Ogłoszenie z dnia 2022-02-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowę placu zabaw wraz z układem komunikacyjnym w Parku Wschodnim we Wrocławiu – etap I” – prace dodatkowe.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD ZIELENI MIEJSKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932104838
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Śląska 1
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 54-118
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: +48 71 323 50 00
1.5.8.) Numer faksu: +48 71 323 50 02
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zzm.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zzm-wroc.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowę placu zabaw wraz z układem komunikacyjnym w Parku Wschodnim we Wrocławiu – etap I” – prace dodatkowe.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c89e2d65-880b-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00048883
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029169/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa placu zabaw wraz z układem komunikacyjnym w Parku Wschodnim we Wrocławiu - etap I" - prace dodatkowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie udzielone w trybie z wolnej ręki na podstawie przepisów art. 305 pkt. 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U.2021.1129), zgodnie z którym Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych/usług, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych/usług, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. W przedmiotowej sprawie zamówienie podstawowe zostało udzielone w wyniku trybu podstawowego na podst. art. 275 pkt. 2 Pzp - znak spr.: ZP/TP/220/59/2021/DP, ogłoszonego w dniu 17.08.2021r. w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 2021/BZP 00151166/01 a wszystkie ww. przesłanki zostały spełnione
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-9467468e-fe7f-11eb-b885-f28f91688073
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/ZWR/220/4/2022/DP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 62444,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach inwestycji przewiduje się zagospodarowanie części terenu przy ul. Ślicznej we Wrocławiu (część działki nr 5/31, 5/58 AM-1, obręb Gaj), które obejmuje wykonanie dostawy i montażu stolika szachowego, wykonanie prac związanych z uporządkowaniem terenu i istniejącej szaty roślinnej oraz założenie zieleni, zwanych dalej pracami ogrodniczymi oraz wykonanie usług pielęgnacji gwarancyjnej zieleni podobnych do robót objętych zamówieniem podstawowym.
Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części:
CZĘŚĆ I: przygotowanie terenu oraz dostawa i montaż elementów wyposażenia terenu,
CZĘŚĆ II: wykonanie prac ogrodniczych,
CZĘŚĆ III: pielęgnacja gwarancyjna zieleni: pielęgnacja gwarancyjna zieleni (tj. wykonanych prac ogrodniczych) w okresie 3 lat (36 kolejnych miesięcy kalendarzowych) liczonych od dnia protokolarnego odbioru całości prac wykonanych w ramach realizacji Części I i II przedmiotu umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74445,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74445,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74445,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATTIS Tomasz Obrzut
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7342732945
7.3.3) Ulica: Stara Wieś 216
7.3.4) Miejscowość: Krużlowa Wyżny
7.3.5) Kod pocztowy: 33-325
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74445,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-116/2024 Dostawa materiałów promocyjnych - Notesów Akademickich dla Działu Informacji i Promocji Politechniki Wrocławskiej
- Obsługa merytoryczna witryny internetowej projektu "Innowacyjny Dolny Śląsk" - https://innowacje.dolnyslask.pl
- Dystrybucja i dostawa energii cieplnej do budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej, ul. Dobrzyńska 21/23, 50-403 Wrocław
- DOSTAWA AKUMULATORÓW ROZRUCHOWYCH ORAZ BATERII TRAKCYJNYCH DO SPRZĘTU PRZEŁADUNKOWEGO HNS/181/MK/2024
- Robota budowlana polegająca na dostawie i montażu systemu instalacji klimatyzacji w budynku Sądu Okręgowego we Wrocławiu przy ul. Sądowej 1 / Podwale 29,30.
- Usługa wsparcia technicznego i serwisu dla sal rozpraw
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontowych wraz z materiałem w łazienkach zlokalizowanych na II piętrze budynku przy Placu Akademickim 17 w Bytomiu
- Modernizacja hali VII wraz z dostawą i montażem suwnicy w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Modernizacja zaplecza sanitarno-higienicznego pomieszczeń rehabilitacji w Domu Pomocy Społecznej w Łodzi przy ul. Spadkowej 4/6
- Budowa stacji uzdatniania wody na terenie gminy Młynarze
- Roboty budowlane "Wykonanie instalacji klimatyzacji dla wybranych pomieszczeń w budynku Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia w Stalowej Woli"
- Roboty budowlane związane z korektą nawierzchni dziedzińca oraz wymianą okien na parterze Kamienicy Szołayskich
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.