Og³oszenie z dnia 2024-01-17
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00059624/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-23
- 2024/BZP 00229390/01 - Wynik z dnia 2024-03-04
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦WIADCZENIE US£UG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA RZECZ GMINY £AZY W LATACH 2024-2025.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA £AZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258865
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Traugutta 15
1.5.2.) Miejscowo¶æ: £azy
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-450
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wirum@lazy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.umlazy.finn.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦WIADCZENIE US£UG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA RZECZ GMINY £AZY W LATACH 2024-2025.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-28034d9f-b520-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00044304
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-01-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00039305/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 ¦WIADCZENIE US£UG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA RZECZ GMINY £AZY W LATACH 2024-2025.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-28034d9f-b520-11ee-a66a-5e0e9a75a9a03.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl.
2. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem zak³adki „Oferty/wnioski", widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê na konto Wykonawcy na Platformie e-Zamówienia.
3. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).
3. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej.
4. Zamawiaj±cy dopuszcza tak¿e mo¿liwo¶æ sk³adania przez Wykonawców dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej, na adres e - mail: wirum@lazy.pl (z wy³±czeniem sk³adania ofert).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
2. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog±
skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu 22 458 77 99 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
3. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
4. Ofertê, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, w tym o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby oraz pe³nomocnictwo sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w Rozporz±dzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz
minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych. Pozosta³e informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty sporz±dza siê w postaci elektronicznej w formatach danych okre¶lonych w przepisach ww. rozporz±dzenia lub jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
5. Do podpisania oferty konieczne jest posiadanie przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.
6. Wykonawca przygotowuje ofertê przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego" udostêpnionego przez Zamawiaj±cego na
Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Informacje podstawowe".
7. Pozosta³e wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej okre¶lono w SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz £az z siedzib± w Urzêdzie Miejskim w £azach, ul. Traugutta 15, 42-450 £azy, tel. 32 6729434, fax. 32 6729448, e-mail: um@lazy.pl
Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ w sprawach zwi±zanych z ochron± danych osobowych, w nastêpuj±cy sposób:
1) pod adresem poczty elektronicznej: iod@lazy.pl
2) pod numerem telefonu: 32 6729434
3) pisemnie na adres: Urz±d Miejski w £azach, 42-450 £azy, ul. Traugutta 15 z dopiskiem „Inspektor ochrony danych”.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z pó¼n. zm.);
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia lub na okres przechowywania tych danych zgodnie z wytycznymi o dofinansowania z ¶rodków UE;
obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z w³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): c.d
PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO.
Gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, przys³uguje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, z siedzib± w Warszawie, przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
INFORMACJA O WYMOGU/DOBROWOLNO¦CI PODANIA DANYCH ORAZ KONSEKWENCJACH NIEPODANIA DANYCH OSOBOWYCH.
Podanie przez Pani±/Pana danych osobowych jest zwi±zane z Pani/Pana udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego a obowi±zek ich podania wynika z ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych. Konsekwencje niepodania danych osobowych wynikaj± z ustawy Pzp.
ZAUTOMATYZOWANE PODEJMOWANIE DECYZJI, PROFILOWANIE.
Nie bêdzie Pani/Pan podlegaæ decyzji, opieraj±cej siê na zautomatyzowanym przetwarzaniu, która jednocze¶nie bêdzie wywo³ywa³a wobec Pani/Pana skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na Pani±/Pana wp³ywa³a. Pani/Pana dane osobowe nie bêd± profilowane.
* Wyja¶nienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, je¿eli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzaj±cego istnieje obowi±zek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym
z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
*** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu
do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WID. 271. 1. 2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa nadana zamówieniu: ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy £azy w latach 2024 i 2025.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
a) przesy³ki listowe zwyk³e (miejscowe, zamiejscowe i zagraniczne) - rozumiane jako przesy³ki listowe nierejestrowana nie bêd±ce przesy³k± najszybszej kategorii,
b) przesy³ki listowe polecone (krajowe i zagraniczne) - rozumiane jako przesy³ki listowe rejestrowane bêd±ce przesy³k± przemieszczan± i dorêczan± w sposób zabezpieczaj±cy j± przed utrat±, ubytkiem zawarto¶ci lub uszkodzeniem,
c) przesy³ki listowe polecone ze zwrotnym po¶wiadczeniem odbioru (miejscowe, zamiejscowe i zagraniczne) - rozumiane jako przesy³ki listowe rejestrowane przyjête za potwierdzeniem nadania i dorêczone za pokwitowaniem odbioru,
d) paczki - rozumiane jako przesy³ki rejestrowane nie bêd±ce paczkami najszybszej kategorii,
e) przesy³ka kurierska - rozumiane jako przesy³ki najszybszej kategorii,
f) inne przesy³ki – rozumiane jako niewyszczególnione rodzaje przesy³ek wyceniane wg ceny zawartej w dacie przyjêcia przesy³ek w cenniku op³at obowi±zuj±cym u Wykonawcy.
3. Wykonawca zobowi±zany jest do odbioru, dostarczenia, przekazania i wydawania wszelkich przesy³ek.
4. Wykonawca zobowi±zany jest do zachowania dyskrecji i tajemnicy odno¶nie powierzonych i w toku wykonywania us³ugi pozyskanych informacji dotycz±cych Gminy £azy.
5. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowi±zany jest do wykonywania poni¿szego zakresu czynno¶ci:
a) odbieranie przesy³ek od Zamawiaj±cego piêæ razy w tygodniu, tj. od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach od 8 do 14,
b) dostarczanie potwierdzeñ odbioru przesy³ek do Zamawiaj±cego,
c) zwrot nieodebranych przesy³ek do Zamawiaj±cego,
d) zapewnienie oznaczeñ przesy³ek rejestrowanych i priorytetowych typu nalepki, potwierdzenia odbioru, numer nadania, itp., w ilo¶ciach zg³aszanych przez Zamawiaj±cego, najpó¼niej do 3 dni od dnia zg³oszenia u Wykonawcy,
e) potwierdzanie odbioru przesy³ek poprzez postawienie pieczêci, podpisu i daty odbioru przez upowa¿nionego przedstawiciela Wykonawcy.
6. Dodatkowo Wykonawca zobowi±zany jest do wyznaczenia co najmniej jednej placówki, ¶wiadcz±cej us³ugi pocztowe dla Zamawiaj±cego w zakresie przyjmowania przesy³ek czynnej co najmniej w dni robocze, tj. od poniedzia³ku do pi±tku od godziny 8.00 do godziny 14.00.
7. Zlecenie wykonania us³ugi kurierskiej zg³aszane bêdzie przez Zamawiaj±cego e-mailowo / telefonicznie pod numerem tel. / na adres e-mail, wskazany przez Wykonawcê. Dowodem nadania przesy³ki kurierskiej jest odcinek nalepki adresowej, potwierdzony odciskiem datownika pocztowego i podpisem pracownika Wykonawcy.
Pozosta³y opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdzia³ III SWZ.
Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy pracowników bior±cych udzia³ w cyklu realizacji us³ugi, tj. osoby przyjmuj±ce i odbieraj±ce przesy³ki, oraz pracuj±ce przy ich transporcie, przechowaniu, rejestracji itd.
Zamawiaj±cy wymaga przed podpisaniem umowy z³o¿enia o¶wiadczenia Wykonawcy o ilo¶ci osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracê (bez konieczno¶ci przed³o¿enia dowodów zawarcia Umowy o pracê z poszczególnymi pracownikami ).
Zamawiaj±cy zastrzega sobie , ¿e ka¿dorazowo na ¿±danie zamawiaj±cego, w terminie przez niego wskazanym, nie krótszym ni¿ 7 dni, wykonawca zobowi±zany bêdzie do przed³o¿enia do wgl±du zamawiaj±cemu o¶wiadczenia wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie Umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci, których dotyczy wezwanie zamawiaj±cego ( bez konieczno¶ci przed³o¿enia dowodów zawarcia Umowy o pracê z poszczególnymi pracownikami ).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Us³uga wykonywana stale. Kolejne postêpowanie przewidziane jest w I kwartale 2026r.4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Zamówienie udzielone bêdzie wy³±cznie Wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Zamawiaj±cy wybierze ofertê najkorzystniejsz± na podstawie kryteriów oceny ofert okre¶lonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
2.Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:
1) Cena - waga 60
2) Liczba placówek pocztowych, którymi dysponuje Wykonawca na terenie gminy £azy w dniu sk³adania ofert - waga 40
Punkty zostan± obliczone wg. wzoru:
1) Cena ofertowa – znaczenie kryterium – 60
cena najni¿sza spo¶ród badanych ofert
ilo¶æ uzyskanych punktów = ____________________________________ x 60
cena badanej oferty
(wynik dzia³ania zostanie zaokr±glony do 2 miejsc po przecinku)
Maksymalna liczba punktów jak± mo¿na uzyskaæ – 600
2) Liczba placówek pocztowych, którymi dysponuje Wykonawca na terenie gminy £azy w dniu sk³adania ofert - waga 40
Punkty przyznane zostan± na podstawie wykazu ju¿ posiadanych placówek, do³±czonego do oferty. Oferta z najwy¿sz± liczb± placówek na terenie gminy £azy otrzyma maksymaln± liczbê punktów, tj. 40 a punkty dla pozosta³ych ofert zostan± obliczone wed³ug wzoru:
Liczba punktów = Pnw /Pb x 40
gdzie:
- Pnw – najwy¿sza liczba placówek spo¶ród wszystkich ofert nie odrzuconych
- Pb – liczba placówek oferty badanej
- 40 wska¼nik sta³y
4.Najkorzystniejsza oferta to oferta, która zawiera najni¿sz± cenê i najwiêksz± liczbê placówek i uzyska najwy¿sz± sumaryczn± liczbê punktów (liczon± do dwóch miejsc po przecinku).
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba placówek pocztowych, którymi dysponuje Wykonawca na terenie gminy £azy w dniu sk³adania ofert
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1.O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w pkt X SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.2.O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
2.1.Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
2.2. Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów.
Wykonawca posiada uprawnienie do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020r., poz. 1041 z pó¼n. zm.).
2.3.Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie
2.4.Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie
3. W przypadku wspólnego ubiegania siê Wykonawców o zamówienie warunek ust. 2.2. zostanie spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej i zrealizuje us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
4. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
5. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych .
6. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.
6.1. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w ust. 6 niniejszego rozdzia³u SWZ, potwierdza, ¿e stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w szczególno¶ci:
- zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
- sposób i okres udostêpnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
- czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±
7. Zamawiaj±cy ocenia, czy udostêpniane Wykonawcy przez podmioty udostêpniaj±ce zasoby zdolno¶ci techniczne lub zawodowe, lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalaj± na wykazanie przez Wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, a tak¿e bada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zosta³y przewidziane wzglêdem Wykonawcy.
8. Je¿eli zdolno¶ci techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostêpniaj±cego zasoby nie potwierdzaj± spe³nienia przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiaj±cy ¿±da, aby Wykonawca w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego zast±pi³ ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykaza³, ¿e samodzielnie spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
9. Wykonawca nie mo¿e, po up³ywie terminu sk³adania ofert, powo³ywaæ siê na zdolno¶ci podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¿eli na etapie sk³adania ofert nie polega³ on w danym zakresie na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 5. Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych: brak podstaw wykluczenia:
1).o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SWZ;
2).odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.1.Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wy¿ej, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.
5.2. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa powy¿ej, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy.
5.2.3.Dokumenty/o¶wiadczenia, o których mowa w pkt. 5.1 i 5.2. powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
6. Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile Wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków.
6.1. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które Zamawiaj±cy posiada, je¿eli Wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Na wezwanie Zamawiaj±cego, Wykonawca, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona zobowi±zany jest z³o¿yæ w terminie wyznaczonym przez Zamawiaj±cego, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±ce podmiotowe ¶rodki dowodowe aktualne na dzieñ ich z³o¿enia:
W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu:
1) Dokument potwierdzaj±cy dokonanie wpisu do rejestru operatorów pocztowych o którym mowa w art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020r., poz. 1041 z pó¼n. zm.).
3. Je¿eli jest to niezbêdne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postêpowania o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, w tym na etapie sk³adania ofert podlegaj±cych negocjacjom lub niezw³ocznie po ich z³o¿eniu, wezwaæ Wykonawców do z³o¿enia wszystkich lub niektórych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia.
4. Je¿eli zachodz± uzasadnione podstawy do uznania, ¿e z³o¿one uprzednio podmiotowe ¶rodki dowodowe nie s± ju¿ aktualne, Zamawiaj±cy mo¿e w ka¿dym czasie wezwaæ Wykonawcê lub Wykonawców do z³o¿enia wszystkich lub niektórych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Wykonawcy zobowi±zani s± wraz z ofert± z³o¿yæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty:1) Formularz oferty wygenerowany przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego" udostêpnionego przez Zamawiaj±cego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Informacje podstawowe”,
2) Formularz cenowy wg za³±cznika nr 1. A
3) Pe³nomocnictwo do reprezentowania w postêpowaniu, je¿eli oferta bêdzie podpisana przez osobê(y) upowa¿nion±(e) lub w przypadku podmiotów wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w trybie art. 58 ustawy Prawo zamówieñ publicznych,
4) O¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, wg za³. nr 2 do SWZ,
5) O¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia, wg za³. nr 3 do SWZ,
1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne. Zamawiaj±cy mocno zaleca sk³adanie ofert w terminie wcze¶niejszym (np. w dniu poprzedzaj±cym termin sk³adania ofert). Zamawiaj±cy czasami otrzymuje informacje od Wykonawców o czasowych przeci±¿eniach Platformy i np. braku po³±czenia z modu³em sk³adania ofert, co powoduje np. wyd³u¿enie czasu potrzebnego na z³o¿enie oferty lub niemo¿no¶æ jej z³o¿enia. Zamawiaj±cy natomiast nie ma na to ¿adnego wp³ywu.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Oferta podmiotów wystêpuj±cych wspólnie:1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia (np. w formie spó³ki cywilnej, konsorcjum, porozumienia zawartego miêdzy podmiotami, itp).
2) Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania kluczowych zadañ przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
3) Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie /pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê.
4) Pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty. Tre¶æ pe³nomocnictwa powinna dok³adnie okre¶laæ zakres umocowania. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z pe³nomocnikiem (liderem).
5) Je¿eli oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiaj±cy bêdzie ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
6) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenia, o których mowa w pkt 1 ppkt 4) i 5) (wg za³±cznika 2 i 3 do SWZ) sk³ada odrêbnie ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te maj± potwierdzaæ brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p., oraz:1. Dopuszcza siê równie¿ nastêpuj±ce zmiany umowy:
a) w przypadku, je¶li konieczno¶æ wprowadzenia zmian umowy wynika z uregulowañ prawnych w zakresie ustalania lub zatwierdzania cen za powszechne us³ugi pocztowe w rozumieniu ustawy Prawo Pocztowe, a tak¿e w przypadku, kiedy ich wprowadzenie wynika z okoliczno¶ci powoduj±cych, i¿ zmiana cen le¿y w interesie publicznym,
b) ceny okre¶lone przez Wykonawcê w ofercie ulegn± obni¿eniu w toku realizacji zamówienia w przypadku, gdy op³aty pocztowe wynikaj±ce ze standardowego cennika lub regulaminu Wykonawcy bêd± ni¿sze od cen wynikaj±cych w przed³o¿onej ofercie. Wykonawca ma obowi±zek wówczas stosowaæ wzglêdem Zamawiaj±cego obni¿one op³aty pocztowej dla us³ug, wynikaj±ce ze swojego aktualnego cennika lub regulaminu,
c) zmiana jednostkowej ceny brutto oraz zmiana ca³kowitego wynagrodzenia brutto Wykonawcy, pod warunkiem zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów maj±cych wp³yw na cenê albo zmiany cen w sposób dopuszczony przez Prawo pocztowe,
d) zmiana danych adresowych Wykonawcy, w przypadku dokonania zmian organizacyjnych dotycz±cych Wykonawcy,
e) zmiana danych adresowych Zamawiaj±cego,
f) zmiana sposobu wykonywania us³ugi w przypadku zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów.
2 Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmiany wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przynajmniej jednej z nastêpuj±cych okoliczno¶ci:
a. zmiany stawki podatku od towarów i us³ug,
3. W przypadku zaistnienia powy¿szych okoliczno¶ci Strona zamierzaj±ca uzyskaæ zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia zobowi±zana jest do z³o¿enia drugiej Stronie pisemnego wniosku o wprowadzenie stosownej zmiany. Wniosek o zmianê wynagrodzenia musi zawieraæ:
• wskazanie okoliczno¶ci stanowi±cej podstawê do zmiany,
• uzasadnienie wskazuj±ce jaki wp³yw ma okoliczno¶æ na wysoko¶æ wynagrodzenia wykonawcy,
• propozycjê nowej wysoko¶ci wynagrodzenia.
4. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagaj± pisemnego aneksu podpisanego przez strony, pod rygorem niewa¿no¶ci.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-01-26 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-26 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-02-24
INNE PRZETARGI £AZY
wiêcej: przetargi £AZY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatowego Urzêdu Pracy w Zgierzu od 1.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- ¶wiadczenie us³ug pocztowych dla Gminy Tarnowo Podgórne.
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla potrzeb Urzêdu Miejskiego w Strykowie
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Urzêdu Gminy Zgierz
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych na rzecz Urzêdu Gminy Aleksandrów Kujawski w roku 2025
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych dla Urzêdu Gminy w Osieku Ma³ym w okresie od 1.01.2025 roku do 31.12.2028 roku
wiêcej: Us³ugi pocztowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.