Og³oszenie z dnia 2025-01-17
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00504751/01 - Og³oszenie z dnia 2024-09-18
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
CUW.26.14.2024 „Zakup i sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych w roku 2025 dla Przedszkola Miejskiego nr 1 „Bajka” w Bia³ogardzie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzi zamawiaj±cy centralny1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: CENTRUM US£UG WSPÓLNYCH W BIA£OGARDZIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387416976
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 18
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ogard
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski
1.5.7.) Numer telefonu: 943579350
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@bialogard.info
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.cuw.bialogard.info
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f75b2a69-d1b4-4eaa-a0ee-599d71737c811.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Dzia³alno¶æ rachunkowo-ksiêgowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
CUW.26.14.2024 „Zakup i sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych w roku 2025 dla Przedszkola Miejskiego nr 1 „Bajka” w Bia³ogardzie”2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f75b2a69-d1b4-4eaa-a0ee-599d71737c81
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00044292
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-01-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00292352/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.2 Zakup i sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych w roku 2025 dla Przedszkola Miejskiego nr 1 "BAJKA" w Bia³ogardzie.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00504751
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUW.26.14.2024
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 634923,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych w 2025 roku do Odbiorcy: Przedszkole Miejskie nr 1 „Bajka, ul. 1 Maja 12, 78- 200 Bia³ogard: MLEKO, PRODUKTY MLECZARSKIE, JAJA;2. Termin wykonania zamówienia: od dnia 01.01.2025 roku do dnia 31.12.2025 roku albo do wyczerpania maksymalnej warto¶ci umowy (w zale¿no¶ci, które zdarzenie nast±pi pierwsze).
3. Artyku³y spo¿ywcze okre¶la Za³±cznik nr 1 (Formularz asortymentowo cenowy) do Formularza oferty.
4. Dostawy bêd± dokonywane partiami, w zwi±zku z bie¿±cymi potrzebami Odbiorcy. Przedmiot zamówienia realizowany bêdzie sukcesywnie – wed³ug zapotrzebowania Odbiorcy w dni robocze od poniedzia³ku do pi±tku, w terminie od 1 dnia z³o¿enia zamówienia. Przez dni robocze nale¿y rozumieæ dni od poniedzia³ku do pi±tku, z wyj±tkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Produkty spo¿ywcze musz± byæ dostarczane samochodem w³asnym dostawcy w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu asortymentowo-cenowym.
5. Artyku³y ¿ywno¶ciowe objête dostaw± powinny spe³niaæ wymogi sanitarno epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zak³adach ¿ywienia zbiorowego.
6. Ponadto wszystkie artyku³y musz± jednocze¶nie spe³niaæ warunki zawarte w rozporz±dzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie grup ¶rodków spo¿ywczych przeznaczonych do sprzeda¿y dzieciom i m³odzie¿y w jednostkach systemu o¶wiaty oraz wymagañ, jakie musz± spe³niaæ ¶rodki spo¿ywcze stosowane w ramach ¿ywienia zbiorowego dzieci i m³odzie¿y w tych jednostkach (Dz.U. 2016 poz. 1154 ze zm.).
7. Przedmiot zamówienia obejmuje transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wy³adunek.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 15000000-8 - ¯ywno¶æ, napoje, tytoñ i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15540000-5 - Produkty serowarskie
15510000-6 - Mleko i ¶mietana
03142500-3 - Jaja
15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 124520,10 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych w 2025 roku do Odbiorcy: Przedszkole Miejskie nr 1 „Bajka, ul. 1 Maja 12, 78- 200 Bia³ogard: OWOCE I WARZYWA ¦WIE¯E;2. Termin wykonania zamówienia: od dnia 01.01.2025 roku do dnia 31.12.2025 roku albo do wyczerpania maksymalnej warto¶ci umowy (w zale¿no¶ci, które zdarzenie nast±pi pierwsze).
3. Artyku³y spo¿ywcze okre¶la Za³±cznik nr 2 (Formularz asortymentowo cenowy) do Formularza oferty.
4. Dostawy bêd± dokonywane partiami, w zwi±zku z bie¿±cymi potrzebami Odbiorcy. Przedmiot zamówienia realizowany bêdzie sukcesywnie – wed³ug zapotrzebowania Odbiorcy w dni robocze od poniedzia³ku do pi±tku, w terminie od 1 dnia z³o¿enia zamówienia. Przez dni robocze nale¿y rozumieæ dni od poniedzia³ku do pi±tku, z wyj±tkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Produkty spo¿ywcze musz± byæ dostarczane samochodem w³asnym dostawcy w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu asortymentowo-cenowym.
5. Artyku³y ¿ywno¶ciowe objête dostaw± powinny spe³niaæ wymogi sanitarno epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zak³adach ¿ywienia zbiorowego.
6. Ponadto wszystkie artyku³y musz± jednocze¶nie spe³niaæ warunki zawarte w rozporz±dzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie grup ¶rodków spo¿ywczych przeznaczonych do sprzeda¿y dzieciom i m³odzie¿y w jednostkach systemu o¶wiaty oraz wymagañ, jakie musz± spe³niaæ ¶rodki spo¿ywcze stosowane w ramach ¿ywienia zbiorowego dzieci i m³odzie¿y w tych jednostkach (Dz.U. 2016 poz. 1154 ze zm.).
7. Przedmiot zamówienia obejmuje transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wy³adunek.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 15000000-8 - ¯ywno¶æ, napoje, tytoñ i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 205633,00 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych w 2025 roku do Odbiorcy: Przedszkole Miejskie nr 1 „Bajka, ul. 1 Maja 12, 78- 200 Bia³ogard: MIÊSO I PRODUKTY MIÊSNE;2. Termin wykonania zamówienia: od dnia 01.01.2025 roku do dnia 31.12.2025 roku albo do wyczerpania maksymalnej warto¶ci umowy (w zale¿no¶ci, które zdarzenie nast±pi pierwsze).
3. Artyku³y spo¿ywcze okre¶la Za³±cznik nr 3 (Formularz asortymentowo cenowy) do Formularza oferty.
4. Dostawy bêd± dokonywane partiami, w zwi±zku z bie¿±cymi potrzebami Odbiorcy. Przedmiot zamówienia realizowany bêdzie sukcesywnie – wed³ug zapotrzebowania Odbiorcy w dni robocze od poniedzia³ku do pi±tku, w terminie od 1 dnia z³o¿enia zamówienia. Przez dni robocze nale¿y rozumieæ dni od poniedzia³ku do pi±tku, z wyj±tkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Produkty spo¿ywcze musz± byæ dostarczane samochodem w³asnym dostawcy w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu asortymentowo-cenowym.
5. Artyku³y ¿ywno¶ciowe objête dostaw± powinny spe³niaæ wymogi sanitarno epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zak³adach ¿ywienia zbiorowego.
6. Ponadto wszystkie artyku³y musz± jednocze¶nie spe³niaæ warunki zawarte w rozporz±dzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie grup ¶rodków spo¿ywczych przeznaczonych do sprzeda¿y dzieciom i m³odzie¿y w jednostkach systemu o¶wiaty oraz wymagañ, jakie musz± spe³niaæ ¶rodki spo¿ywcze stosowane w ramach ¿ywienia zbiorowego dzieci i m³odzie¿y w tych jednostkach (Dz.U. 2016 poz. 1154 ze zm.).
7. Przedmiot zamówienia obejmuje transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wy³adunek.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 15000000-8 - ¯ywno¶æ, napoje, tytoñ i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15100000-9 - Produkty zwierzêce, miêso i produkty miêsne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 142021,10 PLN
Czê¶æ 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych w 2025 roku do Odbiorcy: Przedszkole Miejskie nr 1 „Bajka, ul. 1 Maja 12, 78- 200 Bia³ogard: PRODUKTY G£ÊBOKO MRO¯ONE (OWOCE I WARZYWA);2. Termin wykonania zamówienia: od dnia 01.01.2025 roku do dnia 31.12.2025 roku albo do wyczerpania maksymalnej warto¶ci umowy (w zale¿no¶ci, które zdarzenie nast±pi pierwsze).
3. Artyku³y spo¿ywcze okre¶la Za³±cznik nr 4 (Formularz asortymentowo cenowy) do Formularza oferty.
4. Dostawy bêd± dokonywane partiami, w zwi±zku z bie¿±cymi potrzebami Odbiorcy. Przedmiot zamówienia realizowany bêdzie sukcesywnie – wed³ug zapotrzebowania Odbiorcy w dni robocze od poniedzia³ku do pi±tku, w terminie od 1 dnia z³o¿enia zamówienia. Przez dni robocze nale¿y rozumieæ dni od poniedzia³ku do pi±tku, z wyj±tkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Produkty spo¿ywcze musz± byæ dostarczane samochodem w³asnym dostawcy w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu asortymentowo-cenowym.
5. Artyku³y ¿ywno¶ciowe objête dostaw± powinny spe³niaæ wymogi sanitarno epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zak³adach ¿ywienia zbiorowego.
6. Ponadto wszystkie artyku³y musz± jednocze¶nie spe³niaæ warunki zawarte w rozporz±dzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie grup ¶rodków spo¿ywczych przeznaczonych do sprzeda¿y dzieciom i m³odzie¿y w jednostkach systemu o¶wiaty oraz wymagañ, jakie musz± spe³niaæ ¶rodki spo¿ywcze stosowane w ramach ¿ywienia zbiorowego dzieci i m³odzie¿y w tych jednostkach (Dz.U. 2016 poz. 1154 ze zm.).
7. Przedmiot zamówienia obejmuje transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wy³adunek.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 15000000-8 - ¯ywno¶æ, napoje, tytoñ i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15896000-5 - Produkty g³êboko mro¿one
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 14987,80 PLN
Czê¶æ 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych w 2025 roku do Odbiorcy: Przedszkole Miejskie nr 1 „Bajka, ul. 1 Maja 12, 78- 200 Bia³ogard: RÓ¯NE PRODUKTY SPO¯YWCZE;2. Termin wykonania zamówienia: od dnia 01.01.2025 roku do dnia 31.12.2025 roku albo do wyczerpania maksymalnej warto¶ci umowy (w zale¿no¶ci, które zdarzenie nast±pi pierwsze).
3. Artyku³y spo¿ywcze okre¶la Za³±cznik nr 5 (Formularz asortymentowo cenowy) do Formularza oferty.
4. Dostawy bêd± dokonywane partiami, w zwi±zku z bie¿±cymi potrzebami Odbiorcy. Przedmiot zamówienia realizowany bêdzie sukcesywnie – wed³ug zapotrzebowania Odbiorcy w dni robocze od poniedzia³ku do pi±tku, w terminie od 1 dnia z³o¿enia zamówienia. Przez dni robocze nale¿y rozumieæ dni od poniedzia³ku do pi±tku, z wyj±tkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Produkty spo¿ywcze musz± byæ dostarczane samochodem w³asnym dostawcy w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu asortymentowo-cenowym.
5. Artyku³y ¿ywno¶ciowe objête dostaw± powinny spe³niaæ wymogi sanitarno epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zak³adach ¿ywienia zbiorowego.
6. Ponadto wszystkie artyku³y musz± jednocze¶nie spe³niaæ warunki zawarte w rozporz±dzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie grup ¶rodków spo¿ywczych przeznaczonych do sprzeda¿y dzieciom i m³odzie¿y w jednostkach systemu o¶wiaty oraz wymagañ, jakie musz± spe³niaæ ¶rodki spo¿ywcze stosowane w ramach ¿ywienia zbiorowego dzieci i m³odzie¿y w tych jednostkach (Dz.U. 2016 poz. 1154 ze zm.).
7. Przedmiot zamówienia obejmuje transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wy³adunek.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 15000000-8 - ¯ywno¶æ, napoje, tytoñ i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15400000-2 - Oleje i t³uszcze zwierzêce lub ro¶linne
15600000-4 - Produkty przemia³u ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
15800000-6 - Ró¿ne produkty spo¿ywcze
15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty
15851000-8 - Produkty m±czne
15320000-7 - Soki owocowe i warzywne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 90890,52 PLN
Czê¶æ 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych w 2025 roku do Odbiorcy: Przedszkole Miejskie nr 1 „Bajka, ul. 1 Maja 12, 78- 200 Bia³ogard: PIECZYWO;2. Termin wykonania zamówienia: od dnia 01.01.2025 roku do dnia 31.12.2025 roku albo do wyczerpania maksymalnej warto¶ci umowy (w zale¿no¶ci, które zdarzenie nast±pi pierwsze).
3. Artyku³y spo¿ywcze okre¶la Za³±cznik nr 6 (Formularz asortymentowo cenowy) do Formularza oferty.
4. Dostawy bêd± dokonywane partiami, w zwi±zku z bie¿±cymi potrzebami Odbiorcy. Przedmiot zamówienia realizowany bêdzie sukcesywnie – wed³ug zapotrzebowania Odbiorcy w dni robocze od poniedzia³ku do pi±tku, w terminie od 1 dnia z³o¿enia zamówienia. Przez dni robocze nale¿y rozumieæ dni od poniedzia³ku do pi±tku, z wyj±tkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Produkty spo¿ywcze musz± byæ dostarczane samochodem w³asnym dostawcy w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu asortymentowo-cenowym.
5. Artyku³y ¿ywno¶ciowe objête dostaw± powinny spe³niaæ wymogi sanitarno epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zak³adach ¿ywienia zbiorowego.
6. Ponadto wszystkie artyku³y musz± jednocze¶nie spe³niaæ warunki zawarte w rozporz±dzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie grup ¶rodków spo¿ywczych przeznaczonych do sprzeda¿y dzieciom i m³odzie¿y w jednostkach systemu o¶wiaty oraz wymagañ, jakie musz± spe³niaæ ¶rodki spo¿ywcze stosowane w ramach ¿ywienia zbiorowego dzieci i m³odzie¿y w tych jednostkach (Dz.U. 2016 poz. 1154 ze zm.).
7. Przedmiot zamówienia obejmuje transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wy³adunek.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 15000000-8 - ¯ywno¶æ, napoje, tytoñ i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15811000-6 - Pieczywo
15898000-9 - Dro¿d¿e
15851000-8 - Produkty m±czne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 40107,00 PLN
Czê¶æ 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych w 2025 roku do Odbiorcy: Przedszkole Miejskie nr 1 „Bajka, ul. 1 Maja 12, 78- 200 Bia³ogard: RYBY MRO¯ONE, KONSERWOWANE I PRZETWORZONE;2. Termin wykonania zamówienia: od dnia 01.01.2025 roku do dnia 31.12.2025 roku albo do wyczerpania maksymalnej warto¶ci umowy (w zale¿no¶ci, które zdarzenie nast±pi pierwsze).
3. Artyku³y spo¿ywcze okre¶la Za³±cznik nr 7 (Formularz asortymentowo cenowy) do Formularza oferty.
4. Dostawy bêd± dokonywane partiami, w zwi±zku z bie¿±cymi potrzebami Odbiorcy. Przedmiot zamówienia realizowany bêdzie sukcesywnie – wed³ug zapotrzebowania Odbiorcy w dni robocze od poniedzia³ku do pi±tku, w terminie od 1 dnia z³o¿enia zamówienia. Przez dni robocze nale¿y rozumieæ dni od poniedzia³ku do pi±tku, z wyj±tkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Produkty spo¿ywcze musz± byæ dostarczane samochodem w³asnym dostawcy w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu asortymentowo-cenowym.
5. Artyku³y ¿ywno¶ciowe objête dostaw± powinny spe³niaæ wymogi sanitarno epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zak³adach ¿ywienia zbiorowego.
6. Ponadto wszystkie artyku³y musz± jednocze¶nie spe³niaæ warunki zawarte w rozporz±dzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie grup ¶rodków spo¿ywczych przeznaczonych do sprzeda¿y dzieciom i m³odzie¿y w jednostkach systemu o¶wiaty oraz wymagañ, jakie musz± spe³niaæ ¶rodki spo¿ywcze stosowane w ramach ¿ywienia zbiorowego dzieci i m³odzie¿y w tych jednostkach (Dz.U. 2016 poz. 1154 ze zm.).
7. Przedmiot zamówienia obejmuje transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wy³adunek.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 15000000-8 - ¯ywno¶æ, napoje, tytoñ i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
15240000-2 - Ryby puszkowane i pozosta³e ryby konserwowane lub przetworzone
15230000-9 - Ryby suszone lub solone; ryby w solance; ryby wêdzone
15220000-6 - Ryby mro¿one, filety rybne i pozosta³e miêso ryb
15896000-5 - Produkty g³êboko mro¿one
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 16764,00 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Zamawiaj±cy odrzuci³ ofertê jedynego Wykonawcy, który przyst±pi³ do postêpowania.
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 157771,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 186828,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 157771,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAR-POL Handel Okrê¿ny Hurt-Detal Tomasz Rze¼niczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7321969599
7.3.3) Ulica: Boczki 19
7.3.4) Miejscowo¶æ: Ozorków
7.3.5) Kod pocztowy: 95-035
7.3.6.) Województwo: ³ódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-18
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 157771,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 125423,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 125423,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 125423,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PAULADROB BACHOROWSKA & BACHOROWSKI Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6721787200
7.3.3) Ulica: Niedza³kowskiego 13
7.3.4) Miejscowo¶æ: ¦widwin
7.3.5) Kod pocztowy: 78-300
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE TOMASZ RZE¬NICZAK
jakie przetargi wygra³a firma
GOSPODARSTWO ROLNE TOMASZ RZE¬NICZAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-18
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 125423,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31Czê¶æ 4
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 21856,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 21856,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21856,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 4)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. Gelato Aleksandra, Andrzej Adamowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8390206161
7.3.3) Ulica: Reblinko 1
7.3.4) Miejscowo¶æ: Kobylnica
7.3.5) Kod pocztowy: 76-251
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PAULADROB - BACHOROWSKA&BACHOROWSKI" SPÓ£KA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygra³a firma
"PAULADROB - BACHOROWSKA&BACHOROWSKI" SPÓ£KA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-18
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 21856,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31Czê¶æ 5
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 5)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 82489,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 97156,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82489,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 5)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. STRYJEWSKA Teresa Stryjewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6691135236
7.3.3) Ulica: Lubuszan 6
7.3.4) Miejscowo¶æ: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-848
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-18
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 82489,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31Czê¶æ 6
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 6)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Dwóch Wykonawców, którzy przyst±pili do postêpowania odmówili podpisania umowy.
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
Czê¶æ 7
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 7)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 14665,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 15531,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14665,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 7)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. Gelato Aleksandra, Andrzej Adamowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8390206161
7.3.3) Ulica: Reblinko 1
7.3.4) Miejscowo¶æ: Kobylnica
7.3.5) Kod pocztowy: 76-251
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.H.U. "STRYJEWSKA" TERESA STRYJEWSKA
jakie przetargi wygra³a firma
P.H.U. "STRYJEWSKA" TERESA STRYJEWSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-18
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 14665,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z BIA£OGARDU
wiêcej: przetargi w Bia³ogardzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i sukcesywna dostawa artyku³ów w spo¿ywczych - ¿ywno¶ciowych do Dziennego Domu Pomocy pn. "Przystañ Pluskowêsy" w Pluskowêsach w Gminie Che³m¿a"
- Sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych do sto³ówki Zespo³u Szkó³ Elektronicznych i Telekomunikacyjnych w Olsztynie przy ul. Ba³tyckiej 37 a
- Dostawa warzyw i owoców
- Sukcesywne dostawy kawy, herbaty oraz innych artyku³ów spo¿ywczych.
- Zakup i dostawa artyku³ów spo¿ywczych dla potrzeb Beskidzkiego Zespo³u Leczniczo - Rehabilitacyjnego Szpital Opieki D³ugoterminowej w Jaworzu z podzia³em na 3 czê¶ci:
- Dostawa miêsa, wêdlin, podrobów i smalcu.
wiêcej: Jaja »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.