Ogłoszenie z dnia 2022-02-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00180138/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-14
- 2021/BZP 00191672/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-24
- 2021/BZP 00213181/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-06
- 2021/BZP 00229345/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-12
- 2021/BZP 00237189/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-19
- 2021/BZP 00244322/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-25
- 2021/BZP 00249627/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w budynku ZSP w Zakliczynie związanych z dostosowaniem budynku do potrzeb osób niepełnosprawnych w związku z realizacją projektu „Mój rozwój moja przyszłość - II”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Tarnowski - Starostwo Powiatowe w Tarnowie
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Tarnowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660520
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gabriela Narutowicza 38
1.5.2.) Miejscowość: Tarnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat.tarnow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/sptarnow
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.malopolska.pl/sptarnow,m,390925,2021.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych w budynku ZSP w Zakliczynie związanych z dostosowaniem budynku do potrzeb osób niepełnosprawnych w związku z realizacją projektu „Mój rozwój moja przyszłość - II”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c7247b3b-154b-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00047613
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003812/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa windy w Zakliczynie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
"Mój rozwój moja przyszłość II"2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00180138/07
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.7.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach zamówienia przewiduje się roboty budowlane, mające na celu remont i adaptację budynku Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Zakliczynie o montaż platformy dla osób niepełnosprawnych tj.:
a. montaż platformy pionowej (w konstrukcji samonośnej bez maszynowni o napędzie elektrycznym) dla osób niepełnosprawnych, umożliwiającej dostępność na wszystkie kondygnacje,
b. rozbiórka posadzek wraz z warstwami podbudowy w obrębie projektowanego szybu.
c. częściowy demontaż balustrady przy klatce schodowej na piętrze na odcinku ok 150 cm
d. Wykonanie płyty pod szyb windowy.
e. Demontaż i montaż części sufitu dachu ( płyta G-K) pod projektowany szyb.
f. Wykonanie konstrukcji szybu poddasza w suchej zabudowie z płyt G-K na systemowej konstrukcji z profili stalowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45313100-5 - Instalowanie wind
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184914,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184914,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184914,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KAZBUD Michalik Kazimierz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7381378614
7.3.4) Miejscowość: Cieniawa 228
7.3.5) Kod pocztowy: 33-333
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Kazimierz Michalik - "KAZBUD "
jakie przetargi wygrała firma
Kazimierz Michalik - "KAZBUD "
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 184914,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Zaprojektowanie i budowa myjni samochodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą - powtórzone postępowanie.
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w okresie od 01 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
- Świadczenie usługi cateringowej - dostawa całodziennego wyżywienia dla podopiecznych Subregionalnego Centrum Wsparcia Opiekunów Nieformalnych Osób Niesamodzielnych Bezpieczna Przystań
- Dostawa obuwia roboczego dla pracowników Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie.
- Świadczenie usługi pielęgniarskiej w 2025 roku na podstawie umowy zlecenia dla podopiecznych Subregionalnego Centrum Wsparcia Opiekunów Nieformalnych Osób Niesamodzielnych Bezpieczna Przystań
- Dostawa, montaż oraz utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach pozostających w zarządzie Zarządu Dróg i Komunikacji w Tarnowie w 2025 r.
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
- Wykonanie dok. projektowej oraz robót bud. zw. z wykończeniem i wyposaż. stref komercyjnych stadionu miejskiego w zakr. hotelowym, gastron. i handlowym w ramach zad. inw. Budowa St. Miej. w Katowicach
- "Wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego w Pawilonie "B", "C", "E" na terenie kampusu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie przy ul. Rakowickiej 27"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.