Ogłoszenie z dnia 2021-05-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00021080/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-22
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00048421 z dnia 2021-05-07 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa wykonywania okresowych obsług technicznych i napraw służbowych pojazdów samochodowych należących do Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze w okresie 24 m-cy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001020884
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Generała Władysława Sikorskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-454
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: + 48 68 456 07 00
1.5.8.) Numer faksu: + 48 68 456 07 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ias.zielonagora@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuskie.kas.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lubuskie.kas/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa wykonywania okresowych obsług technicznych i napraw służbowych pojazdów samochodowych należących do Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze w okresie 24 m-cy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49529f0b-8898-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00048421
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014616/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wykonywanie okresowej obsługi technicznej i napraw służbowych pojazdów samochodowych należących do Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze w okresie 24 m-cy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00021080/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 0801-ILZ-1.260.6.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 532201,63 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług związanych z wykonywaniem okresowych obsług technicznych oraz napraw pojazdów służbowych (wskazanych w załączniku nr 4a do SWZ- Formularz cenowy) , na terenie miasta Zielona Góra. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ wraz z Projektem umowy (Załącznik nr 2 –do SWZ), do której podpisania będzie zobowiązany Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza w ramach danej części zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
4.5.5.) Wartość części: 225073,17 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług związanych z wykonywaniem okresowych obsług technicznych oraz napraw pojazdów służbowych (wskazanych w załączniku nr 4b do SWZ- Formularz cenowy), na terenie miasta Gorzów Wielkopolski. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ wraz z Projektem umowy (Załącznik nr 2 –do SWZ), do której podpisania będzie zobowiązany Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza w ramach danej części zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
4.5.5.) Wartość części: 69603,25 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług związanych z wykonywaniem okresowych obsług technicznych oraz napraw pojazdów służbowych (wskazanych w załączniku nr 4c do SWZ- Formularz cenowy) , na terenie powiatu słubickiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ wraz z Projektem umowy (Załącznik nr 2 –do SWZ), do której podpisania będzie zobowiązany Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza w ramach danej części zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
4.5.5.) Wartość części: 163089,43 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług związanych z wykonywaniem okresowych obsług technicznych oraz napraw pojazdów służbowych (wskazanych w załączniku nr 4d do SWZ- Formularz cenowy), na terenie miasta Żary. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ wraz z Projektem umowy (Załącznik nr 2 –do SWZ), do której podpisania będzie zobowiązany Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza w ramach danej części zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
4.5.5.) Wartość części: 74435,77 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64620
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64620
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64620
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Batcar Serwis s.c. Kamil Nowicki Ryszard Szymański
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9730969422
7.3.3) Ulica: ul.Przyleśna 3
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-544
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 276840
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10813
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61680
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10813
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OSKiOP Biedrzyccy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5992138890
7.3.3) Ulica: ul.Piłkarska 19
7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 66-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85612
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu w Części 3, w terminie wyznaczonym do składania ofert, wpłynęła jedna oferta. Oferta została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 10 ustawy Pzp, gdyż zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu. Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia w tej części, z uwagi na to, że wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31520
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31520
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu w Części 4, w terminie wyznaczonym do składania ofert, nie wpłynęła żadna oferta. Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia w tej części, z uwagi na to, że nie złożono w niej żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
2021-05-07 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Wykonanie badań laboratoryjnych przy robotach drogowych i mostowych na drogach wojewódzkich województwa lubuskiego w latach 2025-2027
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku.
- Praca sprzętem przeznaczonym do robót drogowych przy drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich Zad. 1, Zad. 2, Zad. 3, Zad. 4, Zad. 5, Zad. 6.
- Przeprowadzenie kursu - obsługa wózków widłowych ( jezdniowych podnośnikowych) - powiat gorzowski
- "Przeprowadzenie kursu - obsługa wózków widłowych ( jezdniowych) - powiat świebodziński"
- Wykonanie usług kominiarskich stałych i dodatkowych oraz rocznych przeglądów przewodów kominowych w budynkach i lokalach komunalnych położonych w Zielonej Górze - administrowanych przez Zamawiającego
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.