Ogłoszenie z dnia 2025-01-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00046079/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-20
- 2025/BZP 00053789/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-22
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
,, Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej nr3 im. Polskich Olimpijczyków w Ciechocinku’’
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr nr 3 im. Polskich Olimpijczyków w Ciechocinku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367994186
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 37
1.5.2.) Miejscowość: Ciechocinek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-720
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp3@ciechocinek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp3.ciechocinek.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,, Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej nr3 im. Polskich Olimpijczyków w Ciechocinku’’
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-069c7bb1-33ee-48be-9880-36b9a5872f03
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00044320
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-069c7bb1-33ee-48be-9880-36b9a5872f033.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ezamowienia.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Postępowanie 1/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
warzywa i owoce
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający informuje, że podane w formularzu asortymentowo – cenowym ilości określają przewidywaną ilość artykułów spożywczych i zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej/większej ilości towaru (nie więcej jednak niż 30%), w zależności od potrzeb wynikających ze zmniejszenia się/zwiększenia się liczby dzieci i pracowników placówek uprawnionych do korzystania ze stołówki (zmniejszenie się ilości osób korzystających ze stołówki w danym miesiącu, wzmożona zachorowalność lub nieobecność dzieci i pracowników z innych przyczyn, wystąpienie dodatkowych dni wolnych w roku kalendarzowym, itp.), przy czym minimalna wartość umowy jaką Zamawiający zrealizuje w okresie trwania umowy to 70% całkowitej wartości wynagrodzenia umownego brutto. Zamawiający, w zależności od swoich faktycznych potrzeb powstałych w trakcie realizacji umowy, zastrzega sobie prawo do zamiany ilości/rodzaju asortymentu wymienionego w formularzu ofertowym w ramach wartości umowy. Wykonawca w przypadku zmniejszenia ilości, nie będzie dochodził jakichkolwiek roszczeń od Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo odbioru mniejszej ilości zamówionych produktów aniżeli określona w załączniku do umowy. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu niezrealizowania pozostałej części umowy, w szczególności z tytułu praw do zapłaty czy odszkodowania. W ramach wartości Umowy zamawiający może wystąpić do Wykonawcy z zapytaniem o przedstawienie oferty cenowej dot. Produktów, które nie został ujęty w wykazie asortymentowo – cenowym.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-03-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
nabiał
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający informuje, że podane w formularzu asortymentowo – cenowym ilości określają przewidywaną ilość artykułów spożywczych i zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej/większej ilości towaru (nie więcej jednak niż 30%), w zależności od potrzeb wynikających ze zmniejszenia się/zwiększenia się liczby dzieci i pracowników placówek uprawnionych do korzystania ze stołówki (zmniejszenie się ilości osób korzystających ze stołówki w danym miesiącu, wzmożona zachorowalność lub nieobecność dzieci i pracowników z innych przyczyn, wystąpienie dodatkowych dni wolnych w roku kalendarzowym, itp.), przy czym minimalna wartość umowy jaką Zamawiający zrealizuje w okresie trwania umowy to 70% całkowitej wartości wynagrodzenia umownego brutto. Zamawiający, w zależności od swoich faktycznych potrzeb powstałych w trakcie realizacji umowy, zastrzega sobie prawo do zamiany ilości/rodzaju asortymentu wymienionego w formularzu ofertowym w ramach wartości umowy. Wykonawca w przypadku zmniejszenia ilości, nie będzie dochodził jakichkolwiek roszczeń od Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo odbioru mniejszej ilości zamówionych produktów aniżeli określona w załączniku do umowy. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu niezrealizowania pozostałej części umowy, w szczególności z tytułu praw do zapłaty czy odszkodowania. W ramach wartości Umowy zamawiający może wystąpić do Wykonawcy z zapytaniem o przedstawienie oferty cenowej dot. Produktów, które nie został ujęty w wykazie asortymentowo – cenowym.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-03-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
mieso
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
4. Zamawiający informuje, że podane w formularzu asortymentowo – cenowym ilości określają przewidywaną ilość artykułów spożywczych i zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej/większej ilości towaru (nie więcej jednak niż 30%), w zależności od potrzeb wynikających ze zmniejszenia się/zwiększenia się liczby dzieci i pracowników placówek uprawnionych do korzystania ze stołówki (zmniejszenie się ilości osób korzystających ze stołówki w danym miesiącu, wzmożona zachorowalność lub nieobecność dzieci i pracowników z innych przyczyn, wystąpienie dodatkowych dni wolnych w roku kalendarzowym, itp.), przy czym minimalna wartość umowy jaką Zamawiający zrealizuje w okresie trwania umowy to 70% całkowitej wartości wynagrodzenia umownego brutto. Zamawiający, w zależności od swoich faktycznych potrzeb powstałych w trakcie realizacji umowy, zastrzega sobie prawo do zamiany ilości/rodzaju asortymentu wymienionego w formularzu ofertowym w ramach wartości umowy. Wykonawca w przypadku zmniejszenia ilości, nie będzie dochodził jakichkolwiek roszczeń od Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo odbioru mniejszej ilości zamówionych produktów aniżeli określona w załączniku do umowy. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu niezrealizowania pozostałej części umowy, w szczególności z tytułu praw do zapłaty czy odszkodowania. W ramach wartości Umowy zamawiający może wystąpić do Wykonawcy z zapytaniem o przedstawienie oferty cenowej dot. Produktów, które nie został ujęty w wykazie asortymentowo – cenowym.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-03-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
mrożonki, ryba
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający informuje, że podane w formularzu asortymentowo – cenowym ilości określają przewidywaną ilość artykułów spożywczych i zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej/większej ilości towaru (nie więcej jednak niż 30%), w zależności od potrzeb wynikających ze zmniejszenia się/zwiększenia się liczby dzieci i pracowników placówek uprawnionych do korzystania ze stołówki (zmniejszenie się ilości osób korzystających ze stołówki w danym miesiącu, wzmożona zachorowalność lub nieobecność dzieci i pracowników z innych przyczyn, wystąpienie dodatkowych dni wolnych w roku kalendarzowym, itp.), przy czym minimalna wartość umowy jaką Zamawiający zrealizuje w okresie trwania umowy to 70% całkowitej wartości wynagrodzenia umownego brutto. Zamawiający, w zależności od swoich faktycznych potrzeb powstałych w trakcie realizacji umowy, zastrzega sobie prawo do zamiany ilości/rodzaju asortymentu wymienionego w formularzu ofertowym w ramach wartości umowy. Wykonawca w przypadku zmniejszenia ilości, nie będzie dochodził jakichkolwiek roszczeń od Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo odbioru mniejszej ilości zamówionych produktów aniżeli określona w załączniku do umowy. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu niezrealizowania pozostałej części umowy, w szczególności z tytułu praw do zapłaty czy odszkodowania. W ramach wartości Umowy zamawiający może wystąpić do Wykonawcy z zapytaniem o przedstawienie oferty cenowej dot. Produktów, które nie został ujęty w wykazie asortymentowo – cenowym.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-03-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
artykuły sypkie, woda
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający informuje, że podane w formularzu asortymentowo – cenowym ilości określają przewidywaną ilość artykułów spożywczych i zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej/większej ilości towaru (nie więcej jednak niż 30%), w zależności od potrzeb wynikających ze zmniejszenia się/zwiększenia się liczby dzieci i pracowników placówek uprawnionych do korzystania ze stołówki (zmniejszenie się ilości osób korzystających ze stołówki w danym miesiącu, wzmożona zachorowalność lub nieobecność dzieci i pracowników z innych przyczyn, wystąpienie dodatkowych dni wolnych w roku kalendarzowym, itp.), przy czym minimalna wartość umowy jaką Zamawiający zrealizuje w okresie trwania umowy to 70% całkowitej wartości wynagrodzenia umownego brutto. Zamawiający, w zależności od swoich faktycznych potrzeb powstałych w trakcie realizacji umowy, zastrzega sobie prawo do zamiany ilości/rodzaju asortymentu wymienionego w formularzu ofertowym w ramach wartości umowy. Wykonawca w przypadku zmniejszenia ilości, nie będzie dochodził jakichkolwiek roszczeń od Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo odbioru mniejszej ilości zamówionych produktów aniżeli określona w załączniku do umowy. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu niezrealizowania pozostałej części umowy, w szczególności z tytułu praw do zapłaty czy odszkodowania. W ramach wartości Umowy zamawiający może wystąpić do Wykonawcy z zapytaniem o przedstawienie oferty cenowej dot. Produktów, które nie został ujęty w wykazie asortymentowo – cenowym.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-03-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
pieczywo
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający informuje, że podane w formularzu asortymentowo – cenowym ilości określają przewidywaną ilość artykułów spożywczych i zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej/większej ilości towaru (nie więcej jednak niż 30%), w zależności od potrzeb wynikających ze zmniejszenia się/zwiększenia się liczby dzieci i pracowników placówek uprawnionych do korzystania ze stołówki (zmniejszenie się ilości osób korzystających ze stołówki w danym miesiącu, wzmożona zachorowalność lub nieobecność dzieci i pracowników z innych przyczyn, wystąpienie dodatkowych dni wolnych w roku kalendarzowym, itp.), przy czym minimalna wartość umowy jaką Zamawiający zrealizuje w okresie trwania umowy to 70% całkowitej wartości wynagrodzenia umownego brutto. Zamawiający, w zależności od swoich faktycznych potrzeb powstałych w trakcie realizacji umowy, zastrzega sobie prawo do zamiany ilości/rodzaju asortymentu wymienionego w formularzu ofertowym w ramach wartości umowy. Wykonawca w przypadku zmniejszenia ilości, nie będzie dochodził jakichkolwiek roszczeń od Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo odbioru mniejszej ilości zamówionych produktów aniżeli określona w załączniku do umowy. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu niezrealizowania pozostałej części umowy, w szczególności z tytułu praw do zapłaty czy odszkodowania. W ramach wartości Umowy zamawiający może wystąpić do Wykonawcy z zapytaniem o przedstawienie oferty cenowej dot. Produktów, które nie został ujęty w wykazie asortymentowo – cenowym.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-03-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
dla części 1 - w ramach1 zadanie o podobnym charakterze i wartości nie mniejszej niż 25000,00 zł netto łącznie przez 10 miesięcy lub w ramach maksymalnie 5 zadań o podobnym charakterze i wartości nie mniejszej niż 25000,00 zł netto łącznie przez 10 miesięcy, przy czym wartość pojedynczego zadania nie może być mniejsza niż 5000 zł netto.dla części 2 - w ramach 1 zadanie o podobnym charakterze i wartości nie mniejszej niż 10000,00 zł netto łącznie przez 10 miesięcy lub w ramach maksymalnie 5 zadań o podobnym charakterze i wartości nie mniejszej niż 10000,00 zł netto łącznie przez 10 miesięcy, przy czym wartość pojedynczego zadania nie może być mniejsza niż 2000 zł netto.
dla części 3 - w ramach 1 zadanie o podobnym charakterze i wartości nie mniejszej niż 50000,00 zł netto łącznie przez 10 miesięcy lub w ramach maksymalnie 5 zadań o podobnym charakterze i wartości nie mniejszej niż 50000,00 zł netto łącznie przez 10 miesięcy, przy czym wartość pojedynczego zadania nie może być mniejsza niż 8000 zł netto.
dla części 4 - w ramach 1 zadanie o podobnym charakterze i wartości nie mniejszej niż 20000,00 zł netto łącznie przez 10 miesięcy lub w ramach maksymalnie 5 zadań o podobnym charakterze i wartości nie mniejszej niż 20000,00 zł netto łącznie przez 10 miesięcy, przy czym wartość pojedynczego zadania nie może być mniejsza niż 2000 zł netto.
dla części 5 - w ramach1 zadanie o podobnym charakterze i wartości nie mniejszej niż 35000,00 zł netto łącznie przez 10 miesięcy lub w ramach maksymalnie 5 zadań o podobnym charakterze i wartości nie mniejszej niż 35000,00 zł netto łącznie przez 10 miesięcy, przy czym wartość pojedynczego zadania nie może być mniejsza niż 3500 zł netto.
dla części 6 - w ramach 1 zadanie o podobnym charakterze i wartości nie mniejszej niż 1000,00 zł netto łącznie przez 10 miesięcy lub w ramach maksymalnie 5 zadań o podobnym charakterze i wartości nie mniejszej niż 1000,00 zł netto łącznie przez 10 miesięcy, przy czym wartość pojedynczego zadania nie może być mniejsza niż 500 zł netto.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w przypadku zmiany cen towarów i usług konsumpcyjnych związanych z realizacją przedmiotu umowy, na następujących zasadach (waloryzacja wynagrodzenia):1) zmiana cen jednostkowych przedmiotu umowy odbywać się będzie w oparciu o wskaźnik zmiany cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem, publikowany przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, lub inna podstawa uprawniająca do zmiany zgodnie z czynnikiem cenotwórczym;
2) Strony mogą wnioskować o zmianę cen jednostkowych wyłączenie w przypadku, gdy wskaźnik zmiany cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem, publikowany przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, zmieni się (ulegając zwiększeniu lub zmniejszeniu) co najmniej o 7 % w porównaniu z analogicznym miesiącem ubiegłego roku.
3) maksymalna zmiana wartości umowy dopuszczona przez Zamawiającego w związku z waloryzacją wynosi 10 % wartości umowy brutto, o której mowa w § 4 ust. 1;
4) wniosek o zmianę wraz z uzasadnieniem, że zmiana cen towarów i usług konsumpcyjnych wpłynęła na koszt przedmiotu zamówienia, może zostać złożony drugiej Stronie nie wcześniej, niż po upływie połowy terminu realizacji umowy;
5) zmiana cen jednostkowych będzie miała zastosowanie od pierwszego pełnego miesiąca w którym zaistniała przesłanka określona w lit. b), z zastrzeżeniem lit. d) powyżej;
6) waloryzacji podlegać będą wyłączenie ceny jednostkowe za usługi pozostałe do wykonania w okresie podlegającym waloryzacji oraz za dostawy wykonane w tym okresie.
4. Zamawiający informuje, że podane w formularzu asortymentowo – cenowym ilości określają przewidywaną ilość artykułów spożywczych i zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej/większej ilości towaru (nie więcej jednak niż 30%), w zależności od potrzeb wynikających ze zmniejszenia się/zwiększenia się liczby dzieci i pracowników placówek uprawnionych do korzystania ze stołówki (zmniejszenie się ilości osób korzystających ze stołówki w danym miesiącu, wzmożona zachorowalność lub nieobecność dzieci i pracowników z innych przyczyn, wystąpienie dodatkowych dni wolnych w roku kalendarzowym, itp.), przy czym minimalna wartość umowy jaką Zamawiający zrealizuje w okresie trwania umowy to 70% całkowitej wartości wynagrodzenia umownego brutto. Zamawiający, w zależności od swoich faktycznych potrzeb powstałych w trakcie realizacji umowy, zastrzega sobie prawo do zamiany ilości/rodzaju asortymentu wymienionego w formularzu ofertowym w ramach wartości umowy. Wykonawca w przypadku zmniejszenia ilości, nie będzie dochodził jakichkolwiek roszczeń od Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo odbioru mniejszej ilości zamówionych produktów aniżeli określona w załączniku do umowy. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu niezrealizowania pozostałej części umowy, w szczególności z tytułu praw do zapłaty czy odszkodowania. W ramach wartości Umowy zamawiający może wystąpić do Wykonawcy z zapytaniem o przedstawienie oferty cenowej dot. Produktów, które nie został ujęty w wykazie asortymentowo – cenowym.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-28 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-069c7bb1-33ee-48be-9880-36b9a5872f03
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-28 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z CIECHOCINKA
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Przedszkola Samorządowego nr2 im.Kubusia Puchatka w Ciechocinku.
- Dostawa z montażem sprzętu i zestawu do zajęć przyrodniczo-outdoorowych w Przedszkolu Samorządowym nr 1 w Ciechocinku
- ,, Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej nr3 im. Polskich Olimpijczyków w Ciechocinku''
więcej: przetargi w Ciechocinku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa prowiantu na statek Baltica GDY-100.
- Dostawa wyrobów spożywczych (mięso, ryby, mrożonki)
- "Sukcesywna dostawa produktów spożywczych na potrzeby Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Pszczynie Łące w 2025 r."
- Dostawa karmy dla zwierząt przebywających na terenie Leśnego Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt w Nadleśnictwie Piotrków w 2025 roku.
- Dostawa artykułów żywieniowych na potrzeby Przedszkola nr 7 w Zalesiu Górnym
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny -2025.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.