Ogłoszenie z dnia 2022-02-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00297475/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu wraz z oprogramowaniem oraz pomocy dydaktycznych w ramach Rządowego programu "Laboratoria przyszłości"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W WYSZKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550416393
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 23 A, Centrum Usług Wspólnych w Wyszkowie
1.5.2.) Miejscowość: Wyszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-202
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: (29) 7425830
1.5.8.) Numer faksu: (29)7425830
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@cuw-wyszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cuw-wyszkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.cuw-wyszkow.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu wraz z oprogramowaniem oraz pomocy dydaktycznych w ramach Rządowego programu "Laboratoria przyszłości"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ddb9f28-538b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00046701
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00297475/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUW.271.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 666276,79 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Laboratorium wiedzy w Szkole Podstawowej Nr 11. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do 9 szkół podstawowych zespołu środków (czyli urządzeń takich jak komputery, projektory, drukarki 3d, sieci komputerowe etc.) oraz narzędzi, do których zaliczamy oprogramowanie, które służą wszechstronnemu posługiwaniu się informacją.
2. TIK rozumie się jako sprzęt, informatyczny i telekomunikacyjny, infrastrukturę informatyczną, oprogramowanie, informatyczne systemy i struktury, metody przetwarzania informacji.
3. Szczegółowy opis zamówienia w załącznikach do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30232110-8 - Drukarki laserowe
4.5.5.) Wartość części: 123349,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Laboratorium wiedzy w Szkole Podstawowej Nr 21. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do 9 szkół podstawowych zespołu środków (czyli urządzeń takich jak komputery, projektory, drukarki 3d, sieci komputerowe etc.) oraz narzędzi, do których zaliczamy oprogramowanie, które służą wszechstronnemu posługiwaniu się informacją.
2. TIK rozumie się jako sprzęt, informatyczny i telekomunikacyjny, infrastrukturę informatyczną, oprogramowanie, informatyczne systemy i struktury, metody przetwarzania informacji.
3. Szczegółowy opis zamówienia w załącznikach do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30232110-8 - Drukarki laserowe
4.5.5.) Wartość części: 118834,08 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Laboratorium wiedzy w Szkole Podstawowej Nr 31. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do 9 szkół podstawowych zespołu środków (czyli urządzeń takich jak komputery, projektory, drukarki 3d, sieci komputerowe etc.) oraz narzędzi, do których zaliczamy oprogramowanie, które służą wszechstronnemu posługiwaniu się informacją.
2. TIK rozumie się jako sprzęt, informatyczny i telekomunikacyjny, infrastrukturę informatyczną, oprogramowanie, informatyczne systemy i struktury, metody przetwarzania informacji.
3. Szczegółowy opis zamówienia w załącznikach do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30232110-8 - Drukarki laserowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 65896,61 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Laboratorium wiedzy w Szkole Podstawowej Nr 41. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do 9 szkół podstawowych zespołu środków (czyli urządzeń takich jak komputery, projektory, drukarki 3d, sieci komputerowe etc.) oraz narzędzi, do których zaliczamy oprogramowanie, które służą wszechstronnemu posługiwaniu się informacją.
2. TIK rozumie się jako sprzęt, informatyczny i telekomunikacyjny, infrastrukturę informatyczną, oprogramowanie, informatyczne systemy i struktury, metody przetwarzania informacji.
3. Szczegółowy opis zamówienia w załącznikach do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30232110-8 - Drukarki laserowe
4.5.5.) Wartość części: 83856,91 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Laboratorium wiedzy w Szkole Podstawowej Nr 51. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do 9 szkół podstawowych zespołu środków (czyli urządzeń takich jak komputery, projektory, drukarki 3d, sieci komputerowe etc.) oraz narzędzi, do których zaliczamy oprogramowanie, które służą wszechstronnemu posługiwaniu się informacją.
2. TIK rozumie się jako sprzęt, informatyczny i telekomunikacyjny, infrastrukturę informatyczną, oprogramowanie, informatyczne systemy i struktury, metody przetwarzania informacji.
3. Szczegółowy opis zamówienia w załącznikach do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30232110-8 - Drukarki laserowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 103933,35 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Laboratorium wiedzy w Szkole Podstawowej w Rybnie,1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do 9 szkół podstawowych zespołu środków (czyli urządzeń takich jak komputery, projektory, drukarki 3d, sieci komputerowe etc.) oraz narzędzi, do których zaliczamy oprogramowanie, które służą wszechstronnemu posługiwaniu się informacją.
2. TIK rozumie się jako sprzęt, informatyczny i telekomunikacyjny, infrastrukturę informatyczną, oprogramowanie, informatyczne systemy i struktury, metody przetwarzania informacji.
3. Szczegółowy opis zamówienia w załącznikach do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30232110-8 - Drukarki laserowe
4.5.5.) Wartość części: 26521,44 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Laboratorium wiedzy w Szkole Podstawowej w Lucynowie.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do 9 szkół podstawowych zespołu środków (czyli urządzeń takich jak komputery, projektory, drukarki 3d, sieci komputerowe etc.) oraz narzędzi, do których zaliczamy oprogramowanie, które służą wszechstronnemu posługiwaniu się informacją.
2. TIK rozumie się jako sprzęt, informatyczny i telekomunikacyjny, infrastrukturę informatyczną, oprogramowanie, informatyczne systemy i struktury, metody przetwarzania informacji.
3. Szczegółowy opis zamówienia w załącznikach do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30232110-8 - Drukarki laserowe
4.5.5.) Wartość części: 47153,09 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Laboratorium wiedzy w Szkole Podstawowej w Leszczydole Nowinach4.5.3.) Główny kod CPV: 30232110-8 - Drukarki laserowe
4.5.5.) Wartość części: 47989,83 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Laboratorium wiedzy w Szkole w Leszczydole Starym4.5.3.) Główny kod CPV: 30232110-8 - Drukarki laserowe
4.5.5.) Wartość części: 48742,28 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
INNE PRZETARGI Z WYSZKOWA
- Adaptacja dwóch pomieszczeń na potrzeby pracowni żywieniowej w Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Jana Kochanowskiego w Wyszkowie
- Budowa drogi powiatowej Nr 4419W w m. Deskurów.
- Dzierżawa analizatora backup do badań immunochemicznych wraz z dostawą odczynników i materiałów zużywalnych
- "Wykonanie odgruzowania i remont kominów oraz wymiana pokrycia dachowego na budynku biurowym Starostwa Powiatowego w Wyszkowie przy ul. Zakolejowej 15A".
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu przy ul. Łącznej w Wyszkowie
- Modernizacja dachu, elewacji i łazienek budynku hali sportowej Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Jana Kochanowskiego w Wyszkowie
więcej: przetargi w Wyszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie/wyposażenie pracowni/warsztatów w Zespole Szkół Budowlanych im. Króla Kazimierza Wielkiego w Jaśle."
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM ORAZ PROGRAMÓW EDUKACYJNYCH PRZEZNACZONYCH DLA PIĘCIU MIEJSKICH ZESPOŁÓW SZKÓŁ W GORLICACH ORAZ DLA URZĘDU MIEJSKIEGO W GORLICACH
- "Zakup wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla szkół w ramach projektu "Podniesienie jakości edukacji włączającej w Gminie Krzykosy""
- Dostawa 75 komputerów stacjonarnych i 5 komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem dla Wojewódzkiego Funduszu ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.
- Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu "Szansa dla wszystkich" - program podniesienia wyników maturalnych uczniów dolnośląskich szkół
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu elektronicznego oraz doposażenia szkół podstawowych z terenu gminy Serokomla
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.