pocztowe
- Wykonanie dok. projekt-kosztorys. termomodernizacji budynku P-la nr 376 przy ul. Admiralskiej 17 wraz z montażem inst. fotowoltaicznej oraz przyg. budynku do instalacji Systemu do Zarządzania Energią
- Dostawa wirtualnego NGFW
- Dostawy materiałów biurowych i komputerowych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- " Świadczenie usług DevOps Engineer Zakładu Narodowego im. Ossolińskich"
- Świadczenie usług psychologicznych na potrzeby projektu "Wsparcie rodziny w gminie Witonia".
- Świadczenie usług informatycznych w wybranych placówkach oświatowych Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy
- Usługa świadczenia wsparcia Działu Informatyki Muzeum w zarządzaniu Infrastrukturą IT
- Zaprojektowanie i wykonanie bazy pacjentów dla programu KOWZS wraz z utrzymaniem systemu
- Sukcesywne świadczenie usług związanych z obsługą techniczną i nadzorem oraz serwisem operatorskim; "Systemu BMS Budynku przy ul. Dybowskiego 13 w Olsztynie w czasie trwania gwarancji".
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.