Og³oszenie z dnia 2025-04-10
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00046385/01 - Og³oszenie z dnia 2025-01-20
- 2025/BZP 00067305/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-27
- 2025/BZP 00077767/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-30
- 2025/BZP 00085926/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-03
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Dostawa mebli na potrzeby Szko³y G³ównej Handlowej w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A G£ÓWNA HANDLOWA W WARSZAWIE
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Podmiot nale¿±cy do grupy VAT o nazwie Szko³a G³ówna Handlowa Grupa VAT w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001502
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Aleja Niepodleg³o¶ci 162
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-554
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 564 7836
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: coz@sgh.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: sgh.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://sgh.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/4625741.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli na potrzeby Szko³y G³ównej Handlowej w Warszawie2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-08af5b78-e407-4491-81ff-f52ed56d612c
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00185672
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-04-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00046385
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ACOZ.25.1.1.2025
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 731707,32 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na dostawê i monta¿ fabrycznie nowych mebli dla Szko³y G³ównej Handlowej w Warszawie.Czê¶æ 1 – dostawa krzese³ i foteli biurowych,
2. Szczegó³owy opis, zakres, warunki i sposób realizacji przedmiotu w zakresie ka¿dej czê¶ci zamówienia okre¶laj±:
Za³±cznik nr 6 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (dalej: „OPZ”),
Za³±cznik nr 7 do SWZ – Wzór Umowy.
3. Zamawiaj±cy przewiduje zawarcie umowy ramowej, o której mowa w art. 311 Ustawy Pzp.
4. W czasie trwania umowy ramowej Zamawiaj±cy bêdzie udziela³ zamówieñ w formie zleceñ, na warunkach okre¶lonych w umowie ramowej zgodnie z art. 313 Ustawy.
5. Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e nie gwarantuje zlecania zamówieñ na dostawê mebli objêtych Umow± ramow± na kwotê maksymalnego wynagrodzenia brutto wskazanego w Umowie oraz w zakresie wynikaj±cym z Umowy i z tego tytu³u nie przys³uguje Wykonawcy roszczenie powy¿ej warto¶ci okre¶lnej w § 2 ust. 2 Umowy, z zastrze¿eniem § 12 Umowy.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 217592,44 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na dostawê i monta¿ fabrycznie nowych mebli dla Szko³y G³ównej Handlowej w Warszawie.Czê¶æ 2 – dostawa mebli biurowych,
2. Szczegó³owy opis, zakres, warunki i sposób realizacji przedmiotu w zakresie ka¿dej czê¶ci zamówienia okre¶laj±:
Za³±cznik nr 6 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (dalej: „OPZ”),
Za³±cznik nr 7 do SWZ – Wzór Umowy.
3. Zamawiaj±cy przewiduje zawarcie umowy ramowej, o której mowa w art. 311 Ustawy Pzp.
4. W czasie trwania umowy ramowej Zamawiaj±cy bêdzie udziela³ zamówieñ w formie zleceñ, na warunkach okre¶lonych w umowie ramowej zgodnie z art. 313 Ustawy.
5. Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e nie gwarantuje zlecania zamówieñ na dostawê mebli objêtych Umow± ramow± na kwotê maksymalnego wynagrodzenia brutto wskazanego w Umowie oraz w zakresie wynikaj±cym z Umowy i z tego tytu³u nie przys³uguje Wykonawcy roszczenie powy¿ej warto¶ci okre¶lnej w § 2 ust. 2 Umowy, z zastrze¿eniem § 12 Umowy.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 129303,54 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na dostawê i monta¿ fabrycznie nowych mebli dla Szko³y G³ównej Handlowej w Warszawie.Czê¶æ 3 – dostawa ró¿nych sto³ów,
2. Szczegó³owy opis, zakres, warunki i sposób realizacji przedmiotu w zakresie ka¿dej czê¶ci zamówienia okre¶laj±:
Za³±cznik nr 6 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (dalej: „OPZ”),
Za³±cznik nr 7 do SWZ – Wzór Umowy.
3. Zamawiaj±cy przewiduje zawarcie umowy ramowej, o której mowa w art. 311 Ustawy Pzp.
4. W czasie trwania umowy ramowej Zamawiaj±cy bêdzie udziela³ zamówieñ w formie zleceñ, na warunkach okre¶lonych w umowie ramowej zgodnie z art. 313 Ustawy.
5. Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e nie gwarantuje zlecania zamówieñ na dostawê mebli objêtych Umow± ramow± na kwotê maksymalnego wynagrodzenia brutto wskazanego w Umowie oraz w zakresie wynikaj±cym z Umowy i z tego tytu³u nie przys³uguje Wykonawcy roszczenie powy¿ej warto¶ci okre¶lnej w § 2 ust. 2 Umowy, z zastrze¿eniem § 12 Umowy.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 111484,11 PLN
Czê¶æ 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na dostawê i monta¿ fabrycznie nowych mebli dla Szko³y G³ównej Handlowej w Warszawie.Czê¶æ 4 – dostawa mebli tapicerowanych,
2. Szczegó³owy opis, zakres, warunki i sposób realizacji przedmiotu w zakresie ka¿dej czê¶ci zamówienia okre¶laj±:
Za³±cznik nr 6 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (dalej: „OPZ”),
Za³±cznik nr 7 do SWZ – Wzór Umowy.
3. Zamawiaj±cy przewiduje zawarcie umowy ramowej, o której mowa w art. 311 Ustawy Pzp.
4. W czasie trwania umowy ramowej Zamawiaj±cy bêdzie udziela³ zamówieñ w formie zleceñ, na warunkach okre¶lonych w umowie ramowej zgodnie z art. 313 Ustawy.
5. Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e nie gwarantuje zlecania zamówieñ na dostawê mebli objêtych Umow± ramow± na kwotê maksymalnego wynagrodzenia brutto wskazanego w Umowie oraz w zakresie wynikaj±cym z Umowy i z tego tytu³u nie przys³uguje Wykonawcy roszczenie powy¿ej warto¶ci okre¶lnej w § 2 ust. 2 Umowy, z zastrze¿eniem § 12 Umowy.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 14240,49 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 337541,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 337541,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 337541,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Helikon Tworzymy Idealne Biura S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 015624803
7.3.3) Ulica: ¦w. Jacka Odrow±¿a 15
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-310
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HELIKON TWORZYMY IDEALNE BIURA S.A.
jakie przetargi wygra³a firma
HELIKON TWORZYMY IDEALNE BIURA S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-10
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 267000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesi±ce
8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
obejmuj±ce, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 508331,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 508331,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 508331,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 015624803
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 015624803
7.3.3) Ulica: ¦w. Jacka Odrow±¿a 15
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-310
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HELIKON TWORZYMY IDEALNE BIURA S.A.
jakie przetargi wygra³a firma
HELIKON TWORZYMY IDEALNE BIURA S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-10
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 478000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesi±ce
8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
obejmuj±ce, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 82045,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 235176,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82045,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzglêdnia okre¶lone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty ¶rodowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Helikon Tworzymy Idealne Biura S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 015624803
7.3.3) Ulica: ¦w. Jacka Odrow±¿a 15
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-310
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HELIKON TWORZYMY IDEALNE BIURA S.A.
jakie przetargi wygra³a firma
HELIKON TWORZYMY IDEALNE BIURA S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-28
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 137000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesi±ce
8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
obejmuj±ce, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Czê¶æ 4
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 40494,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 48338,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40494,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 4)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Helikon Tworzymy Idealne Biura S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 015624803
7.3.3) Ulica: ¦w. Jacka Odrow±¿a 15
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-310
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HELIKON TWORZYMY IDEALNE BIURA S.A.
jakie przetargi wygra³a firma
HELIKON TWORZYMY IDEALNE BIURA S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-28
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 18000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesi±ce
8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
obejmuj±ce, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ¦WIADCZENIE US£UG PROWADZENIA KAMPANII REKLAMOWYCH DLA SZKO£Y BIZNESU POLITECHNIKI WARSZAWSKIEJ PRZEZ OKRES 24 MIESIÊCY
- ¦wiadczenie us³ug cateringowych na eventach i zjazdach programów Szko³y Biznesu Politechniki Warszawskiej (w wiêkszo¶ci poza budynkiem Szko³y Biznesu Politechniki Warszawskiej).
- "Pe³nienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowo¶ci Nowa Wie¶ na terenie gminy Micha³owice." - nr postêpowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji ¶wietlnej na skrzy¿owaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postêpowania 068/25
- Wewnêtrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywn± dostaw± artyku³ów biurowych i papieru biurowego (numer postêpowania UD-IX-ZP-12-2025)
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ró¿nego wyposa¿enia meblowego na potrzeby Uniwersytetu Ignatianum w Krakowie - biurka elektryczne, fotele, zestaw dwóch stolików
- Dostawa wyposa¿enia szkolnego do Szko³y Podstawowej im. Polski Niepodleg³ej w Zalesiu.
- Dostawa mebli do budynku szko³y podstawowej w miejscowo¶ci Wilczyce
- "Modernizacja Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej przy ulicy Zygmunta Augusta 8 w Limanowej"
- Dostawa i monta¿ kompleksowego wyposa¿enia dla ¶wietlicy przy ul. Robotniczej 8 w Nowych Grocholicach z podzia³em na zadania
- Pomoce dydaktyczne, sprzêt elektryczny i meble do pracowni gastronomicznych, cukierniczych i fryzjerskich w ramach projektu pn. ZAWODOWO NIEZAWODNI
wiêcej: Meble »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.