Og³oszenie z dnia 2025-01-20
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00069916/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-28
- 2025/BZP 00089476/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-05
- 2025/BZP 00161051/01 - Wynik z dnia 2025-03-25
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Papier kserograficzny, artyku³y biurowe
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Centrala
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010613083
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Jana Paw³a II nr 70
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-175
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 225950611
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@arimr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.arimr.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy
Agencja P³atnicza
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Agencja P³atnicza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Papier kserograficzny, artyku³y biurowe
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-bf6a4167-f4f3-4c37-a9dd-0a92501ffea9
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00048392
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-01-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00094427/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Zakup i dostarczanie artyku³ów biurowych oraz papieru kserograficznego na potrzeby Centrali ARiMR w roku 2025
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/arimr3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/arimr
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywaæ siê bêdzie za po¶rednictwem Platformy Zakupowej
dostêpnej na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/arimr. Ponadto Zamawiaj±cy udostêpnia informacje dotycz±ce
formatu przesy³anych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych umo¿liwiaj±cych pracê na
Platformie Zakupowej, tj.:
1. Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s.
2. Komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje.
3. Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa; w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0.
4. W³±czona obs³uga JavaScript.
5. Zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików PDF.
6. Platforma Zakupowa dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): W zwi±zku z tre¶ci± art. 13 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 oraz Dz. Urz. UE L 127 z 23.05.2018, str. 2.), dalej: „RODO” Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych (dalej: Administrator) pozyskanych w toku postêpowania jest Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa z siedzib± w Warszawie, al. Jana Paw³a II 70, 00-175 Warszawa. Z Administratorem mo¿na kontaktowaæ siê poprzez e-mail: info@arimr.gov.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny Centrali Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa: ul. Poleczki 33, 02-822 Warszawa.
2. Administrator wyznaczy³ inspektora ochrony danych, z którym mo¿na kontaktowaæ siê w sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw zwi±zanych z przetwarzaniem danych, poprzez adres e-mail: iod@arimr.gov.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny Administratora, wskazanych w pkt 1.
3. Pani/Pana dane osobowe pozyskane przez Administratora przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu przeprowadzenia niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ:
4.1. osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 2 ustawy,
4.2. organy kontrolne,
4.3. osoby lub podmioty, którym Administrator udzieli informacji publicznej zgodnie z ustaw± z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej (Dz.U. z 2020 poz. 2176),
4.4. podmioty uprawnione do przetwarzania danych osobowych na podstawie przepisów powszechnie obowi±zuj±cego prawa.
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane przez okres niezbêdny do przeprowadzenia niniejszego postêpowania. Ponadto, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy przechowywane bêd± przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia niniejszego postêpowania. Okres przechowywania danych mo¿e zostaæ ka¿dorazowo przed³u¿ony o okres przedawnienia roszczeñ, je¿eli przetwarzanie danych bêdzie niezbêdne do dochodzenia roszczeñ lub do obrony przed takimi roszczeniami przez Administratora. Ponadto, okres przechowywania danych mo¿e zostaæ przed³u¿ony na okres 5 lat, na potrzeby archiwizacji.
6. Przys³uguje Pani/Panu prawo do dostêpu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania oraz prawo ¿±dania ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.
7. W przypadku uznania, ¿e przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO, przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych.
8. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.2619.18.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamawiaj±cy wymaga zaoferowania w ramach czê¶ci nr 1 zamówienia artyku³ów biurowych w asortymencie, o cechach, parametrach i w ilo¶ciach wskazanych w Tabeli nr 1 Formularza Ofertowego stanowi±cego Za³±cznik Nr 1.1 do SWZ.
1) W kolumnie [f] „Ilo¶æ jednostek” Tabeli nr 1 Formularza Ofertowego stanowi±cego Za³±cznik nr 1.1 do SWZ podano szacunkowe ilo¶ci artyku³ów okre¶lone na podstawie dotychczasowego zu¿ycia, faktycznie zamawiane ilo¶ci bêd± wynikaæ z indywidualnych potrzeb Zamawiaj±cego.
2) Zdjêcia wzorów teczek archiwizacyjnych z poz. 63, 64 Tabeli nr 1 stanowi± Za³±cznik nr 8 do SWZ.
3) Zamawiaj±cy dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcê produktów równowa¿nych o parametrach nie gorszych od parametrów opisanych w Tabeli nr 1. Dla ka¿dej pozycji Wykonawca jest zobowi±zany podaæ markê, model oferowanego równowa¿nego produktu.
4) W przypadku zaoferowania przez Wykonawcê produktów równowa¿nych Wykonawca, zobowi±zany jest dostarczyæ próbki artyku³ów w ilo¶ci po 1 (jednej) sztuce, a w przypadku poz. 1, 2, 3, 7, 14, 15, 16, Tabeli nr 1 po jednej (1) sztuce z ka¿dego koloru wymaganego przez Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy dokona badania i oceny z³o¿onych przez Wykonawcê próbek oferowanych równowa¿nych artyku³ów biurowych. Czynno¶ci badania i oceny zostan± przeprowadzone w sposób obiektywny poprzez porównanie cech fizycznych i u¿ytkowych oferowanych równowa¿nych artyku³ów biurowych z wymaganiami Zamawiaj±cego opisanymi w SWZ. Zamawiaj±cy informuje, ¿e z³o¿one próbki mog± ulec zniszczeniu podczas ich badania. Zamawiaj±cy przewiduje zwrot z³o¿onych próbek Wykonawcom, których oferty nie zosta³y wybrane, na ich wniosek.
5) Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby artyku³ów biurowych okre¶lonych w Tabeli nr 1. W takim przypadku Wykonawcy nie przys³uguje ¿adne roszczenie odszkodowawcze.
6) Wszystkie elementy okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia przeznaczone s± do bezpo¶redniego zu¿ycia przez Pracowników Zamawiaj±cego.
7) Szczegó³owe warunki realizacji zamówienia okre¶lone s± w projektowanych postanowieniach umowy wraz z za³±cznikami, stanowi±cym Za³±cznik nr 9.1 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30192000-1 - Wyroby biurowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamawiaj±cy wymaga zaoferowania w ramach czê¶ci nr 2 zamówienia papieru kserograficznego w asortymencie, o cechach, parametrach i w ilo¶ciach wskazanych w Tabeli nr 2 Formularza Ofertowego stanowi±cego Za³±cznik nr 1.2 do SWZ.
1) W kolumnie [f] „Liczna jednostek” Tabeli nr 2 Formularza Ofertowego stanowi±cego Za³±cznik nr 1 do SWZ podano szacunkowe ilo¶ci papieru okre¶lone na podstawie dotychczasowego zu¿ycia, faktycznie zamawiane ilo¶ci bêd± wynikaæ z indywidualnych potrzeb Zamawiaj±cego.
2) Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby papieru kserograficznego okre¶lonego w kolumnie [f] „Liczna jednostek” Tabeli nr 2 Formularza ofertowego stanowi±cego Za³±cznik nr 1.2 do SWZ. W takim przypadku Wykonawcy nie przys³uguje ¿adne roszczenie odszkodowawcze.
3) Wszystkie elementy okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia przeznaczone s± do bezpo¶redniego zu¿ycia przez Pracowników Zamawiaj±cego.
4) Dostawa papieru kserograficznego bêdzie odbywaæ siê sukcesywnie na podstawie zleceñ sk³adanych przez Zamawiaj±cego. Zamówiony przez Zamawiaj±cego papier kserograficzny bêdzie dostarczony przez Wykonawcê na adres wskazany przez Zamawiaj±cego (Warszawa, ul. Poleczki 33) bezpo¶rednio do wyznaczonych pokoi.
5) Szczegó³owe warunki realizacji zamówienia okre¶lone s± projektowanych postanowieniach umowy wraz z za³±cznikami, stanowi±cym Za³±cznik nr 9.2 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30197644-2 - Papier kserograficzny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek udzia³u we wskazanym zakresie, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e wykona³ w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych:1.1.1. dla czê¶ci nr 1 i 2 zamówienia
– co najmniej 2 dostawy (umowy), o warto¶ci ka¿dej z tych dostaw nie mniejszej ni¿ 100 000,00 z³ brutto (s³ownie: sto tysiêcy z³otych zero groszy), ka¿da dostawa (wykonana w ramach jednej umowy), obejmuj±ca zakresem dostawê artyku³ów biurowych i/lub papieru kserograficznego.
Dla wykazania spe³nienia tego warunku udzia³u w postêpowaniu, wystarczaj±ce jest przedstawienie wykonania dwóch (2) dostaw, bez wzglêdu na liczbê czê¶ci zamówienia, na które Wykonawca sk³ada ofertê
UWAGA:
Je¿eli warto¶æ dostawy wskazanej w wykazie jest podana w walucie innej ni¿ PLN, Wykonawca zobowi±zany jest, na potrzeby niniejszego postêpowania, dokonaæ przeliczenia jej warto¶ci na PLN wg ¶redniego kursu NBP (www.nbp.pl tabela A – tabela kursów ¶rednich walut obcych) z dnia zakoñczenia dostawy o zakresie jak wy¿ej wraz z podaniem kursu oraz daty jego obowi±zywania (zgodnie z tabel± A – tabela kursów ¶rednich walut obcych) wg których dokonano przeliczenia; w przypadku dostaw nadal realizowanych - wg tabeli kursów ¶rednich walut obcych z dnia rozpoczêcia realizacji danej dostawy.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.1. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
1.2. o¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w:
1.2.1. art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,
1.2.2. art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego,
1.2.3. art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotycz±cych zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji,
1.2.4. art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,
1.2.5. art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczy podmiotu, w stosunku do którego otwarto likwidacjê, og³oszono upad³o¶æ, którego aktywami zarz±dza likwidator lub s±d, zawar³ uk³ad z wierzycielami, którego dzia³alno¶æ gospodarcza jest zawieszona albo znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury,
- sporz±dzone wed³ug wzoru, który stanowi Za³±cznik nr 5 do SWZ.
1.3. o¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U.2021.275 t.j.), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow±, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 7 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
W celu potwierdzenia zgodno¶ci oferowanych artyku³ów równowa¿nych z wymaganiami okre¶lonymi w opisie przedmiotu zamówienia dla czê¶ci nr 1 zamówienia Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia nastêpuj±cych przedmiotowych ¶rodków dowodowych:• próbki artyku³ów równowa¿nych w ilo¶ci po 1 (jednej) sztuce, a w przypadku poz. 1, 2, 3, 7, 14, 15, 16, Tabeli nr 1 po jednej (1) sztuce z ka¿dego koloru wymaganego przez Zamawiaj±cego.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
Próbki artyku³ów równowa¿nychSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 3 000,00 z³ (s³ownie: dwa tysi±ce czterysta z³otych 00/100),6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
4. Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Warunki zmian zosta³y opisane przez Zamawiaj±cego w projektowanych postanowieniach umowy wraz z za³±cznikami, stanowi±cych Za³±czniki nr 9.1 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-01-29 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/arimr
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-29 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont lokali mieszkalnych kwater internatowych i kwater przed ponownym zasiedleniem w m. Che³m, Dêblin, Hrubieszów, Grójec, Lublin, Nisko, Przemy¶l, Radom, Rzeszów, Siedlce, Zamo¶æ
- Remont umocnieñ brzegowych i urz±dzeñ wodnych, zabudowy wyrw na rz. Nysa K³odzka na terenie Nadzoru Wodnego Otmuchów od km 0,0 do 65,2.
- Us³ugi konserwacji, przegl±du oraz napraw bie¿±cych instalacji i urz±dzeñ teletechnicznych oraz bie¿±cej obs³ugi rejestru czasu pracy
- ZP/CZD/069/25 DOSTAWA METERIA£ÓW MEDYCZNYCH DEDYKOWANYCH DO WSTRZYKIWACZY KONTRASTU ORAZ DYSPENSERA W KOMORZE LAMINARNEJ
- Sukcesywna dostawa sprzêtu AGD do Szko³y G³ównej Handlowej w Warszawie
- Us³uga kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia dwudniowego spotkania sieciuj±cego dla kadr mazowieckich powiatowych centrów pomocy rodzinie
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artyku³ów administracyjno-biurowych dla 17 Wojskowego Oddzia³u Gospodarczego w Koszalinie (5 zadañ)
- "Dostawa materia³ów biurowych, gospodarczych, drobnego sprzêtu i wyrobów medycznych, wyposa¿enia oraz wielorazowych narzêdzi chirurgicznych laparoskopowych"
- Dostawa pomocy dydaktycznych do O¶rodka Wychowania Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Starej Rozedrance.
- "Dostawa artyku³ów i urz±dzeñ administracyjno - biurowych" Nr sprawy: 13/z/2025
- Dostawa pomocy dydaktycznych do O¶rodka Wychowania Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Malawiczach Dolnych
- Dostawa pomocy dydaktycznych do O¶rodka Wychowania Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Starej Kamionce
wiêcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.