Ogłoszenie z dnia 2022-02-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00007463/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-05
- 2022/BZP 00069161/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA WORKÓW DO SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932141549
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 16a
1.5.2.) Miejscowość: Kąty Wrocławskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-080
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zgmkwr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zgmkwr.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://katywroclawskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA WORKÓW DO SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5df92e0-6e31-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00044822
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 203253,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą worków do selektywnej zbiórki odpadów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
a) opis worków do selektywnej zbiórki odpadów:
-tworzywa sztuczne – 320 000 szt.
- kolor żółty- tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, puszki alum. o pojemności 120l.
- folia HDPE grubości nie mniejszej niż 0,06 mm.
- na szkło – 110 000 szt.
- kolor zielony- na szkło o poj. 80l. – folia LDPE grubość nie mniejszej niż 0,06 mm.
- na papier – 140 000 szt.
- kolor niebieski- na papier o poj. 120 l. – folia LDPE grubość nie mniejszej niż 0,04 mm.
- na bioodpady – 45 000 szt.
- kolor brązowy – na bioodpady folia HDPE grubości nie mniejszej niż 0,06 mm. , poj. 120l.
b) wszystkie worki wykończone taśmą ściągającą z nadrukiem zawierającym logo gminy
wg wzoru ( załącznik do worków-załącznik nr 1;2;3;4) i opisem jakie odpady należy w nim gromadzić, a jakie nie (załącznik do worków-załącznik nr 5;6;7;8).
Nadruk powinien być odporny na działanie atmosferyczne o wymiarach nie mniejszych niż:
- 200 x 200 mm – (załącznik do worków-załącznik nr 1;2;3;4)
- 210 x 297 mm – (załącznik do worków-załącznik nr 5,6,7,8).
4.5.3.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18930000-7 - Worki i torby
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 257131,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 257131,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 257131,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sipeko Group sp. z o.o. sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7922305409
7.3.3) Ulica: Makowisko 162
7.3.4) Miejscowość: Jarosław
7.3.5) Kod pocztowy: 37-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SIPEKO GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
SIPEKO GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 257131,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI KĄTY WROCŁAWSKIE
- "Budowa oświetlenia drogowego ul. Stawowej, ul. Parkowej i ul. Kościelnej w Sadkowie na dz. nr 142/2, 142/3, 158/9, 154"
- Budowa cmentarza komunalnego w Sadkowie - Etap I
- Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego: Budowa ogólnodostępnego skateparku w Krzeptowie
więcej: przetargi KĄTY WROCŁAWSKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych oraz całoroczne utrzymanie przystanków i miejsc przystankowych na terenie Gminy Kobylnica w 2025 roku
- Dostawa 1190 sztuk pojemników do segregacji odpadów BIO o poj. 240l
- Sukcesywna dostawa środków czystości i akcesoriów higienicznych dla jednostek obsługiwanych przez PCUW w Rawiczu w 2025 roku.
- SUKCESYWNE DOSTAWY WORKÓW DO SEGREGACJI ODPADÓW
- Dostawa wraz z transportem środków czystości oraz sprzętu do utrzymania czystości wg dodatku nr 2 do niniejszej SWZ
- Odbiór i zagospodarowanie w 2025 roku stałych odpadów komunalnych z terenu gm. Trzebiechów
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.