eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi £adziceDostawy pelletu z trocin do Zespo³u Szkolno Przedszkolnego w Stobiecku Szlacheckim i do Publicznej Szko³y Podstawowej im. ¦wiêtego Jana Paw³a II w Jedlnie w sezonie grzewczym 2022-2023



Og³oszenie z dnia 2022-11-16


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy pelletu z trocin do Zespo³u Szkolno Przedszkolnego w Stobiecku Szlacheckim i do Publicznej Szko³y Podstawowej im. ¦wiêtego Jana Paw³a II w Jedlnie w sezonie grzewczym 2022-2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA £ADZICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648155

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Wyzwolenia 36

1.5.2.) Miejscowo¶æ: £adzice

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-561

1.5.4.) Województwo: ³ódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 6840895

1.5.8.) Numer faksu: 44 6840822

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@ladzice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.ladzice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy pelletu z trocin do Zespo³u Szkolno Przedszkolnego w Stobiecku Szlacheckim i do Publicznej Szko³y Podstawowej im. ¦wiêtego Jana Paw³a II w Jedlnie w sezonie grzewczym 2022-2023

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e27814bc-6576-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00440877

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-11-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00039002/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.2 Dostawy pelletu z trocin do Zespo³u Szkolno Przedszkolnego w Stobiecku Szlacheckim i do Publicznej Szko³y Podstawowej im. ¦wiêtego Jana Paw³a II w Jedlnie w sezonie grzewczym 2022-2023

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortaluhttps://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/ portal (Elektroniczna Skrzynka Podawcza, nazwa: Gmina £adzice adres ePUAP: /tw07lui13x/SkrytkaESP oraz poczty elektronicznej e-mail gmina@ladzice.pl, a tak¿e w zakresie przewidzianym ustaw± za po¶rednictwem strony internetowej prowadzonego postêpowania https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz https://www.bip.ladzice.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Z zastrze¿eniem postanowieñ zawartych w rozdziale 15 SWZ oraz w ust. 1-4 niniejszego rozdzia³u SWZ, komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami mo¿e siê odbywaæ wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz.U. z 2020 r. poz. 344).
2. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortaluhttps://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/ portal (Elektroniczna Skrzynka Podawcza, nazwa: Gmina £adzice adres ePUAP: /tw07lui13x/SkrytkaESP oraz poczty elektronicznej e-mail gmina@ladzice.pl, a tak¿e w zakresie przewidzianym ustaw± za po¶rednictwem strony internetowej prowadzonego postêpowania https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz https://www.bip.ladzice.pl/
3. Zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy postêpowanie o udzielenie zamówienia z zastrze¿eniem wyj±tków przewidzianych w ustawie, prowadzi siê pisemnie.
4. Komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie ( Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).
5. Komunikacja, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.
6. Komunikacja ustna dopuszczalna jest w toku negocjacji oraz w odniesieniu do informacji, które nie s± istotne, w szczególno¶ci nie dotycz± og³oszenia o zamówieniu lub SWZ, a tak¿e ofert.
7. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: Z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do Formularza komunikacji.
8. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych (w tym m.in. elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu) zosta³y opisane w Regulaminie korzystania z systemu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP) https://www.gov.pl/web/gov/warunkikorzystania.
9. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosków oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
10. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych( w tym m.in. o¶wiadczeñ, elektronicznych kopii dokumentów lub innych informacji) przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
11. Identyfikator postêpowania dla danego postêpowania dostêpny jest w Li¶cie wszystkich postêpowañ na miniPortalu. Informacja o Identyfikatorze postêpowania stanowi dodatek do SWZ. Dane postêpowania mo¿na wyszukaæ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej na opcjê " Dla Wykonawców" lub ze strony g³ównej z zak³adki "POSTÊPOWANIA".

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://www.bip.ladzice.pl/

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych, zwane dalej RODO) (Dz.U. UE. L. Nr 119, s.1) informujemy, ¿e:
2. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina £adzice, 97-561 £adzice, ul. Wyzwolenia 36, reprezentowana przez Wójta Gminy £adzice.
3. Administrator wyznaczy³ inspektora ochrony danych, z którym mo¿e siê Pani/Pan kontaktowaæ we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw zwi±zanych z przetwarzaniem danych: pisemnie na adres naszej siedziby lub poprzez pocztê elektroniczn±: iod@ladzice.pl .
4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego dla zadania pn. „Dostawy pelletu z trocin do Zespo³u Szkolno Przedszkolnego w Stobiecku Szlacheckim i do Publicznej Szko³y Podstawowej im. ¦wiêtego Jana Paw³a II w Jedlnie w sezonie grzewczym 2022 – 2023”.
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z pó¼n. zm.), dalej „ustawa Pzp”, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
6. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp .
7. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
8. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w oparciu o zautomatyzowane przetwarzanie, w tym profilowanie, stosowanie do art. 22 RODO .
9. Posiada Pani/Pan:
a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych jej dotycz±cych
b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania jej danych osobowych; przy czym skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp, a tak¿e nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
c. na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; przy czym wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO nie ogranicza przetwarzania do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego
d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy ta osoba uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych jej dotycz±cych narusza przepisy RODO.
10. Nie przys³uguje Pani/Panu:
a. w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych
b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO
c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPP.271.9.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Dostawy pelletu z trocin do Zespo³u Szkolno Przedszkolnego w Stobiecku Szlacheckim i do Publicznej Szko³y Podstawowej im. ¦wiêtego Jana Paw³a II w Jedlnie”, obejmuj±cego sukcesywne dostawy pelletu wraz z transportem i roz³adunkiem w sezonie grzewczym 2022-2023 do placówek:
1.1. Publicznej Szko³y Podstawowej im. ¦wiêtego Jana Paw³a II w Jedlnie, Jedlno Pierwsze 33A, 97 – 561 £adzice.
1.2. Zespo³u Szkolno Przedszkolnego w Stobiecku Szlacheckim, Stobiecko Szlacheckie 24 A, 97 – 561 £adzice.
2. Dostarczony Pellet musi spe³niaæ wymania okre¶lone w:
2.1. Rozporz±dzeniu Ministra Energii z dnia 27 wrze¶nia 2018 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla paliw sta³ych (Dz. U. z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. poz. 1890);
2.2. Polskiej normie PN-EN ISO 17225-2:2014 oraz zgodne z nowelizowanymi w trakcie dostaw normami i przepisami okre¶laj±cymi wymagania jako¶ciowe oraz ze ¦wiadectwem jako¶ci wystawionym przez producenta pelletu.
2.3. Parametry pelletu do placówki o której mowa w 1.1 nie mog± byæ gorsze ni¿:
• ciep³o spalania – min. 17000 kJ/kg,
• wilgotno¶æ ca³kowita do 9%
• zawarto¶æ popio³u – do 1%
• ¶rednica – walec o ¶rednicy 50 mm..
2.4. Parametry pelletu do placówki o której mowa w 1.2 nie mog± byæ gorsze ni¿:
• ciep³o spalania – min. 17650 kJ/kg,
• wilgotno¶æ ca³kowita – do 7%
• zawarto¶æ popio³u – do 2,5%
• ¶rednica 6-8 mm

3. Maksymalna ilo¶æ ca³ego zamówienia wynosi ³±cznie do 160 ton pelletu, w tym:
- do placówki wymienionej w pkt 1.1 - do 100 ton pelletu;
- do placówki wymienionej w pkt 1.2 - do 60 ton pelletu.

4. Dostawy bêd± dokonywane w transzach sukcesywnie wed³ug potrzeb Zamawiaj±cego, na zlecenia Zamawiaj±cego realizowane nie pó¼niej ni¿ w ci±gu 3 dni od przekazania danego zlecenia Wykonawcy.
5. Nazwa i kod Wspólnego S³ownika Zamówieñ: (CPV): 09111400-4 - Paliwa drzewne

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-08-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zamówienia polegaj±cego na powtórzeniu podobnych us³ug, o którym mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 Pzp, polegaj±cych na powtórzeniu podobnych us³ug, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego tj.: polegaj±cych na sukcesywnej dostawie pelletu z trocin do Zespo³u Szkolno Przedszkolnego w Stobiecku Szlacheckim i do Publicznej Szko³y Podstawowej im. ¦wiêtego Jana Paw³a II w Jedlnie wraz z transportem i roz³adunkiem w sezonie grzewczym 2022-2023 - pod warunkiem, ¿e warto¶æ tych zamówieñ nie przekroczy ³±cznie 50 % warto¶ci zamówienia podstawowego, a Zamawiaj±cy bêdzie dysponowa³ ¶rodkami finansowymi na ich realizacjê, po negocjacjach z dotychczasowym Wykonawc±.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryterium „cena ofertowa” (C) – cena rycza³towa brutto obejmuj±c± podatek od towarów i us³ug (VAT) za wykonanie ca³o¶ci przedmiotu zamówienia wg przypisanej wagi kryterium oceny – 100 pkt (waga kryterium wyra¿ona w punktach)
Uwaga: Je¿eli zostanie z³o¿ona oferta, której wybór prowadzi³by do powstania u Zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego zgodnie z ustaw± z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i us³ug (Dz.U. z 2018 r. poz. 2174, z pó¼n.zm.), dla celów zastosowania kryterium ceny Zamawiaj±cy dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotê podatku od towarów i us³ug, któr± mia³by obowi±zek rozliczyæ.
Uwaga: Przy obliczaniu punktów, Zamawiaj±cy zastosuje zaokr±glenie do dwóch miejsc po przecinku wed³ug zasady, ¿e trzecia cyfra po przecinku od 5 w górê powoduje zaokr±glenie drugiej cyfry po przecinku w górê o 1. Je¶li trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza ni¿ 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.
Uwaga: Wymagania jako¶ciowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy, zosta³y okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia, zawartym w Rozdziale I SWZ. Dane te wskazuj± parametry wszystkich produktów podlegaj±cych dostawie w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. Uwzglêdniaj± tak¿e wszystkie elementy, które maj± wp³yw na koszty zwi±zane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. Dane opisuj±ce przedmiot zamówienia s± na tyle precyzyjne, ¿e bez wzglêdu na fakt, kto bêdzie wykonawc± przedmiotu zamówienia jedyn± ró¿nic± bêd± zaoferowane ceny (tzn. przedmiot zamówienia jest zestandaryzowany, niezale¿nie od tego, który z wykonawców go wykona). W zwi±zku z powy¿szym Zamawiaj±cy jest uprawniony do zastosowania ceny jako jednego z kryteriów wyboru oferty o wadze przekraczaj±cej 100 % pkt.

2. W ramach opisanego kryterium w kryterium cena (C), w którym zamawiaj±cemu zale¿y, aby Wykonawca przedstawi³ jak najni¿szy wska¼nik( cena), zostanie zastosowany nastêpuj±cy wzór:
Cn
Liczba(C) = ----------- x 100 x waga kryterium 100 % punktów
Cb

Gdzie: Cn – cena najni¿sza w¶ród ofert nieodrzuconych
Cb – cena oferty badanej
100 – wska¼nik sta³y
100 % – procentowe znaczenie kryterium ceny

3. Liczba punktów, któr± mo¿na uzyskaæ w ramach kryterium cena obliczona zostanie przez podzielenie ceny najni¿szej z ofert nieodrzuconych przez cenê ocenianej oferty i pomno¿enie tak otrzymanej liczby przez 100 i wagê kryterium, któr± ustalono na 100%.
4. Za ofertê najkorzystniejsz± bêdzie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu i przy uwzglêdnieniu powy¿szych kryteriów otrzyma najwy¿sz± punktacjê.
5. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze.
6. Je¿eli oferty otrzyma³y tak± sam± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze, Zamawiaj±cy wybiera ofertê z najni¿sz± cen±.
7. Je¿eli nie mo¿na dokonaæ wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 5 niniejszego rozdzia³u SWZ, Zamawiaj±cy wzywa Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

5. Warunki udzia³u w postêpowaniu, okre¶lone przez Zamawiaj±cego spo¶ród warunków, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy:
1) Zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie;
2) Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie;
4) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa:
Certyfikat jako¶ci pelletu wydany przez jednostkê oceniaj±c± zgodno¶æ jako¶ciow± lub sprawozdanie z badañ przeprowadzonych przez tê jednostkê , w jêzyku polskim, wystawiony imiennie na Wykonawcê, jako przedmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e oferowane dostawy spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego wymagania.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. O udzielenie zamówienia mog± siê ubiegaæ Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegaj± wykluczeniu;
2) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, okre¶lone przez Zamawiaj±cego w og³oszeniu o zamówieniu oraz w ust. 3 niniejszego rozdzia³u SWZ.
2. Podstawy wykluczenia:
1) Zamawiaj±cy wykluczy z postêpowania Wykonawcê w przypadkach, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy – obligatoryjne podstawy (przes³anki) wykluczenia.
2) Zamawiaj±cy wykluczy tak¿e z postêpowania Wykonawcê, wobec którego zachodzi podstawa z art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy - dodatkowe/fakultatywne podstawy (przes³anki) wykluczenia – tj. w stosunku do którego otwarto likwidacjê, og³oszono upad³o¶æ, którego aktywami zarz±dza likwidator lub s±d, zawar³ uk³ad z wierzycielami, którego dzia³alno¶æ gospodarcza jest zawieszona albo znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.
3) Zamawiaj±cy wykluczy równie¿ Wykonawcê, wobec którego zachodzi podstawa z art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. 2022 poz. 835), zwan± dalej „specustaw± sankcyjn±” - i na tej podstawie wykluczeniu z postêpowania na podstawie ust. 2 pkt 3) niniejszego rozdzia³u SWZ podlega:
i. wykonawca wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 specustawy sankcyjnej
ii. wykonawca, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 specustawy sankcyjnej,
iii. wykonawca którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 specustawy sankcyjnej.
3. W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie przes³anek wskazanych w 1)-3) powy¿ej - Zamawiaj±cy odrzuca ofertê takiego Wykonawcy.
4. Osoba lub podmiot podlegaj±ce wykluczeniu, które w okresie tego wykluczenia ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia publicznego lub bior± udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, podlegaj± karze pieniê¿nej. Karê pieniê¿n± ,nak³ada Prezes Urzêdu Zamówieñ Publicznych, w drodze decyzji, w wysoko¶ci do 20 000 000 z³

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 6. Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych
Wykonawca, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, w celu wykazania braku podstaw (przes³anek) wykluczenia z postêpowania, na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy zostanie wezwany do z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych (aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia):
1) o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego – z wykorzystaniem wzoru stanowi±cego dodatek nr 2a do SWZ.
W/w o¶wiadczenie w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców (dotyczy równie¿ wspólników spó³ki cywilnej) - sk³ada ka¿dy z Wykonawców osobno.
2) W przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy, Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ o¶wiadczenie wymienione w pkt 4.1.1 ppkt 1 podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby - z wykorzystaniem wzoru stanowi±cego dodatek nr 3a do SWZ.
W przypadku, gdy Wykonawca powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w/w o¶wiadczenie, sk³ada ka¿dy z tych podmiotów.
3) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast przedmiotowego dokumentu sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci;

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Do oferty nale¿y do³±czyæ o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji,

Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ w terminie sk³adania ofert, w sposób oraz formie okre¶lonych w SWZ nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty:
- wype³niony formularz ofertowy o tre¶ci zgodnej z okre¶lon± we wzorze stanowi±cym dodatek nr 1 do SWZ,
- O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie wskazanym w rozdziale 18 SWZ oraz o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego, dalej „Ustawa o przeciwdzia³aniu agresji" (Dz. U. z 2022 r., poz. 835)– zgodnie z dodatkiem nr 2 do SWZ. O¶wiadczenie stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spe³niania przez niego warunków udzia³u w postêpowaniu na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe, wskazane w SWZ. O¶wiadczenie sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia wraz z o¶wiadczeniem, o którym wy¿ej mowa, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby (dodatek nr 3 do SWZ).
-Pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegaj±cego/cych siê o udzielenie zamówienia publicznego, podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na podstawie art. 118 ustawy podpisane przez osobê/by uprawnion±/ne do reprezentacji Wykonawcy(ów) lub tego podmiotu.
-Pe³nomocnictwo przekazuje siê w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy pe³nomocnictwo zosta³o wystawione w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z pe³nomocnictwem w postaci papierowej, mo¿e dokonaæ mocodawca (osoba/osoby wystawiaj±ce pe³nomocnictwo) lub notariusz.
- Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego Wykonawcy zasoby, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów (o ile Wykonawca korzysta ze zdolno¶ci innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy).
- Zobowi±zanie lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy w opisywanym zakresie, przekazuje siê w postaci elektronicznej, i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy zobowi±zanie (inny podmiotowy ¶rodek dowodowy) zosta³o wystawione w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
-O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy
-Potwierdzenie wniesienia wadium.
- Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Oferta musi byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci 5 000,00 z³ (piêæ tysiêcy z³otych 00/100).
2. Wadium musi byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert okre¶lonego w rozdziale 22.
3. Wykonawca mo¿e wnie¶æ wadium w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a. pieni±dzu,
b. gwarancjach bankowych;
c. gwarancjach ubezpieczeniowych;
d. porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego w ESBANKU Banku Spó³dzielczym, Filia w £adzicach, Nr 89 8980 0009 2005 0008 2006 0002 z dopiskiem: „WADIUM: „Dostawy pelletu z trocin do Zespo³u Szkolno Przedszkolnego w Stobiecku Szlacheckim i do Publicznej Szko³y Podstawowej im. ¦wiêtego Jana Paw³a II w Jedlnie w sezonie grzewczym 2022 – 2023” lub „WADIUM:ZPP.271.9.2022”.
UWAGA!
Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej przyjmuje siê termin uznania na rachunku Zamawiaj±cego.
5. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.
6. Je¿eli wadium zostanie wniesione w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w ust. 3 lit. b)-d),Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej wystawionej/go na rzecz Zamawiaj±cego (przed up³ywem terminu sk³adania ofert okre¶lonego w Rozdziale 22.
7. Dokument ten musi zachowaæ wa¿no¶æ przez okres wi±zania z oferta i umo¿liwiaæ jednocze¶nie Zamawiaj±cemu zrealizowania swojego uprawnienia, nawet je¿eli zdarzenia stanowi±ce podstawê ¿±dania wyp³aty wadium zaistnieje w ostatnim dniu terminu wi±zania z ofert±. W/w dokument musi zawieraæ w swojej tre¶ci o¶wiadczenie porêczyciela lub gwaranta, ¿e zobowi±zuje siê on do nieodwo³alnej i bezwarunkowej wyp³aty wadium na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego wzywaj±ce do zap³aty. Tym samym, wadium musi zabezpieczaæ ofertê w sposób daj±cy Zamawiaj±cemu pewno¶æ pe³nego zaspokojenia jego roszczeñ zarówno co do ich maksymalnego zakresu, jak równie¿ bezwarunkowej i nieodwo³alnej ich realizacji na pierwsze pisemne ¿±danie wzywaj±ce do zap³aty, w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci ustawowych uprawniaj±cych do zatrzymania wadium.
8. Zamawiaj±cy bêdzie dokonywa³ zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z art. 98 ustawy.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, zobowi±zani siê z³o¿yæ wraz z ofert± stosowne pe³nomocnictwo – zgodnie z ust. 4.3-4.4 rozdz. 15 SWZ – nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê.
Uwaga: Pe³nomocnictwo, o którym mowa powy¿ej mo¿e wynikaæ albo z dokumentu pod tak± sam± nazw±, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
4. Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie (przez ka¿dego z Wykonawców lub upowa¿nionego pe³nomocnika).
5. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy i wynikaj±ce z art. 7 ust. 1 ustawy o przeciwdzia³aniu agresji" (ust. 4.2. rozdzia³u 15 SWZ) sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia - ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powy¿sze oznacza, i¿:
6. O¶wiadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi z³o¿yæ ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
7. O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u sk³ada podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udzia³u w postêpowaniu potwierdza jego spe³nianie; dopuszcza siê o¶wiadczenie z³o¿one ³±cznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie sk³adaj±ce ofertê lub przez pe³nomocnika wystêpuj±cego w imieniu wszystkich podmiotów.
8. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 lub ust. 3 ustawy, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia zobowi±zani s± do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy z którego wynika które dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
9. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako pe³nomocnik Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy, zawiera dodatek nr 4 do SWZ.
2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy) w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi w dodatku nr 4 do SWZ.
3. Zmiana umowy mo¿e tak¿e nast±piæ w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-11-25 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Funkcjonalno¶æ do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcê jest dostêpna dla Wykonawców na miniPortalu, w szczegó³ach danego postêpowania. Ca³y proces szyfrowania ma miejsce na stronie miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-25 11:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-12-24

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zamawiaj±cy wykluczy Wykonawcê , wobec którego zachodzi podstawa z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspierania agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego ( Dz. U. z 2022., poz. 835)

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.