eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jedlnia-LetniskoPrzebudowa drogi gminnej 350505W dz. nr ew. 225 położonej w obrębie Groszowice gmina Jedlnia-Letnisko - ETAP II



Ogłoszenie z dnia 2021-11-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przebudowa drogi gminnej 350505W dz. nr ew. 225 położonej w obrębie Groszowice gmina Jedlnia-Letnisko - ETAP II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jedlnia-Letnisko

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223787

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Radomska 43

1.4.2.) Miejscowość: Jedlnia-Letnisko

1.4.3.) Kod pocztowy: 26-630

1.4.4.) Województwo: mazowieckie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.4.7.) Numer telefonu: 48 384 84 70

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@jedlnia.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jedlnia.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00279776

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-11-23

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00233923/07

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 07

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej 350505W obejmująca budowę chodnika w pasie drogi gminnej nr 350505W dz. nr ew. 225 relacji DW737 – Groszowice – Wrzosów – Jedlnia-Letnisko położonej w obrębie Groszowice w m. Groszowice gmina Jedlnia-Letnisko, na odcinku długości L=1322,99 m. Zakres opracowania obejmuje odcinek od drogi powiatowej nr 3527W relacji Antonówka – Groszowice – Piotrowice – skrzyżowanie zwykłe - do istniejącej drogi gminnej jako kontynuacji przebiegu. Wykonanie inwestycji zgodnie z załączonymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, planami BIOZ, projektem budowlanym oraz przedmiarami robót.


Do wykonania powyższego zakresu robót należy stosować zapisy zawarte w uproszczonej specyfikacji technicznej, projekcie budowlanym oraz przedmiarach robót.
Powyższe opracowania stanowią załączniki do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Załączone przedmiary są tylko dokumentami pomocniczymi, a kosztorys ofertowy należy sporządzić w oparciu o dokumentację techniczną.
1. Wymaga się, aby zgłoszony przez Wykonawcę kierownik budowy był obecny na terenie budowy w trakcie realizacji robót.
2. Zaleca się aby przed przystąpieniem do wyceny robót Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca realizacji prac w terenie.
3. Wykonawca będzie podejmował, na własny koszt, wszelkie niezbędne ustalenia, dotyczące poboru i dystrybucji wody, paliwa i energii elektrycznej do wszystkich miejsc, w których są niezbędne do wykonywania czynności objętych niniejszą Umową. W tym celu winien on zapewnić i użyć wszelkich niezbędnych urządzeń budowlanych, robót tymczasowych, środków transportu, materiałów oraz wszelkich czynników niezbędnych do dostarczenia i dystrybucji dostaw do różnych punktów robót. W przypadku korzystania przez Wykonawcę z istniejącego kontrolowanego źródła wody, paliwa, oświetlenia czy energii elektrycznej, winien on zastosować się do odpowiednich zarządzeń przedstawionych mu przez kompetentne władze oraz winien zapłacić za wynajęcie tego źródła oraz uiścić wszelkie inne wymagane opłaty. Wszelkie powyższe koszty uważa się za wliczone w ceny jednostkowe i ceny ujęte w wycenionym przedmiocie robót.

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje także:
- uzyskanie pozytywnego zgłoszenia zakończenia robót od nadzoru budowlanego,
- doprowadzenie terenu w miejscach prowadzenia robót do stanu pierwotnego /nawierzchnie dróg utwardzonych i nieutwardzonych, tereny działek itp./,
- obsługę geodezyjną w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia,
- wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej 4 egzemplarze + nośnik elektronicznym np. CD.
- projekt organizacji ruchu na czas trwania budowy, który podlega uzgodnieniu i zatwierdzeniu przez właściwy organ, odtworzenie dróg i ogrodzeń - jeśli wystąpią w tym etapie,
- uzyskanie decyzji na zajęcie pasów drogowych i poniesienie kosztów z tego tytułu,
- oraz wszystkie elementy wymienione w dowolnej części dokumentacji technicznej będącej załącznikiem do niniejszej Specyfikacji, a mających wpływ na cenę ofertową (ryczałtową) przedmiotu zamówienia.

Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej 350505W obejmująca budowę chodnika w pasie drogi gminnej nr 350505W dz. nr ew. 225 relacji DW737 – Groszowice – Wrzosów – Jedlnia-Letnisko położonej w obrębie Groszowice w m. Groszowice gmina Jedlnia-Letnisko, na odcinku długości L=1322,99 m. Zakres opracowania obejmuje odcinek od drogi powiatowej nr 3527W relacji Antonówka – Groszowice – Piotrowice – skrzyżowanie zwykłe - do istniejącej drogi gminnej jako kontynuacji przebiegu. Wykonanie inwestycji zgodnie z załączonymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, planami BIOZ, projektem budowlanym oraz przedmiarami robót.


Do wykonania powyższego zakresu robót należy stosować zapisy zawarte w uproszczonej specyfikacji technicznej, projekcie budowlanym oraz przedmiarach robót.
Powyższe opracowania stanowią załączniki do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Załączone przedmiary są tylko dokumentami pomocniczymi, a kosztorys ofertowy należy sporządzić w oparciu o dokumentację techniczną.
1. Wymaga się, aby zgłoszony przez Wykonawcę kierownik budowy był obecny na terenie budowy w trakcie realizacji robót.
2. Zaleca się aby przed przystąpieniem do wyceny robót Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca realizacji prac w terenie.
3. Wykonawca będzie podejmował, na własny koszt, wszelkie niezbędne ustalenia, dotyczące poboru i dystrybucji wody, paliwa i energii elektrycznej do wszystkich miejsc, w których są niezbędne do wykonywania czynności objętych niniejszą Umową. W tym celu winien on zapewnić i użyć wszelkich niezbędnych urządzeń budowlanych, robót tymczasowych, środków transportu, materiałów oraz wszelkich czynników niezbędnych do dostarczenia i dystrybucji dostaw do różnych punktów robót. W przypadku korzystania przez Wykonawcę z istniejącego kontrolowanego źródła wody, paliwa, oświetlenia czy energii elektrycznej, winien on zastosować się do odpowiednich zarządzeń przedstawionych mu przez kompetentne władze oraz winien zapłacić za wynajęcie tego źródła oraz uiścić wszelkie inne wymagane opłaty. Wszelkie powyższe koszty uważa się za wliczone w ceny jednostkowe i ceny ujęte w wycenionym przedmiocie robót.

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje także:
- uzyskanie pozytywnego zgłoszenia zakończenia robót od nadzoru budowlanego,
- doprowadzenie terenu w miejscach prowadzenia robót do stanu pierwotnego /nawierzchnie dróg utwardzonych i nieutwardzonych, tereny działek itp./,
- obsługę geodezyjną w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia,
- wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej 4 egzemplarze + nośnik elektronicznym np. CD.
- projekt organizacji ruchu na czas trwania budowy, który podlega uzgodnieniu i zatwierdzeniu przez właściwy organ, odtworzenie dróg i ogrodzeń - jeśli wystąpią w tym etapie,
- oraz wszystkie elementy wymienione w dowolnej części dokumentacji technicznej będącej załącznikiem do niniejszej Specyfikacji, a mających wpływ na cenę ofertową (ryczałtową) przedmiotu zamówienia.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Okres realizacji - dni

Przed zmianą:
270

Po zmianie:
395

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
UWAGA: Zamawiający informuje, że wysokość przeznaczonych środków na realizację tego zadania jest ściśle określona poprzez budżet jednostki, i w nadchodzących latach płatności nie mogą przekroczyć:
a) w 2021 r. - 492 000,00 zł brutto
b) w 2022 r. - 1 330 800,00 zł brutto
chyba że Zamawiający podejmie decyzję o zwiększeniu środków na to zadanie i zamknięcie zadania w przypadku jego wcześniejszego zrealizowania przez Wykonawcę odpowiednio wcześniej. Wykonawca musi wziąć powyższe pod uwagę na etapie sporządzania harmonogramu rzeczowo-finansowego robót uzgadnianego przed podpisaniem umowy.

Po zmianie:
UWAGA: Zamawiający informuje, że wysokość przeznaczonych środków na realizację tego zadania jest ściśle określona poprzez budżet jednostki, i w nadchodzących latach płatności nie mogą przekroczyć:
a) w 2021 r. - 4 000,00 zł brutto
b) w 2022 r. - 1 330 800,00 zł brutto
c) w 2023 r. - 485 000,00 zł brutto

chyba że Zamawiający podejmie decyzję o zwiększeniu środków na to zadanie i zamknięcie zadania w przypadku jego wcześniejszego zrealizowania przez Wykonawcę odpowiednio wcześniej. Wykonawca musi wziąć powyższe pod uwagę na etapie sporządzania harmonogramu rzeczowo-finansowego robót uzgadnianego przed podpisaniem umowy.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
Zmiana umowy może być dokonana w przypadku zaistnienia okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy a w szczególności:
1) Terminu wykonania umowy jeżeli dochowanie terminu określonego w umowie jest niemożliwe
z uwagi na:
a) Siłę wyższą lub inne okoliczności niezależne od wykonawcy bądź Zamawiającego,
b) Wykonanie nieprzewidzianych zamówień dodatkowych nieobjętych zamówieniem podstawowym, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia Zamawiający,
2) Z uwagi na niezależne od stron okoliczności, nieprzewidziane zmiany organizacyjne, wypadki losowe, choroby dotyczące osób kluczowych dla realizacji umowy.
3) Zmiany technologii wykonania robót lub zmiany materiałów a w szczególności:
a) niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej spowodowane zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń,
b) pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji lub o wyższych parametrach użytkowych, które lepiej będą zaspokajać potrzeby zamawiającego, w tym pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy
c) zastosowanie innych rozwiązań technicznych/technologicznych lub materiałowych niż wskazane w dokumentacji projektowej, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy,
d) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne lub warunki terenowe skutkujące niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych,
e) konieczność wykonania robót zamiennych, z uwagi na wymogi sztuki budowlanej i wiedzy technicznej.

4) Zmiany ceny ofertowej
a) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia
b) w przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami,

5) W przypadku wprowadzenia podwykonawcy, wprowadzenia nowego (kolejnego) podwykonawcy, rezygnacji podwykonawcy, zmiany wartości lub zakresu robót wykonywanych przez podwykonawcę, Zamawiający może wyrazić zgodę na powyższe po zaakceptowaniu umowy wykonawcy z Podwykonawcą wraz z częścią dokumentacji dot. wykonania robót określonych w umowie, w terminie 14 dni od przekazania umowy przez Wykonawcę.
Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasobach Wykonawca powoływał, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem, że Wykonawca wykaże, że proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
6) Wykonawca nie będzie uprawniony do żądania przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy, jeżeli taka zmiana jest spowodowana uchybieniem lub naruszeniem umowy przez Wykonawcę i w takim przypadku koszty dodatkowe związane ze zmianami ponosi Wykonawca.
7) Terminu wykonania umowy, pod warunkiem, że Zamawiający podejmie decyzję o zwiększeniu środków na to zadanie i zamknięcie zadania w przypadku jego wcześniejszego zrealizowania przez Wykonawcę odpowiednio wcześniej.
Zmiany umowy mogą nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności.

Po zmianie:
Zmiana umowy może być dokonana w przypadku zaistnienia okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy a w szczególności:
1) Terminu wykonania umowy jeżeli dochowanie terminu określonego w umowie jest niemożliwe
z uwagi na:
a) Siłę wyższą lub inne okoliczności niezależne od wykonawcy bądź Zamawiającego,
b) Wykonanie nieprzewidzianych zamówień dodatkowych nieobjętych zamówieniem podstawowym, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia Zamawiający,
2) Z uwagi na niezależne od stron okoliczności, nieprzewidziane zmiany organizacyjne, wypadki losowe, choroby dotyczące osób kluczowych dla realizacji umowy.
3) Zmiany technologii wykonania robót lub zmiany materiałów a w szczególności:
a) niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej spowodowane zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń,
b) pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji lub o wyższych parametrach użytkowych, które lepiej będą zaspokajać potrzeby zamawiającego, w tym pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy
c) zastosowanie innych rozwiązań technicznych/technologicznych lub materiałowych niż wskazane w dokumentacji projektowej, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy,
d) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne lub warunki terenowe skutkujące niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych,
e) konieczność wykonania robót zamiennych, z uwagi na wymogi sztuki budowlanej i wiedzy technicznej.

4) Zmiany ceny ofertowej
a) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia
b) w przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami,
c) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę
d) w przypadku zmian zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
d) w przypadku zmian zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1342)
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.

5) W przypadku wprowadzenia podwykonawcy, wprowadzenia nowego (kolejnego) podwykonawcy, rezygnacji podwykonawcy, zmiany wartości lub zakresu robót wykonywanych przez podwykonawcę, Zamawiający może wyrazić zgodę na powyższe po zaakceptowaniu umowy wykonawcy z Podwykonawcą wraz z częścią dokumentacji dot. wykonania robót określonych w umowie, w terminie 14 dni od przekazania umowy przez Wykonawcę.
Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasobach Wykonawca powoływał, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem, że Wykonawca wykaże, że proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

[...] pozostałe zapisy patrz rozdz. 17 SWZ.

SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający ujednolica dokumentację przetargową podmieniając użyte wcześniej dokumenty w postaci SWZ_v2 i Załącznika nr 4_v2. Wprowadzone zmiany w SWZ Zamawiający wyróżnia kolorem czerwonym. Zamawiający przedłuża termin składania ofert. Termin składania ofert - 25 listopada 2021 r. o godz. 10:00. Otwarcie ofert nastąpi dnia 25 listopada 2021 r. o godz. 10:30.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.