Ogłoszenie z dnia 2022-05-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00331878/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-27
- 2022/BZP 00007175/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-05
- 2022/BZP 00014694/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-12
- 2022/BZP 00043401/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-01
- 2022/BZP 00049218/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa windy przy budynku Centrum Medycznego w Psarach ” w ramach zadania pn: ,,Likwidacja barier architektonicznych w budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Psary".
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD GMINY W PSARACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000537243
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Malinowicka 4
1.5.2.) Miejscowość: Psary
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-512
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 322944921
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@psary.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.psary.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/psary1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa windy przy budynku Centrum Medycznego w Psarach ” w ramach zadania pn: ,,Likwidacja barier architektonicznych w budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Psary".2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a261152c-63e3-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00173701
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000943/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.18 Budowa windy przy budynku Centrum Medycznego w Psarach w ramach zadania: Likwidacja barier architektonicznych w budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Psary
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00331878/05
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.24.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 287094,57 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa budynku Centrum Medycznego w Psarach o zewnętrzny szyb windowy na działce nr 2367/11 przy ulicy Malinowickiej 1A w Psarach.
3. Realizacja przedmiotu zamówienia polega na wykonaniu w szczególności
następujących robót:
3.1. rozbiórka fragmentu ścian zewnętrznych,
3.2. demontaż fragmentu instalacji centralnego ogrzewania,
3.3. demontaż płytek na ścianach,
3.4. wykonanie ściany działowej systemowej z płyt GK,
3.5. wykonanie gładzi gipsowych,
3.6. wykonanie na przygotowanym wcześniej podłożu płytek gresowych,
3.7. malowanie powierzchni ściennych i sufitowych,
3.8. wykonanie szybu windowego,
3.9. wykonanie instalacji elektrycznej dla dźwigu osobowego,
3.10. ocieplenie ścian zewnętrznych szybu windowego,
3.11. wykonanie tynków wew. i zew. szybu windy,
3.12. wykonanie systemowego zadaszenie szklanego przed wejściem do windy,
3.13. wykonanie na podszybiu posadzki z żywicy epoksydowej,
3.14. dostawa i montaż dźwigu osobowego z napędem elektrycznym ciernym
o udźwigu minimum 630 kg, winda dwu przystankowa,
3.15. wykonanie chodnika z kostki betonowej,
3.16. czyszczenie i malowanie elewacji całego budynku,
3.17. wyniesienie, zabezpieczenie wyposażenia pomieszczeń (głównie mebli) do piwnicy i/lub w inne wskazane miejsce w budynku,
3.18. uporządkowanie placu budowy,
3.19. wycinka drzew i krzewów,
3.20. sadzenie drzew i krzewów.
Uwaga. Ścięte drzewa ułożone w stosy stanowią własność Zamawiającego.
3.21. Świadczenie usługi konserwacji zainstalowanej windy w okresie gwarancji tj. 36 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
45262522-6 - Roboty murarskie
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45313100-5 - Instalowanie wind
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45431000-7 - Kładzenie płytek
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45452000-0 - Zewnętrzne czyszczenie budynków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 527965,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 640176,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 527965,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Liftprojekt Inżynieria Dźwigowa Paweł Rafalik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 140966984
7.3.3) Ulica: Kalinowo 86
7.3.4) Miejscowość: Kalinowo
7.3.5) Kod pocztowy: 07-304
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LIFTPROJEKT INŻYNIERIA DŹWIGOWA Paweł Rafalik
jakie przetargi wygrała firma
LIFTPROJEKT INŻYNIERIA DŹWIGOWA Paweł Rafalik
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 527965,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-048.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR (...)".
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.