Ogłoszenie z dnia 2022-02-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00331878/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-27
- 2022/BZP 00007175/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-05
- 2022/BZP 00014694/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-12
- 2022/BZP 00043401/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-01
- 2022/BZP 00173701/01 - Wynik z dnia 2022-05-24
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Budowa windy przy budynku Centrum Medycznego w Psarach ” w ramach zadania pn: ,,Likwidacja barier architektonicznych w budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Psary".
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: URZĄD GMINY W PSARACH
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000537243
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Malinowicka 4
1.4.2.) Miejscowość: Psary
1.4.3.) Kod pocztowy: 42-512
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.4.7.) Numer telefonu: +48 322944921
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@psary.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.psary.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00049218
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-02-07
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00331878/04
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 04
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa budynku Centrum Medycznego w Psarach o zewnętrzny szyb windowy na działce nr 2367/11 przy ulicy Malinowickiej 1A w Psarach.
3. Realizacja przedmiotu zamówienia polega na wykonaniu w szczególności
następujących robót:
3.1. rozbiórka fragmentu ścian zewnętrznych,
3.2. demontaż fragmentu instalacji centralnego ogrzewania,
3.3. demontaż płytek na ścianach,
3.4. wykonanie ściany działowej systemowej z płyt GK,
3.5. wykonanie gładzi gipsowych,
3.6. wykonanie na przygotowanym wcześniej podłożu płytek gresowych,
3.7. malowanie powierzchni ściennych i sufitowych,
3.8. wykonanie szybu windowego,
3.9. wykonanie instalacji elektrycznej dla dźwigu osobowego,
3.10. ocieplenie ścian zewnętrznych szybu windowego,
3.11. wykonanie tynków wew. i zew. szybu windy,
3.12. wykonanie systemowego zadaszenie szklanego przed wejściem do windy,
3.13. wykonanie na podszybiu posadzki z żywicy epoksydowej,
3.14. dostawa i montaż dźwigu osobowego z napędem elektrycznym ciernym
o udźwigu minimum 630 kg, winda dwu przystankowa,
3.15. wykonanie chodnika z kostki betonowej,
3.16. czyszczenie i malowanie elewacji całego budynku,
3.17. wyniesienie, zabezpieczenie wyposażenia pomieszczeń (głównie mebli) do piwnicy i/lub w inne wskazane miejsce w budynku,
3.18. uporządkowanie placu budowy,
3.19. wycinka drzew i krzewów,
3.20. sadzenie drzew i krzewów.
Uwaga. Ścięte drzewa ułożone w stosy stanowią własność Zamawiającego.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa budynku Centrum Medycznego w Psarach o zewnętrzny szyb windowy na działce nr 2367/11 przy ulicy Malinowickiej 1A w Psarach.
3. Realizacja przedmiotu zamówienia polega na wykonaniu w szczególności
następujących robót:
3.1. rozbiórka fragmentu ścian zewnętrznych,
3.2. demontaż fragmentu instalacji centralnego ogrzewania,
3.3. demontaż płytek na ścianach,
3.4. wykonanie ściany działowej systemowej z płyt GK,
3.5. wykonanie gładzi gipsowych,
3.6. wykonanie na przygotowanym wcześniej podłożu płytek gresowych,
3.7. malowanie powierzchni ściennych i sufitowych,
3.8. wykonanie szybu windowego,
3.9. wykonanie instalacji elektrycznej dla dźwigu osobowego,
3.10. ocieplenie ścian zewnętrznych szybu windowego,
3.11. wykonanie tynków wew. i zew. szybu windy,
3.12. wykonanie systemowego zadaszenie szklanego przed wejściem do windy,
3.13. wykonanie na podszybiu posadzki z żywicy epoksydowej,
3.14. dostawa i montaż dźwigu osobowego z napędem elektrycznym ciernym
o udźwigu minimum 630 kg, winda dwu przystankowa,
3.15. wykonanie chodnika z kostki betonowej,
3.16. czyszczenie i malowanie elewacji całego budynku,
3.17. wyniesienie, zabezpieczenie wyposażenia pomieszczeń (głównie mebli) do piwnicy i/lub w inne wskazane miejsce w budynku,
3.18. uporządkowanie placu budowy,
3.19. wycinka drzew i krzewów,
3.20. sadzenie drzew i krzewów.
Uwaga. Ścięte drzewa ułożone w stosy stanowią własność Zamawiającego.
3.21. Świadczenie usługi konserwacji zainstalowanej windy w okresie gwarancji tj. 36 miesięcy.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej Przed zmianą:
Data do
Po zmianie:
Okres realizacji - miesiące
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania Przed zmianą:
2022-07-29
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - miesiące Przed zmianą:
Po zmianie:
8
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Po zmianie:
Termin wykonania zamówienia:
1. Zamówienie należy zrealizować w terminie: do 8 miesięcy od podpisania umowy.
2. Datą wykonania i dotrzymania terminu wykonania robót określonego w ust. 1 będzie data pisemnego zgłoszenia przez Wykonawcę gotowości do odbioru robót, pod warunkiem potwierdzenia przez inspektora nadzoru ze strony Zamawiającego faktu osiągnięcia zgłoszonej gotowości w terminie 7 dni roboczych od zgłoszenia.
3. Jeżeli ostatnim dniem zakończenia przedmiotu umowy jest dzień wolny - sobota, niedziela, święto – przyjmuje się, że ostatnim dniem zakończenia przedmiotu umowy jest pierwszy dzień roboczy po dniu lub dniach wolnych od pracy.
4. Wykonawca może prowadzić roboty w dni robocze w godzinach od 7:00 do 18:00.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-02-08 12:00
Po zmianie:
2022-02-16 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-02-08 12:30
Po zmianie:
2022-02-16 12:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-03-09
Po zmianie:
2022-03-17
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONTY BALKONÓW W ZASOBACH WŁASNYCH WIDZEWSKIEGO TBS Sp. z o.o. w ŁODZI
- Przebudowa ul. Wierzbowej w Dąbczu. Zabezpieczenie gazociągu wysokiego ciśnienia DN150 odb. Leszno
- WYKONANIE INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ WRAZ Z MAGAZYNEM ENERGII DLA POTRZEB WIELOSPECJALISTYCZNEGO SZPITALA POWIATOWEGO S.A W TARNOWSKICH GÓRACH - ETAP I
- Przebudowa drogi gminnej relacji Osiedle Judyty - ul. 3-go Maja, na drodze publicznej o numerze 220028G oraz drogach wewnętrznych
- Modernizacja obiektów sportowych - budowa zaplecza sportowego na stadionie sportowym Strzemieszyce w Dąbrowie Górniczej
- Budowa obiektu socjalno-biurowego w Parku Leśnym w Lubinie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.