eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa mebli na potrzeby Szko³y G³ównej Handlowej w Warszawie



Og³oszenie z dnia 2025-04-10


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Dostawa mebli na potrzeby Szko³y G³ównej Handlowej w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A G£ÓWNA HANDLOWA W WARSZAWIE

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Podmiot nale¿±cy do grupy VAT o nazwie Szko³a G³ówna Handlowa Grupa VAT w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001502

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Aleja Niepodleg³o¶ci 162

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-554

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 564 7836

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: coz@sgh.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: sgh.waw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://sgh.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/462574

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa mebli na potrzeby Szko³y G³ównej Handlowej w Warszawie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-08af5b78-e407-4491-81ff-f52ed56d612c

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00185672

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-04-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00046385

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ACOZ.25.1.1.2025

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 731707,32 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Czê¶æ 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na dostawê i monta¿ fabrycznie nowych mebli dla Szko³y G³ównej Handlowej w Warszawie.
Czê¶æ 1 – dostawa krzese³ i foteli biurowych,
2. Szczegó³owy opis, zakres, warunki i sposób realizacji przedmiotu w zakresie ka¿dej czê¶ci zamówienia okre¶laj±:
Za³±cznik nr 6 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (dalej: „OPZ”),
Za³±cznik nr 7 do SWZ – Wzór Umowy.
3. Zamawiaj±cy przewiduje zawarcie umowy ramowej, o której mowa w art. 311 Ustawy Pzp.
4. W czasie trwania umowy ramowej Zamawiaj±cy bêdzie udziela³ zamówieñ w formie zleceñ, na warunkach okre¶lonych w umowie ramowej zgodnie z art. 313 Ustawy.
5. Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e nie gwarantuje zlecania zamówieñ na dostawê mebli objêtych Umow± ramow± na kwotê maksymalnego wynagrodzenia brutto wskazanego w Umowie oraz w zakresie wynikaj±cym z Umowy i z tego tytu³u nie przys³uguje Wykonawcy roszczenie powy¿ej warto¶ci okre¶lnej w § 2 ust. 2 Umowy, z zastrze¿eniem § 12 Umowy.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 217592,44 PLN

Czê¶æ 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na dostawê i monta¿ fabrycznie nowych mebli dla Szko³y G³ównej Handlowej w Warszawie.
Czê¶æ 2 – dostawa mebli biurowych,
2. Szczegó³owy opis, zakres, warunki i sposób realizacji przedmiotu w zakresie ka¿dej czê¶ci zamówienia okre¶laj±:
Za³±cznik nr 6 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (dalej: „OPZ”),
Za³±cznik nr 7 do SWZ – Wzór Umowy.
3. Zamawiaj±cy przewiduje zawarcie umowy ramowej, o której mowa w art. 311 Ustawy Pzp.
4. W czasie trwania umowy ramowej Zamawiaj±cy bêdzie udziela³ zamówieñ w formie zleceñ, na warunkach okre¶lonych w umowie ramowej zgodnie z art. 313 Ustawy.
5. Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e nie gwarantuje zlecania zamówieñ na dostawê mebli objêtych Umow± ramow± na kwotê maksymalnego wynagrodzenia brutto wskazanego w Umowie oraz w zakresie wynikaj±cym z Umowy i z tego tytu³u nie przys³uguje Wykonawcy roszczenie powy¿ej warto¶ci okre¶lnej w § 2 ust. 2 Umowy, z zastrze¿eniem § 12 Umowy.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 129303,54 PLN

Czê¶æ 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na dostawê i monta¿ fabrycznie nowych mebli dla Szko³y G³ównej Handlowej w Warszawie.
Czê¶æ 3 – dostawa ró¿nych sto³ów,
2. Szczegó³owy opis, zakres, warunki i sposób realizacji przedmiotu w zakresie ka¿dej czê¶ci zamówienia okre¶laj±:
Za³±cznik nr 6 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (dalej: „OPZ”),
Za³±cznik nr 7 do SWZ – Wzór Umowy.
3. Zamawiaj±cy przewiduje zawarcie umowy ramowej, o której mowa w art. 311 Ustawy Pzp.
4. W czasie trwania umowy ramowej Zamawiaj±cy bêdzie udziela³ zamówieñ w formie zleceñ, na warunkach okre¶lonych w umowie ramowej zgodnie z art. 313 Ustawy.
5. Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e nie gwarantuje zlecania zamówieñ na dostawê mebli objêtych Umow± ramow± na kwotê maksymalnego wynagrodzenia brutto wskazanego w Umowie oraz w zakresie wynikaj±cym z Umowy i z tego tytu³u nie przys³uguje Wykonawcy roszczenie powy¿ej warto¶ci okre¶lnej w § 2 ust. 2 Umowy, z zastrze¿eniem § 12 Umowy.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 111484,11 PLN

Czê¶æ 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na dostawê i monta¿ fabrycznie nowych mebli dla Szko³y G³ównej Handlowej w Warszawie.
Czê¶æ 4 – dostawa mebli tapicerowanych,
2. Szczegó³owy opis, zakres, warunki i sposób realizacji przedmiotu w zakresie ka¿dej czê¶ci zamówienia okre¶laj±:
Za³±cznik nr 6 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (dalej: „OPZ”),
Za³±cznik nr 7 do SWZ – Wzór Umowy.
3. Zamawiaj±cy przewiduje zawarcie umowy ramowej, o której mowa w art. 311 Ustawy Pzp.
4. W czasie trwania umowy ramowej Zamawiaj±cy bêdzie udziela³ zamówieñ w formie zleceñ, na warunkach okre¶lonych w umowie ramowej zgodnie z art. 313 Ustawy.
5. Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e nie gwarantuje zlecania zamówieñ na dostawê mebli objêtych Umow± ramow± na kwotê maksymalnego wynagrodzenia brutto wskazanego w Umowie oraz w zakresie wynikaj±cym z Umowy i z tego tytu³u nie przys³uguje Wykonawcy roszczenie powy¿ej warto¶ci okre¶lnej w § 2 ust. 2 Umowy, z zastrze¿eniem § 12 Umowy.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 14240,49 PLN

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

Czê¶æ 1

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 337541,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 337541,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 337541,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Helikon Tworzymy Idealne Biura S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 015624803

7.3.3) Ulica: ¦w. Jacka Odrow±¿a 15

7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-310

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-10

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 267000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesi±ce

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

obejmuj±ce, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Czê¶æ 2

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 508331,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 508331,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 508331,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 015624803

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 015624803

7.3.3) Ulica: ¦w. Jacka Odrow±¿a 15

7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-310

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-10

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 478000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesi±ce

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

obejmuj±ce, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Czê¶æ 3

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 82045,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 235176,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82045,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzglêdnia okre¶lone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty ¶rodowiskowe

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Helikon Tworzymy Idealne Biura S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 015624803

7.3.3) Ulica: ¦w. Jacka Odrow±¿a 15

7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-310

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-28

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 137000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesi±ce

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

obejmuj±ce, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Czê¶æ 4

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 40494,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 48338,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40494,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 4)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Helikon Tworzymy Idealne Biura S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 015624803

7.3.3) Ulica: ¦w. Jacka Odrow±¿a 15

7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-310

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-28

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 18000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesi±ce

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

obejmuj±ce, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.