Ogłoszenie z dnia 2021-04-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00032597/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-14
- 2024/BZP 00349455/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-04
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00044485 z dnia 2021-04-30 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wsparcie techniczne IT
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000295739
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 78
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-357
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mkin@pulmonologia.olsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pulmonologia.olsztyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pulmonologia_olsztyn1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wsparcie techniczne IT2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-959cd84f-9d0a-11eb-b7a8-ba075a5bf367
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00044485
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004961/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Usługi wsparcia technicznego - serwerownia
1.3.7 Usługa opieki informatycznej "po godzinach"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00032597/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SOZ.383.12.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 390000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 300300,00 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1 – obejmuje realizację wsparcia technicznego urządzeń i systemów serwerowych w Samodzielnym Publicznym Zespole Gruźlicy i Chorób Płuc w Olsztynie w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 17:00, oprócz świąt i innych dni ustawowo wolnych od pracy4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.5.5.) Wartość części: 255000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2 – obejmuje usługę wsparcia technicznego w zakresie następujących elementów systemu informatycznego szpitala:• system szpitalny klasy HIS – CliniNet; • system radiologiczny IntraRIS/IntraPACS; • system laboratoryjny ProfLAB; • system bezdechu sennego (Noxturnal) oraz zapewnienie ciągłości działania infrastruktury informatycznej w dni robocze w godzinach 15:00 – 7:25 oraz całodobowo w soboty, niedziele i święta w Samodzielnym Publicznym Zespole Gruźlicy i Chorób Płuc w Olsztynie4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.5.5.) Wartość części: 109756,1 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 269665,2
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 269665,2
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 269665,2
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Intratel Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 050540909
7.3.3) Ulica: Al. Tysiąclecia P.P. 39 a
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-111
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 269665,20
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-04-30 do 2024-04-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
2021-04-30 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Zakup i wymiana dźwigu osobowego dla Okręgowej Stacji Chemiczno Rolniczej w Olsztynie
- na świadczenie usług w zakresie wykonywania badań posiewu kału (nosicielstwo) do celów sanitarno-epidemiologicznych studentów Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Usługi przeprowadzenia przeglądów i kontroli szczelności oraz usuwania awarii urządzeń klimatyzacji i wentylacji mechanicznej w obiektach administrowanych przez 22. WOG w Olsztynie.
- Najem długoterminowy fabrycznie nowej ładowarki teleskopowej
- Usługa szkolenia
- Dostawa odczynników chemicznych oraz drobnych akcesoriów laboratoryjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie portalu internetowego oraz aplikacji mobilnej dla Państwowego Muzeum na Majdanku
- Świadczenie usług opieki gwarancyjnej oraz serwisowej dla Systemu SIMPLE.EduHub
- Opracowanie (implementacja i wdrożenie) kompleksowego systemu informatycznego w zakresie ochrony przyrody w województwie podkarpackim
- opracowanie i wdrożenie aplikacji żeglarskiej z możliwością rezerwacji miejsc postojowych SailPlanner Pomerania
- Dostawa i wdrożenie systemu kadrowo-płacowego wraz ze świadczeniem usług serwisu oraz integracja z istniejącym systemem finansowo-księgowym Enova365.
- Usługa wsparcia techniczno-informatycznego przy wdrożeniu usługi Chatbota na stronie internetowej Zamawiającego
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.