Ogłoszenie z dnia 2021-05-04
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00045655 z dnia 2021-05-04 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie z wolnej ręki na wymianę drzwi stalowych dwuskrzydłowych w budynku gminnym przy ul. Krakowskiej 34a w Opolu w ramach umowy uzupełniającej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZARZĄD LOKALI KOMUNALNYCH W OPOLU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 161555210
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ozimska 19
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-057
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: beata.klopotowska@mzlk.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mzlk-opole.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://............................1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie gminnym zasobem mieszkaniowym, lokalami użytkowymi, terenami mieszkaniowymi, administrowanie nieruchomościami Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie z wolnej ręki na wymianę drzwi stalowych dwuskrzydłowych w budynku gminnym przy ul. Krakowskiej 34a w Opolu w ramach umowy uzupełniającej.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f2bd434-acc5-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00045655
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Niniejsze zamówienie polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia objętego zamówieniami podstawowymi. Zarówno w ogłoszeniu o zamówieniu pkt 4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający na podstawie art 214 ust. 7 ustawy pzp przewidział w ogłoszeniu o zamówieniu pkt 4.2.14.) jak i w Specyfikacji Warunków Zamówienia pkt. IV. 11 udzielenie, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych (zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego) w wielkości nie większej niż 80% wartości zamówienia podstawowego.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: MZLK.2420.05.2021.BK
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MZLK.2420.14.2021.BK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 7392,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
wymiana drzwi stalowych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7649,12
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7649,12
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7649,12
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotr Cwalina Przedsiębiorstwo Wielobranżowe CWALIK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 754 287 81 45
7.3.3) Ulica: Grota Roweckiego 4e/13
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-256
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "CWALIK" PIOTR CWALINA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "CWALIK" PIOTR CWALINA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7649,12
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-05-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-05-04 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zakup paliwa do pojazdów służbowych KM PSP w Opolu i podległych Jednostek Ratowniczo-Gaśniczych
- Remonty oznakowania pionowego, elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego, ogrodzeń i ekranów na drogach krajowych na terenie Rejonu GDDKiA w Nysie w okresie 36 m-cy
- Sukcesywna dostawa mieszanki mineralno-bitumicznej do stosowania na zimno dla Oddziałów Terenowych Zarządu Dróg Wojewódzkich w Opolu w 2024 i 2025 r. - w podziale na zadania
- Zielona przestrzeń rekreacyjna z budową placu zabaw dla dzieci na Zakrzowie
- Dostawa odczynników laboratoryjnych.
- D/93/2024 Zakup urządzenia do transmisji danych cyfrowych
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- Wymiana drzwi wejściowych stalowych do budynków przy ul. Piłsudskiego 24a oficyna lewa i 24b oficyna II w Szczecinie
- Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji dostrzegalni przeciwpożarowej w Nadleśnictwie Katowice znajdującej się na terenie leśnictwa Murcki
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" w Żukowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.