eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ogardPrzebudowa budynku Regionalnego Centrum Kryzysowego w Bia³ogardzie



Og³oszenie z dnia 2025-04-22

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa budynku Regionalnego Centrum Kryzysowego w Bia³ogardzie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330965532

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolno¶ci 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ogard

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-200

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski

1.5.7.) Numer telefonu: 94 312 88 88

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pcpr.powiat-bialogard.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pcprbialogard.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa budynku Regionalnego Centrum Kryzysowego w Bia³ogardzie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0eec9b55-a942-4204-afc2-3ab4bf981544

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00200754

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-04-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00200119/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Przebudowa budynku Regionalnego Centrum Kryzysowego w Bia³ogardzie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamówienie realizowane jest w ramach ¶rodków pochodz±cych z Funduszy Europejskich dla Pomorza Zachodniego 2021-2027, w ramach projektu pn. ”Promowanie integracji spo³ecznej osób zagro¿onych ubóstwem lub wykluczeniem spo³ecznym, w tym osób najbardziej potrzebuj±cych i dzieci”, nr naboru FEPZ.06.23-IP.01-001/24

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0eec9b55-a942-4204-afc2-3ab4bf981544

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0eec9b55-a942-4204-afc2-3ab4bf981544

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Informacje techniczne i organizacyjne zawarte zosta³y w rozdziale XIII SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych), - Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pañstwa danych osobowych jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
w Bia³ogardzie.
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mog± Pañstwo kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych. Funkcjê tê sprawuje: Rafa³ Andrzejewski. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: od adresem email: iod.r.andrzejewski@szkoleniaprawnicze.com.pl oraz telefonicznie pod nr telefonu: 504 976 690.
3. Dane osobowe bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z udzieleniem zamówienia w formie zamówienia na us³ugi spo³eczne na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z ustaw± z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny oraz innymi aktami prawnymi oraz art. 6 ust. 1 lit. b RODO (zawarcie, wykonanie umowy).
4. Odbiorcy danych - dane mog± zostaæ powierzone tzw. podmiotom przetwarzaj±cym na podstawie odpowiednich umów (chodzi g³ównie o obs³ugê informatyczn±).
5. Dane osobowe bêd± przechowywane, przez okres wymagany przepisami prawa. Na potrzeby rachunkowo¶ci oraz ze wzglêdów podatkowych, bêdziemy je przetwarzaæ tak d³ugo jak bêdziemy do tego zobligowani przepisem prawa – obecnie5 lat liczonych od koñca roku kalendarzowego, w którym powsta³ obowi±zek podatkowy. Nadto dane bêdziemy przechowywaæ przez okres przedawnienia roszczeñ, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa oraz przez okres wymagany naszymi przepisami archiwalnymi.
6. Podanie danych osobowych w zwi±zku z ubieganiem siê o udzielenie zamówienia jest dobrowolne, ale jest warunkiem niezbêdnym do wziêcia w nim udzia³u.
7. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8. Posiada Pan/Pani prawo:
a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych, w tym prawo do uzyskania kopii danych;
b. na podstawie art. 16 RODO prawo do ¿±dania sprostowania / uzupe³nienia danych osobowych;
c. prawo do usuniêcia danych – przys³uguje w ramach przes³anek i na warunkach okre¶lonych w art. 17 RODO,
d. prawo ograniczenia przetwarzania – przys³uguje w ramach przes³anek i na warunkach okre¶lonych w art. 18 RODO,
e. prawo do przenoszenia danych osobowych– przys³uguje w ramach przes³anek i na warunkach okre¶lonych w art. 20 RODO,
f. prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania – przys³uguje w ramach przes³anek i na warunkach okre¶lonych w art. 21 RODO,
g. prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych).
9. ¬ród³o pozyskania danych oraz kategorie tych danych: mo¿e zdarzyæ siê, ¿e przetwarzamy Pani/Pana dane pomimo, i¿ nie uzyskali¶my ich bezpo¶rednio od Pañstwa wyja¶niamy, i¿ dane te zosta³y pozyskane od drugiej strony umowy (czyli podmiotu, z którym Pan/Pani wspó³pracuje), która to wskaza³a Pani±/Pana (np. w umowie) jako osobê uprawnion± do reprezentacji, kontaktu czy realizacji zamówienia. Administrator danych mo¿e przetwarzaæ nastêpuj±ce kategorie Pani/Pana danych – dane zwyk³e takie jak: imiê i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, inne podstawowe dane podane tylko w niezbêdnym zakresie do zawarcia/realizacji umowy.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych), - Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pañstwa danych osobowych jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
w Bia³ogardzie.
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mog± Pañstwo kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych. Funkcjê tê sprawuje: Rafa³ Andrzejewski. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: od adresem email: iod.r.andrzejewski@szkoleniaprawnicze.com.pl oraz telefonicznie pod nr telefonu: 504 976 690.
3. Dane osobowe bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z udzieleniem zamówienia w formie zamówienia na us³ugi spo³eczne na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z ustaw± z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny oraz innymi aktami prawnymi oraz art. 6 ust. 1 lit. b RODO (zawarcie, wykonanie umowy).
4. Odbiorcy danych - dane mog± zostaæ powierzone tzw. podmiotom przetwarzaj±cym na podstawie odpowiednich umów (chodzi g³ównie o obs³ugê informatyczn±).
5. Dane osobowe bêd± przechowywane, przez okres wymagany przepisami prawa. Na potrzeby rachunkowo¶ci oraz ze wzglêdów podatkowych, bêdziemy je przetwarzaæ tak d³ugo jak bêdziemy do tego zobligowani przepisem prawa – obecnie5 lat liczonych od koñca roku kalendarzowego, w którym powsta³ obowi±zek podatkowy. Nadto dane bêdziemy przechowywaæ przez okres przedawnienia roszczeñ, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa oraz przez okres wymagany naszymi przepisami archiwalnymi.
6. Podanie danych osobowych w zwi±zku z ubieganiem siê o udzielenie zamówienia jest dobrowolne, ale jest warunkiem niezbêdnym do wziêcia w nim udzia³u.
7. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8. Posiada Pan/Pani prawo:
a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych, w tym prawo do uzyskania kopii danych;
b. na podstawie art. 16 RODO prawo do ¿±dania sprostowania / uzupe³nienia danych osobowych;
c. prawo do usuniêcia danych – przys³uguje w ramach przes³anek i na warunkach okre¶lonych w art. 17 RODO,
d. prawo ograniczenia przetwarzania – przys³uguje w ramach przes³anek i na warunkach okre¶lonych w art. 18 RODO,
e. prawo do przenoszenia danych osobowych– przys³uguje w ramach przes³anek i na warunkach okre¶lonych w art. 20 RODO,
f. prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania – przys³uguje w ramach przes³anek i na warunkach okre¶lonych w art. 21 RODO,
g. prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych).
9. ¬ród³o pozyskania danych oraz kategorie tych danych: mo¿e zdarzyæ siê, ¿e przetwarzamy Pani/Pana dane pomimo, i¿ nie uzyskali¶my ich bezpo¶rednio od Pañstwa wyja¶niamy, i¿ dane te zosta³y pozyskane od drugiej strony umowy (czyli podmiotu, z którym Pan/Pani wspó³pracuje), która to wskaza³a Pani±/Pana (np. w umowie) jako osobê uprawnion± do reprezentacji, kontaktu czy realizacji zamówienia. Administrator danych mo¿e przetwarzaæ nastêpuj±ce kategorie Pani/Pana danych – dane zwyk³e takie jak: imiê i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, inne podstawowe dane podane tylko w niezbêdnym zakresie do zawarcia/realizacji umowy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 650394,00 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na przebudowie istniej±cego budynku na potrzeby powstania Regionalnego Centrum Kryzysowego w Bia³ogardzie, zgodnie z dokumentacj± projektow±, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, specyfikacj± warunków zamówienia i z³o¿on± ofert±, które stanowi± za³±czniki do umowy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-09-22

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60 pkt;
2) Oferowany okres gwarancji - waga kryterium 30 pkt.
3) Zatrudnienie przez Wykonawcê pracownika na podstawie art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, - waga kryterium 10 pkt.

2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 60 pkt

Cena najni¿sza*
C =------------------------------------------------ x 60
Cena oferty ocenianej

* spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
a) Podstaw± przyznania punktów w kryterium „cena” bêdzie cena ofertowa podana przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia.

2) Oferowany okres gwarancji - waga 30 pkt.
- za wykazanie przez Wykonawcê 5 letniego okresu gwarancji przyznane zostanie 10 pkt.
- za wykazanie przez Wykonawcê 6 letniego okresu gwarancji przyznane zostanie 20 pkt.
- za wykazanie przez Wykonawcê 7 letniego okresu gwarancji przyznane zostanie 30 pkt.
UWAGA:
Wykazanie przez Wykonawcê w ofercie okresu gwarancji poni¿ej 5 lat skutkowaæ bêdzie odrzuceniem oferty Wykonawcy jako nie spe³niaj±cej warunków SWZ.

3) Zatrudnienie przez Wykonawcê pracownika na podstawie art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp. – waga 10 pkt.
Za wykazanie przez Wykonawcê w ofercie zatrudnienia na umowê o pracê jako robotnika budowlanego 1 pracownika z katalogu osób okre¶lonych w art. 96 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp na okres 6 miesiêcy Wykonawcy przyznane zostanie 10 pkt. Wykonawca zobowi±zany jest do zatrudnienia w/w pracownika w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy w sprawie realizacji zamówienia.

3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
5. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±, tzn. uzyska najwy¿sz± ilo¶æ punktów w obu kryteriach, o ile nie zdecyduje siê na prowadzenie dodatkowych negocjacji z Wykonawcami.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Oferowany okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty spo³eczne, w tym integracja zawodowa i spo³eczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie przez Wykonawcê pracownika na podstawie art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty spo³eczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej: Zamawiaj±cy nie stawia wymagañ w tym zakresie;
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiaj±cy nie stawia wymagañ w tym zakresie;
3) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e:
1. i¿ wykona³ nale¿ycie w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedn± robotê budowlan±
w zakresie budowy lub przebudowy obiektu budowlanego o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 800 000,00 z³ brutto;
2. ¿e dysponuje 1 osob± sprawuj±c± funkcjê kierownika budowy, zatrudnion± w oparciu o umowê
o pracê, posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeñ oraz minimum 3 letni sta¿ pracy.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia z postêpowania.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty
i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest
w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – za³±cznik nr 7 do SWZ;
2) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacjê o podstawie dysponowania tymi osobami; wzór wykazu osób stanowi za³±cznik nr 8 do SWZ.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. O¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do grupy kapita³owej – zgodnie z za³±cznikiem nr 4 do SWZ;
2. Stosownie do potrzeb zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy, potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, które sk³ada Wykonawca, który podlega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy PZP – zgodnie z za³±cznikiem nr 5 do SWZ;
3. Stosownie do potrzeb o¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie z którego wynika, które us³ugi wykonuj± poszczególni Wykonawcy, o którym mowa w art 117 ust. 4 ustawy PZP, zgodnie z za³±cznikiem nr 6 do SWZ;
4. Stosownie do potrzeb pe³nomocnictwo do podpisania oferty w imieniu Wykonawcy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy oraz rodzaj i zakres mo¿liwych zmian umowy zawarte zosta³y we wzorze umowy stanowi±cym za³±czniki nr 9 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmuj±ce, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty spo³eczne

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-05-07 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0eec9b55-a942-4204-afc2-3ab4bf981544

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-07 10:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.