eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynUsługa wykonania pomiarów budynku i usługa architektoniczna niezbędna dla realizacji Inwestycji pn. "Przebudowa i rozbudowa wraz z dostosowaniem budynku przy ul. Kopernika 46A do potrzeb WMCNT"



Ogłoszenie z dnia 2025-01-17

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa wykonania pomiarów budynku i usługa architektoniczna niezbędna dla realizacji Inwestycji pn. „Przebudowa i rozbudowa wraz z dostosowaniem budynku przy ul. Kopernika 46A do potrzeb WMCNT”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WARMIŃSKO-MAZURSKIE CENTRUM NOWYCH TECHNOLOGII

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 526918601

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Głowackiego 14

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-448

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.wmcnt@warmia.mazury.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.wmcnt.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa wykonania pomiarów budynku i usługa architektoniczna niezbędna dla realizacji Inwestycji pn. „Przebudowa i rozbudowa wraz z dostosowaniem budynku przy ul. Kopernika 46A do potrzeb WMCNT”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97e98398-28ff-49d3-8f6b-03183c59a0e2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00044111

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00036385/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługa wykonania pomiarów budynków i usługa architektoniczna niezbędna dla realizacji Inwestycji pn. „Przebudowa i rozbudowa wraz z dostosowaniem budynku przy ul. Kopernika 46A do potrzeb WMCNT”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/wmcnt/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod
adresem https://platformazakupowa.pl/pn/wmcnt

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/wmcnt
2. Składanie dokumentów w postępowaniu z wyjątkiem oferty, odbywa się elektronicznie za pośrednictwem formularza ,,WYŚLIJ WIADOMOŚĆ” dostępnego na stronie dotyczącej danego postępowania.
3. Za datę złożenia dokumentów, przyjmuje się kliknięcie przycisku ”WYŚLIJ WIADOMOŚĆ” po którym pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
4. Sposób składania ofert:
1) Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem : https://platformazakupowa.pl/pn/wmcnt
2) Oferty wraz z wymaganymi dokumentami, składa się elektronicznie za pośrednictwem Formularza składania oferty dostępnego na stronie dotyczącej danego postępowania.
3) Szyfrowanie ofert odbywa się automatycznie przez system.
4) Za datę złożenia oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie poprzez kliknięcie przycisku „ZŁÓŻ OFERTĘ” w drugim kroku i wyświetleniu komunikatu, że oferta została złożona.
5. Oferta powinna być:
1) sporządzona na podstawie załączników do SWZ, w języku polskim,
2) złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem platformy zakupowej Zamawiającego, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.
6. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych za pośrednictwem platformy zakupowej , opisane zostały w Regulaminie platformazakupowa.pl oraz Instrukcji dla Wykonawców platformazakupowa.pl, dostępnych na stronie dotyczącej danego postępowania oraz stronie głównej Platformy pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/instrukcje-wykonawca
7. Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty do ilości 10 plików.
8. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
9. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń: .zip lub .7Z
10. Wśród rozszerzeń powszechnych a niewystępujących w Rozporządzeniu KRI występują: .rar .gif.bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie. lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielkości 150 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Przedmiotowy obowiązek informacyjny, Zamawiający wypełnił w dokumencie SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Przedmiotowy obowiązek informacyjny, Zamawiający wypełnił w dokumencie SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: O.252.1.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania pomiarów budynku i usługa architektoniczna niezbędna dla realizacji Inwestycji pn. „Przebudowa i rozbudowa wraz z dostosowaniem budynku przy ul. Kopernika 46A do potrzeb WMCNT”, która obejmuje wykonanie szczegółowej inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej wraz z uzyskaniem decyzji o warunkach zabudowy, wykonanie audytu energetycznego ex-ante oraz opracowanie koncepcji architektonicznej w tym opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie projektantów wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. W zakresie warunków udziału w postępowaniu dotyczących:
1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
1.4.1. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie), wykonał należycie:
a) co najmniej dwie dokumentacje inwentaryzacyjne, dotyczące obiektów budowlanych, w ramach jednego zamówienia o powierzchni użytkowej co najmniej 1000 m2 i kubaturze 2000 m3,
b) co najmniej dwa audyty energetyczne dla budynku o powierzchni użytkowej co najmniej co najmniej 500 m2 i kubaturze co najmniej 2000 m3,
c) co najmniej jedną dokumentację projektową remontu, przebudowy i rozbudowy budynku z przeznaczeniem na powierzchnie biurowe, szkoleniowe lub użyteczności publicznej o powierzchni przynajmniej 500 m2.
1.4.2. Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, które posiadają niezbędne kwalifikacje zawodowe - potwierdzone odpowiednimi dokumentami:
a) co najmniej jedna osoba wpisana na listę Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno–budowlanej bez ograniczeń wraz z informacjami na temat jej uprawnień i doświadczenia niezbędnego do wykonania przedmiotowego zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nią czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą - która wykonała co najmniej jeden projekt polegający na remoncie, przebudowie i rozbudowie budynków , w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania, na podstawie których inwestycja została zrealizowana,
b) co najmniej jedna osoba wpisana na listę Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń wraz z informacjami na temat jej uprawnień i doświadczenia niezbędnego do wykonania przedmiotowego zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nią czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą, która wykonała co najmniej jedną koncepcje architektoniczno-budowlaną polegającą na remoncie, przebudowie i rozbudowie budynków znajdujących się w strefie prawnej ochrony konserwatorskiej w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania, na podstawie których inwestycja została zrealizowana,
c) co najmniej jedna osoba wpisana na listę Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń wraz z informacjami na temat jej uprawnień i minimum dwuletniego doświadczenia niezbędnego do wykonania przedmiotowego zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nią czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą,
d) co najmniej 1 osoba wpisana na listę Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych wraz z informacjami na temat jej uprawnień i minimum dwuletniego doświadczenia niezbędnego do wykonania przedmiotowego zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nią czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą,
e) co najmniej 1 osoba wpisana na listę Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych wraz z informacjami na temat jej uprawnień i minimum dwuletniego doświadczenia niezbędnego do wykonania przedmiotowego zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nią czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą,
f) co najmniej jedna osoba, wpisana na listę Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa posiadająca uprawnienia do sporządzania świadectwa charakterystyki energetycznej (w centralnym rejestrze charakterystyki energetycznej budynków) zgodnie z Ustawą o charakterystyce energetycznej budynków z dnia 29 sierpnia 2014 r.( t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 101.) wraz z informacjami na temat jej uprawnień i minimum dwuletniego doświadczenia niezbędnego do wykonania przedmiotowego zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nią czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1. wykaz usług wykonywanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których usługi te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot na rzecz którego usługi zostały wykonane a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów inne odpowiednie dokumenty, sporządzone wg Załącznika nr 8 do SWZ.
2. wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych (wizualizacji zrealizowanych projektów) służących potwierdzeniu zgodności z kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
1. wypełniony i podpisany Formularz ofertowy sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ;
2. wypełnione i podpisane Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ;
3. wypełnione i podpisane Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ;
4. wypełnione i podpisane Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ jeśli Wykonawca będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby;
5. wypełnione i podpisane Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (art. 117 ust. 4 ustawy Pzp.) sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SWZ;
6. Wizualizacje zrealizowanych projektów w formacie pdf. lub innym, bez konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania w obszarze systemu Windows.
7. w przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestrowym (ewidencyjnym) Wykonawcy, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Wykonawcy, wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
4. Oryginał pełnomocnictwa opatrzony elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub elektronicznym podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia lub kopia potwierdzona notarialnie, opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza, powinny być załączone do oferty i zawierać w szczególności wskazanie:
4.1. postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczą,
4.2. wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
4.3. ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
5. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (Załącznik nr 3 do SWZ) oraz oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 4 do SWZ) składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu przez każdego z Wykonawców.
7. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z zobowiązaniem, o którym mowa w rozdziale IX SWZ ust. 3, także oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu podmiotu udostępniającego zasoby (Załącznik nr 3 do SWZ) oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 4 do SWZ) w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Na podstawie art. 455 ustawy Pzp., Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
3. Strony przewidują możliwość dokonania zmiany Umowy w przypadku, gdy:
1) konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności trudnych do przewidzenia, przy zachowaniu należytej staranności w chwili zawarcia Umowy, na które to okoliczności Strony nie miały wpływu, w tym spowodowanych zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów - w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień Umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego;
2) konieczność wprowadzenia zmian spowodowana jest siłą wyższą (rozumianą jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części) - w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień Umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego;
3) konieczność zmiany (wydłużenia) terminu realizacji Umowy wynika z niezawinionego przez Strony wydłużenia terminu/ów postępowania/ań prowadzonych przed organem/ami właściwym/mi do wydania wymaganych Umową aktów administracyjnych, pod warunkiem skutecznego i terminowego złożenia przez Wykonawcę wniosku o ich wydanie - o okres odpowiadający okresowi niezawinionego wydłużenia terminu/ów postępowania/ań.
4) wystąpienia zmiany dotyczącej stron Umowy, wynikających ze zmian organizacyjnych niezależnych od Zamawiającego, np. podział lub połączenie z innym podmiotem – w takim zakresie, w jakim będzie to o niezbędne w celu dostosowania postanowień Umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego;
5) wystąpienia zmiany: nazwy, adresu, statusu, zmian organizacyjnych Zamawiającego lub Wykonawcy – w takim zakresie, w jakim będzie to o niezbędne w celu dostosowania postanowień Umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-27 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/wmcnt

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-27 11:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-02-25

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Punktacja i podkryteria w kryterium pn. "Doświadczenie projektantów wyznaczonych do realizacji zamówienia":
1. Ilość zaprojektowanych i zrealizowanych projektów polegających na remoncie, przebudowie i rozbudowie budynków, przez projektanta posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno–budowlanej bez ograniczeń
20 pkt. przy czym 1 projekt = 0 pkt.
2. Ilość zaprojektowanych i zrealizowanych koncepcji architektoniczno-budowlanych polegających na remoncie, przebudowie i rozbudowie budynków znajdujących się w strefie prawnej ochrony konserwatorskiej przez projektanta posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej
20 pkt. przy czym 1 projekt = 0 pkt.
Maksymalna liczba punktów jaką można uzyskać w kryterium Doświadczenie projektantów wyznaczonych do realizacji zamówienia – 40 pkt.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.