Og³oszenie z dnia 2025-03-25
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00048392/01 - Og³oszenie z dnia 2025-01-20
- 2025/BZP 00069916/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-28
- 2025/BZP 00089476/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-05
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Papier kserograficzny, artyku³y biurowe
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Centrala
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010613083
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Jana Paw³a II nr 70
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-175
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 225950611
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@arimr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.arimr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/arimr1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy
Agencja P³atnicza
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Agencja P³atnicza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Papier kserograficzny, artyku³y biurowe2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-bf6a4167-f4f3-4c37-a9dd-0a92501ffea9
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00161051
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-03-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00094427/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Zakup i dostarczanie artyku³ów biurowych oraz papieru kserograficznego na potrzeby Centrali ARiMR w roku 2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00048392
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.2619.18.2024
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 445401,94 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamawiaj±cy wymaga zaoferowania w ramach czê¶ci nr 1 zamówienia artyku³ów biurowych w asortymencie, o cechach, parametrach i w ilo¶ciach wskazanych w Tabeli nr 1 Formularza Ofertowego stanowi±cego Za³±cznik Nr 1.1 do SWZ.1) W kolumnie [f] „Ilo¶æ jednostek” Tabeli nr 1 Formularza Ofertowego stanowi±cego Za³±cznik nr 1.1 do SWZ podano szacunkowe ilo¶ci artyku³ów okre¶lone na podstawie dotychczasowego zu¿ycia, faktycznie zamawiane ilo¶ci bêd± wynikaæ z indywidualnych potrzeb Zamawiaj±cego.
2) Zdjêcia wzorów teczek archiwizacyjnych z poz. 63, 64 Tabeli nr 1 stanowi± Za³±cznik nr 8 do SWZ.
3) Zamawiaj±cy dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcê produktów równowa¿nych o parametrach nie gorszych od parametrów opisanych w Tabeli nr 1. Dla ka¿dej pozycji Wykonawca jest zobowi±zany podaæ markê, model oferowanego równowa¿nego produktu.
4) W przypadku zaoferowania przez Wykonawcê produktów równowa¿nych Wykonawca, zobowi±zany jest dostarczyæ próbki artyku³ów w ilo¶ci po 1 (jednej) sztuce, a w przypadku poz. 1, 2, 3, 7, 14, 15, 16, Tabeli nr 1 po jednej (1) sztuce z ka¿dego koloru wymaganego przez Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy dokona badania i oceny z³o¿onych przez Wykonawcê próbek oferowanych równowa¿nych artyku³ów biurowych. Czynno¶ci badania i oceny zostan± przeprowadzone w sposób obiektywny poprzez porównanie cech fizycznych i u¿ytkowych oferowanych równowa¿nych artyku³ów biurowych z wymaganiami Zamawiaj±cego opisanymi w SWZ. Zamawiaj±cy informuje, ¿e z³o¿one próbki mog± ulec zniszczeniu podczas ich badania. Zamawiaj±cy przewiduje zwrot z³o¿onych próbek Wykonawcom, których oferty nie zosta³y wybrane, na ich wniosek.
5) Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby artyku³ów biurowych okre¶lonych w Tabeli nr 1. W takim przypadku Wykonawcy nie przys³uguje ¿adne roszczenie odszkodowawcze.
6) Wszystkie elementy okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia przeznaczone s± do bezpo¶redniego zu¿ycia przez Pracowników Zamawiaj±cego.
7) Szczegó³owe warunki realizacji zamówienia okre¶lone s± w projektowanych postanowieniach umowy wraz z za³±cznikami, stanowi±cym Za³±cznik nr 9.1 do SWZ.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30192000-1 - Wyroby biurowe
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 198908,22 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamawiaj±cy wymaga zaoferowania w ramach czê¶ci nr 2 zamówienia papieru kserograficznego w asortymencie, o cechach, parametrach i w ilo¶ciach wskazanych w Tabeli nr 2 Formularza Ofertowego stanowi±cego Za³±cznik nr 1.2 do SWZ.1) W kolumnie [f] „Liczna jednostek” Tabeli nr 2 Formularza Ofertowego stanowi±cego Za³±cznik nr 1 do SWZ podano szacunkowe ilo¶ci papieru okre¶lone na podstawie dotychczasowego zu¿ycia, faktycznie zamawiane ilo¶ci bêd± wynikaæ z indywidualnych potrzeb Zamawiaj±cego.
2) Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby papieru kserograficznego okre¶lonego w kolumnie [f] „Liczna jednostek” Tabeli nr 2 Formularza ofertowego stanowi±cego Za³±cznik nr 1.2 do SWZ. W takim przypadku Wykonawcy nie przys³uguje ¿adne roszczenie odszkodowawcze.
3) Wszystkie elementy okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia przeznaczone s± do bezpo¶redniego zu¿ycia przez Pracowników Zamawiaj±cego.
4) Dostawa papieru kserograficznego bêdzie odbywaæ siê sukcesywnie na podstawie zleceñ sk³adanych przez Zamawiaj±cego. Zamówiony przez Zamawiaj±cego papier kserograficzny bêdzie dostarczony przez Wykonawcê na adres wskazany przez Zamawiaj±cego (Warszawa, ul. Poleczki 33) bezpo¶rednio do wyznaczonych pokoi.
5) Szczegó³owe warunki realizacji zamówienia okre¶lone s± projektowanych postanowieniach umowy wraz z za³±cznikami, stanowi±cym Za³±cznik nr 9.2 do SWZ.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30197644-2 - Papier kserograficzny
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 246493,72 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 187193,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 220937,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 187193,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Papirus art. pi¶mienne i biurowe Robert Kuleta
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8341109972
7.3.3) Ulica: U³añska 5
7.3.4) Miejscowo¶æ: £owicz
7.3.5) Kod pocztowy: 99-400
7.3.6.) Województwo: ³ódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PAPIRUS art.pi¶mienne i biurowe ROBERT KULETA
jakie przetargi wygra³a firma
PAPIRUS art.pi¶mienne i biurowe ROBERT KULETA
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-24
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 187193,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 100023,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 125772,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100023,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Partner Kleks Spó³ka z ograniczon±odpowiedzialno¶ci±
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790177569
7.3.3) Ulica: Dworcowa 7
7.3.4) Miejscowo¶æ: Toruñ
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-24
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 100023,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- CP-24-260/2025 Wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na dostosowaniu pomieszczeñ po bufecie do funkcji socjalnej i wêz³ów sanitarnych wraz z ³±cznikiem i poprzedzaj±cym go fragmentem holu
- Rozbudowa licencji narzêdzi do wideokonferencji dla pracowników i studentów Uniwersytetu Warszawskiego
- "Pe³nienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: "Remont, przebudowa oraz rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 731 na terenie gminy Warka, pow. Grójecki, woj. Mazowieckie"
- Zakup us³ug hotelowo - gastronomiczno - transportowych na potrzeby organizacji konferencji szkoleniowej dla sêdziów i asesorów WSA w Warszawie
- Dostawa urz±dzenia do rejestracji s³uchowych potencja³ów wywo³anych pnia mózgu - ABR - 1 szt..
- Dostawa odzie¿y i obuwia roboczego dla Wydzia³u Transportu Politechniki Warszawskiej
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa materia³ów biurowych oraz papierniczych do Oddzia³u Regionalnego KRUS w Bia³ymstoku i Placówek Terenowych w Augustowie i Zambrowie.
- 36/ZP/2025 Dostawa artyku³ów biurowych, przyborów do pisania i galanterii biurowej oraz ekologicznych artyku³ów biurowych, przyborów do pisania, papieru i kopert dla Uniwersytetu £ódzkiego.
- Dostawa artyku³ów biurowych i papieru kserograficznego na potrzeby Urzêdu Marsza³kowskiego Województwa Dolno¶l±skiego
- Sukcesywne dostawy papieru i wyrobów papierniczych dla jednostek organizacyjnych WUM, znak sprawy: AEZ/S-044/2025
- Dostawa artyku³ów administracyjno-biurowych dla 17 Wojskowego Oddzia³u Gospodarczego w Koszalinie (5 zadañ)
- "Dostawa materia³ów biurowych, gospodarczych, drobnego sprzêtu i wyrobów medycznych, wyposa¿enia oraz wielorazowych narzêdzi chirurgicznych laparoskopowych"
wiêcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.