eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi EłkŚwiadczenie usług weterynaryjnych - opieka nad zwierzętami bezdomnymi i zapobieganie bezdomności zwierząt w Gminie Miasto Ełk w 2025 r., z podziałem na trzy części



Ogłoszenie z dnia 2025-01-17

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług weterynaryjnych - opieka nad zwierzętami bezdomnymi i zapobieganie bezdomności zwierząt w Gminie Miasto Ełk w 2025 r., z podziałem na trzy części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Ełk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671076

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marsz. Józefa Piłsudskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Ełk

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 087 732 62 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.elk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.elk.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług weterynaryjnych - opieka nad zwierzętami bezdomnymi i zapobieganie bezdomności zwierząt w Gminie Miasto Ełk w 2025 r., z podziałem na trzy części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b6b9c01-954a-48f9-9772-2c46a2e6f25d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00044023

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00013595/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Świadczenie usług weterynaryjnych - opieka nad zwierzętami bezdomnymi i zapobieganie bezdomności zwierząt w Gminie Miasto Ełk w 2025 r., z podziałem na 3 części

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5b6b9c01-954a-48f9-9772-2c46a2e6f25d

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu E-Zamówień, który dostępny jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/, oraz poczty elektronicznej – um@um.elk.pl .
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
»Wykonawca« na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia określa »Regulamin Platformy e-Zamówienia«, dostępny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce »Centrum Pomocy«. (...)

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miasta Ełku jest Prezydent Miasta Ełku, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk;
b) jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Ełku, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Urzędzie Miasta Ełku za pomocą adresu e-mail: dpo@um.elk.pl ;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Świadczenie usług weterynaryjnych - opieka nad zwierzętami bezdomnymi i zapobieganie bezdomności zwierząt w Gminie Miasto Ełk w 2025 r., z podziałem na trzy części, nr sprawy: O-ZP.271.1.2025, prowadzonym w trybie podstawowym;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres przechowywania dokumentacji z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
i) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): * Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku po-stępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
** W postępowaniu zabezpieczenie o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: O-ZP.271.1.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 93981,48 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – Wykonywanie zabiegów usypiania ślepych miotów wraz z ich utylizacją

Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usług weterynaryjnych z zachowanie poniższych przepisów:
1) ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (Dz. U. z 2023 r. poz. 1580 z późn. zm.),
2) ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz. U. z 2023 r. poz. 1075 z późn. zm.),
3) ustawy z dnia 18 grudnia 2003 r. o zakładach leczniczych dla zwierząt (Dz. U. z 2019 r. poz. 24),
4) ustawy z dnia 21 grudnia 1990 r. o zawodzie lekarza weterynarii i izbach lekarsko-weterynaryjnych (Dz. U. z 2023 r. poz. 154),
5) właściwych rozporządzeń wydanych na podstawie ww. ustaw.
Wymagania dla Wykonawcy:
1) musi być wpisany do ewidencji zakładów leczniczych dla zwierząt prowadzonej przez właściwą Okręgową Radę Lekarsko – Weterynaryjną,
2) posiada gabinet weterynaryjny, który wyposażony jest w odpowiedni sprzęt do wykonywania zabiegów chirurgicznych, określonych w niniejszym postepowaniu na terenie miasta Ełku,
3) posiada odpowiednie zaplecze techniczne i wyposażenie w gabinetach weterynaryjnych mogące wykonywać operacje i zabiegi weterynaryjne,
4) posiada wykwalifikowaną kadrę, mającą stosowne uprawnienia oraz mogącą przeprowadzać operacje i zabiegi weterynaryjne.

Zakres usług objętych Częścią 1 zamówienia:
1) użycie narkozy w odpowiedniej ilości w stosunku do wagi zwierzęcia, przed podaniem środka farmakologicznego powodującego eutanazję zwierzęcia, tak aby nastąpiła ona w sposób humanitarny i bezbolesny,
2) zapewnienie odbioru zwierząt przeznaczonych do utylizacji przez upoważniony podmiot oraz przechowywanie zwłok zwierząt do czasu ich odbioru,
3) przekazanie do utylizacji każdego zwierzęcia poddanego eutanazji przez podmiot posiadający odpowiednie uprawnienia i zezwolenia w tym zakresie.

Warunki realizacji zamówienia:
1) Wykonawca zapewni gotowość do świadczenia usług w dni robocze, przez co najmniej 8 godzin dziennie,
2) Gabinet weterynaryjny winien znajdować się w granicach administracyjnych miasta Ełku,

Szacunkowa ilość zabiegów:
Od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2025 r. – ok. 10 sztuk

4.2.5.) Wartość części: 1388,88 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Część 1. Wykonywanie zabiegów usypiania ślepych miotów wraz z ich utylizacją

1.1. Kryteria oceny ofert
Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów (nazwa kryterium, waga,
sposób punktowania):

Nazwa kryterium Waga
Cena 60
Gotowość do świadczenia usług 40

1.2. Kryterium Cena (Wc)
Oferta z najniższą ceną otrzyma max. liczbę punktów – przy czym max liczba punktów w tym kryterium to 60 - pozostałym ofertom przyznana zostanie proporcjonalnie mniejsza liczba punktów.
Sposób punktacji za cenę oferty jest następujący:

Wc = Cn/Cp x 60

Cn – najniższa oferowana cena
Cp – cena oferty porównywanej
Wc – wynik

1.3. Kryterium Gotowość do świadczenia usług (Wg)
Wykonawca, który zadeklaruje w ofercie gotowość do świadczenia usług w dni robocze przez 8 godzin dziennie oraz w soboty i w dni ustawowe wolne od pracy całodobowo, oferta w tym kryterium otrzyma 40 pkt.
Zamawiający przyzna punkty w przedmiotowym kryterium na podstawie deklaracji wykonawcy zawartej w ofercie.
W przypadku braku zadeklarowania w ofercie gotowości do świadczenia usług w dni robocze przez 8 godzin dziennie oraz w soboty i w dni ustawowe wolne od pracy całodobowo, Zamawiający uzna gotowość do świadczenia usług w dni robocze przez 8 godzin dziennie, a oferta w tym kryterium otrzyma 0 punktów.

1.4. Wynik
Oferta w części 1, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryteria, zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.
W= Wc + Wg

W – wynik punktowy oferty
Wc – wynik punktowy w kryterium Ceny
Wg – wynik punktowy w kryterium Gotowość do świadczenia usług

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gotowość do świadczenia usług

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – Zapewnienie opieki weterynaryjnej w przypadkach zdarzeń drogowych lub innych okoliczności z udziałem zwierząt na terenie miasta Ełku od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-17.00.

Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usług weterynaryjnych z zachowanie poniższych przepisów:
1) ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (Dz. U. z 2023 r. poz. 1580 z późn. zm.),
2) ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz. U. z 2023 r. poz. 1075 z późn. zm.),
3) ustawy z dnia 18 grudnia 2003 r. o zakładach leczniczych dla zwierząt (Dz. U. z 2019 r. poz. 24),
4) ustawy z dnia 21 grudnia 1990 r. o zawodzie lekarza weterynarii i izbach lekarsko-weterynaryjnych (Dz. U. z 2023 r. poz. 154),
5) właściwych rozporządzeń wydanych na podstawie ww. ustaw.
Wymagania dla Wykonawcy:
1) musi być wpisany do ewidencji zakładów leczniczych dla zwierząt prowadzonej przez właściwą Okręgową Radę Lekarsko – Weterynaryjną,
2) posiada gabinet weterynaryjny, który wyposażony jest w odpowiedni sprzęt do wykonywania zabiegów chirurgicznych, określonych w niniejszym postepowaniu na terenie miasta Ełku,
3) posiada odpowiednie zaplecze techniczne i wyposażenie w gabinetach weterynaryjnych mogące wykonywać operacje i zabiegi weterynaryjne,
4) posiada wykwalifikowaną kadrę, mającą stosowne uprawnienia oraz mogącą przeprowadzać operacje i zabiegi weterynaryjne.

Zakres usług objętych Częścią 2 zamówienia:
1) pierwsza pomoc, ogólne badanie poszkodowanego zwierzęcia, podjęcie czynności mających na celu ustabilizowanie stanu zdrowia zwierzęcia w przypadku zdarzeń drogowych,
2) interwencja lekarska mająca na celu ustabilizowanie stanu zdrowia zwierzęcia w przypadku innych okoliczności niż opisane w p-kcie 1.
3) wykonanie zabiegu chirurgicznego z zastrzeżeniem, że może on być wykonany tylko i wyłącznie w sytuacji, gdy jest on niezbędny do ratowania życia,
4) zapewnienie miejsca do przetrzymywania zwierząt w celu obserwacji, zapewniając im odpowiednie warunki bytowe, wyżywienie i wodę,
5) w uzasadnionych przypadkach wykonanie zabiegu eutanazji wraz z przekazaniem do utylizacji.



Szacunkowa ilość zabiegów od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2025 r. :
1) Pierwsza pomoc, ogólne badanie poszkodowanego zwierzęcia, podjęcie czynności mających na celu ustabilizowanie stanu zdrowia zwierzęcia w przypadku zdarzeń drogowych - 50 szt.,
2) Interwencja lekarska mająca na celu ustabilizowanie stanu zdrowia zwierzęcia w przypadku innych okoliczności niż opisane w p-kcie 1) - 95 szt.,
3) Wykonanie zabiegu chirurgicznego z zastrzeżeniem, że może on być wykonany tylko i wyłącznie w sytuacji, gdy jest on niezbędny do ratowania życia – 20 szt.,
4) Zapewnienie miejsca do przetrzymywania zwierząt na czas niezbędny do realizacji usług o których mowa w p-kcie 1, p-kcie 2 i p-kcie 3 zapewniając im odpowiednie warunki bytowe, wyżywienie i wodę – 120 (doba),
5) Eutanazja psa wraz z przekazaniem do utylizacji – 5 szt.,
6) Eutanazja kota wraz z przekazaniem do utylizacji – 40 szt.,
7) Eutanazja innych zwierząt niż określone w p-kcie 5 i p-kcie 6, w tym m. in. dziko żyjących wraz z przekazaniem utylizacji – 20 szt.

Warunki realizacji zamówienia:
1) Wykonawca zapewni gotowość do świadczenia usług w dni robocze w godzinach 8.00 -17.00,
2) Zakład leczniczy winien znajdować się w granicach administracyjnych miasta Ełku,
3) Wykonawca winien przyjmować zwierzęta przywożone przez przedstawicieli Zamawiającego poza kolejnością.

4.2.5.) Wartość części: 46296,29 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Część 2. Zapewnienie opieki weterynaryjnej w przypadkach zdarzeń drogowych lub innych okoliczności z udziałem zwierząt na terenie miasta Ełku od poniedziałku do piątku w godzi-nach 8.00-17.00

2.1. Kryteria oceny ofert
Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów (nazwa kryterium, waga,
sposób punktowania):

Nazwa kryterium Waga
Cena 60
Kwalifikacje zawodowe 40

2.2. Kryterium Cena (Wc)
Oferta z najniższą ceną otrzyma max. liczbę punktów – przy czym max liczba punktów w tym kryterium to 60 - pozostałym ofertom przyznana zostanie proporcjonalnie mniejsza liczba punktów.
Sposób punktacji za cenę oferty jest następujący:

Wc = Cn/Cp x 60

Cn – najniższa oferowana cena
Cp – cena oferty porównywanej
Wc – wynik

2.3. Kryterium Kwalifikacje zawodowe (Wk)

Wykonawca, który zadeklaruje w ofercie, że iż dysponuję lub będzie dysponował min. 1 osobą z uprawnieniami wykonywania zawodu lekarza weterynarii wydanymi przez Okręgową Radę Lekarsko – Weterynaryjną z doświadczeniem jako lekarz weterynarii powyżej 2 lat, oferta otrzyma 40 pkt.
Zamawiający przyzna punkty ofercie w kryterium kwalifikacje zawodowe na podstawie deklaracji wykonawcy zawartej w ofercie.
W przypadku braku powyższej deklaracji oferta otrzyma 0 pkt., w tym kryterium.

2.4. Wynik
Oferta w części 2, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryteria, zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.
W= Wc + Wk

W – wynik punktowy oferty
Wc – wynik punktowy w kryterium Ceny
Wg – wynik punktowy w kryterium Kwalifikacje zawodowe

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje zawodowe

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – Zapewnienie opieki weterynaryjnej w przypadkach zdarzeń drogowych z udziałem zwierząt na terenie miasta Ełku od poniedziałku do piątku w godzinach 17.00-8.00 oraz w soboty i w dni wolne od pracy całodobowo.

Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usług weterynaryjnych z zachowanie poniższych przepisów:
1) ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (Dz. U. z 2023 r. poz. 1580 z późn. zm.),
2) ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz. U. z 2023 r. poz. 1075 z późn. zm.),
3) ustawy z dnia 18 grudnia 2003 r. o zakładach leczniczych dla zwierząt (Dz. U. z 2019 r. poz. 24),
4) ustawy z dnia 21 grudnia 1990 r. o zawodzie lekarza weterynarii i izbach lekarsko-weterynaryjnych (Dz. U. z 2023 r. poz. 154),
5) właściwych rozporządzeń wydanych na podstawie ww. ustaw.
Wymagania dla Wykonawcy:
1) musi być wpisany do ewidencji zakładów leczniczych dla zwierząt prowadzonej przez właściwą Okręgową Radę Lekarsko – Weterynaryjną,
2) posiada gabinet weterynaryjny, który wyposażony jest w odpowiedni sprzęt do wykonywania zabiegów chirurgicznych, określonych w niniejszym postepowaniu na terenie miasta Ełku,
3) posiada odpowiednie zaplecze techniczne i wyposażenie w gabinetach weterynaryjnych mogące wykonywać operacje i zabiegi weterynaryjne,
4) posiada wykwalifikowaną kadrę, mającą stosowne uprawnienia oraz mogącą przeprowadzać operacje i zabiegi weterynaryjne.

Zakres usług objętych Częścią 3 zamówienia:
1) gotowość do świadczenia usług lekarsko-weterynaryjnych w dni robocze w godzinach 17.00 - 8.00 oraz w soboty i w dni ustawowe wolne od pracy całodobowo,
2) wyjazdy do wypadków komunikacyjnych, w którym poszkodowane jest zwierzę wraz z transportem poszkodowanego zwierzęcia do zakładu leczniczego oraz objęcie zwierzęcia należytą opieką,
3) pierwsza pomoc, ogólne badanie poszkodowanego zwierzęcia, podjęcie czynności mających na celu ustabilizowanie stanu zdrowia zwierzęcia,
4) wykonanie zabiegu chirurgicznego z zastrzeżeniem, że może on być wykonany tylko i wyłącznie w sytuacji, gdy jest on niezbędny do ratowania życia,
5) zapewnienie miejsca do przetrzymywania zwierząt w celu obserwacji, zapewniając im odpowiednie warunki bytowe, wyżywienie i wodę,
6) w uzasadnionych przypadkach wykonanie zabiegu eutanazji wraz z przekazaniem do utylizacji.

Szacunkowa ilość zabiegów od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2025 r. :
1) Gotowość do świadczenia usług lekarsko-weterynaryjnych w dni robocze w godzinach 17.00 - 8.00 oraz w soboty i w dni ustawowe wolne od pracy całodobowo – za 320 dni,
2) Wyjazdy do wypadków komunikacyjnych, w którym poszkodowane jest zwierzę wraz z transportem poszkodowanego zwierzęcia do zakładu leczniczego oraz objęcie zwierzęcia należytą opieką – 5 szt.,
3) Pierwsza pomoc, ogólne badanie poszkodowanego zwierzęcia, podjęcie czynności mających na celu ustabilizowanie stanu zdrowia zwierzęcia – 45 szt.,
4) Wykonanie zabiegu chirurgicznego z zastrzeżeniem, że może on być wykonany tylko i wyłącznie w sytuacji, gdy jest on niezbędny do ratowania życia – 40 szt.,
5) Zapewnienie miejsca do przetrzymywania zwierząt na czas niezbędny do realizacji usług o których mowa w p-kcie 2, p-kcie 3 i p-kcie 4 zapewniając im odpowiednie warunki bytowe, wyżywienie i wodę – 50 (doba),
6) Eutanazja psa wraz z przekazaniem do utylizacji – 5 szt.,
7) Eutanazja kota wraz z przekazaniem do utylizacji - 30 szt.,
8) Eutanazja innych zwierząt niż określone w p-kcie 6 i p-kcie. 7, w tym m. in. dziko żyjących wraz z przekazaniem do utylizacji – 20 szt.

Warunki realizacji zamówienia:
1) Wykonawca zapewni gotowość do świadczenia usług w dni robocze w godzinach 17.00 - 8.00 oraz w soboty i w dni ustawowe wolne od pracy całodobowo,
2) Zakład leczniczy winien znajdować się w granicach administracyjnych miasta Ełku,
3) Wykonawca winien przyjmować zwierzęta przywożone przez przedstawicieli Zamawiającego poza kolejnością,

4.2.5.) Wartość części: 46296,29 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Część 3. Zapewnienie opieki weterynaryjnej w przypadkach zdarzeń drogowych z udziałem zwierząt na terenie miasta Ełku od poniedziałku do piątku w godzinach 17.00-8.00 oraz w soboty i w dni wolne od pracy całodobowo.

3.1. Kryteria oceny ofert
Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów (nazwa kryterium, waga,
sposób punktowania):

Nazwa kryterium Waga
Cena 60
Kwalifikacje zawodowe 40

3.2. Kryterium Cena (Wc)
Oferta z najniższą ceną otrzyma max. liczbę punktów – przy czym max liczba punktów w tym kryterium to 60 - pozostałym ofertom przyznana zostanie proporcjonalnie mniejsza liczba punktów.
Sposób punktacji za cenę oferty jest następujący:

Wc = Cn/Cp x 60

Cn – najniższa oferowana cena
Cp – cena oferty porównywanej
Wc – wynik

3.3. Kryterium Kwalifikacje zawodowe (Wk)

Wykonawca, który zadeklaruje w ofercie, że iż dysponuję lub będzie dysponował min. 1 osobą z uprawnieniami wykonywania zawodu lekarza weterynarii wydanymi przez Okręgową Radę Lekarsko – Weterynaryjną z doświadczeniem jako lekarz weterynarii powyżej 2 lat, oferta otrzyma 40 pkt.
Zamawiający przyzna punkty ofercie w kryterium kwalifikacje zawodowe na podstawie deklaracji wykonawcy zawartej w ofercie.
W przypadku braku powyższej deklaracji oferta otrzyma 0 pkt., w tym kryterium.

3.4. Wynik
Oferta w części 2, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryteria, zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.
W= Wc + Wk

W – wynik punktowy oferty
Wc – wynik punktowy w kryterium Ceny
Wg – wynik punktowy w kryterium Kwalifikacje zawodowe

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje zawodowe

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art.125 ust. 1
ustawy, tj. oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu (wzór załącznik nr 1 do SWZ), składa każdy z wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony przewidują możliwość zmiany Umowy w przypadku zmiany powszechnie obowiązującego prawa w zakresie:
1) stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz.U. z 2023 r. poz. 46 z późn. zm.).
Sposób i zasady zmiany umowy opisano we wzorach umów.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-28 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-28 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-02-25

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

I. Podstawy wykluczenia, o których mowa w Ustawie z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
1. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835), z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
2. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w pkt. 1.
3. W przypadku wykonawcy lub uczestnika konkursu wykluczonego na podstawie pkt. 1, zamawiający odrzuca wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego lub ofertę takiego wykonawcy lub uczestnika konkursu, nie zaprasza go do złożenia oferty wstępnej, oferty podlegającej negocjacjom, oferty dodatkowej, oferty lub oferty ostatecznej, nie zaprasza go do negocjacji lub dialogu, a także nie prowadzi z takim wykonawcą negocjacji lub dialogu, odrzuca wniosek o dopuszczenie do udziału w konkursie, nie zaprasza do złożenia pracy konkursowej lub nie przeprowadza oceny pracy konkursowej, odpowiednio do trybu stosowanego do udzielenia zamówienia publicznego oraz etapu prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.


II. Wykonawca do oferty (oprócz dokumentów wymienionych w rozdziale VIII, a wymaganych do złożenia wraz z ofertą) dołącza również:
a) Formularz ofertowy – interaktywny formularz dostępny na ezamówienia.gov.pl w widoku przedmiotowego postępowania;
b) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych;
c) wypełniony załącznik nr 2 do swz – formularz cenowy dla części 2 – w przypadku składania oferty w części 2,
d) wypełniony załącznik nr 3 do swz – formularz cenowy dla części 3 – w przypadku składania oferty w części 3.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.