Ogłoszenie z dnia 2025-01-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00595784/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prace porządkowo-czystościowe w budynku i na posesji Sądu Rejonowego w Sokółce ul. Piłsudskiego 7 oraz przy ul. Pocztowej 3 w Sokółce 12 m-cy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Sokółce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000321394
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marszałka Józefa Piłsudskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Sokółka
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-100
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sokolka.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolka.sr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fef949e1-228e-46d6-ad21-351a07d621f51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prace porządkowo-czystościowe w budynku i na posesji Sądu Rejonowego w Sokółce ul. Piłsudskiego 7 oraz przy ul. Pocztowej 3 w Sokółce 12 m-cy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fef949e1-228e-46d6-ad21-351a07d621f5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00044617
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00241009/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Prace porządkowo-czystościowe w budynku i na posesji Sądu Rejonowego w Sokółce ul. Piłsudskiego 7 oraz przy ul. Pocztowej 3 w Sokółce 12 m-cy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00595784
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: A. 261.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 188750,83 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe sukcesywne sprzątanie budynku Sądu Rejonowego w Sokółce w sposób sprawny, dokładny i terminowy, umożliwiający funkcjonowanie Sądu od godz. 7:30, z zastosowaniem materiałów i środków o nie niszczącym działaniu na czyszczone elementy pomieszczeń i ich wystrój. Powierzchnia budynku użytkowana przez Sąd Rejonowy w Sokółce objęta usługą sprzątania wynosi łącznie około 2 277,56 m2
2. Zamówieniem objęta jest usługa sprzątania posesji, utrzymania zieleni i odśnieżania powierzchni komunikacyjnych (chodników, dojazdów, dróg wewnętrznych, miejsc parkingowych, schodów zewnętrznych) na warunkach opisanych w swz. Powierzchnia terenu posesji objęta usługą sprzątania wynosi łącznie około 3 736 m2
5. Zamówieniem objęta jest również usługa sprzątanie pomieszczeń archiwum przy ul. Pocztowej 3 w Sokółce, o powierzchni użytkowej około 96 m2, z częstotliwością i w zakresie wskazanym w załączniku nr 1 do swz,
6. Pracownicy wykonawcy realizujący bezpośrednio zamówienie będą zatrudnieni na podstawie umowy o pracę, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2023 r., poz. 1465 z późn. zm.) - minimum 5 osób w wymiarze minimum ½ etatu (każda z osób). Zamawiający dopuszcza, aby serwis dzienny i serwis popołudniowy realizowała ta sama osoba (w tym przypadku minimalna liczba osób wynosi 4). Pracownicy zostaną przeszkoleni przez wykonawcę na własny koszt i własnym staraniem w zakresie BHP i ochrony p/poż. oraz ochrony danych osobowych.
7. Zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, znane (opublikowane) przed wszczęciem postępowania (Dz.U. z 2024 r. poz. 1362) powinny zostać uwzględnione przez wykonawcę przy kalkulacji ceny za usługę, a ich wprowadzenie (wejście w życie) w nie będzie podstawą do waloryzacji wynagrodzenia umownego z tego powodu w 2025 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90910000-9 - Usługi sprzątania
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90919100-3 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90611000-3 - Usługi sprzątania ulic
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
90620000-9 - Usługi odśnieżania
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 232458,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 234802,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 232458,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): DOMOSFERA SC Robert i Lucyna Kozłowscy (DOMOSFERA SC)
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: DOMOSFERA SC Robert i Lucyna Kozłowscy (DOMOSFERA SC)
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 052020611
7.3.3) Ulica: Bitwy Białostockiej 9
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-102
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"DOMOSFERA" S.C. ROBERT KOZŁOWSKI I LUCYNA BARBARA KOZŁOWSKA
jakie przetargi wygrała firma
"DOMOSFERA" S.C. ROBERT KOZŁOWSKI I LUCYNA BARBARA KOZŁOWSKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 232458,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z SOKÓŁKI
- Dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Modernizacja Infrastruktury społecznej szpitala funkcjonującego na terenie powiatu sokólskiego
- Dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby Nad Biebrzą Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Modernizacja Infrastruktury społecznej w Powiecie Sokólskim część 3 zamówienia
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1268B Babiki - Szczęsnowicze - Knyszewicze z wyłączeniem robót bitumicznych i wykonania oznakowania pionowego
więcej: przetargi w Sokółce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pielęgnacji zieleni znajdującej się na terenie wokół Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Utrzymanie czystości w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze: ZAD 1 - m. Gubin ZAD 2 - teren Rejonu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze
- Utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Puszczykowa w 2025 roku
- Bieżące utrzymanie zieleni miejskiej w Tarnowie
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w Agencji Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji w Zespole Zamiejscowym Agencji w Krakowie przy ul. Plac na Groblach 5
- Utrzymanie czystości na obiektach mostowych przez 9 miesięcy od daty zawarcia umowy.
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.