Ogłoszenie z dnia 2021-04-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00011432/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-26
- 2021/BZP 00011432/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-26 (po zmianach)
- 2021/BZP 00011432/03 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-26 (po zmianach)
- 2021/BZP 00011432/04 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-26 (po zmianach)
- 2021/BZP 00014401/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-08
- 2021/BZP 00016504/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-11
- 2021/BZP 00019130/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-17
- 2022/BZP 00029678/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-21
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00044369 z dnia 2021-04-30 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni na terenie Gminy Bytom w roku 2021 w podziale na dwa zadania:Zadanie 1: Drogi krajowe, wojewódzkie i powiatoweZadanie 2: Drogi gminne i wewnętrzne”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Bytomiu
1.3.) Oddział zamawiającego: MZDIM Bytom
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240136989
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Smolenia 35
1.5.2.) Miejscowość: Bytom
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 39 69 726
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mzdim.bytom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mzdim-bytom.logintrade.net/rejestracja/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mzdim-bytom.logintrade.net/rejestracja/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni na terenie Gminy Bytom w roku 2021 w podziale na dwa zadania:Zadanie 1: Drogi krajowe, wojewódzkie i powiatoweZadanie 2: Drogi gminne i wewnętrzne”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9e58b75-782c-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00044369
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001880/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.15 Bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni na terenie Gminy Bytom w 2021r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00011432/04
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DNP.260.3.2021.TP2.RB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1219505,35 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni na terenie Gminy Bytom w 2021r, w podziale na dwa zadania: Zadanie 1 – drogi krajowe, wojewódzkie i powiatowe, Obejmujące m.in. następujące rodzaje robót:1. remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznej do 5 m² z ułożeniem taśmy bitumicznej 50 mm x 10 mm + regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych (wymiana uszkodzonych skrzynek zasów na nowe)2. mechaniczna rozbiórka nawierzchni bitumicznej grubości 10 cm + cięcie piłą mechaniczną nawierzchni bitumicznej na głębokość 6 do 10 cm 3. frezowanie nawierzchni bitumicznej o grubości 10 cm4. ręczne ułożenie nawierzchni bitumicznej grubości 5 cm - (warstwa wiążąca)5. ręczne ułożenie nawierzchni bitumicznej (warstwa ścieralna) grubości 5 cm z ułożeniem taśmy bitumicznej 50 mm x 10 mm na stykach nawierzchni + regulacja pionowa krat ściekowych ulicznych (wymiana krat ściekowych ulicznych), włazów kanałowych (wymiana włazów kanałowych) oraz studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych 6. mechaniczne ułożenie naw. bitum. (warstwa wiążąca) grub. 5 cm7. mechaniczne ułożenie naw. bitum. (warstwa ścieralna) grub. 5 cm z ułożeniem taśmy bitumicznej 50 mm x 10 mm + regulacja pionowa krat ściekowych ulicznych, (wymiana krat ściekowych ulicznych), włazów kanałowych, (wymiana włazów kanałowych), oraz studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych8. ułożenie nowego krawężnika betonowego 15 x 30 cm na ławie betonowej z oporem 9. zalewanie szczelin Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 zadania tj. jak wskazano w pkt 1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, przy czym Wykonawca ma prawo złożyć jedną ofertę na jedno wybrane zadanie. 2. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 45.00.00.00-7 - Roboty budowlane; 45.23.32.20-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg; 45.23.32.23-8 - Wymiana nawierzchni drogowej.3. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych.4. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w:- wzorze umowy (załącznik nr 7)- założeniach do kalkulacji robót (załącznik nr 8)- Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) (załącznik nr 9)- Standardach naprawy oraz regulacji zwieńczeń studni kanalizacyjnych, wpustów drogowych oraz skrzynek uzbrojenia podziemnego na terenie dróg publicznych Gminy Bytom (załącznik nr 10)- przedmiarze (załącznik nr 11 ) które stanowią załączniki do specyfikacji. 5. Zakres ilościowy robót dla poszczególnych robót w odpowiednich zadaniach został określony w przedmiarach stanowiących odpowiednie załączniki do SWZ, jednak ilości tam określone są orientacyjne (szacunkowe). Faktyczne ilości robót zlecanych w okresie trwania umowy mogą się różnić od ilości zakładanych (szacowanych), w zależności od występujących potrzeb Zamawiającego.6. Zamawiający określa wymagany minimalny 3-letni okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty i zastosowane materiały, liczony od dnia końcowego odbioru robót (zgodnie z protokołem końcowym). Zaoferowany przez Wykonawcę okres gwarancji i rękojmi będzie stanowił jedno z kryteriów oceny ofert, zgodnie z rozdziałem XVIII SWZ. 7. Wykonawcy będzie przysługiwać wynagrodzenie stanowiące iloczyn faktycznie wykonanych robót na podstawie zleceń i cen podanych w ofercie, z zastosowaniem proporcjonalnych korekt wynikających z pkt. I założeń do kalkulacji robót. 8. Podczas prowadzenia robót w pasie drogowym Wykonawca jest zobowiązany dokonać ich prawidłowego oznakowania, zgodne z załącznikiem do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. 2019 poz. 2311).9. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320) obejmują czynności w zakresie robót asfaltowo – bitumicznych.10. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 7.11. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 p.z.p. 12. Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego. Zamawiający zaleca dokonanie wizji w terenie, w celu sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem robót będących przedmiotem zamówienia, w zakresie skalkulowania ceny przez Wykonawcę.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej
4.5.5.) Wartość części: 609749,8 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni na terenie Gminy Bytom w 2021r, w podziale na dwa zadania: Zadanie 2 – drogi gminne i wewnętrzne.Obejmujące m.in. następujące rodzaje robót:1. remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznej do 5 m² z ułożeniem taśmy bitumicznej 50 mm x 10 mm + regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych (wymiana uszkodzonych skrzynek zasów na nowe)2. mechaniczna rozbiórka nawierzchni bitumicznej grubości 10 cm + cięcie piłą mechaniczną nawierzchni bitumicznej na głębokość 6 do 10 cm 3. frezowanie nawierzchni bitumicznej o grubości 10 cm4. ręczne ułożenie nawierzchni bitumicznej grubości 5 cm - (warstwa wiążąca)5. ręczne ułożenie nawierzchni bitumicznej (warstwa ścieralna) grubości 5 cm z ułożeniem taśmy bitumicznej 50 mm x 10 mm na stykach nawierzchni + regulacja pionowa krat ściekowych ulicznych (wymiana krat ściekowych ulicznych), włazów kanałowych (wymiana włazów kanałowych) oraz studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych 6. mechaniczne ułożenie naw. bitum. (warstwa wiążąca) grub. 5 cm7. mechaniczne ułożenie naw. bitum. (warstwa ścieralna) grub. 5 cm z ułożeniem taśmy bitumicznej 50 mm x 10 mm + regulacja pionowa krat ściekowych ulicznych, (wymiana krat ściekowych ulicznych), włazów kanałowych, (wymiana włazów kanałowych), oraz studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych8. ułożenie nowego krawężnika betonowego 15 x 30 cm na ławie betonowej z oporem 9. zalewanie szczelin Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 zadania tj. jak wskazano w pkt 1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, przy czym Wykonawca ma prawo złożyć jedną ofertę na jedno wybrane zadanie. 2. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 45.00.00.00-7 - Roboty budowlane; 45.23.32.20-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg; 45.23.32.23-8 - Wymiana nawierzchni drogowej.3. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych.4. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w:- wzorze umowy (załącznik nr 7)- założeniach do kalkulacji robót (załącznik nr 8)- Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) (załącznik nr 9)- Standardach naprawy oraz regulacji zwieńczeń studni kanalizacyjnych, wpustów drogowych oraz skrzynek uzbrojenia podziemnego na terenie dróg publicznych Gminy Bytom (załącznik nr 10)- przedmiarze (załącznik nr 12) które stanowią załączniki do specyfikacji. 5. Zakres ilościowy robót dla poszczególnych robót w odpowiednich zadaniach został określony w przedmiarach stanowiących odpowiednie załączniki do SWZ, jednak ilości tam określone są orientacyjne (szacunkowe). Faktyczne ilości robót zlecanych w okresie trwania umowy mogą się różnić od ilości zakładanych (szacowanych), w zależności od występujących potrzeb Zamawiającego.6. Zamawiający określa wymagany minimalny 3-letni okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty i zastosowane materiały, liczony od dnia końcowego odbioru robót (zgodnie z protokołem końcowym). Zaoferowany przez Wykonawcę okres gwarancji i rękojmi będzie stanowił jedno z kryteriów oceny ofert, zgodnie z rozdziałem XVIII SWZ. 7. Wykonawcy będzie przysługiwać wynagrodzenie stanowiące iloczyn faktycznie wykonanych robót na podstawie zleceń i cen podanych w ofercie, z zastosowaniem proporcjonalnych korekt wynikających z pkt. I założeń do kalkulacji robót. 8. Podczas prowadzenia robót w pasie drogowym Wykonawca jest zobowiązany dokonać ich prawidłowego oznakowania, zgodne z załącznikiem do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. 2019 poz. 2311).9. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320) obejmują czynności w zakresie robót asfaltowo – bitumicznych.10. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 7.11. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 p.z.p. 12. Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego. Zamawiający zaleca dokonanie wizji w terenie, w celu sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem robót będących przedmiotem zamówienia, w zakresie skalkulowania ceny przez Wykonawcę.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej
4.5.5.) Wartość części: 609755,55 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 667000
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 882235,96
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 667000
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PIDP Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Drogowe Józef Pietryga
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6260667431
7.3.3) Ulica: Zofii Nałkowskiej 28
7.3.4) Miejscowość: Radzionków
7.3.5) Kod pocztowy: 41-922
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PIDP Przedsiębiorstwo Inżynieryjno - Drogowe Józef Pietryga
jakie przetargi wygrała firma
PIDP Przedsiębiorstwo Inżynieryjno - Drogowe Józef Pietryga
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 667000,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 509000
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 898396,7
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 509000
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZRD Sp. z o.o. Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6452519873
7.3.3) Ulica: gen. Władysława Sikorskiego, 5a
7.3.4) Miejscowość: Radzionków
7.3.5) Kod pocztowy: 41-922
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 509000,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-312021-04-30 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Dostawa wraz z wniesieniem oraz montażem aparatu pantomograficznego z funkcją CBCT z przystawką cefalometryczną dla UCŚUM w Katowicach sp. z o.o.
- Dostawa wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem i uruchomieniem unitów stomatologicznych dla Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Sp. z o.o.
- Dostawa sześciu zestawów transporterów tarcz strzelniczych do Zespołu Szkół Mechaniczno-Elektronicznych w Bytomiu
- "Świadczenie usług kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Zamawiającego w Bytomiu przy, ul. Piłkarskiej 8"
- "Dostawa pompy OS-150" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział "Pokój I-Pokój II".
- Serwis urządzeń systemu ogólnozakładowej łączności telefonicznej oraz systemów dyspozytora ruchu dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
- WYKONANIE NOWYCH PROGÓW ZWALNIAJĄCYCH Z KOSTKI BETONOWEJ
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.