eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługa ochrony obiektów i mienia Stacji Muzeum ul. Towarowa 3, 00-811 Warszawa



Ogłoszenie z dnia 2021-05-02


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00045192 z dnia 2021-05-02

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa ochrony obiektów i mienia Stacji Muzeum ul. Towarowa 3, 00-811 Warszawa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Stacja Muzeum

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 362828690

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Towarowa 3

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-811

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 620 04 80

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@stacjamuzeum.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.stacjamuzeum.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.stacjamuzeum.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa ochrony obiektów i mienia Stacji Muzeum ul. Towarowa 3, 00-811 Warszawa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc18814d-6f65-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00045192

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007210/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługa ochrony obiektów i mienia Stacji Muzeum ul. Towarowa 3, 00-811 Warszawa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00008966/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: STM-ZP.271.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 220000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi usługa ochrony obiektów i mienia Stacji Muzeum ul. Towarowa 3, 00-811 Warszawa.Termin realizacji usługi: 12 miesięcy - od 31.03.2021 r. godz. 07:00 do 31.03.2022 r. godz. 07:00.Szacowany wymiar godzin przy realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 8760 godzin + max 50 godzin realizacji zamówienia na ochronę imprez okazjonalnych.Stanowiska pracy:1) Stanowisko pracownika ochrony: jedno stanowisko pracy, wymiar pracy: siedem dni w tygodniu, całodobowo. Wykonawca jest zobowiązany w czasie obowiązywania umowy zapewnić minimum 5 osób delegowanych do pracy, które wykonywać będę m.in. następujące czynności:• kontrolowanie sygnałów przesyłanych i gromadzonych w elektronicznych urządzeniach, systemach wizyjnych i alarmowych funkcjonujących na całym terenie Zamawiającego,• pilnowanie mienia znajdującego się na całym terenie zamawiającego celem zabezpieczenia go przed próbami dewastacji, uszkodzenia, bądź kradzieży – włamania z zewnątrz jak i wewnątrz ochranianego budynku i obiektów,• podejmowanie działań interwencyjnych w przypadku stwierdzenia zakłóceń porządku na całym terenie Zamawiającego, w tym wezwanie Patrolu Interwencyjnego,• w ramach danej sytuacji alarmowej bieżąca wymiana informacji z odpowiedzialnym pracownikiem Zamawiającego, celem podjęcia stosownych decyzji,• odwoływanie alarmu, w przypadku stwierdzenia stanu zaklasyfikowania sygnału jako fałszywy,• monitorowanie pobytu osób na terenie obiektów szczególnie po godzinach pracy,• zapalanie i gaszenie świateł zewnętrznych i wewnątrz budynku w zależności potrzeb i pory roku w zakresie określonym przez Plan Ochrony, • niewpuszczanie na teren obiektów osób nieuprawnionych i będących pod wpływem alkoholu,• codzienne dokonywanie po zakończeniu działalności Zamawiającego obchodu ochranianego terenu w celu sprawdzenia prawidłowego plombowania i zamykania pomieszczeń, sprawdzenia prawidłowego zabezpieczenia drzwi, okien, krat, zamykania pomieszczeń po godzinach pracy w budynku, włączanie alarmów i niezwłoczne informowanie Zamawiającego o stwierdzonych nieprawidłowościach,• otwieranie i zamykanie bramy wjazdowej uprawnionym samochodom,• udostępnianie kluczy do pomieszczeń Zamawiającego pracownikom Zamawiającego w dniach i godzinach pracy instytucji oraz w dniach wolnych od pracy na podstawie zgłoszenia kierownictwa Zamawiającego lub na podstawie wykazu pracowników. i dokumentów potwierdzających ich tożsamość. Codzienne sprawdzanie kompletności kluczy.2) Patrol Interwencyjny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 15

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 211199,49

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 282827,43

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 254219,60

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): MM SERVICE MONITORING Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MAXUS Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7282808543

7.3.3) Ulica: Trybunalska 21

7.3.4) Miejscowość: Kruszów

7.3.5) Kod pocztowy: 95-080

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

wsparcie grupy interwencyjnej - Solid Group Sp. z o.o. Sp. K.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 254219,60

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-04-30 do 2022-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-05-02 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.