Ogłoszenie z dnia 2021-05-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00052971/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-12
- 2021/BZP 00054324/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-13
- 2021/BZP 00103390/01 - Wynik z dnia 2021-07-02
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00049079 z dnia 2021-05-07 |
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Przeprowadzenie szkoleń dotyczących centrum symulacji medycznej na potrzeby Mazowieckiej Uczelni Publicznej w Płocku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowiecka Uczelnia Publiczna w Płocku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611038403
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Dąbrowskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Płock
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-402
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mazowiecka.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mazowiecka.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przeprowadzenie szkoleń dotyczących centrum symulacji medycznej na potrzeby Mazowieckiej Uczelni Publicznej w Płocku”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-08dd8897-af2c-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00049079
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Symulacje medyczne kluczem do sukcesu w kształceniu położnych” POWR.05.03.00-00-0002/19, współfinansowanego z EFS, w ramach Programu Operacyjnego POWER, działanie 5.3 Wysoka jakość kształcenia na kierunkach medycznych.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/mazowiecka3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/mazowiecka
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: a. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,c. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,d. włączona obsługa JavaScript,e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,f. Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,g. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.18. Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z “OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”.19. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf20. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:a. .zip b. .7Z21. Wśród formatów powszechnych, a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbrs .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.22. Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES. 23. Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.24. Ofertę należy przygotować z należytą starannością i zachowaniem odpowiedniego odstępu czasu do zakończenia przyjmowania ofert/wniosków. 25. Podczas podpisywania plików zaleca się stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1. 26. Jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików. 27. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.28. Zamawiający zaleca, aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to skutkować brakiem integralności plików.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Mazowiecka Uczelnia Publiczna w Płocku, Pl. Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock;b) kontakt z Inspektorem ochrony danych: tel. 24 366 54 00 wew. 290, e-mail: iod@mazowiecka.edu.pl;c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), dalej „ustawa Pzp” oraz kancelaria adwokacka obsługującą Mazowiecką Uczelnię Publiczna w Płocku, a także instytucje finansujące i kontrolujące;e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia archiwizacji,tj. czasy trwałości projektuf) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania*, ograniczenia przetwarzania**;g) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych, bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; h) przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DA.MB.232.5.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie w formie on-line 16 godzin szkolenia EFEKTYWNA KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA POŁOŻNA- PACJENTKA -RODZINA. KOMUNIKACJA BUDUJĄCA ZAUFANIE ORAZ POSTAWĘ EMPATYCZNĄ.
4.2.5.) Wartość części: 7500,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 79000000-4 - Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia publicznego.2. Ocenie ofert podlegają tylko oferty niepodlegające odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osób prowadzących szkolenia w formie on-line
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osób niepełnosprawnych”
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia publicznego.2. Ocenie ofert podlegają tylko oferty niepodlegające odrzuceniu.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie w formie on-line 8 godzin szkolenia PROBLEMY ZDROWOTNE KOBIET W WIEKU STARSZYM NA PRZYKŁADZIE PACJENTEK PRZEBYWYWAJĄCYCH W ZAKŁADZIE PIELĘGNACYJNO – OPIEKUŃCZYM
4.2.5.) Wartość części: 12500,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 79000000-4 - Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia publicznego.2. Ocenie ofert podlegają tylko oferty niepodlegające odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osób prowadzących szkolenia w formie on-line
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osób niepełnosprawnych
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia publicznego.2. Ocenie ofert podlegają tylko oferty niepodlegające odrzuceniu.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie w formie on-line szkoleń:STAŻE DLA TECHNIKÓW W OŚRODKACH KRAJOWYCH - 16 godzinZASADY I PODSTAWY METODYCZNE SYMULACJI MEDYCZNYCH - 24 godzinyZASADY I PODSTAWY METODYCZNE SYMULACJI MEDYCZNYCH - 24 godziny
4.2.5.) Wartość części: 37375,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 79000000-4 - Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79632000-3 - Szkolenie pracowników
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia publicznego.2. Ocenie ofert podlegają tylko oferty niepodlegające odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osób prowadzących szkolenia/staże w formie on-line
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osób niepełnosprawnych
4.3.6.) Waga: 20
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia publicznego.2. Ocenie ofert podlegają tylko oferty niepodlegające odrzuceniu.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunek zdolności technicznej lub zawodowej;4.1. Wykonawca biorący udział w postępowaniu musi wykazać, że dysponuje/będzie dysponował,dla Części 1: minimum jedną osobą pełniącą funkcję instruktora/trenera/szkoleniowca posiadającą:a) tytuł zawodowy magister psychologii,b) tytuł zawodowy magistra położnictwa lub pielęgniarstwa lub tytuł zawodowy licencjat ratownictwa medycznego posiadający dodatkowy tytuł zawodowy magistra w innym zakresie,c) minimum 5- letnie doświadczenie dydaktyczne w uczelni wyższej kształcącej na kierunku położnictwo i kierunku pielęgniarstwo oraz minimum 5 letnie doświadczenie dydaktyczne w zakresie symulacji medycznej na kierunku położnictwo lub ratownictwo medyczne. dla Części 2: minimum jedną osobą pełniącą funkcję instruktora/trenera/szkoleniowca posiadającą:a) tytuł zawodowy magistra położnictwa lub pielęgniarstwa lub tytuł zawodowy licencjat ratownictwa medycznego posiadający dodatkowy tytuł zawodowy magistra w innym zakresie,b) minimum 5- letnie doświadczenie dydaktyczne w uczelni wyższej kształcącej na kierunku położnictwo i kierunku pielęgniarstwo oraz minimum 5 letnie doświadczenie dydaktyczne w zakresie symulacji medycznej na kierunku położnictwo lub ratownictwo medyczne.dla Części 3 STAŻE DLA TECHNIKÓW W OŚRODKACH KRAJOWYCH minimum 2 technikami symulacji posiadającymi:1) Tytuł zawodowy magistra położnictwa lub pielęgniarstwa lub tytuł zawodowy licencjat ratownictwa medycznego posiadający dodatkowy tytuł zawodowy magistra w innym zakresie.2) Minimum 3- letnie doświadczenie zawodowe jako technik symulacji na uczelni wyższej na kierunku położnictwo lub pielęgniarstwo lub ratownictwo medyczne lub lekarskim.minimum 2 instruktorami/trenerami/szkoleniowcami posiadającymi:1) Stopień naukowy doktora nauk o zdrowiu lub doktora nauk medycznych.2) Tytuł zawodowy magistra położnictwa lub pielęgniarstwa lub tytuł zawodowy licencjat ratownictwa medycznego posiadający dodatkowy tytuł zawodowy magistra w innym zakresie.3) Minimum 5- letnie doświadczenie dydaktyczne w uczelni wyższej kształcącej na kierunku położnictwo i kierunku pielęgniarstwo oraz minimum 5 letnie doświadczenie dydaktyczne w zakresie symulacji medycznej na kierunku położnictwo lub ratownictwo medyczne.4) Posiadanie kwalifikacji instruktora symulacji medycznej (ukończone szkolenia: EUSIM 1, EUSIM 2, EUSIM CDC itp.) – potwierdzone certyfikatami (Europejskie Towarzystwo Symulacji Medycznej) lub równoważne np. certyfikat wydany przez ośrodek szkoleniowy certyfikowany przez SESAM (Society in Europe for Simulation Applied to Medicine) o rozpoznawalności międzynarodowej.ZASADY I PODSTAWY METODYCZNE SYMULACJI MEDYCZNYCH minimum 3 osobami posiadającymi:1) Stopień naukowy doktora nauk o zdrowiu lub doktora nauk medycznych.2) Tytuł zawodowy magistra położnictwa lub pielęgniarstwa lub tytuł zawodowy licencjat ratownictwa medycznego posiadający dodatkowy tytuł zawodowy magistra w innym zakresie.3) Minimum 5- letnie doświadczenie dydaktyczne w uczelni wyższej kształcącej na kierunku położnictwo i kierunku pielęgniarstwo oraz minimum 5 letnie doświadczenie dydaktyczne w zakresie symulacji medycznej na kierunku położnictwo lub ratownictwo medyczne.4) Posiadanie kwalifikacji instruktora symulacji medycznej (ukończone szkolenia: EUSIM 1, EUSIM 2, EUSIM CDC itp.) – potwierdzone certyfikatami (Europejskie Towarzystwo Symulacji Medycznej) lub równoważne np. certyfikat wydany przez ośrodek szkoleniowy certyfikowany przez SESAM (Society in Europe for Simulation Applied to Medicine) o rozpoznawalności międzynarodowej.Minimum 1 osoba posiadająca:1) Tytuł zawodowy magister psychologii2) Tytuł zawodowy magistra położnictwa lub pielęgniarstwa lub tytuł zawodowy licencjat ratownictwa medycznego posiadający dodatkowy tytuł zawodowy magistra w innym zakresie.3) Minimum 5- letnie doświadczenie dydaktyczne w uczelni wyższej kształcącej na kierunku położnictwo i kierunku pielęgniarstwo oraz minimum 5 letnie doświadczenie dydaktyczne w zakresie symulacji medycznej na kierunku położnictwo lub ratownictwo medyczne.ZASADY I PODSTAWY METODYCZNE SYMULACJI MEDYCZNYCH minimum 3 osobami posiadającymi:1) Stopień naukowy doktora nauk o zdrowiu lub doktora nauk medycznych.2) Tytuł zawodowy magistra położnictwa lub pielęgniarstwa lub tytuł zawodowy licencjat ratownictwa medycznego posiadający dodatkowy tytuł zawodowy magistra w innym zakresie.3) Minimum 5- letnie doświadczenie dydaktyczne w uczelni wyższej kształcącej na kierunku położnictwo i kierunku pielęgniarstwo oraz minimum 5 letnie doświadczenie dydaktyczne w zakresie symulacji medycznej na kierunku położnictwo lub ratownictwo medyczne.4) Posiadanie kwalifikacji instruktora symulacji medycznej (ukończone szkolenia: EUSIM 1, EUSIM 2, EUSIM CDC itp.) – potwierdzone certyfikatami (Europejskie Towarzystwo Symulacji Medycznej) lub równoważne np. certyfikat wydany przez ośrodek szkoleniowy certyfikowany przez SESAM (Society in Europe for Simulation Applied to Medicine) o rozpoznawalności międzynarodowej.Minimum 1 osoba posiadająca:1) Tytuł zawodowy magister psychologii2) Tytuł zawodowy magistra położnictwa lub pielęgniarstwa lub tytuł zawodowy licencjat ratownictwa medycznego posiadający dodatkowy tytuł zawodowy magistra w innym zakresie.3) Minimum 5- letnie doświadczenie dydaktyczne w uczelni wyższej kształcącej na kierunku położnictwo i kierunku pielęgniarstwo oraz minimum 5 letnie doświadczenie dydaktyczne w zakresie symulacji medycznej na kierunku położnictwo lub ratownictwo medyczne.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych: Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych: wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Formularz cenowy Informacja o kryterium pozacenowymZobowiązanie podmiotu trzeciegoSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wymagania dotyczące składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:1) W przypadku złożenia oferty wspólnej Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Oferta wspólna musi spełniać wymagania: oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu (Załącznik nr 2 do SWZ) składa: - każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (na oddzielnym formularzu) lub - pełnomocnik (umocowany do składania oświadczeń woli) w imieniu każdego z wykonawców osobno.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron, wyrażone na piśmie w formie pisemnego aneksu podpisanego przez strony pod rygorem nieważności.2. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w przypadkach określonych w art. 455 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz przewiduje możliwość dokonania w umowie następujących istotnych zmian:1) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany wysokości podatku VAT,2) wynagrodzenia w przypadku zmniejszenia ilości uczestników/godzin przed przystąpieniem do szkolenia, wynagrodzenie zostanie pomniejszone o koszt jednego uczestnika/godziny określony w formularzu ofertowym Wykonawcy (zmniejszenie nie będzie przekraczać 50 % przedmiotu zamówienia),3) zmiany osobowej prowadzącego szkolenie, o ile osoba zastępująca spełnia wszystkie warunki postawione w postępowaniu oraz Wykonawca uzyska zgodę na tą zmianę od Zamawiającego,4) zmiany w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy,5) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności Instytucją Pośredniczącą, a także innymi instytucjami oraz zmian wprowadzonych do wniosku o dofinansowanie projektu, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia, 6) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej, w szczególności w zakresie sprawozdawczości, 7) terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku:a) wcześniejszego wykonania przedmiotu umowy,b) rozwoju pandemii Covid – 19,c) wydłużeniem terminu wykonania umowy w związku z dostosowaniem harmonogramu realizacji przedmiotu umowy do potrzeb Zamawiającego,d) dostosowania harmonogramu realizacji przedmiotu umowy do potrzeb Zamawiającego,e) zaistnienia działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, pandemii, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, buntów, niepokojów, strajków, skażeń radioaktywnych, z wyjątkiem tych, które mogą być spowodowane użyciem ich przez Wykonawcę,f) zaistnienia klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-17 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/mazowiecka
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-17 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
2021-05-07 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi |
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Zapewnienie noclegu i tymczasowego schronienia dla 30 bezdomnych mężczyzn z terenu miasta Płocka w okresie od 01.01.2025 do 31.12.2025r.
- Posiłki w formie obiadów z dowozem dla klienta Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku w 2025r.
- Świadczenie usług przewozu i przechowywania zwłok i szczątków ludzkich na obszarze działania prokuratur okręgu płockiego i poza ich obszarem
- Świadczenie usługi kompleksowej (sprzedaż i dystrybucja) paliwa gazowego - gazu ziemnego wysokometanowego (grupy E) dla Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Gąbinie
- Dostawa i montaż instalacji redukcji odorów na terenie kompostowni
- Dostawa mebli wraz z montażem i ustawieniem do sal lekcyjnych Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego przy Akademii Mazowieckiej w Płocku
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konsultacje treści sylabusa i treści kursu "Biologia rozrodu ssaków" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. na Wydziale Biologii (rolnictwo)
- Konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Mikrobiologia w ochronie środowiska i rolnictwie praktyczne aspekty" w celu modyfikacji kierunków na Wydziale Biologii UJ.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Zarządzanie Zasobami Przyrody" - Projekt Key to the future
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Kultury in vitro i eksperymentalna embriologia roślin" dla Wydziału Biologii UJ. Projekt KEY to the future
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje opracowywanych treści sylabusa nowego kursu o roboczym tytule "Wstęp do uczenia maszynowego z wykorzystaniem języka Python dla biologów" - projekt KEY.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Społeczno-ekonomiczne uwarunkowania ochrony przyrody" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II stopnia.
więcej: Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.