Ogłoszenie z dnia 2021-05-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00026730/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-01
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00047017 z dnia 2021-05-06 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Transport uczestników"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Waganiec
1.3.) Oddział zamawiającego: ul. Dworcowa 11 87-731 Waganiec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866459
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dworcowa
1.5.2.) Miejscowość: Waganiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-731
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 54 283 0044
1.5.8.) Numer faksu: 54 283 0640
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug.waganiec@wlo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.waganiec.biuletyn.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://waganiec.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Transport uczestników"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d5e0b148-92cf-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00047017
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003843/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Transport uczestników
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie współfinansowane jest w ramach Osi Priorytetowej 9 Solidarne społeczeństwo, Działania 9.3 Rozwój usług zdrowotnych i społecznych, Poddziałania 9.3.2 Rozwój usług społecznych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00026730/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa transportu uczestników (osób potrzebujących wsparciaw codziennym funkcjonowaniu) Dziennego Domu Pobytu – dalej jako „DDP”, w Wagańcu 2. Dopuszcza się możliwość przewozu przez Wykonawcę opiekunów uczestników na zasadach określonych poniżej.a) Dowóz uczestników z miejsca zamieszkania (z miejsc wskazanych przez Zamawiającegona etapie realizacji zamówienia) do DDP, ul. Dworcowa 9 na godzinę 8.00, przy czym 8:00 to godzina, od której czynny jest DDP w Wagańcu i uczestnicy powinni być w DDP.b) Odwiezienie każdego z uczestników DDP w Wagańcu, ul. Dworcowa 9 do miejscazamieszkania (do miejsc wskazanych przez Zamawiającego na etapie realizacjizamówienia) o godzinie 16:00, przy czym 16:00 to godzina, do której czynny jest DDP.c) Transport uczestników w godzinach funkcjonowania DDP (pomiędzy 8:00 a 16:00) dowskazanego miejsca (np. przychodnia, szpital, miejsce zamieszkania), jeśli pojawi się takapotrzeba. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest podstawić pojazd pod DDP w czasie nie dłuższym niż 30 minut od zgłoszenia.d) Z uwagi na panujący stan epidemii możliwe będzie, że w okresie obowiązywania umowyDDP nie będzie funkcjonował lub będzie funkcjonował w ograniczonym zakresie.Wówczas usługa transportowa będzie dostosowana do realnych potrzeb transportowychuczestników. W okresie epidemii charakter usługi transportowej może ulegać zmianie pouzgodnieniu z Kierownikiem DDP. W związku z tym Wykonawca zobowiązuje się doprzewozu personelu projektu (opiekunów) świadczącego usługi opiekuńcze na terenieGminy Waganiec z siedziby DDP do miejsca zamieszkania uczestników oraz z powrotem.e) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie bezpiecznych, higienicznychi zgodnych z odpowiednimi przepisami (w tym sanitarnymi) warunków transportuuczestników. Wykonawca jest zobowiązany do dezynfekcji pojazdu i do przestrzeganiawszelkich norm prawnych związanych ze świadczeniem usługi transportu w warunkachepidemii wirusa SARS-COV 2.Pozostałe informacje zawarte są w rozdziale 5 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 206640
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 209160
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 209160
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Express-Bus Przewozy Osobowo-Towarowe Wacław Stasiulewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8911096173
7.3.3) Ulica: Wołuszewo
7.3.4) Miejscowość: Ciechocinek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-720
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EXPRESS BUS PRZEWOZY OSOBOWO - TOWAROWE WACŁAW STASIULEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
EXPRESS BUS PRZEWOZY OSOBOWO - TOWAROWE WACŁAW STASIULEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 209160
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
2021-05-06 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa transportowa na terenie miasta Łodzi podczas przygotowania i przeprowadzenia na terenie miasta Łodzi wyborów Prezydenta RP
- Świadczenie usługi miejskiej taksówki specjalistycznej dla mieszkańców miasta Gniezna
- "Usługa przewozowa- dowóz i odwóz uczniów: szkół podstawowych i przedszkoli w Gminie Poniec w roku szkolnym 2025/2026"
- "Usługa przewozowa dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych z gminy Poniec do szkół specjalnych wraz z opieką podczas dowozu i odwozu" w roku szkolnym 2025/2026"
- Dostawa kruszywa do bieżącej konserwacji dróg leśnych w Nadleśnictwie Ełk w 2025 roku
- Transport sanitarny
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.