eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPapier kserograficzny, artyku³y biurowe



Og³oszenie z dnia 2025-03-25


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Papier kserograficzny, artyku³y biurowe

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Centrala

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010613083

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Jana Paw³a II nr 70

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-175

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 225950611

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@arimr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.arimr.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/arimr

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy


Agencja P³atnicza

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ


Agencja P³atnicza

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Papier kserograficzny, artyku³y biurowe

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-bf6a4167-f4f3-4c37-a9dd-0a92501ffea9

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00161051

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-03-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00094427/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Zakup i dostarczanie artyku³ów biurowych oraz papieru kserograficznego na potrzeby Centrali ARiMR w roku 2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00048392

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.2619.18.2024

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 445401,94 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Czê¶æ 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamawiaj±cy wymaga zaoferowania w ramach czê¶ci nr 1 zamówienia artyku³ów biurowych w asortymencie, o cechach, parametrach i w ilo¶ciach wskazanych w Tabeli nr 1 Formularza Ofertowego stanowi±cego Za³±cznik Nr 1.1 do SWZ.

1) W kolumnie [f] „Ilo¶æ jednostek” Tabeli nr 1 Formularza Ofertowego stanowi±cego Za³±cznik nr 1.1 do SWZ podano szacunkowe ilo¶ci artyku³ów okre¶lone na podstawie dotychczasowego zu¿ycia, faktycznie zamawiane ilo¶ci bêd± wynikaæ z indywidualnych potrzeb Zamawiaj±cego.
2) Zdjêcia wzorów teczek archiwizacyjnych z poz. 63, 64 Tabeli nr 1 stanowi± Za³±cznik nr 8 do SWZ.
3) Zamawiaj±cy dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcê produktów równowa¿nych o parametrach nie gorszych od parametrów opisanych w Tabeli nr 1. Dla ka¿dej pozycji Wykonawca jest zobowi±zany podaæ markê, model oferowanego równowa¿nego produktu.
4) W przypadku zaoferowania przez Wykonawcê produktów równowa¿nych Wykonawca, zobowi±zany jest dostarczyæ próbki artyku³ów w ilo¶ci po 1 (jednej) sztuce, a w przypadku poz. 1, 2, 3, 7, 14, 15, 16, Tabeli nr 1 po jednej (1) sztuce z ka¿dego koloru wymaganego przez Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy dokona badania i oceny z³o¿onych przez Wykonawcê próbek oferowanych równowa¿nych artyku³ów biurowych. Czynno¶ci badania i oceny zostan± przeprowadzone w sposób obiektywny poprzez porównanie cech fizycznych i u¿ytkowych oferowanych równowa¿nych artyku³ów biurowych z wymaganiami Zamawiaj±cego opisanymi w SWZ. Zamawiaj±cy informuje, ¿e z³o¿one próbki mog± ulec zniszczeniu podczas ich badania. Zamawiaj±cy przewiduje zwrot z³o¿onych próbek Wykonawcom, których oferty nie zosta³y wybrane, na ich wniosek.
5) Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby artyku³ów biurowych okre¶lonych w Tabeli nr 1. W takim przypadku Wykonawcy nie przys³uguje ¿adne roszczenie odszkodowawcze.
6) Wszystkie elementy okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia przeznaczone s± do bezpo¶redniego zu¿ycia przez Pracowników Zamawiaj±cego.
7) Szczegó³owe warunki realizacji zamówienia okre¶lone s± w projektowanych postanowieniach umowy wraz z za³±cznikami, stanowi±cym Za³±cznik nr 9.1 do SWZ.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30192000-1 - Wyroby biurowe

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 198908,22 PLN

Czê¶æ 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamawiaj±cy wymaga zaoferowania w ramach czê¶ci nr 2 zamówienia papieru kserograficznego w asortymencie, o cechach, parametrach i w ilo¶ciach wskazanych w Tabeli nr 2 Formularza Ofertowego stanowi±cego Za³±cznik nr 1.2 do SWZ.
1) W kolumnie [f] „Liczna jednostek” Tabeli nr 2 Formularza Ofertowego stanowi±cego Za³±cznik nr 1 do SWZ podano szacunkowe ilo¶ci papieru okre¶lone na podstawie dotychczasowego zu¿ycia, faktycznie zamawiane ilo¶ci bêd± wynikaæ z indywidualnych potrzeb Zamawiaj±cego.
2) Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby papieru kserograficznego okre¶lonego w kolumnie [f] „Liczna jednostek” Tabeli nr 2 Formularza ofertowego stanowi±cego Za³±cznik nr 1.2 do SWZ. W takim przypadku Wykonawcy nie przys³uguje ¿adne roszczenie odszkodowawcze.
3) Wszystkie elementy okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia przeznaczone s± do bezpo¶redniego zu¿ycia przez Pracowników Zamawiaj±cego.
4) Dostawa papieru kserograficznego bêdzie odbywaæ siê sukcesywnie na podstawie zleceñ sk³adanych przez Zamawiaj±cego. Zamówiony przez Zamawiaj±cego papier kserograficzny bêdzie dostarczony przez Wykonawcê na adres wskazany przez Zamawiaj±cego (Warszawa, ul. Poleczki 33) bezpo¶rednio do wyznaczonych pokoi.
5) Szczegó³owe warunki realizacji zamówienia okre¶lone s± projektowanych postanowieniach umowy wraz z za³±cznikami, stanowi±cym Za³±cznik nr 9.2 do SWZ.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30197644-2 - Papier kserograficzny

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 246493,72 PLN

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

Czê¶æ 1

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 187193,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 220937,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 187193,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Papirus art. pi¶mienne i biurowe Robert Kuleta

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8341109972

7.3.3) Ulica: U³añska 5

7.3.4) Miejscowo¶æ: £owicz

7.3.5) Kod pocztowy: 99-400

7.3.6.) Województwo: ³ódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-24

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 187193,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Czê¶æ 2

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 100023,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 125772,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100023,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Partner Kleks Spó³ka z ograniczon±odpowiedzialno¶ci±

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790177569

7.3.3) Ulica: Dworcowa 7

7.3.4) Miejscowo¶æ: Toruñ

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-24

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 100023,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.