Ogłoszenie z dnia 2023-01-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00380931/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA POMIESZCZENIA NR 302 WRAZ Z PRZYLEGŁYMI POMIESZCZENIAMI I PRZYLEGŁYM KORYTARZEM NA III PIĘTRZE
W BUDYNKU NR 100, W FORMULE „ZAPROJEKTUJ I WYKONAJ”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojskowa Akademia Techniczna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012122900
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-908
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@wat.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wat.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wat.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PRZEBUDOWA POMIESZCZENIA NR 302 WRAZ Z PRZYLEGŁYMI POMIESZCZENIAMI I PRZYLEGŁYM KORYTARZEM NA III PIĘTRZEW BUDYNKU NR 100, W FORMULE „ZAPROJEKTUJ I WYKONAJ”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e6d2ee06-4565-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00045340
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00086228/23/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Modernizacja pomieszczenia 302 wraz z przyległymi pomieszczeniami i przyległym korytarzem na III piętrze w budynku nr 100
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00380931/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 114/DIR/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pomieszczenia nr 302 wraz z przyległymi pomieszczeniami i przyległym korytarzem na III piętrze, w budynku nr 100, w formule „zaprojektuj i wykonaj”. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą następujące elementy:
a) Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno – instalacyjnej, konstrukcyjno – budowlanej stanu istniejącego przedmiotu zamówienia wraz z dokonaniem odkrywek (np. dachu, podłóg drewnianych, ścian, sufitów, instalacji elektrycznych i wentylacyjnych i C.O. itp.) stanu istniejącego przedmiotu zamówienia;
b) Wykonanie Opinii Technicznej stanu technicznego dachu, posadzek, ścian, stropów oraz instalacji elektrycznych i wentylacyjnych w stosunku do obowiązujących przepisów o warunkach technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie oraz ochrony przeciwpożarowej i BHP pomieszczeń przedmiotu zamówienia;
c) Wykonanie projektu „koncepcyjnego” funkcjonalno – przestrzennego „architektonicznego” robót na dachu, instalacji elektrycznych, sanitarnych, posadzek, ścian i sufitów pomieszczeń i korytarzy III p. budynku nr 100, w dwóch wariantach, w zakresie specyfiki przedmiotu zamówienia – 2 komplety (jeden niezszyty) oraz w formie elektronicznej, w formacie CAD (DWG) i PDF;
d) Wykonanie projektu budowlanego i technicznego (PB i PT) robót na dachu, instalacji elektrycznych, sanitarnych, budowlanych pomieszczeń i korytarzy III p . budynku nr 100 w zakresie specyfiki przedmiotu zamówienia – 4 komplety (jeden niezszyty) oraz w formie elektronicznej, w formacie CAD (DWG) i PDF;
e) Wykonanie projektów wykonawczych przedmiotowego zadania (każdy tom dla innego rodzaju branży) w podziale na występujące branże (PW), w zakresie uwzględniającym specyfikację robót – 4 komplety (jeden niezszyty) oraz w formie elektronicznej, w formacie CAD (DWG) i PDF;
f) Wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych w podziale na wszystkie występujące branże (STWiORB) zakresu objętego przedmiotem zamówienia (każdy tom dla innego rodzaju branży) – 3 komplety oraz w formie elektronicznej w formacie DOC i PDF,
g) Wykonanie kosztorysów ofertowych w podziale na występujące branże (zgodne z kosztami określonymi w ZKZ załączonym do oferty) wraz z (ZKZ) zestawieniem kosztów zadania całości przedmiotu zamówienia – 3 komplety oraz w formie elektronicznej w formacie ath., rozpoznawanym przez program „NORMA” oraz w formacie PDF, DOC/EXCEL;
h) Opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia dla przedmiotowych robót budowlanych;
i) Opracowanie aktualizacji Instrukcji Bezpieczeństwa pożarowego w formacie – 3 komplety oraz w formie elektronicznej DOC i PDF;
j) Uzgodnienie projektów z przedstawicielami (DIR) Działem Inwestycji i Remontów i użytkownika, tj. Wydziałem Kadr Wojskowych – 1 egzemplarz dokumentu dla każdego tomu z ww. opracowania;
k) Jeżeli będzie to wymagane – uzgodnienie dokumentacji projektowej budowlanej z Konserwatorem Zabytków m. st. Warszawy w zakresie budynku i terenu znajdującego się w gminnej ewidencji zabytków m. st. Warszawy;
l) Złożenie wniosku o pozwolenie na budowę lub zgłoszenia wykonania robót budowlanych i uzyskanie decyzji zgody na wykonywanie robót zgodnie z projektem budowlanym, technicznym i wykonawczym;
m) Wykonanie robót budowlano-montażowych przedmiotu zamówienia zgodnie z opracowaną ekspertyzą techniczną, dokumentacją projektową, techniczną i wykonawcza zatwierdzoną i odebraną przez Zamawiającego / przedstawicieli DIR i Użytkownika tj. WKW.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1218684,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3148800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1218684,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Remontowo Budowlane Krzysztof Kręźlewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180058236
7.3.4) Miejscowość: Łomianki
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1218684,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników SGH, osób towarzyszących, dzieci do lat 15, młodzieży w wieku od 15 do 18 lat, seniorów powyżej 60 roku życia.
- Zakup sprzętu informatycznego do serwerowni mieszczącej się w nowopowstałym budynku Prokuratury Okręgowej w Sosnowcu oraz zakup skanerów biurkowych A4 do digitalizacji akt sprawy
- ZP.U.MP.74.2024 Wykonanie instalacji oddymiającej klatki schodowej B i E w Gmachu Głównym Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy placu Politechniki 1 - Etap I prace przygotowawcze i projektowe
- Dostawa urządzeń peryferyjnych w podziale na pakiety, znak sprawy AEZ/S-138/2024
- Kampanie reklamowe Polskiego Radia S.A. w likwidacji w Internecie
- Dostawa kołder, poduszek, pościeli, prześcieradeł i kocy do internatów oraz kwater internatowych leżących na obszarze działania AMW Oddział w Bydgoszczy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie infrastruktury targowej Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu Etap I
- Przebudowa segmentów F i G budynku głównego Szkoły Policji w Pile
- Wyprofilowanie i ulepszenie nawierzchni poprzez wykonanie związanej warstwy bitumicznej na drogach gminnych w Gminie Świlcza w 2024 r.
- Przebudowa i nadbudowa zbiornika wody czystej na Stacji Uzdatniania Wody na terenie działki nr ew. 85/39 w m. Kozery Nowe gm. Grodzisk Mazowiecki
- Konserwacja dróg leśnych w Nadleśnictwie Pomorze w roku 2024.
- Remont ulicy Krótkiej w Toporowie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.