Ogłoszenie z dnia 2025-01-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00492489/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-10
- 2024/BZP 00506520/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-19
- 2024/BZP 00513821/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utworzenie Klubu Dziecięcego w Korycinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KORYCIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659361
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Knyszyńska 2A
1.5.2.) Miejscowość: Korycin
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-140
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@korycin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.korycin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/korycin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utworzenie Klubu Dziecięcego w Korycinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e9fbe22-457d-4609-84bc-f57dcfe61d6d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00046269
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00012567/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Utworzenie Klubu Dziecięcęgo w Korycinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2022-20292.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00492489
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GK.271.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych zgodnie z decyzją nr 191/24 z dnia 16.08.2024 obejmującą przebudowę budynku przedszkola w Korycinie wraz ze zmianą sposobu użytkowania 1 pomieszczenia na parterze na Klub dziecięcy. Roboty należy wykonać z projektem i pozwoleniem na budowę, zgodnie z przepisami techniczno-budowlanymi oraz przepisami BHP. Przebudowie podlega demontaż otworu okiennego, wyburzenie ściany poniżej otworu do posadzki, wstawienie drzwi ewakuacyjnych wraz ze schodami zewnętrznymi. Adaptacji podlega 1 pomieszczenie budynku przedszkola wraz z pomieszczeniami pomocniczymi (pomieszczenie gospodarcze, sanitariat) do potrzeb Klubu malucha w części parteru budynku przy ul. Grodzieńskiej 21 w Korycinie na działce o nr ewid. 287. Zamówienie obejmuje również wykonanie pionowej izolacji przeciwwilgociowej budynku w części kotłowni (zgodnie z rysunkiem A.4 projektu architektoniczno-budowlanego) oraz hydroizolacji zewnętrznej części balkonu (zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ)Zadanie obejmuje przekazanie wszelkich dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie budynku po przeprowadzeniu przebudowy i adaptacji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący tej części zamówienia zawarty został w:
1) Pozwoleniu na budowę OŚA-V.6740.1.162.2024 z dnia 16.08.2024, zatwierdzony projekt zagospodarowania działki oraz projekt architektoniczno-budowlany
2) Przedmiarze robót
3) STWIORB (specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych)
4) Wytycznych dot. wykonania hydroizolacji balkonu – załącznik nr 8 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.5.) Wartość części: 180000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część zamówienia obejmuje wykonanie robót budowalnych polegających na:1) Rozbiórka budynku gospodarczego zlokalizowanego na działce 287 obręb Korycin
2) Budowa wiaty do 35 m2 na działce zgodnie z projektem zagospodarowania terenu
3) Dostawa z montażem placu zabaw z ogrodzeniem zgodnie ze zgłoszeniem
4) Dostawa wolnostojącego garażu do 30 m2 konstrukcji stalowej zgodnie z załącznikiem nr 9.3 do SWZ
5) Budowę parkingu do 10 stanowisk parkingowych zgodnie z projektem zagospodarowania terenu oraz uzupełnienie nawierzchni chodnika przy ul. Grodzieńskiej wraz z malowaniem oznakowania poziomego i dostawą oznakowania pionowego
6) Demontaż istniejącego i budowa nowego ogrodzenia i bramy wjazdowej wokół działki 287 zgodnego z załącznikiem nr 9.6 do SWZ
7) Dostawa altany śmietnikowej
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący tej części zamówienia zawarty został w::
1) Zgłoszenie rozbiórki budynku gospodarczego, budowy wiaty do 35 m2 oraz placu zabaw
2) Przedmiar robót
3) STWIORB (specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych)
4) Załącznik nr 9.3 do SWZ Opis wolnostojącego garażu do 30 m2 konstrukcji stalowej
5) Załącznik nr 9.5 do SWZ Wytyczne dot.. budowy ogrodzenia wokół działki ewidencyjnej nr 287
6) Załącznik nr 9.4 do SWZ Wytyczne dot. uzupełnienia chodnika przy ul. Grodzieńskiej i namalowanie oznakowania poziomego miejsc do parkowania
7) Załącznik nr 9.6 do SWZ Wytyczne dot. altany śmietnikowej
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
4.5.5.) Wartość części: 700000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część zamówienia obejmuje wykonanie dostawy wyposażenia i pomocy dydaktycznych na potrzeby utworzenia Klubu Malucha w Korycinie zgodnego z załącznikiem nr 10a i 10b do SWZ. Dostawa obejmuje także montaż dostarczanego wyposażenia.4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37520000-9 - Zabawki
37510000-6 - Lalki
39112000-0 - Krzesła
39151300-8 - Meble modułowe
39131000-9 - Regały biurowe
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.5.) Wartość części: 225000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część zamówienia obejmuje wykonanie dostawy kosiarki samojezdnej typu traktorek ogrodowy i wykaszarki - kosy spalinowej z akcesoriami zgodnego z załącznikiem nr 11 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 16311100-9 - Kosiarki do pielęgnacji trawników, zieleni parkowej lub terenów sportowych
4.5.5.) Wartość części: 25000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postepowaniu najniższa zaoferowana cena przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wybrany w dniu 15.10.2024 wykonawca: Pan Paweł Matera prowadzący działalność gospodarczą Grupa EPX Paweł Matera, 39-205 Pustków 288 przesłał za pośrednictwem platformy zakupowej pismo z dnia 17.10.2024 o rezygnacji z wykonania zadania z prośba o odrzucenie oferty.
Zgodnie z art. 263 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.
Oferta druga w tej części zamówienia (zgodnie z informacją o wyborze najkorzystniejszej oferty z dnia 15.10.2024) przewyższa kwotę jaka zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, w związku z tym Zamawiający na postawie art. 255 pkt 7 unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia publicznego.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 164900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 672620,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 164900 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Nowa Szkoła” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7250013378
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 164900 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postepowaniu najniższa zaoferowana cena przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
INNE PRZETARGI KORYCIN
więcej: przetargi KORYCIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Gminie Świerzawa i Gminie Wojcieszów
- Roboty remontowe obiektów ZS Tułowice
- Poprawa efektywności energetycznej, przebudowa i rozbudowa budynku OSP w Osjakowie
- Budowa ciągu pieszo-rowerowego w ramach rozbudowy drogi powiatowej nr 2052P Bogdanowo - Uścikowo
- Bieżące remonty infrastruktury technicznej uszkodzonej podczas wystąpienia powodzi na terenie Gminy Nowa Ruda
- "Modernizacja, przebudowa i remont budynku Przedszkola w Skopaniu wraz z zagospodarowaniem terenu"
więcej: Kosiarki do pielęgnacji trawników, zieleni parkowej lub terenów sportowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.