Ogłoszenie z dnia 2025-01-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00014748/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-08
- 2025/BZP 00034491/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-15
- 2025/BZP 00128474/01 - Wynik z dnia 2025-03-03
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„ODNOWA PRZESTRZENI PUBLICZNEJ NA TERENIE GMINY WŁOCŁAWEK
(w podziale na Części)”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Włocławek
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866904
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Królewiecka 7
1.4.2.) Miejscowość: Włocławek
1.4.3.) Kod pocztowy: 87-800
1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@g.wloclawek.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gmina.wloclawek.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00044241
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-01-17
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00014748
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Zamawiający zaktualizował w zakresie Części I kosztorys ofertowy placu zabaw w m. Warząchewka Nowa
Po zmianie:
Zamawiający zaktualizował w zakresie Części I kosztorys ofertowy placu zabaw w m. Warząchewka Nowa
Zamawiający zaktualizował Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy.
Zamawiający dodał Załącznik nr 9 do SWZ: Wykaz robót.
Zamawiający dodał Załącznik nr 10 do SWZ: Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (dla wszystkich Części).
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
zdolności technicznej lub zawodowej – wykonawca spełni warunek, jeżeli:
a) skieruje do wykonania zamówienia minimum 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej i/lub inżynieryjnej drogowej i do pełnienia funkcji kierownika budowy z co najmniej 3-letnim doświadczeniem na stanowisku kierownika robót budowlanych i/lub kierownika budowy.
Wskazany warunek dotyczy każdej z Części. Zamawiający dopuszcza, by wskazany przez Wykonawcę kierownik robót pełnił funkcję w więcej niż jednej Części.
Po zmianie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
zdolności technicznej lub zawodowej – wykonawca spełni warunek, jeżeli:
a) skieruje do wykonania zamówienia minimum 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej i/lub inżynieryjnej drogowej i do pełnienia funkcji kierownika budowy z co najmniej 3-letnim doświadczeniem na stanowisku kierownika robót budowlanych i/lub kierownika budowy.
Wskazany warunek dotyczy każdej z Części. Zamawiający dopuszcza, by wskazany przez Wykonawcę kierownik robót pełnił funkcję w więcej niż jednej Części.
b) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał:
dotyczy Części II
co najmniej 1 robotę budowlaną o wartości minimum 500 000,00 zł brutto (słownie złotych: pięćset tysięcy), polegającą na budowie i/lub przebudowie i/lub rozbudowie boiska o nawierzchni poliuretanowej *
dotyczy Części III
co najmniej 1 robotę budowlaną o wartości minimum 300 000,00 zł brutto (słownie złotych: trzysta tysięcy), polegającą na budowie i/lub przebudowie i/lub rozbudowie boiska o nawierzchni poliuretanowej *
dotyczy Części IV
co najmniej 1 robotę budowlaną o wartości minimum 200 000,00 zł brutto (słownie złotych: dwieście tysięcy), polegającą na budowie i/lub przebudowie i/lub rozbudowie boiska o nawierzchni poliuretanowej *
dotyczy Części V
co najmniej 1 robotę budowlaną o wartości minimum 100 000,00 zł brutto (słownie złotych: sto tysięcy), polegającą na budowie i/lub przebudowie i/lub rozbudowie boiska o nawierzchni poliuretanowej *
* W przypadku, gdy ww. zakres robót budowlanych będzie stanowił część robót o szerszym zakresie, Wykonawca zobowiązany jest wyodrębnić rodzajowo i kwotowo roboty, o których mowa powyżej. Dla potrzeby oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartość lub wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany”;
Zamawiający dopuszcza sytuację, w której Wykonawca wykaże się wykonaniem tej samej roboty budowlanej w jednej, kilku lub we wszystkich Częściach (dotyczy Części od II do V) – pod warunkiem, że wartość tej roboty budowlanej będzie odpowiadała wartości brutto określonej w warunku udziału w postępowaniu oddzielnie
dla każdej z Części (dotyczy Części od II do V).”.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 8 do SWZ.
Po zmianie:
wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 8 do SWZ;
wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – załącznik nr 9 do SWZ
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4. Zamawiający wymaga wadium Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4.1. Informacje dotyczące wadium Przed zmianą:
Po zmianie:
1.9. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie:
dla Części I: 5.000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy),
dla Części II: 6.000,00 zł (słownie złotych: sześć tysięcy),
dla Części III: 3.000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące),
dla Części IV: 2.000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące),
dla Części V: 1.000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc).
1.9.1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
1.9.2. Zgodnie z art. 97 ust. 7 pkt 1-4 Pzp wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu
2) gwarancjach bankowych
3) gwarancjach ubezpieczeniowych
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020, poz. 299)
1.9.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem w Kujawsko- Dobrzyńskim Banku Spółdzielczym - numer rachunku 79 9550 0003 2001 0070 0711 0018 z dopiskiem wadium „ODNOWA PRZESTRZENI PUBLICZNEJ NA TERENIE GMINY WŁOCŁAWEK (w podziale na Części) - .......... Część”. Za datę zapłaty wadium uznaje się moment wpływu na konto zamawiającego.
Uszczegółowienie zapisów dotyczących wadium Zamawiający zawarł w SWZ pkt. 1.9. - dodany dokumentem z dnia 17 stycznia 2024 r. Wyjaśnienia treści SWZ . Zmiana treści SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-01-28 09:00
Po zmianie:
2025-02-03 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-01-28 09:15
Po zmianie:
2025-02-03 09:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-02-26
Po zmianie:
2025-03-04
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Budowa ulicy Brzezinowej na odcinku od ulicy Mielęcińskiej do ulicy Letniej we Włocławku
- Dostawa fabrycznie nowych pojemników z tworzywa sztucznego na odpady dla PGK "Saniko" Sp. z o.o. we Włocławku
- Budowa ulicy Energetyków na odcinku od ulicy Hutniczej do przejścia podziemnego dla pieszych pod torami kolejowymi
- Świadczenie usługi instruktora terapii uzależnień, na potrzeby projektu "Pokonaj kryzys".
- "Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach stanowiących własność i będących w zarządzie Gminy Miasto Włocławek w okresie od 01.05.2025 r. - 31.10.2025 r.".
- Świadczenie usługi indywidualnego wsparcia psychologicznego na potrzeby projektu "Pokonaj kryzys".
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku hali sportowej z zapleczem sanitarno - szatniowym wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i komunikacyjną przy Zespole Szkół Nr 2 w Łosicach
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół Specjalnych w Adamowie
- Odbudowa i modernizacja zniszczonego w wyniku powodzi stadionu sportowego KS "Kryształ" i budynku zaplecza sportowego w Stroniu Śląskim.
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Rudzienku
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Riedla w Słupsku w ramach zadania pn. "Bezpiecznie i zielono w Parku przy Riedla - IV etap" - Słupski Budżet Obywatelski 2025 r.
- "Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Wierzchowisku" - projektuj i buduj.
więcej: Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.