eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźZapewnienie obsługi cateringowej oraz bieżącej stoiska wystawienniczo - promocyjnego o pow. 54,85 m2 na Międzynarodowych Targach MIPIM 2025, odbywających się w dniach 11-14 marca 2025 r. w Cannes.



Ogłoszenie z dnia 2025-01-20

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zapewnienie obsługi cateringowej oraz bieżącej stoiska wystawienniczo – promocyjnego o pow. 54,85 m2 na Międzynarodowych Targach MIPIM 2025, odbywających się w dniach 11-14 marca 2025 r. w Cannes.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miasta Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057632

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Piotrkowska 104

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-926

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uml.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uml.lodz.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://uml.lodz.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zapewnienie obsługi cateringowej oraz bieżącej stoiska wystawienniczo – promocyjnego o pow. 54,85 m2 na Międzynarodowych Targach MIPIM 2025, odbywających się w dniach 11-14 marca 2025 r. w Cannes.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cede9644-9af3-4698-a2fe-d6861c7736d3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00049617

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 305 pkt. 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy prawo zamówień publicznych w postępowaniu
nr DSR-ZP-III.271.117.2023. Umowa nr 108/12/2023 stanowiąca wynik tego postępowania została zawarta w dniu 29.12.2023 r. z SEVILLA Ewa i Sławomir Zieleniewscy Spółka Jawna.
Zakres przewidzianego zamówienia w bieżącym postępowaniu polega na powtórzeniu podobnych usług jak w postępowaniu DSR-ZP-III.271.117.2023. Zamówienie zostanie udzielone na podstawie negocjacji z dotychczasowym Wykonawcą (SEVILLA Ewa i Sławomir Zieleniewscy Spółka Jawna).
Zważywszy na powyższe, przeprowadzenie negocjacji na Zapewnienie obsługi cateringowej oraz bieżąca obsługa stoiska wystawienniczo – promocyjnego o powierzchni 54,85 m2 na Międzynarodowych Targach MIPIM 2025 odbywających się w dniach 11-14 marca 2025 r. w Cannes z jednym Wykonawcą, tj. SEVILLA Ewa i Sławomir Zieleniewscy Spółka Jawna jest w pełni uzasadnione.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DOM-WZP-III.271.59.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 91869,92 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zapewnienie obsługi cateringowej oraz bieżącej obsługi stoiska wystawienniczo – promocyjnego o powierzchni 54,85 m² na Międzynarodowych Targach MIPIM 2025 odbywających się w dniach 11 – 14 marca 2025 r. w Cannes.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do Zaproszenia do negocjacji (Opis przedmiotu zamówienia) oraz w Załączniku nr 5 do Zaproszenia do negocjacji (Wzór umowy).
3. Na podstawie art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących czynności określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia. Realizacja przedmiotowej usługi nie zawiera czynności, które polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 – Kodeks pracy, zatem nie jest wymagane zatrudnienie osób przez Wykonawcę na umowę o pracę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 113000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SEVILLA Ewa i Sławomir Zieleniewscy Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222747860

7.3.3) Ulica: Lazurowa 4 lok. 124

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-315

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-03-14

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.