Og³oszenie z dnia 2025-04-22
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa budynku Regionalnego Centrum Kryzysowego w Bia³ogardzie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330965532
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolno¶ci 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ogard
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski
1.5.7.) Numer telefonu: 94 312 88 88
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pcpr.powiat-bialogard.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pcprbialogard.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa budynku Regionalnego Centrum Kryzysowego w Bia³ogardzie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0eec9b55-a942-4204-afc2-3ab4bf981544
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00200754
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-04-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00200119/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Przebudowa budynku Regionalnego Centrum Kryzysowego w Bia³ogardzie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamówienie realizowane jest w ramach ¶rodków pochodz±cych z Funduszy Europejskich dla Pomorza Zachodniego 2021-2027, w ramach projektu pn. ”Promowanie integracji spo³ecznej osób zagro¿onych ubóstwem lub wykluczeniem spo³ecznym, w tym osób najbardziej potrzebuj±cych i dzieci”, nr naboru FEPZ.06.23-IP.01-001/24
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0eec9b55-a942-4204-afc2-3ab4bf9815443.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0eec9b55-a942-4204-afc2-3ab4bf981544
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Informacje techniczne i organizacyjne zawarte zosta³y w rozdziale XIII SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych), - Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pañstwa danych osobowych jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
w Bia³ogardzie.
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mog± Pañstwo kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych. Funkcjê tê sprawuje: Rafa³ Andrzejewski. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: od adresem email: iod.r.andrzejewski@szkoleniaprawnicze.com.pl oraz telefonicznie pod nr telefonu: 504 976 690.
3. Dane osobowe bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z udzieleniem zamówienia w formie zamówienia na us³ugi spo³eczne na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z ustaw± z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny oraz innymi aktami prawnymi oraz art. 6 ust. 1 lit. b RODO (zawarcie, wykonanie umowy).
4. Odbiorcy danych - dane mog± zostaæ powierzone tzw. podmiotom przetwarzaj±cym na podstawie odpowiednich umów (chodzi g³ównie o obs³ugê informatyczn±).
5. Dane osobowe bêd± przechowywane, przez okres wymagany przepisami prawa. Na potrzeby rachunkowo¶ci oraz ze wzglêdów podatkowych, bêdziemy je przetwarzaæ tak d³ugo jak bêdziemy do tego zobligowani przepisem prawa – obecnie5 lat liczonych od koñca roku kalendarzowego, w którym powsta³ obowi±zek podatkowy. Nadto dane bêdziemy przechowywaæ przez okres przedawnienia roszczeñ, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa oraz przez okres wymagany naszymi przepisami archiwalnymi.
6. Podanie danych osobowych w zwi±zku z ubieganiem siê o udzielenie zamówienia jest dobrowolne, ale jest warunkiem niezbêdnym do wziêcia w nim udzia³u.
7. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8. Posiada Pan/Pani prawo:
a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych, w tym prawo do uzyskania kopii danych;
b. na podstawie art. 16 RODO prawo do ¿±dania sprostowania / uzupe³nienia danych osobowych;
c. prawo do usuniêcia danych – przys³uguje w ramach przes³anek i na warunkach okre¶lonych w art. 17 RODO,
d. prawo ograniczenia przetwarzania – przys³uguje w ramach przes³anek i na warunkach okre¶lonych w art. 18 RODO,
e. prawo do przenoszenia danych osobowych– przys³uguje w ramach przes³anek i na warunkach okre¶lonych w art. 20 RODO,
f. prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania – przys³uguje w ramach przes³anek i na warunkach okre¶lonych w art. 21 RODO,
g. prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych).
9. ¬ród³o pozyskania danych oraz kategorie tych danych: mo¿e zdarzyæ siê, ¿e przetwarzamy Pani/Pana dane pomimo, i¿ nie uzyskali¶my ich bezpo¶rednio od Pañstwa wyja¶niamy, i¿ dane te zosta³y pozyskane od drugiej strony umowy (czyli podmiotu, z którym Pan/Pani wspó³pracuje), która to wskaza³a Pani±/Pana (np. w umowie) jako osobê uprawnion± do reprezentacji, kontaktu czy realizacji zamówienia. Administrator danych mo¿e przetwarzaæ nastêpuj±ce kategorie Pani/Pana danych – dane zwyk³e takie jak: imiê i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, inne podstawowe dane podane tylko w niezbêdnym zakresie do zawarcia/realizacji umowy.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych), - Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pañstwa danych osobowych jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
w Bia³ogardzie.
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mog± Pañstwo kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych. Funkcjê tê sprawuje: Rafa³ Andrzejewski. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: od adresem email: iod.r.andrzejewski@szkoleniaprawnicze.com.pl oraz telefonicznie pod nr telefonu: 504 976 690.
3. Dane osobowe bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z udzieleniem zamówienia w formie zamówienia na us³ugi spo³eczne na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z ustaw± z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny oraz innymi aktami prawnymi oraz art. 6 ust. 1 lit. b RODO (zawarcie, wykonanie umowy).
4. Odbiorcy danych - dane mog± zostaæ powierzone tzw. podmiotom przetwarzaj±cym na podstawie odpowiednich umów (chodzi g³ównie o obs³ugê informatyczn±).
5. Dane osobowe bêd± przechowywane, przez okres wymagany przepisami prawa. Na potrzeby rachunkowo¶ci oraz ze wzglêdów podatkowych, bêdziemy je przetwarzaæ tak d³ugo jak bêdziemy do tego zobligowani przepisem prawa – obecnie5 lat liczonych od koñca roku kalendarzowego, w którym powsta³ obowi±zek podatkowy. Nadto dane bêdziemy przechowywaæ przez okres przedawnienia roszczeñ, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa oraz przez okres wymagany naszymi przepisami archiwalnymi.
6. Podanie danych osobowych w zwi±zku z ubieganiem siê o udzielenie zamówienia jest dobrowolne, ale jest warunkiem niezbêdnym do wziêcia w nim udzia³u.
7. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8. Posiada Pan/Pani prawo:
a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych, w tym prawo do uzyskania kopii danych;
b. na podstawie art. 16 RODO prawo do ¿±dania sprostowania / uzupe³nienia danych osobowych;
c. prawo do usuniêcia danych – przys³uguje w ramach przes³anek i na warunkach okre¶lonych w art. 17 RODO,
d. prawo ograniczenia przetwarzania – przys³uguje w ramach przes³anek i na warunkach okre¶lonych w art. 18 RODO,
e. prawo do przenoszenia danych osobowych– przys³uguje w ramach przes³anek i na warunkach okre¶lonych w art. 20 RODO,
f. prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania – przys³uguje w ramach przes³anek i na warunkach okre¶lonych w art. 21 RODO,
g. prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych).
9. ¬ród³o pozyskania danych oraz kategorie tych danych: mo¿e zdarzyæ siê, ¿e przetwarzamy Pani/Pana dane pomimo, i¿ nie uzyskali¶my ich bezpo¶rednio od Pañstwa wyja¶niamy, i¿ dane te zosta³y pozyskane od drugiej strony umowy (czyli podmiotu, z którym Pan/Pani wspó³pracuje), która to wskaza³a Pani±/Pana (np. w umowie) jako osobê uprawnion± do reprezentacji, kontaktu czy realizacji zamówienia. Administrator danych mo¿e przetwarzaæ nastêpuj±ce kategorie Pani/Pana danych – dane zwyk³e takie jak: imiê i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, inne podstawowe dane podane tylko w niezbêdnym zakresie do zawarcia/realizacji umowy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 650394,00 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na przebudowie istniej±cego budynku na potrzeby powstania Regionalnego Centrum Kryzysowego w Bia³ogardzie, zgodnie z dokumentacj± projektow±, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, specyfikacj± warunków zamówienia i z³o¿on± ofert±, które stanowi± za³±czniki do umowy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-09-22
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60 pkt;
2) Oferowany okres gwarancji - waga kryterium 30 pkt.
3) Zatrudnienie przez Wykonawcê pracownika na podstawie art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, - waga kryterium 10 pkt.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 60 pkt
Cena najni¿sza*
C =------------------------------------------------ x 60
Cena oferty ocenianej
* spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
a) Podstaw± przyznania punktów w kryterium „cena” bêdzie cena ofertowa podana przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia.
2) Oferowany okres gwarancji - waga 30 pkt.
- za wykazanie przez Wykonawcê 5 letniego okresu gwarancji przyznane zostanie 10 pkt.
- za wykazanie przez Wykonawcê 6 letniego okresu gwarancji przyznane zostanie 20 pkt.
- za wykazanie przez Wykonawcê 7 letniego okresu gwarancji przyznane zostanie 30 pkt.
UWAGA:
Wykazanie przez Wykonawcê w ofercie okresu gwarancji poni¿ej 5 lat skutkowaæ bêdzie odrzuceniem oferty Wykonawcy jako nie spe³niaj±cej warunków SWZ.
3) Zatrudnienie przez Wykonawcê pracownika na podstawie art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp. – waga 10 pkt.
Za wykazanie przez Wykonawcê w ofercie zatrudnienia na umowê o pracê jako robotnika budowlanego 1 pracownika z katalogu osób okre¶lonych w art. 96 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp na okres 6 miesiêcy Wykonawcy przyznane zostanie 10 pkt. Wykonawca zobowi±zany jest do zatrudnienia w/w pracownika w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy w sprawie realizacji zamówienia.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
5. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±, tzn. uzyska najwy¿sz± ilo¶æ punktów w obu kryteriach, o ile nie zdecyduje siê na prowadzenie dodatkowych negocjacji z Wykonawcami.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Oferowany okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
aspekty spo³eczne, w tym integracja zawodowa i spo³eczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie przez Wykonawcê pracownika na podstawie art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty spo³eczne
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:1) kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej: Zamawiaj±cy nie stawia wymagañ w tym zakresie;
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiaj±cy nie stawia wymagañ w tym zakresie;
3) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e:
1. i¿ wykona³ nale¿ycie w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedn± robotê budowlan±
w zakresie budowy lub przebudowy obiektu budowlanego o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 800 000,00 z³ brutto;
2. ¿e dysponuje 1 osob± sprawuj±c± funkcjê kierownika budowy, zatrudnion± w oparciu o umowê
o pracê, posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeñ oraz minimum 3 letni sta¿ pracy.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia z postêpowania.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty
i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest
w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – za³±cznik nr 7 do SWZ;
2) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacjê o podstawie dysponowania tymi osobami; wzór wykazu osób stanowi za³±cznik nr 8 do SWZ.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. O¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do grupy kapita³owej – zgodnie z za³±cznikiem nr 4 do SWZ;2. Stosownie do potrzeb zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy, potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, które sk³ada Wykonawca, który podlega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy PZP – zgodnie z za³±cznikiem nr 5 do SWZ;
3. Stosownie do potrzeb o¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie z którego wynika, które us³ugi wykonuj± poszczególni Wykonawcy, o którym mowa w art 117 ust. 4 ustawy PZP, zgodnie z za³±cznikiem nr 6 do SWZ;
4. Stosownie do potrzeb pe³nomocnictwo do podpisania oferty w imieniu Wykonawcy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowane postanowienia umowy oraz rodzaj i zakres mo¿liwych zmian umowy zawarte zosta³y we wzorze umowy stanowi±cym za³±czniki nr 9 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmuj±ce, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty spo³eczne
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-05-07 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0eec9b55-a942-4204-afc2-3ab4bf981544
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-07 10:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z BIA£OGARDU
- Dostawa znaczników do drewna w 2025 roku.
- Przebudowa budynku Regionalnego Centrum Kryzysowego w Bia³ogardzie
- Modernizacja drogi powiatowej nr 3501Z Tyczewo - Grzybnica
- Budowa dwóch parkingów oraz przebudowa ulicy Bronis³awa Malinowskiego w Bia³ogardzie
- Budowa ¶cie¿ki rowerowej w ci±gu drogi powiatowej 3519Z
- Rozszczelnienie powierzchni nieprzepuszczalnych na terenie miasta Bia³ogard
wiêcej: przetargi w Bia³ogardzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa pracowni gastronomicznej w budynku Zespo³u Szkó³ Technicznych w Lubsku"
- Przebudowa kanalizacji na terenie m. Nowy Modlin - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Prace budowlane zwi±zane z wykonaniem posadzek cementowych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z zastosowaniem agregatu posadzkarskiego (miksokreta)."
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w E³ku Sp. z o.o. poprzez budowê budynku wraz z wyposa¿eniem i infrastruktur± techniczn±, z przeznaczeniem na opiekê d³ugoterminow±"
- Remont cz±stkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsj± asfaltow± i grysami na terenie Powiatu Proszowickiego
- Remont ³azienek w budynku Szko³y Podstawowej nr 1 w Kartuzach
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.