eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Usługi w zakresie ratownictwa wodnego



Ogłoszenie z dnia 2022-02-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi w zakresie ratownictwa wodnego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Usług Komunalnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271048212

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 25c

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-109

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzuk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mzuk.bip.gliwice.eu/zamowieniaPubliczne/12861

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi w zakresie ratownictwa wodnego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b04bb89-5985-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00049472

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000492/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.17 Usługi w zakresie ratownictwa wodnego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00309643/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MZUK-EPZ.50.97.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kryta pływalnia Olimpijczyk:
Okres realizacji umowy : od 01.04.2022 do 31.01.2023
Liczba ratowników zapewniających stałą kontrolę pływalni musi być zgodna z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 23 stycznia 2012 r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących liczby ratowników wodnych zapewniających stałą kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego (Dz.U. 2012 r. poz. 108)., jednak nie mniejsza niż:
- w dni powszednie: 3 ratowników w godz. od 6:00 do 22:00,
- w soboty 3 ratowników w godz. od 7:00 do 22:00,
- niedziele i święta 3 ratowników od 8:00 do 22:00,
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości ratowników na każdej zmianie, o czym Wykonawca zostanie poinformowany z 3 dniowym wyprzedzeniem,
- szacunkowa ilość godzin do przepracowania w trakcie trwania umowy wynosi 13 930 godziny - jest to ilość szacunkowa i Wykonawcy nie przysługuje roszczenie w stosunku do Zamawiającego w razie nie wykorzystania w pełni tej ilości,
- pływalnia w okresie miesiąca sierpnia jest wyłączona z działalności z powodu przerwy technicznej trwającej około 3 tygodnie, w trakcie której Wykonawca nie będzie świadczył usługi. O dokładnym terminie przerwy technicznej Wykonawca zostanie powiadomiony z miesięcznym wyprzedzeniem.
Do zakresu obowiązków ratowników krytej pływalni Olimpijczyk należeć będzie również:
- kontrola korzystania z zarezerwowanych torów przez prowadzących zajęcia aquaerobiku, grupowej i indywidualnej nauki pływania, zajęcia szkolne i treningi pływackie w oparciu o harmonogram obłożenia niecki basenowej,
- pomoc przy konfiguracji wymiarów niecki basenowej 50m, 2x25m i 30x20m polegająca na przesunięciu pomostu dzielącego nieckę pod nadzorem konserwatorów,
- ściąganie i zakładanie lin torowych 50m i 25m,
- zakładanie siatek zabezpieczających podczas meczy i treningów piłki wodnej z pomostu pod sufitem pływalni pod nadzorem konserwatorów,
Miejsce świadczenia Usług: Kryta Pływalnia OLIMPIJCZYK, ul. Oriona 120, 44-100 Gliwice

4.5.3.) Główny kod CPV: 75252000-7 - Służby ratownicze

4.5.5.) Wartość części: 501402,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kryta pływalnia Delfin
Okres realizacji umowy : od 01.04.2022 do 31.01.2023
Liczba ratowników zapewniających stałą kontrolę pływalni musi być zgodna z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 23 stycznia 2012 r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących liczby ratowników wodnych zapewniających stałą kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego (Dz.U. 2012 r. poz. 108)., jednak nie mniejsza niż trzech ratowników na każdej zmianie.
- szacunkowa ilość godzin do przepracowania w trakcie trwania umowy wynosi 12 650 godzin - jest to ilość szacunkowa i Wykonawcy nie przysługuje roszczenie w stosunku do Zamawiającego w razie nie wykorzystania w pełni tej ilości
Miejsce świadczenia usług:
Kryta pływalni Delfin, ul. Warszawska 35, 44-100 Gliwice
Godziny otwarcia: poniedziałek - piątek 6:00 - 22:00, sobota, niedziela i święta* 8:00 - 22:00.

4.5.3.) Główny kod CPV: 75252000-7 - Służby ratownicze

4.5.5.) Wartość części: 459000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kryta pływalnia Mewa
Okres realizacji umowy : od 01.02.2022 do 31.01.2023
Liczba ratowników zapewniających stałą kontrolę pływalni musi być zgodna z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 23 stycznia 2012 r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących liczby ratowników wodnych zapewniających stałą kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego (Dz.U. 2012 r. poz. 108)., jednak nie mniejsza niż dwóch ratowników na każdej zmianie.
- szacunkowa ilość godzin do przepracowania w trakcie trwania umowy wynosi 9 618 godzin - jest to ilość szacunkowa i Wykonawcy nie przysługuje roszczenie w stosunku do Zamawiającego w razie nie wykorzystania w pełni tej ilości
Miejsce świadczenia usług:
Kryta pływalni Mewa, ul. Mewy 36, 44-114 Gliwice
Godziny otwarcia: poniedziałek - piątek 7:00 - 22:00, sobota, niedziela i święta 10:00 - 22:00.

4.5.3.) Główny kod CPV: 75252000-7 - Służby ratownicze

4.5.5.) Wartość części: 288540,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

IV Ośrodek Wypoczynkowy Czechowice w Gliwicach przy ul. Ziemięcickiej.
Okres realizacji umowy : 1.06.2022 - 4.09.2022
Wymogi stawiane służbom ratownictwa wodnego:
Usługi muszą być świadczone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności:
- ustawą z dnia 18 sierpnia 2011r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz.U. 2020r. poz. 350);
- rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 23 stycznia 2021r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących liczby ratowników wodnych zapewniających stałą kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego (Dz.U. 2012r. poz. 108)
• Szacunkowa ilość godzin do przepracowania w trakcie trwania umowy wynosi 7 278 godziny - jest to ilość szacunkowa i Wykonawcy nie przysługuje roszczenie w stosunku do Zamawiającego w razie niewykorzystania w pełni tej ilości;
• Usługi mają być realizowane w sposób ciągły, przez ratowników, którzy posiadają wymagane obowiązującymi przepisami uprawnienia ratownika wodnego, a w szczególności:
- aktualne uprawnienia ratownika wodnego nadane przez uprawniony podmiot zgodnie z ustawą z dnia 18sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz.U. 2020 r. poz. 350) oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy;
- ukończony kurs w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy, umożliwiający wykonywanie czynności o kreślonych w art. 14 pkt. 1 -9 ustawy z dnia 8 września 2006r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz.U. 2020 r. poz.882);
- aktualne badania lekarskie potwierdzające zdolność do wykonywania pracy na stanowisku ratownika wodnego;
- aktualne badania do celów sanitarno-epidemiologicznych;
- przeszkolenie w zakresie przepisów BHP i p.poż.;

4.5.3.) Główny kod CPV: 75252000-7 - Służby ratownicze

4.5.5.) Wartość części: 218340,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 334041,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 363015,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 334041,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUNDACJA WODNA SŁUŻBA RATOWNICZA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8943063099

7.3.3) Ulica: Kleczkowska 50

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-227

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 334041,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-04-01 do 2023-01-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 303347,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 322322,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 303347,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUNDACJA WODNA SŁUŻBA RATOWNICZA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8943063099

7.3.3) Ulica: Kleczkowska 50

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-227

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 303347,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-04-01 do 2023-01-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 230639,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 246990,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 230639,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUNDACJA WODNA SŁUŻBA RATOWNICZA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8943063099

7.3.3) Ulica: Kleczkowska 50

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-227

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 230639,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-02-01 do 2023-01-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 191120,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 262008,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 191120,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUNDACJA WODNA SŁUŻBA RATOWNICZA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8943063099

7.3.3) Ulica: Kleczkowska 50

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-227

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 191120,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-06-01 do 2022-09-04

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.