Ogłoszenie z dnia 2025-01-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00632673/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz unieszkodliwianie zwłok zwierzęcych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Ustroń
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182344
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Ustroń
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-450
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: +48338579300
1.5.8.) Numer faksu: +48338579330
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@ustron.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustron.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-607a1885-9d9c-4a58-b177-22bc53ece9c21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz unieszkodliwianie zwłok zwierzęcych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-607a1885-9d9c-4a58-b177-22bc53ece9c2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00047842
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048093/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usługi opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz unieszkodliwianie zwłok zwierzęcych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00632673
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.03.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – świadczenie usług w następującym zakresie:1) odławiania bezdomnych psów z terenu Miasta Ustroń, ich transport, przyjęcie do schroniska dla zwierząt oraz przetrzymywania ich w tym schronisku – 15 psów,
2) zapewnienia całodobowej opieki weterynaryjnej w przypadkach zdarzeń drogowych z udziałem rannych psów – 12 psów. Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługi przy zastosowaniu specjalistycznych pojazdów transportowych, posiadających stosowne atesty,
3) przeprowadzania sterylizacji bądź kastracji psów przebywających w schronisku dłużej niż 14 dni - 8 psów,
4) usypiania ślepych miotów psów – 1 miot,
5) zapewnienia bezdomnym psom miejsca w schronisku dla zwierząt,
6) poszukiwania nowych właścicieli dla zwierząt, samodzielnie lub przy współpracy z organizacjami pozarządowymi, których celem statutowym jest ochrona zwierząt,
4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.5.5.) Wartość części: 240180,58 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – świadczenie usług w zakresie zbierania, transportu i unieszkodliwiania zwłok bezdomnych zwierząt lub ich części z dróg publicznych, którymi zarządza Burmistrz Miasta Ustroń w ilości:1) duże zwierzę (dzik, jeleń, sarna, a także inne zwierzęta o wadze 20 kg i powyżej) – 20 szt,
2) małe zwierzę (kot, kuna, ptak, a także inne zwierzęta o wadze poniżej 20 kg) – 40 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.5.5.) Wartość części: 122838,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132432,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 132432,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132432,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa Beata Kowlalczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5482005397
7.3.3) Ulica: Cicha 10
7.3.4) Miejscowość: Cieszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 43-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWA BEATA KOWALCZYK
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWA BEATA KOWALCZYK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132432,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-02 do 2026-01-018.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23760,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23760,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23760,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa Beata Kowlalczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5482407434
7.3.3) Ulica: Cicha 10
7.3.4) Miejscowość: Cieszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 43-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23760,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-02 do 2026-01-018.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z USTRONIA
- Dostawa urządzeń medycznych dla Centrum Reumatologii Sp. z o.o., tj. napędów chirurgicznych - zamówienie nr 1
- Świadczenie usług pralniczych na potrzeby Śląskiego Centrum Rehabilitacji i Prewencji"
- Dostawy artykułów jednorazowego użytku dla Centrum Reumatologii Sp. z o.o.
- Wykonanie robót bud. w Cen. Reumatologi. pn. "Przygotowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla modernizacji oddziału łóżkowego oraz z zakresu ochrony przeciwpożarowej" - zam. nr 1
więcej: przetargi w Ustroniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług weterynaryjnych na terenie Miasta Rzeszowa
- Wyłapywanie i utrzymanie w schronisku bezdomnych zwierząt pochodzących z terenu Gminy Biała Piska w 2025 roku
- Usługa sterylizacji/kastracji/chipowania zwierząt dla mieszkańców Gminy Piaseczno w 2025 roku
- Sprawowanie opieki nad bezdomnymi zwierzętami pochodzącymi z teremu gminy Dobiegniew w roku 2025.
- Zbieranie, opieka i rehabilitacja rannych lub chorych zwierząt z terenów gminnych Miasta Gdańska wraz z całodobową opieką weterynaryjną
- Wykonywanie zabiegów kastracji wolno żyjących kotów z terenu Gminy Miasta Ełku w 2025 r.
więcej: Usługi weterynaryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.