eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jedlnia-LetniskoPrzebudowa drogi gminnej 350505W dz. nr ew. 225 położonej w obrębie Groszowice gmina Jedlnia-Letnisko - ETAP II



Ogłoszenie z dnia 2022-02-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej 350505W dz. nr ew. 225 położonej w obrębie Groszowice gmina Jedlnia-Letnisko - ETAP II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jedlnia-Letnisko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223787

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Radomska 43

1.5.2.) Miejscowość: Jedlnia-Letnisko

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-630

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 384 84 70

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@jedlnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jedlnia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://jedlnia.biuletyn.net/?bip=1&cid=1217

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej 350505W dz. nr ew. 225 położonej w obrębie Groszowice gmina Jedlnia-Letnisko - ETAP II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a30cc43-2fe5-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00045394

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003975/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Przebudowa drogi gminnej 350505W dz. nr ew. 225 położonej w obrębie Groszowice gmina Jedlnia-Letnisko - ETAP I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00233923/08

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZPŚZ.271.25.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2632787,89 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej 350505W obejmująca budowę chodnika w pasie drogi gminnej nr 350505W dz. nr ew. 225 relacji DW737 – Groszowice – Wrzosów – Jedlnia-Letnisko położonej w obrębie Groszowice w m. Groszowice gmina Jedlnia-Letnisko, na odcinku długości L=1322,99 m. Zakres opracowania obejmuje odcinek od drogi powiatowej nr 3527W relacji Antonówka – Groszowice – Piotrowice – skrzyżowanie zwykłe - do istniejącej drogi gminnej jako kontynuacji przebiegu. Wykonanie inwestycji zgodnie z załączonymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, planami BIOZ, projektem budowlanym oraz przedmiarami robót.


Do wykonania powyższego zakresu robót należy stosować zapisy zawarte w uproszczonej specyfikacji technicznej, projekcie budowlanym oraz przedmiarach robót.
Powyższe opracowania stanowią załączniki do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Załączone przedmiary są tylko dokumentami pomocniczymi, a kosztorys ofertowy należy sporządzić w oparciu o dokumentację techniczną.
1. Wymaga się, aby zgłoszony przez Wykonawcę kierownik budowy był obecny na terenie budowy w trakcie realizacji robót.
2. Zaleca się aby przed przystąpieniem do wyceny robót Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca realizacji prac w terenie.
3. Wykonawca będzie podejmował, na własny koszt, wszelkie niezbędne ustalenia, dotyczące poboru i dystrybucji wody, paliwa i energii elektrycznej do wszystkich miejsc, w których są niezbędne do wykonywania czynności objętych niniejszą Umową. W tym celu winien on zapewnić i użyć wszelkich niezbędnych urządzeń budowlanych, robót tymczasowych, środków transportu, materiałów oraz wszelkich czynników niezbędnych do dostarczenia i dystrybucji dostaw do różnych punktów robót. W przypadku korzystania przez Wykonawcę z istniejącego kontrolowanego źródła wody, paliwa, oświetlenia czy energii elektrycznej, winien on zastosować się do odpowiednich zarządzeń przedstawionych mu przez kompetentne władze oraz winien zapłacić za wynajęcie tego źródła oraz uiścić wszelkie inne wymagane opłaty. Wszelkie powyższe koszty uważa się za wliczone w ceny jednostkowe i ceny ujęte w wycenionym przedmiocie robót.

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje także:
- uzyskanie pozytywnego zgłoszenia zakończenia robót od nadzoru budowlanego,
- doprowadzenie terenu w miejscach prowadzenia robót do stanu pierwotnego /nawierzchnie dróg utwardzonych i nieutwardzonych, tereny działek itp./,
- obsługę geodezyjną w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia,
- wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej 4 egzemplarze + nośnik elektronicznym np. CD.
- projekt organizacji ruchu na czas trwania budowy, który podlega uzgodnieniu i zatwierdzeniu przez właściwy organ, odtworzenie dróg i ogrodzeń - jeśli wystąpią w tym etapie,
- oraz wszystkie elementy wymienione w dowolnej części dokumentacji technicznej będącej załącznikiem do niniejszej Specyfikacji, a mających wpływ na cenę ofertową (ryczałtową) przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233160-8 - Ścieżki i inne nawierzchnie metalizowane

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2195735,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2862554,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2195735,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARCBUD MAREK BARAN

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962266130

7.3.3) Ulica: ZALESIE 1C

7.3.4) Miejscowość: PIONKI

7.3.5) Kod pocztowy: 26-670

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2195735,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 395 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Kwoty brutto.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.