Ogłoszenie z dnia 2021-05-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00016082/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-11
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00046072 z dnia 2021-05-05 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont elewacji budynku nr 1 w Komendzie Oddziału w m. Krosno Odrzańskie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970598756
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Poprzeczna 1
1.5.2.) Miejscowość: Krosno Odrzańskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-600
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: + 48 68 358 22 10
1.5.8.) Numer faksu: +48 68 358 27 08
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nadodrzanski.zamowienia@strazgraniczna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.nadodrzanski.strazgraniczna.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/noosg1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont elewacji budynku nr 1 w Komendzie Oddziału w m. Krosno Odrzańskie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-286c219d-7b4f-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00046072
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011964/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont elewacji budynku nr 1 w Komendzie Oddziału w m. Krośnie Odrzańskim.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00016082/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 784532,38 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji budynku nr 1 w Komendzie Oddziału Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SWZ), Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, dalej: STWiORB (zał. nr 1a do SWZ), przedmiarze robót (zał. nr 1b do SWZ), decyzji (zał. nr 1c do SWZ) oraz zgłoszeniu (zał. nr 1d do SWZ). Jest to budynek składający się z trzech połączonych ze sobą części (budynek nr 1: piętrowy, tzw. „łącznik”: piętrowy, budynek nr 2: dwukondygnacyjny). Wszystkie części są murowane. Części 1 i 2 są wykonane z cegły ceramicznej, dach stromy kryty dachówką ceramiczną, posadowiony na fundamentach ceglanych. Łącznik wykonany został z cegły kratówki (I piętro) i z bloczków gazobetonu (II piętro), dach płaski kryty papą na płytach stropowych, w części wentylowanej z płyt korytkowych, posadowiony na fundamentach betonowych (ławy). Obiekt wyposażony jest w instalację elektryczną, telefoniczną, wodno-kanalizacyjną, odgromową i sieci komputerowej. W ramach remontu istniejącej elewacji planowane jest wykonanie robót: 1. budowlanych, 2. elektrycznych, 3. klimatyzacyjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 897900,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1560000,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 897900,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Galeria Czystości Jarosław Żentkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7641406745
7.3.3) Ulica: Al. Poznańska 70
7.3.4) Miejscowość: Piła
7.3.5) Kod pocztowy: 64-920
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GALERIA CZYSTOŚCI JAROSŁAW ŻENTKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
GALERIA CZYSTOŚCI JAROSŁAW ŻENTKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 897900,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 220 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-05-05 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z KROSNA ODRZAŃSKIEGO
- Dostawa sprzętu do zimowego utrzymania dróg: posypywarki, pługa oraz wytwornicy solanki
- "Termomodernizacja wraz z rozbudową budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Czarnowie"
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Budowa obiektu na potrzeby PSG w m. Tuplice"
- Usługa ubezpieczenia Gminy Krosno Odrzańskie wraz z jednostkami organizacyjnymi
więcej: przetargi w Krośnie Odrzańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
- Prace remontowe dla Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku
- Budowa drogi leśnej na odcinku 1,9 km w Nadleśnictwie Rokita, Leśnictwo Rokita
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.