Og³oszenie z dnia 2023-01-20
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00440877/01 - Og³oszenie z dnia 2022-11-16
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Dostawy pelletu z trocin do Zespo³u Szkolno Przedszkolnego w Stobiecku Szlacheckim i do Publicznej Szko³y Podstawowej im. ¦wiêtego Jana Paw³a II w Jedlnie w sezonie grzewczym 2022-2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA £ADZICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648155
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Wyzwolenia 36
1.5.2.) Miejscowo¶æ: £adzice
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-561
1.5.4.) Województwo: ³ódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44 6840895
1.5.8.) Numer faksu: 44 6840822
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@ladzice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.ladzice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy pelletu z trocin do Zespo³u Szkolno Przedszkolnego w Stobiecku Szlacheckim i do Publicznej Szko³y Podstawowej im. ¦wiêtego Jana Paw³a II w Jedlnie w sezonie grzewczym 2022-20232.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e27814bc-6576-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00047316
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-01-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00039002/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.2 Dostawy pelletu z trocin do Zespo³u Szkolno Przedszkolnego w Stobiecku Szlacheckim i do Publicznej Szko³y Podstawowej im. ¦wiêtego Jana Paw³a II w Jedlnie w sezonie grzewczym 2022-2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00440877/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPP.271.9.2022
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 379200,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Dostawy pelletu z trocin do Zespo³u Szkolno Przedszkolnego w Stobiecku Szlacheckim i do Publicznej Szko³y Podstawowej im. ¦wiêtego Jana Paw³a II w Jedlnie”, obejmuj±cego sukcesywne dostawy pelletu wraz z transportem i roz³adunkiem w sezonie grzewczym 2022-2023 do placówek:
1.1. Publicznej Szko³y Podstawowej im. ¦wiêtego Jana Paw³a II w Jedlnie, Jedlno Pierwsze 33A, 97 – 561 £adzice.
1.2. Zespo³u Szkolno Przedszkolnego w Stobiecku Szlacheckim, Stobiecko Szlacheckie 24 A, 97 – 561 £adzice.
2. Dostarczony Pellet musi spe³niaæ wymania okre¶lone w:
2.1. Rozporz±dzeniu Ministra Energii z dnia 27 wrze¶nia 2018 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla paliw sta³ych (Dz. U. z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. poz. 1890);
2.2. Polskiej normie PN-EN ISO 17225-2:2014 oraz zgodne z nowelizowanymi w trakcie dostaw normami i przepisami okre¶laj±cymi wymagania jako¶ciowe oraz ze ¦wiadectwem jako¶ci wystawionym przez producenta pelletu.
2.3. Parametry pelletu do placówki o której mowa w 1.1 nie mog± byæ gorsze ni¿:
• ciep³o spalania – min. 17000 kJ/kg,
• wilgotno¶æ ca³kowita do 9%
• zawarto¶æ popio³u – do 1%
• ¶rednica – walec o ¶rednicy 50 mm..
2.4. Parametry pelletu do placówki o której mowa w 1.2 nie mog± byæ gorsze ni¿:
• ciep³o spalania – min. 17650 kJ/kg,
• wilgotno¶æ ca³kowita – do 7%
• zawarto¶æ popio³u – do 2,5%
• ¶rednica 6-8 mm
3. Maksymalna ilo¶æ ca³ego zamówienia wynosi ³±cznie do 160 ton pelletu, w tym:
- do placówki wymienionej w pkt 1.1 - do 100 ton pelletu;
- do placówki wymienionej w pkt 1.2 - do 60 ton pelletu.
4. Dostawy bêd± dokonywane w transzach sukcesywnie wed³ug potrzeb Zamawiaj±cego, na zlecenia Zamawiaj±cego realizowane nie pó¼niej ni¿ w ci±gu 3 dni od przekazania danego zlecenia Wykonawcy.
5. Nazwa i kod Wspólnego S³ownika Zamówieñ: (CPV): 09111400-4 - Paliwa drzewne
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 379200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 413658,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 379200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Weglopasz Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 302786863
7.3.3) Ulica: ul. Pi±tkowska 149/6
7.3.4) Miejscowo¶æ: Poznañ
7.3.5) Kod pocztowy: 60-648
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 379200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-31Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.