eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaObsługa serwisowa wdrożonego w sądach apelacji warszawskiej oprogramowania Należności Sądowe OrCom.web.



Ogłoszenie z dnia 2025-04-07

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Obsługa serwisowa wdrożonego w sądach apelacji warszawskiej oprogramowania Należności Sądowe OrCom.web.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Apelacyjny w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006472869

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Krasińskich 2/4/6

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-207

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@waw.sa.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.waw.sa.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 527-20-26-252

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. ,,Solidarności” 127

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-898

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@warszawa.so.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.warszawa.so.gov.pl/

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy Warszawa-Praga w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 527-24-63-389

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poligonowa 3

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 04-051

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@warszawapraga.so.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://warszawapraga.so.gov.pl

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy dla Warszawy- Mokotowa w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 527-14-02-687

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ogrodowa 51A

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-873

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@mokotow.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mokotow.sr.gov.pl

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy dla miasta stołecznego Warszawy w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 526-29-04-030

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marszałkowska 82

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-517

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@warszawa.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://warszawa.sr.gov.pl

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy dla Warszawy Pragi- Południe w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 113-25-85-630

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Terespolska 15a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-813

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sek.dyrektora@warszawa-pragapoludnie.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.warszawa-pragapoludnie.sr.gov.pl

Zamawiający 7

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy dla Warszawy Pragi-Północ w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 113-25-85-647

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Terespolska 15a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-813

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@warszawapraga-pln.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.warszawapraga-pln.sr.gov.pl

Zamawiający 8

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy dla Warszawy-Śródmieścia w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 527-23-12-791

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marszałkowska 82

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-517

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@warszawa-srodmiescie.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://warszawa-srodmiescie.sr.gov.pl

Zamawiający 9

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy dla Warszawy-Woli w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 522-27-92-889

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: A. Kocjana 3

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-473

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@warszawa-wola.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://warszawa-wola.sr.gov.pl

Zamawiający 10

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy dla Warszawy-Żoliborza w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 522-27-92-872

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: A. Kocjana 3

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-473

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sek.dyrektor@warszawa-zoliborz.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://warszawa-zoliborz.sr.gov.pl

Zamawiający 11

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Grodzisku Mazowieckim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: dyrektor@grodzisk.sr.gov.pl

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: W. Bartniaka 21/23

1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@grodzisk.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://grodzisk.sr.gov.pl

Zamawiający 12

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Nowym Dworze Mazowieckim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 531-10-27-400

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słowackiego 19

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@nowydwormaz.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://nowydwormaz.sr.gov.pl

Zamawiający 13

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Otwocku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 532-11-72-552

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 2

1.5.2.) Miejscowość: Otwock

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@otwock.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://otwock.sr.gov.pl

Zamawiający 14

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Piasecznie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 123-113-40-43

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: T. Kościuszki 14

1.5.2.) Miejscowość: Piaseczno

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-500

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@piaseczno.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://piaseczno.sr.gov.pl

Zamawiający 15

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Pruszkowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 534-14-65-375

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kraszewskiego 22

1.5.2.) Miejscowość: Pruszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-800

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@pruszkow.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pruszkow.sr.gov.pl

Zamawiający 16

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Wołominie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 125-05-59-364

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Prądzyńskiego 3a

1.5.2.) Miejscowość: Wołomin

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-200

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@wolomin.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wolomin.sr.gov.pl

1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne

Sąd Apelacyjny w Warszawie działa, jako Zamawiający upoważniony do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia w rozumieniu art. 38 ust.1 Ustawy z dn. 11 września 2019 r. Prawo Zamówień publicznych, w imieniu i na rzecz pozostałych Zamawiających.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obsługa serwisowa wdrożonego w sądach apelacji warszawskiej oprogramowania Należności Sądowe OrCom.web.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c6c3563-f845-42bc-b28e-0e20d44e8a26

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00179401

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3c6c3563-f845-42bc-b28e-0e20d44e8a26

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) W niniejszym Postępowaniu komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń odbywa się przy użyciu Systemu - Platformy zakupowej.
2) System jest dostępny pod adresem: https:// ezamowienia.gov.pl.
3) Pozostałe informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami zawiera SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z Rozdziałem I ust. 4 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Rozdziałem I ust. 5 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.261.14.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest Obsługa serwisowa wdrożonego
w sądach apelacji warszawskiej oprogramowania Należności Sądowe OrCom.web.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Reakcja serwisowa

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Eliminacja wady systemu dostrzeżonej w trakcie użytkowania systemu przez Zamawiającego

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie,
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie,
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie,
4) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał przez okres co najmniej 12 miesięcy lub wykonuje od co najmniej 12 miesięcy co najmniej 1 umowę (zamówienie) obejmującą usługę wsparcia technicznego dla modułu ewidencji i windykacji należności oraz modułu komunikacji z systemem SAP.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna), warunki udziału w Postępowaniu mogą zostać spełnione przez jednego Wykonawcę lub łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy o aktualność informacji wraz z oświadczeniem Wykonawcy zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity: Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej umowy (zamówienia) obejmującej realizację usług odpowiadających wymaganiom określonym w Rozdziale IV ust. 1 pkt 1.1 ppkt 4 SWZ wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, z załączeniem dowodów określających, czy zostały one wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami w powyższym zakresie są:
a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń
powtarzających się lub ciągłych są wykonywane;
b) oświadczenie Wykonawcy – jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać dokumentów,
o których mowa w lit. a.
W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; wzór wykazu usług stanowi Załącznik Nr 7 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zgodnie z Rozdziałem V SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia Umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale IV ust. 3 pkt 3.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenie to potwierdza na dzień składania ofert brak podstaw do wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w Postępowaniu, w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w Postępowaniu

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-15 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy składać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-15 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.