Og³oszenie z dnia 2025-01-20
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00067305/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-27
- 2025/BZP 00077767/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-30
- 2025/BZP 00085926/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-03
- 2025/BZP 00185672/01 - Wynik z dnia 2025-04-10
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa mebli na potrzeby Szko³y G³ównej Handlowej w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A G£ÓWNA HANDLOWA W WARSZAWIE
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Podmiot nale¿±cy do grupy VAT o nazwie Szko³a G³ówna Handlowa Grupa VAT w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001502
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Aleja Niepodleg³o¶ci 162
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-554
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 564 7836
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: coz@sgh.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: sgh.waw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli na potrzeby Szko³y G³ównej Handlowej w Warszawie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-08af5b78-e407-4491-81ff-f52ed56d612c
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00046385
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-01-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://sgh.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/4625743.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://sgh.eb2b.com.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej (dalej jako „Platforma” lub „Platforma Zakupowa”) dostêpnej pod adresem: https://sgh.eb2b.com.pl.
2. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie wnioski, zawiadomienia, informacje oraz pozosta³e dokumenty i o¶wiadczenia, w tym dokumenty i o¶wiadczenia sk³adane na wezwanie Zamawiaj±cego, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem elektronicznej Platformy Zakupowej dostêpnej pod adresem: https://sgh.eb2b.com.pl poprzez zak³adkê „Pytania / Informacje” lub za po¶rednictwem poczty elektronicznej, e-mail coz@sgh.waw.pl, przy czym Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert
za po¶rednictwem poczty elektronicznej.
3. Za datê wp³ywu wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wczytania
do Platformy. Za datê wp³ywu wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przekazywanych
za po¶rednictwem poczty elektronicznej przyjmuje siê datê ich wprowadzenia do obiegu elektronicznego.
4. Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. bezp³atnie rejestruj±c siê lub loguj±c, w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej, akceptuje warunki korzystania z Platformy, okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://sgh.eb2b.com.pl oraz uznaje go za wi±¿±cy.
5. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego jako:
1) dokumenty w formacie „pdf” nale¿y podpisywaæ formatem PAdES lub XAdES;
2) Zamawiaj±cy dopuszcza podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf”, wtedy nale¿y u¿yæ formatu XAdES.
6. Zamawiaj±cy, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporz±dzenia, okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 4/1 mb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 8 GB Ram, procesor dwurdzeniowy o taktowaniu min. 2,4 GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows, Mac OS, Linux, z aktualnym wsparciem technicznym producenta (Zamawiaj±cy sugeruje nie starsze ni¿ 3 lata od daty wszczêcia postêpowania),
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa (Zamawiaj±cy sugeruje najnowsze wersje: Chrome, Safari, Edge, Firefox, Opera),
4) w³±czona obs³uga JavaScript,
5) zainstalowany program do otwierania plików w formacie PDF, np. Acrobat Reader.
7. Zamawiaj±cy, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporz±dzenia, okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 250 MB, a w przypadku dokumentów podpisanych podpisem zaufanym do 10 MB.
8. Zamawiaj±cy, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporz±dzenia, okre¶la informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
1) plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie i zapisany, nie jest widoczny dla Zamawiaj±cego oraz w³a¶ciciela Platformy, gdy¿ istnieje w systemie jako zaszyfrowany. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpne jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu sk³adania ofert,
2) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi przypiêt± do dokumentu elektronicznego datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss), znajduj±c± siê po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przes³ania”.
9. Zamawiaj±cy zaleca, aby Wykonawca na bie¿±co ¶ledzi³ (Zamawiaj±cy sugeruje codziennie) zmiany jakich w trakcie postêpowania mo¿e dokonaæ Zamawiaj±cy. Zalecenie dotyczy równie¿ informacji jakie Zamawiaj±cy kieruje do Wykonawców po zakoñczeniu sk³adania ofert.
10. Zamawiaj±cy nie przewiduje zwrotu kosztów udzia³u w postêpowaniu, w tym zwrotu kosztów poniesionych z tytu³u nabycia kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
11. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcê jest bezp³atne.
12. Z uwagi na ograniczon± liczbê znaków szczegó³owe informacje zawarte zosta³y w rozdziale IX SWZ oraz w zak³adce "Pomoc" Platformy.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Informacja o zasadach przetwarzania danych osobowych przez Szko³ê G³ówn± Handlow± w Warszawie, okre¶lone zosta³y w Rozdziale XXIII SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ACOZ.25.1.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 4
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na kilka czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na dostawê i monta¿ fabrycznie nowych mebli dla Szko³y G³ównej Handlowej w Warszawie.
Czê¶æ 1 – dostawa krzese³ i foteli biurowych,
2. Szczegó³owy opis, zakres, warunki i sposób realizacji przedmiotu w zakresie ka¿dej czê¶ci zamówienia okre¶laj±:
Za³±cznik nr 6 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (dalej: „OPZ”),
Za³±cznik nr 7 do SWZ – Wzór Umowy.
3. Zamawiaj±cy przewiduje zawarcie umowy ramowej, o której mowa w art. 311 Ustawy Pzp.
4. W czasie trwania umowy ramowej Zamawiaj±cy bêdzie udziela³ zamówieñ w formie zleceñ, na warunkach okre¶lonych w umowie ramowej zgodnie z art. 313 Ustawy.
5. Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e nie gwarantuje zlecania zamówieñ na dostawê mebli objêtych Umow± ramow± na kwotê maksymalnego wynagrodzenia brutto wskazanego w Umowie oraz w zakresie wynikaj±cym z Umowy i z tego tytu³u nie przys³uguje Wykonawcy roszczenie powy¿ej warto¶ci okre¶lnej w § 2 ust. 2 Umowy, z zastrze¿eniem § 12 Umowy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie czê¶ci 1 zamówienia, zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami i odpowiadaj±cymi im znaczeniami oraz w nastêpuj±cy sposób bêdzie ocenia³ spe³nienie kryteriów:
Cena oferty brutto (C)-100%
2. Zamawiaj±cy bêdzie przyznawa³ punktacjê w zakresie 1 czê¶ci zamówienia w nastêpuj±cy sposób:
a) Opis sposobu oceny ofert dla kryterium C:
Liczba punktów = cena brutto oferty z najni¿sz± cen± / cena brutto oferty badanej x 100
b) Do oceny ofert w przedmiotowym kryterium Zamawiaj±cy przyjmie cenê oferty brutto z pkt. 1 formularza oferty, stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ;
c) Punktacja wyliczona bêdzie z dok³adno¶ci± 2 miejsc po przecinku. W kryterium C, oferta mo¿e otrzymaæ maksymalnie 100 pkt.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na dostawê i monta¿ fabrycznie nowych mebli dla Szko³y G³ównej Handlowej w Warszawie.
Czê¶æ 2 – dostawa mebli biurowych,
2. Szczegó³owy opis, zakres, warunki i sposób realizacji przedmiotu w zakresie ka¿dej czê¶ci zamówienia okre¶laj±:
Za³±cznik nr 6 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (dalej: „OPZ”),
Za³±cznik nr 7 do SWZ – Wzór Umowy.
3. Zamawiaj±cy przewiduje zawarcie umowy ramowej, o której mowa w art. 311 Ustawy Pzp.
4. W czasie trwania umowy ramowej Zamawiaj±cy bêdzie udziela³ zamówieñ w formie zleceñ, na warunkach okre¶lonych w umowie ramowej zgodnie z art. 313 Ustawy.
5. Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e nie gwarantuje zlecania zamówieñ na dostawê mebli objêtych Umow± ramow± na kwotê maksymalnego wynagrodzenia brutto wskazanego w Umowie oraz w zakresie wynikaj±cym z Umowy i z tego tytu³u nie przys³uguje Wykonawcy roszczenie powy¿ej warto¶ci okre¶lnej w § 2 ust. 2 Umowy, z zastrze¿eniem § 12 Umowy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie czê¶ci 2 zamówienia, zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami i odpowiadaj±cymi im znaczeniami oraz w nastêpuj±cy sposób bêdzie ocenia³ spe³nienie kryteriów:
Cena oferty brutto (C)-100%
2. Zamawiaj±cy bêdzie przyznawa³ punktacjê w zakresie 2 czê¶ci zamówienia w nastêpuj±cy sposób:
a) Opis sposobu oceny ofert dla kryterium C:
Liczba punktów = cena brutto oferty z najni¿sz± cen± / cena brutto oferty badanej x 100
b) Do oceny ofert w przedmiotowym kryterium Zamawiaj±cy przyjmie cenê oferty brutto z pkt. 1 formularza oferty, stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ;
c) Punktacja wyliczona bêdzie z dok³adno¶ci± 2 miejsc po przecinku. W kryterium C, oferta mo¿e otrzymaæ maksymalnie 100 pkt.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na dostawê i monta¿ fabrycznie nowych mebli dla Szko³y G³ównej Handlowej w Warszawie.
Czê¶æ 3 – dostawa ró¿nych sto³ów,
2. Szczegó³owy opis, zakres, warunki i sposób realizacji przedmiotu w zakresie ka¿dej czê¶ci zamówienia okre¶laj±:
Za³±cznik nr 6 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (dalej: „OPZ”),
Za³±cznik nr 7 do SWZ – Wzór Umowy.
3. Zamawiaj±cy przewiduje zawarcie umowy ramowej, o której mowa w art. 311 Ustawy Pzp.
4. W czasie trwania umowy ramowej Zamawiaj±cy bêdzie udziela³ zamówieñ w formie zleceñ, na warunkach okre¶lonych w umowie ramowej zgodnie z art. 313 Ustawy.
5. Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e nie gwarantuje zlecania zamówieñ na dostawê mebli objêtych Umow± ramow± na kwotê maksymalnego wynagrodzenia brutto wskazanego w Umowie oraz w zakresie wynikaj±cym z Umowy i z tego tytu³u nie przys³uguje Wykonawcy roszczenie powy¿ej warto¶ci okre¶lnej w § 2 ust. 2 Umowy, z zastrze¿eniem § 12 Umowy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie czê¶ci 3 zamówienia, zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami i odpowiadaj±cymi im znaczeniami oraz w nastêpuj±cy sposób bêdzie ocenia³ spe³nienie kryteriów:
Cena oferty brutto (C)-100%
2. Zamawiaj±cy bêdzie przyznawa³ punktacjê w zakresie 3 czê¶ci zamówienia w nastêpuj±cy sposób:
a) Opis sposobu oceny ofert dla kryterium C:
Liczba punktów = cena brutto oferty z najni¿sz± cen± / cena brutto oferty badanej x 100
b) Do oceny ofert w przedmiotowym kryterium Zamawiaj±cy przyjmie cenê oferty brutto z pkt. 1 formularza oferty, stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ;
c) Punktacja wyliczona bêdzie z dok³adno¶ci± 2 miejsc po przecinku. W kryterium C, oferta mo¿e otrzymaæ maksymalnie 100 pkt.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na dostawê i monta¿ fabrycznie nowych mebli dla Szko³y G³ównej Handlowej w Warszawie.
Czê¶æ 4 – dostawa mebli tapicerowanych,
2. Szczegó³owy opis, zakres, warunki i sposób realizacji przedmiotu w zakresie ka¿dej czê¶ci zamówienia okre¶laj±:
Za³±cznik nr 6 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (dalej: „OPZ”),
Za³±cznik nr 7 do SWZ – Wzór Umowy.
3. Zamawiaj±cy przewiduje zawarcie umowy ramowej, o której mowa w art. 311 Ustawy Pzp.
4. W czasie trwania umowy ramowej Zamawiaj±cy bêdzie udziela³ zamówieñ w formie zleceñ, na warunkach okre¶lonych w umowie ramowej zgodnie z art. 313 Ustawy.
5. Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e nie gwarantuje zlecania zamówieñ na dostawê mebli objêtych Umow± ramow± na kwotê maksymalnego wynagrodzenia brutto wskazanego w Umowie oraz w zakresie wynikaj±cym z Umowy i z tego tytu³u nie przys³uguje Wykonawcy roszczenie powy¿ej warto¶ci okre¶lnej w § 2 ust. 2 Umowy, z zastrze¿eniem § 12 Umowy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie czê¶ci 4 zamówienia, zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami i odpowiadaj±cymi im znaczeniami oraz w nastêpuj±cy sposób bêdzie ocenia³ spe³nienie kryteriów:
Cena oferty brutto (C)-100%
2. Zamawiaj±cy bêdzie przyznawa³ punktacjê w zakresie 4 czê¶ci zamówienia w nastêpuj±cy sposób:
a) Opis sposobu oceny ofert dla kryterium C:
Liczba punktów = cena brutto oferty z najni¿sz± cen± / cena brutto oferty badanej x 100
b) Do oceny ofert w przedmiotowym kryterium Zamawiaj±cy przyjmie cenê oferty brutto z pkt. 1 formularza oferty, stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ;
c) Punktacja wyliczona bêdzie z dok³adno¶ci± 2 miejsc po przecinku. W kryterium C, oferta mo¿e otrzymaæ maksymalnie 100 pkt.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O zamówienie mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:Zamawiaj±cy uzna powy¿szy warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e wykona³, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzania dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia (rozumiane jako dwie odrêbne umowy), których przedmiotem jest:
a) w zakresie czê¶ci 1 – dostawa wyposa¿enia meblowego, obejmuj±ca swym zakresem dostawê krzese³ lub foteli biurowych lub konferencyjnych o warto¶ci co najmniej 100 000,00 z³ brutto ka¿da;
b) w zakresie czê¶ci 2 – dostawa wyposa¿enia meblowego, obejmuj±ca swym zakresem dostawê mebli biurowych (m.in. biurka, szafy i kontenerki biurowe) o warto¶ci co najmniej 60 000,00 z³ brutto ka¿da;
c) w zakresie czê¶ci 3 – dostawa wyposa¿enia meblowego, obejmuj±ca swym zakresem dostawê sto³ów (np. konferencyjnych, jadalnianych, kawiarnianych lub multimedialnych) o warto¶ci co najmniej 55 000,00 z³ brutto ka¿da;
d) w zakresie czê¶ci 4 – zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie;
Wykonawca z³o¿y wykaz dostaw, o którym mowa w rozdziale XV ust. 2 pkt 7) SWZ, na wzorze stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SWZ.
Z tre¶ci za³±czonych dokumentów i o¶wiadczeñ musi wynikaæ jednoznacznie, i¿ Wykonawca spe³nia wy¿ej wymieniony warunek.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca na wezwanie Zamawiaj±cego winien z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy poprzez zak³adkê „Pytania/Informacje” lub za po¶rednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail coz@sgh.waw.pl nastêpuj±ce dokumenty w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia:
a) o¶wiadczenie, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) Ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – Za³±cznik Nr 3 do SWZ,
b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji – w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4) Ustawy*
* wskazany termin 3 miesiêcy okre¶lony zosta³ w § 2 ust. 1 pkt 6) rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy
c) o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa rozdziale XIV ust. 1 pkt 1, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3) - 6) Ustawy oraz art. 109 ust. 1 pkt 5), 7), 8), 9) i 10) Ustawy – stanowi±cy Za³±cznik Nr 4 do SWZ;
1) je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, o których mowa w lit. b) powy¿ej sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury;
2) dokumenty, o których powy¿ej, powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem;
3) je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentu, o którym mowa w lit. b), zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Przepis pkt. 4) powy¿ej stosuje siê;
4) do podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 Ustawy oraz podwykonawców niebêd±cych podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby na tych zasadach, maj±cych siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przepisy pkt. 3) - 5) powy¿ej stosuje siê odpowiednio;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykonawca na wezwanie Zamawiaj±cego winien z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy poprzez zak³adkê „Pytania/Informacje” lub za po¶rednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail coz@sgh.waw.pl nastêpuj±ce dokumenty w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu:
- wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zamówienia zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te zamówienia zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego zamówienia zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w celu potwierdzenia spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu okre¶lonego w rozdziale XIV ust. 1 pkt 2) SWZ - Za³±cznik nr 6 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ wraz z ofert± za po¶rednictwem Platformy, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby uprawnione, na zasadach okre¶lonych w rozdziale XV ust. 3 – 11, dokumenty wymienione w rozdziale XV ust. 1, tj.:1) o¶wiadczenie dotycz±ce spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz przes³anek wykluczenia z postêpowania (za³±cznik nr 2 do SWZ);
2) odpis lub informacja (wydruk) z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru - w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia dotyczy ka¿dego z tych Wykonawców).
/Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia tych dokumentów, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych. Wykonawca powinien wskazaæ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów/;
3) dowody dot. „samooczyszczenia” (je¿eli dotyczy);
4) pe³nomocnictwa (je¿eli dotyczy);
5) o¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zgodnie
z art. 117 ust. 4 Ustawy (je¿eli dotyczy);
6) zobowi±zanie podmiotu trzeciego (je¿eli dotyczy);
7) zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa (je¿eli dotyczy);
8) dowód wniesienia wadium w sposób okre¶lony w rozdziale XX SWZ (dot. czê¶ci 1, 2 oraz 3).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania jest zobowi±zany, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, w zakresie czê¶ci 1, 2 i 3 wnie¶æ wadium w kwocie:1) czê¶æ 1: 3 000,00 z³ (s³ownie: trzy tysi±ce z³otych).
2) czê¶æ 2: 1 900,00 z³ (s³ownie: jeden tysi±c dziewiêæset z³otych).
3) czê¶æ 3: 1 600,00 z³ (s³ownie: jeden tysi±c sze¶æset z³otych).
2. Potwierdzeniem skutecznego wniesienia wadium bêdzie:
a) w przypadku wadium w formie pieniê¿nej - zaksiêgowanie na rachunku bankowym Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert (ka¿de opó¼nienie obci±¿a wykonawcê, nawet je¿eli zosta³o spowodowane przez system bankowy). Zamawiaj±cy zaleca, aby Wykonawca do³±czy³ do oferty dokument potwierdzaj±cy wniesienie wadium w formie pieniê¿nej,
b) w przypadku wadium w formie innej ni¿ pieniê¿na - przekazanie orygina³u dokumentu wadialnego (gwarancji lub porêczenia), wystawionego zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa, w postaci elektronicznej.
3. Wadium musi obejmowaæ pe³en okres zwi±zania ofert±.
4. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 Ustawy.
5. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy w banku PKO S.A. VIII O/Warszawa, numer rachunku 91 1240 1040 1111 0010 7123 0484.
6. W tytule przelewu nale¿y umie¶ciæ informacjê:
„WADIUM – Dostawa mebli na potrzeby Szko³y G³ównej Handlowej w Warszawie
(nr postêpowania ACOZ.25.1.1.2025) czê¶æ: …….”
7. Wadium wnoszone w porêczeniach lub gwarancjach nale¿y za³±czyæ do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcê dokumentu i powinno zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
1) nazwê daj±cego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiaj±cego), gwaranta/porêczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub porêczeniu musi byæ Szko³a G³ówna Handlowa w Warszawie, Adres: al. Niepodleg³o¶ci 162, 02-554 Warszawa, REGON 000001502, NIP Grupy VAT 1080026260.
2) okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±/porêczeniem,
3) kwotê gwarancji/porêczenia,
4) termin wa¿no¶ci gwarancji/porêczenia,
5) zobowi±zanie gwaranta do zap³acenia kwoty gwarancji/porêczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne ¿±danie zamawiaj±cego, w sytuacjach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 Ustawy.
8. W przypadku, gdy wykonawca nie wniós³ wadium lub wniós³ w sposób nieprawid³owy lub nie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y³ wniosek o zwrot wadium, w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3) Ustawy, Zamawiaj±cy odrzuci ofertê na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14) Ustawy.
9. Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium na zasadach okre¶lonych w art. 98 ust. 1–5 Ustawy.
10. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 Ustawy.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia, w takim przypadku ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i do zawarcia umowy.2. Wykonawcy, którzy z³o¿yli wspóln± ofertê ponosz±, w razie wybrania ich oferty przez Zamawiaj±cego, solidarn± odpowiedzialno¶æ wobec Zamawiaj±cego za wykonanie umowy.
3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie co najmniej jeden
z wykonawców wystêpuj±cych wspólnie powinien wykazaæ siê ca³o¶ci± do¶wiadczenia wskazanego w rozdziale XIV ust. 1 pkt 2) lit. a) lub b) lub c) SWZ (w zale¿no¶ci na któr± czê¶æ sk³adana jest oferta).
4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w stosunku do ¿adnego z wykonawców nie zachodz± przes³anki podstaw do wykluczenia z postêpowania, o których mowa w ust. 1 powy¿ej.
5. Zgodnie z art. 117 ust. 3 i 4 Ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± dostawy lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takiej sytuacji Wykonawcy s± zobowi±zani do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy spo¶ród Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6. Ka¿dy spo¶ród Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Musi z³o¿yæ o¶wiadczenie potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
7. Je¿eli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców, w której m.in. zostanie okre¶lony pe³nomocnik uprawniony do kontaktów z zamawiaj±cym oraz do wystawiania dokumentów zwi±zanych z p³atno¶ciami, przy czym termin, na jaki zosta³a zawarta umowa, nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin realizacji zamówienia,
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zosta³ okre¶lony w §10 Wzoru umowy (za³±cznik nr 7 do SWZ).7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
obejmuj±ce, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-01-28 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Platformy dostêpnej pod adresem: https://sgh.eb2b.com.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-28 11:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa, monta¿ i konfiguracja nowych i demonta¿ zu¿ytych kamer systemu CCTV, konfiguracja rejestratora na terenie Oddzia³u OReg w Lublinie
- Rozbudowa DW 740 polegaj±ca na rozbiórce istniej±cego przepustu w km 22+300 i budowie nowego obiektu in¿ynier. wraz z przebudow± zjazdu i rozbudow± dojazdów w niezbêdnym zakresie - nr post. 064/25
- Us³uga cateringowa - spotkanie pn. "POLSKO - UKRAIÑSKI DZIEÑ WSPÓLNY REKTORÓW.
- Pe³nienie nadzoru inwestorskiego przy wykonywaniu wielobran¿owych robót budowlanych realizowanych w ramach zadania pn.: "Przebudowa budynku przy ul. ¦mia³ej 21 w Warszawie na potrzeby prowadzenia dzi
- Dostawa probówek do systemu pró¿niowego, uchwytów do igie³ oraz igie³ systemowych.
- Przegl±dy roczne i piêcioletnie stanu technicznego budynków
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli i wyposa¿enia biurowego - wyposa¿enie pracowni BCU
- Dostawa wyposa¿enia do Przedszkola w Miejskiej Górce
- Utworzenie Centrum Opiekuñczo - Mieszkalnego w Gozdowie (dostawa wyposa¿enia)
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych mebli i wyposa¿enia wraz z monta¿em na potrzeby Mazowieckiego Urzêdu Wojewódzkiego w Warszawie - Dyspozytorni Medycznych w Siedlcach, Radomiu i Warszawie.
- Rozbudowa i przebudowa zabytkowego budynku Pastorówki w miejscowo¶ci Mokre celem adaptacji do potrzeb lokalnej spo³eczno¶ci
- Dostawa mebli w ramach projektu "Wdro¿enie Programu Ochrony Powietrza w Gminie Biecz"
wiêcej: Meble »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.