Ogłoszenie z dnia 2021-04-30
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00044001 z dnia 2021-04-30 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opieka serwisowa sytemu Infinitt Pacs
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ŚLĄSKIE CENTRUM CHORÓB SERCA W ZABRZU
1.3.) Oddział zamawiającego: Śląskie Centrum Chorób Serca w Zabrzu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001071806
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marii Curie-Skłodowskiej 9
1.5.2.) Miejscowość: Zabrze
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 032/373-36-68
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sccs.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sccs.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://sccszabrze.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opieka serwisowa sytemu Infinitt Pacs2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-992830c6-8b04-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00044001
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005826/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Opieka serwisowa sytemu Infinitt Pacs
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00020929/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Serwis i nadzór autorski w zakresie programu informatycznego INFINIT PACS/WEB może wykonać tylko jedyny i wyłączny autoryzowany przedstawiciel producenta który jest upoważniony przez właściciela praw autorskich do programu
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 37/EZP/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 216000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nadzór autorski i opieka serwisowa nad systemem INFINITT PACS
4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 262728
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 262728
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 262728
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ResQmed Sp. z o.o.
7.3.3) Ulica: ul.Narciarska 30/45
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-579
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 262728,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
2021-04-30 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- 13/TP/I/24 SUKCESYWNE DOSTAWY ODCZYNNIKÓW, TESTÓW LABORATORYJNYCH, MIKROBIOLOGICZNYCH I IMMUNOHEMATOLOGICZNYCH ORAZ MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DLA POTRZEB MEDYCZNEGO LABORATORIUM DIAGNOSTYCZNEGO
- Sukcesywna dostawa logowanej, turystycznej i funkcyjnej odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników i przewodników MGW w Zabrzu w okresie od pierwszego zamówienia przez okres 12 miesięcy.
- "Kompleksowe usługi pogrzebowe, kremacyjne i cmentarne świadczone dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu"
- DOSTAWA POŚCIELI SZPITALNEJ ORAZ ODZIEŻY OCHRONNEJ NA BLOK OPERACYJNY
- DOSTAWA ODCZYNNIKóW I AKCEWESORII DO ANALIZATORA PARAMETRóW KRYTYCZNYCH 1 ZADANIE
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAPROSZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU PRZETARGOWYM NA DOSTAWĘ I WDROŻENIE ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO KLASY ERP DLA POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA Z DNIA 26 CZERWCA 2024 R. (SYSTEM ERP #2/2024)
- Dostawa systemu repertoryjno-biurowego wraz z wdrożeniem oraz przeszkolenie w zakresie jego obsługi w Sądzie Rejonowym w Kościerzynie
- BON-IV.272.22.2024.ŁC Rozwój i świadczenie usługi gwarancji i asysty technicznej (w zakresie utrzymania i rozwoju) pakietu oprogramowania System Ankietowania
- Usługa wsparcia dla posiadanych licencji oprogramowania do kompleksowego zarządzania uczelnią.
- Dostawa i instalacja urządzeń oraz oprogramowania na potrzeby realizacji projektu "Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Łowiczu "
- Usługę wsparcia technicznego IT
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.