Ogłoszenie z dnia 2021-05-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00215949/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-21
- 2022/BZP 00216001/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-21
- 2021/BZP 00086942/01 - Wynik z dnia 2021-06-17
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00046863 z dnia 2021-05-05 |
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług ochrony osób i mienia w budynkach Sądu Okręgowego w Kaliszu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD OKRĘGOWY W KALISZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000570625
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Wolności 13
1.5.2.) Miejscowość: Kalisz
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627657953
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kalisz.so.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kalisz.so.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Sąd powszechny
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
wymiar sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług ochrony osób i mienia w budynkach Sądu Okręgowego w Kaliszu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea6b4352-ada1-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00046863
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00017512/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w Sądzie Okręgowym w Kaliszu oraz w sądach funkcjonalnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.ms.gov.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.ms.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r., poz. 344) zapewnionych przez system Portalu e-usług SmartPZP dostępnym pod adresem https://ezamowienia.ms.gov.pl/, zwany dalej Portalem/Systemem.Korzystanie z SmartPZP możliwe jest na 2 sposoby, pod warunkiem spełnienia następujących minimalnych wymagań technicznych: 1. Oprogramowanie zewnętrzne (dostawcy podpisu kwalifikowanego): a) Mozzilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11,b) Lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarekc) system operacyjny Windows 7 i późniejsze, 2. Oprogramowanie wbudowane w SmartPZP: a) zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre),b) w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web, c) oprogramowanie SzafirHost w systemie operacyjnym.Za pośrednictwem SmartPZP odbywa się komunikacja Wykonawcy z Zamawiającym w postępowaniu, w szczególności: przekazywanie dokumentów, oświadczeń, informacji, pytań, wniosków w ramach postępowania. Komunikacja odbywa się za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. U. UE. L.2016.119.1) zwanej dalej „RODO" informuję, że:1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sąd Okręgowy w Kaliszu Al. Wolności 13 62-800 Kalisz, reprezentowany przez Dyrektora Sądu Okręgowego w Kaliszu.2. Inspektorem ochrony danych (IOD) jest Pani Magdalena Olech: adres e-mail: iod@kalisz.so.gov.pl, telefon: 62 765 78 38.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn: „Świadczenie usług ochrony osób i mienia w budynkach Sądu Okręgowego w Kaliszu”. Przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U.2019 poz. 2019 ze zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp".4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.5. Dane osobowe przechowywane będą przez okres przechowywania dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. okres, o którym mowa w art. 78 ustawy Pzp, czyli przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku Wykonawców, którym Zamawiający nie udzielił zamówienia. W przypadku Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza dane osobowe przechowywane będą przez okres równy okresowi gwarancji i rękojmi, nie krótszy jednak niż do dnia rozstrzygnięcia roszczeń stron. Następnie dokumentacja jest archiwizowana zgodnie z instrukcją kancelaryjną obowiązującą u administratora oraz ustawą z 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. Dz.U. 2020 poz. 164 ze zm.).6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących, jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.8. Posiada Pani/Pan na podstawie:- art. 15 RODO prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych,- art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/ Pana danych osobowych, - art. 18 RODO ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.9. Posiada Pani/Pan:prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych, które dotyczą Pani/Pana, narusza przepisy RODO.10. Nie przysługuje Pani/Panu:- w zw. z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1/ZP/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia: Sądu Okręgowego w Kaliszu z siedzibą przy Al. Wolności 13,
4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryterium Cena: ocenie podlegać będzie cena brutto oferty - waga 60 pkt2. Kryterium Wiek pracowników: ocenie podlegać będzie wiek wszystkich pracowników skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia - waga 20 pkt. 3 Kryterium Pozwolenie na broń: ocenie podlegać będzie ilość pracowników skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia posiadających pozwolenie na broń palną - waga 20 pktZa ofertę najkorzystniejszą, zostanie wybrana ta oferta, która spełnia wszystkie wymagania określone w niniejszej SWZ oraz uzyska największą sumę przyznanych punktów w oparciu o kryteria oceny ofert. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wiek pracowników
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Pozwolenie na broń
4.3.6.) Waga: 20
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Kryterium Cena: ocenie podlegać będzie cena brutto oferty - waga 60 pkt2. Kryterium Wiek pracowników: ocenie podlegać będzie wiek wszystkich pracowników skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia - waga 20 pkt. 3 Kryterium Pozwolenie na broń: ocenie podlegać będzie ilość pracowników skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia posiadających pozwolenie na broń palną - waga 20 pktZa ofertę najkorzystniejszą, zostanie wybrana ta oferta, która spełnia wszystkie wymagania określone w niniejszej SWZ oraz uzyska największą sumę przyznanych punktów w oparciu o kryteria oceny ofert. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia: Sądu Rejonowego w Jarocinie z siedzibą przy Al. Niepodległości 15,
4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryterium Cena: ocenie podlegać będzie cena brutto oferty - waga 60 pkt2. Kryterium Wiek pracowników: ocenie podlegać będzie wiek wszystkich pracowników skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia - waga 20 pkt. 3 Kryterium Pozwolenie na broń: ocenie podlegać będzie ilość pracowników skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia posiadających pozwolenie na broń palną - waga 20 pktZa ofertę najkorzystniejszą, zostanie wybrana ta oferta, która spełnia wszystkie wymagania określone w niniejszej SWZ oraz uzyska największą sumę przyznanych punktów w oparciu o kryteria oceny ofert. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wiek pracowników
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Pozwolenie na broń
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Kryterium Cena: ocenie podlegać będzie cena brutto oferty - waga 60 pkt2. Kryterium Wiek pracowników: ocenie podlegać będzie wiek wszystkich pracowników skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia - waga 20 pkt. 3 Kryterium Pozwolenie na broń: ocenie podlegać będzie ilość pracowników skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia posiadających pozwolenie na broń palną - waga 20 pktZa ofertę najkorzystniejszą, zostanie wybrana ta oferta, która spełnia wszystkie wymagania określone w niniejszej SWZ oraz uzyska największą sumę przyznanych punktów w oparciu o kryteria oceny ofert. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia: Sądu Rejonowego w Krotoszynie z siedzibą przy ul. Sienkiewicza 11,
4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryterium Cena: ocenie podlegać będzie cena brutto oferty - waga 60 pkt2. Kryterium Wiek pracowników: ocenie podlegać będzie wiek wszystkich pracowników skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia - waga 20 pkt. 3 Kryterium Pozwolenie na broń: ocenie podlegać będzie ilość pracowników skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia posiadających pozwolenie na broń palną - waga 20 pktZa ofertę najkorzystniejszą, zostanie wybrana ta oferta, która spełnia wszystkie wymagania określone w niniejszej SWZ oraz uzyska największą sumę przyznanych punktów w oparciu o kryteria oceny ofert. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wiek pracowników
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Pozwolenie na broń
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Kryterium Cena: ocenie podlegać będzie cena brutto oferty - waga 60 pkt2. Kryterium Wiek pracowników: ocenie podlegać będzie wiek wszystkich pracowników skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia - waga 20 pkt. 3 Kryterium Pozwolenie na broń: ocenie podlegać będzie ilość pracowników skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia posiadających pozwolenie na broń palną - waga 20 pktZa ofertę najkorzystniejszą, zostanie wybrana ta oferta, która spełnia wszystkie wymagania określone w niniejszej SWZ oraz uzyska największą sumę przyznanych punktów w oparciu o kryteria oceny ofert. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia: Sądu Rejonowego w Pleszewie z siedzibą przy ul. Malińskiej 21,
4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryterium Cena: ocenie podlegać będzie cena brutto oferty - waga 60 pkt2. Kryterium Wiek pracowników: ocenie podlegać będzie wiek wszystkich pracowników skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia - waga 20 pkt. 3 Kryterium Pozwolenie na broń: ocenie podlegać będzie ilość pracowników skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia posiadających pozwolenie na broń palną - waga 20 pktZa ofertę najkorzystniejszą, zostanie wybrana ta oferta, która spełnia wszystkie wymagania określone w niniejszej SWZ oraz uzyska największą sumę przyznanych punktów w oparciu o kryteria oceny ofert. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wiek pracowników
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Pozwolenie na broń
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Kryterium Cena: ocenie podlegać będzie cena brutto oferty - waga 60 pkt2. Kryterium Wiek pracowników: ocenie podlegać będzie wiek wszystkich pracowników skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia - waga 20 pkt. 3 Kryterium Pozwolenie na broń: ocenie podlegać będzie ilość pracowników skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia posiadających pozwolenie na broń palną - waga 20 pktZa ofertę najkorzystniejszą, zostanie wybrana ta oferta, która spełnia wszystkie wymagania określone w niniejszej SWZ oraz uzyska największą sumę przyznanych punktów w oparciu o kryteria oceny ofert. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia: Sądu Rejonowego w Ostrzeszowie z siedzibą przy ul. Zamkowej 9a,
4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryterium Cena: ocenie podlegać będzie cena brutto oferty - waga 60 pkt2. Kryterium Wiek pracowników: ocenie podlegać będzie wiek wszystkich pracowników skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia - waga 20 pkt. 3 Kryterium Pozwolenie na broń: ocenie podlegać będzie ilość pracowników skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia posiadających pozwolenie na broń palną - waga 20 pktZa ofertę najkorzystniejszą, zostanie wybrana ta oferta, która spełnia wszystkie wymagania określone w niniejszej SWZ oraz uzyska największą sumę przyznanych punktów w oparciu o kryteria oceny ofert. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wiek pracowników
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Pozwolenie na broń
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Kryterium Cena: ocenie podlegać będzie cena brutto oferty - waga 60 pkt2. Kryterium Wiek pracowników: ocenie podlegać będzie wiek wszystkich pracowników skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia - waga 20 pkt. 3 Kryterium Pozwolenie na broń: ocenie podlegać będzie ilość pracowników skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia posiadających pozwolenie na broń palną - waga 20 pktZa ofertę najkorzystniejszą, zostanie wybrana ta oferta, która spełnia wszystkie wymagania określone w niniejszej SWZ oraz uzyska największą sumę przyznanych punktów w oparciu o kryteria oceny ofert. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia: Sądu Rejonowego w Kępnie z siedzibą przy Al. Marcinkowskiego 10.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryterium Cena: ocenie podlegać będzie cena brutto oferty - waga 60 pkt2. Kryterium Wiek pracowników: ocenie podlegać będzie wiek wszystkich pracowników skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia - waga 20 pkt. 3 Kryterium Pozwolenie na broń: ocenie podlegać będzie ilość pracowników skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia posiadających pozwolenie na broń palną - waga 20 pktZa ofertę najkorzystniejszą, zostanie wybrana ta oferta, która spełnia wszystkie wymagania określone w niniejszej SWZ oraz uzyska największą sumę przyznanych punktów w oparciu o kryteria oceny ofert. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wiek pracowników
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Pozwolenie na broń
4.3.6.) Waga: 20
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Kryterium Cena: ocenie podlegać będzie cena brutto oferty - waga 60 pkt2. Kryterium Wiek pracowników: ocenie podlegać będzie wiek wszystkich pracowników skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia - waga 20 pkt. 3 Kryterium Pozwolenie na broń: ocenie podlegać będzie ilość pracowników skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia posiadających pozwolenie na broń palną - waga 20 pktZa ofertę najkorzystniejszą, zostanie wybrana ta oferta, która spełnia wszystkie wymagania określone w niniejszej SWZ oraz uzyska największą sumę przyznanych punktów w oparciu o kryteria oceny ofert. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.1.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Wykonawca musi posiadać ważną koncesję na wykonywanie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia w rozumieniu ustawy o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. (t.j. Dz. U z 2020 r., poz. 838 ze zm.).1.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż: dla części 1 - 1 000 000,00 zł brutto, dla części 2 - 500 000,00 zł brutto, dla części 3 - 500 000,00 zł brutto, dla części 4 - 500 000,00 zł brutto, dla części 5 - 500 000,00 zł brutto, dla części 6 - 500 000,00 zł brutto.1.4 zdolności technicznej lub zawodowej:Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:1.4.1 w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje należycie:co najmniej 3 usługi, które obejmują ochronę na zasadach określonych w ustawie z 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia:- w budynku użyteczności publicznej,- realizowane (zrealizowane) w sposób ciągły przez okres min. 12 miesięcy,- w obiektach o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż:• w zakresie części 1 - 3000 m2 każda,• w zakresie części 2 - 1000 m2 każda ,• w zakresie części 3 - 1000 m2 każda ,• w zakresie części 4 - 1000 m2 każda , • w zakresie części 5 - 600 m2 każda,• w zakresie części 6 - 2000 m2 każda.Nie dopuszcza się sumowania wartości kilku usług (umów) w celu osiągnięcia wymaganej minimalnej wartości powierzchni użytkowej.1.4.2 dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia w liczbie zapewniającej codzienną ochronę obiektów zgodnie z wymogami określonymi w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SWZ) z uwzględnieniem przepisów dotyczących wymiaru czasu pracy, w tym:- dla części 1 pracownikami ochrony wpisanymi na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej. Każda z osób dla wykonania przedmiotu zamówienia dla części 1 powinna posiadać aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku pracownika ochrony z adnotacją o braku przeciwwskazań do obsługi urządzeń emitujących promieniowanie jonizujące (rentgenowskie).- dla części 2 pracownikami ochrony na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej. Każda z osób dla wykonania przedmiotu zamówienia dla części 2 powinna posiadać aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku pracownika ochrony z adnotacją o braku przeciwwskazań do obsługi urządzeń emitujących promieniowanie jonizujące (rentgenowskie).- dla części 3 pracownikami ochrony wpisanymi na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej. Każda z osób dla wykonania przedmiotu zamówienia dla części 3 powinna posiadać aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku pracownika ochrony z adnotacją o braku przeciwwskazań do obsługi urządzeń emitujących promieniowanie jonizujące (rentgenowskie).- dla części 4 pracownikami ochrony wpisanymi na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej. Każda z osób dla wykonania przedmiotu zamówienia dla części 4 powinna posiadać aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku pracownika ochrony z adnotacją o braku przeciwwskazań do obsługi urządzeń emitujących promieniowanie jonizujące (rentgenowskie).- dla części 5 pracownikami ochrony wpisanymi na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej. Każda z osób dla wykonania przedmiotu zamówienia dla części 5 powinna posiadać aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku pracownika ochrony z adnotacją o braku przeciwwskazań do obsługi urządzeń emitujących promieniowanie jonizujące (rentgenowskie).- dla części 6 pracownikami ochrony wpisanymi na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej. Każda z osób dla wykonania przedmiotu zamówienia dla części 6 powinna posiadać aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku pracownika ochrony z adnotacją o braku przeciwwskazań do obsługi urządzeń emitujących promieniowanie jonizujące (rentgenowskie).1.4.3 dysponuje lub będzie dysponować grupą interwencyjną: dla części 1 - w Kaliszu i w Ostrowie Wielkopolskim, dla części 2 - w Jarocinie, dla części 3 - w Krotoszynie, dla części 4 - w Pleszewie, dla części 5 - w Ostrzeszowie, dla części 6 - w Kępnie.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. z którymkolwiek z Wykonawców – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SWZ. W przypadku oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną;b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub opłat w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda dokumentów, potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami i grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę oświadczenia pod odpowiedzialnością karną w wyżej wymienionym zakresie.W przypadku oferty wspólnej ww. zaświadczenie lub oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną Wykonawca musi złożyć oddzielne zaświadczenia dla każdego ze wspólników oraz oddzielnie na spółkę;c) zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę oświadczenia pod odpowiedzialnością karną w wyżej wymienionym zakresie.W przypadku oferty wspólnej ww. zaświadczenie lub oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną Wykonawca musi złożyć oddzielne zaświadczenia dla każdego ze wspólników oraz oddzielnie na spółkę;d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp sporządzona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;e) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. W przypadku oferty wspólnej ww. odpis składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:a) w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej - ważna koncesja na wykonywanie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia w rozumieniu ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia;b) w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej - dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia (w szczególności polisa ubezpieczeniowa) na sumę gwarancyjną co najmniej:- dla części 1 - 1 000 000,00 zł brutto,- dla części 2 - 500 000,00 zł brutto,- dla części 3 - 500 000,00 zł brutto,- dla części 4 - 500 000,00 zł brutto,- dla części 5 - 500 000,00 zł brutto,- dla części 6 - 500 000,00 zł brutto.Jeżeli dokument ubezpieczeniowy obejmować będzie okres krótszy niż realizacja przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie dokonać przedłużenia ubezpieczenia na dalszy okres realizacji umowy i będzie przedłużał ubezpieczenie w sposób ciągły. Jeżeli z treści załączonej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia nie wynika wniesienie opłaty składki ubezpieczenia OC, należy dołączyć także potwierdzenie opłacenia składki jednoznacznie potwierdzającej, że ubezpieczenie jest ważne.Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt b, Wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnienie warunku udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej;c) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:- wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu zamówienia (usługi), wielkości powierzchni chronionego obiektu, dat wykonania/wykonywania usługi i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (załącznik nr 7 do SWZ), oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż w okresie 3 miesięcy przed datą ich złożenia Zamawiającemu;- wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia – wykaz powinien zawierać imię i nazwisko pracownika, nr wpisu na listę kwalifikowanych pracowników ochrony (wskazujący na uprawnienia), podstawę dysponowania osobą, przedział wiekowy pracowników, nr pozwolenia na broń (jeśli dotyczy), jak również wskazanie osoby pełniącej nadzór i kontrolę nad wykonywaniem przedmiotu zamówienia. Wzór wykazu zawiera załącznik nr 4 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
- zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (załącznik nr 5 do SWZ),- oświadczenie składane w trybie art. 117 ust 4 ustawy Pzp (załącznik nr 6 do SWZ) – składane w przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia,- pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik. Pełnomocnictwo musi być złożone w takiej samej formie jak oferta, tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej przez osobę uprawnioną podpisem zaufanym lub osobistym. Zamawiający dopuszcza złożenie elektronicznej kopii (skanu pełnomocnictwa) sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia notarialnego, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego. W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo musi być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu,- oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby. Oświadczenie to stanowi załącznik nr 9 do SWZ.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku udziału w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika (może to być zarówno jeden z przedsiębiorców tworzących konsorcjum, tzw. lider, jak i zupełnie odrębna osoba, np. radca prawny). Dokument ten ma wyliczać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Każdy z nich musi się pod nim podpisać. Uwaga: Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:- żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w Rozdziale V;- muszą łącznie spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale VI.Każdy z Wykonawców wraz z ofertą składa oświadczenia, o których mowa w rozdziale X ust. 1 SWZ. Oświadczenia te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia z postępowania. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wraz z ofertą przedkładają oświadczenie w trybie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (załącznik nr 6 do SWZ).6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia określa § 12 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 10 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-13 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Przy użyciu środków komunikacji elektronicznej na portalu SmartPZP pod adresem https://ezamowienia.ms.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-13 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-14
2021-05-05 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi |
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Bezgotówkowy zakup paliw na potrzeby Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Kaliszu
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie miasta Kalisza w sektorze III.
- Dostawa wyposażenia do Laboratorium Opakowań na kierunku Logistyka
- Remont ulic o nawierzchni bitumicznej na terenie miasta Kalisza w 2025r. z podziałem na dwa rejony
- Świadczenie usługi ostatecznego oczyszczania ścieków przemysłowych pochodzących z terenu ZUOK "Orli Staw"
- Dostawa automatycznego systemu do identyfikacji (ID) i określania lekowrażliwości (AST) drobnoustrojów oraz systemu do genetycznej diagnostyki zakażeń
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Ochrona obiektu, terenu i mienia oczyszczalni ścieków w Trąbkach Wielkich i Sobowidzu".
- Świadczenie usług ochroniarskich oraz konwojowanie i przewóz wartości pieniężnych
- Dozór wizyjny i ochrona fizyczna siedziby Zarządu Lokali Miejskich w Łodzi przy al. T. Kościuszki 47 w 2025 r.
- Całodobowa kompleksowa obsługa portierska i ochrona mienia Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi przy ul. Dubois 118.
- Całodobowa ochrona osób i mienia Teatru Ziemi Rybnickiej
- usługa ochrony osób i mienia w obiektach Fundacji Miejski Park i Ogród Zoologiczny w Krakowie w 2025 roku
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.