Ogłoszenie z dnia 2023-01-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00431036/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-09
- 2022/BZP 00447615/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług ochrony na potrzeby jednostek organizacyjnych Instytutu Włókien Naturalnych i Roślin Zielarskich – PIB w Plewiskach (k/Poznania)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT WŁÓKIEN NATURALNYCH I ROŚLIN ZIELARSKICH - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301027411
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 71B
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-630
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: malgorzata.kaiser@iwnirz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.iwnirz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Badania naukowe i inna działalność
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług ochrony na potrzeby jednostek organizacyjnych Instytutu Włókien Naturalnych i Roślin Zielarskich – PIB w Plewiskach (k/Poznania)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-77a51a54-6012-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00049539
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00431036/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TA/Zp-8/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 651900 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie dla Zamawiającego usług ochrony osób
i mienia w odniesieniu do terenu (obszaru) zlokalizowanego przy ul. Kolejowej 2 w Plewiskach (gmina Komorniki k/Poznania), który stanowi jedną z jednostek organizacyjnych Zamawiającego.
2. Objęte przedmiotem zamówienia usługi ochrony wymagają wykonania poprzez:
1) Bezpośrednią ochronę fizyczną wykonywaną poprzez stałą obecność (straż, nadzór) pracownika/ pracowników ochrony na obszarze, o którym mowa w ust. 1 powyżej (Ochrona Strażnicza) przez wszystkie dni tygodnia od godz. 15.00 do godz. 7.00 dnia następnego,
z zastrzeżeniem dodatkowych postanowień ust. 3 poniżej, dotyczących wskazanych tam dni;
2) Monitorowanie całodobowo (przez wszystkie dni tygodnia) sygnałów alarmowych pochodzących z obszaru ochrony, o którym mowa w ust. 1 powyżej (Monitoring Lokalnego Systemu Alarmowego), z zastrzeżeniem dodatkowych postanowień ust. 4 poniżej.
3. W przypadku sobót i dni ustawowo wolnych od pracy, a także dodatkowych dni wolnych
od pracy u Zamawiającego Ochrona Strażnicza, o której mowa w ust. 2 pkt 1) powyżej wymagana jest całodobowo przez wskazane dni.
4. W zakres usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wchodzą również usługi dodatkowe, związane z wykonywaniem Monitoringu, o którym mowa w ust. 2 pkt 2) powyżej, tj.:
1) Usługi zabezpieczenia technicznego w zakresie polegającym w szczególności
na uruchomieniu na obszarze ochrony, o którym mowa w ust. 1 i 2 powyżej odpowiedniego elektronicznego systemu do transmisji i odbioru sygnałów alarmowych
(Lokalny System Alarmowy – skrót. LSA), a także utrzymywanie sprawności
tak uruchomionego systemu (w tym poprzez jego bieżącą konserwację i naprawy);
2) Wykonywanie ochrony fizycznej doraźnej (interwencyjnej) poprzez utrzymywanie
całodobowo w gotowości do natychmiastowego wysłania na obszar ochrony, o którym mowa w ust. 1 i 2 powyżej kwalifikowanych pracowników ochrony (patrolu lub patroli interwencyjnych) oraz w ramach wskazanej gotowości wysłanie - w reakcji,
na wezwanie/sygnał o zagrożeniu osób lub mienia na tym obszarze - patrolu/patroli interwencyjnych i wykonania tam w razie potrzeby przez ten patrol/patrole Interwencyjne koniecznej ochrony fizycznej lub innego rodzaju zabezpieczenia osób lub mienia.
5. Szczegółowo przedmiot zamówienia i warunki jego wykonania, w tym obowiązki Wykonawcy realizującego zamówienie – podaje SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
79713000-5 - Usługi strażnicze
79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru
79715000-9 - Usługi patrolowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 597856 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 748628 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 597856 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Holding Hunters Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Hunters 24 Sp. z o.o. S.K.; Green Hunters Sp. zo.o. S.K.; Human Hunters Sp. z o.o. S.K.; Blue Hunters Sp. z o.o. S.K
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9950254487
7.3.4) Miejscowość: Grodzisk Wlkp.
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HOLDING HUNTERS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
HOLDING HUNTERS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 597856 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Sukcesywna dostawa świeżego pieczywa
- Realizacja usługi w zakresie opracowania scenariusza, produkcji, nagrania, montażu i emisji dwóch odcinków o czasie około 22 minuty, stanowiących audycję w telewizji publicznej poświęconą żywieniu.
- Wykonanie pól uwagi w terenowych jednostkach organizacyjnych II Oddziału ZUS w Poznaniu - 2 części.
- Podłoża mikrobiologiczne oraz odczynniki do badań dla potrzeb Pracowni Mikrobiologicznej Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im.J.Strusia w Poznaniu
- Świadczenie usług polegających na przeglądzie technicznym, konserwacji, kontroli szczelności urządzeń wentylacyjnych, chłodniczych, klimatyzacyjnych w pomieszczeniach GPSK
- 11_2025 Usługa wykonania okresowych przeglądów technicznych oraz konserwacji sprzętu i aparatury medycznej
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony fizycznej, monitoringu budynku Sądu Rejonowego w Zduńskiej Woli przy ul. Żeromskiego 19 oraz prowadzenie szatni w okresie jesienno - zimowym dla interesantów
- Usługa ochrony osób i mienia, monitorowania wraz z serwisem i montażem urządzeń nadawczych systemów antywłamaniowych i przeciwpożarowych w OR KRUS w Gdańsku oraz w podległych Placówkach Terenowych.
- Usługi ochrony obiektu Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie Oddział w Radomiu w 2025 roku.
- P-31-2025 Ochrona osób i mienia realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Usługi ochrony osób i mienia
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia Amfiteatru w 2025 roku
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.