Ogłoszenie z dnia 2025-03-20
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Sukcesywne świadczenie usług cateringowych wraz z dowozem na terenie województwa opolskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: OPOLSKIE CENTRUM ROZWOJU GOSPODARKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 160128701
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krakowska 38
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-075
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ocrg.opolskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ocrg.ezamawiajacy.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne świadczenie usług cateringowych wraz z dowozem na terenie województwa opolskiego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc97a6af-be47-477f-b1db-c0d4437ac300
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00154727
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00068796/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Sukcesywne świadczenie usług cateringowych wraz z dowozem na terenie województwa opolskiego w ramach spotkań informacyjnych FEO 2021-2027
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Pomoc Techniczna programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Opolskiego 2021-2027 współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ocrg.ezamawiajacy.pl/pn/ocrg/demand/201077/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ocrg.ezamawiajacy.pl/pn/ocrg/demand/201077/notice/public/details
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w przedmiotowym postępowaniu, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. za pośrednictwem Platformy Zakupowej dostępnej pod adresem: https://ocrg.ezamawiajacy.pl .
2. Korzystanie z Platformy Zakupowej jest bezpłatne.
3. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z Platformy Zakupowej określone w Regulaminie dostępnym pod adresem internetowym https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin oraz zobowiązuje się korzystając
z Platformy Zakupowej przestrzegać postanowień tego Regulaminu.
4. Sposób korzystania z Platformy Zakupowej został określony w Instrukcji dla Wykonawcy dostępnej pod adresem internetowym:
https://ocrg.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&MP_action=publicFilesList&clientName=ocrg&USER_MENU_HOVER=publicFilesList.
5. Zamawiający nie przewiduje komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
6. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę Zakupową.
7. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej;
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta, obsługująca TLS 1.2;
4) włączona obsługa JavaScript;
5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
8. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 2 GB (pojedynczy plik): pdf, txt, rtf, xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, tsl, xmlsig, xades, pades, cades, asic, asics, sig, xmlenc, dxf, ath, prd, ze szczególnym wskazaniem na pdf.
9. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: zip, 7Z.
10 .Ofertę wraz z załącznikami składa się pod rygorem nieważności w:
1) formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub
2) postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym (e-dowodem) - zgodnie z definicją podpisu osobistego zamieszczoną na stronie https://www.gov.pl/web/e-dowod/podpis-osobisty oraz z instrukcją jak podpisać dokument podpisem osobistym zamieszczoną na stronie https://www.gov.pl/web/e-dowod.
UWAGA: elektroniczny podpis osobisty nie jest tożsamy z podpisem własnoręcznym.
11. Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej zostały szczegółowo opisane w Rozdziale XIII SWZ.
12. Sposób przygotowania i złożenia oferty został opisany w Rozdziale XIV SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) Zamawiający informuje, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki z siedzibą w Opolu przy ul. Krakowskiej 38;
2) Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@ocrg.opolskie.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr: DOA.3221.3.2025;
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DOA.3221.3.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług cateringowych wraz z dowozem na terenie województwa opolskiego.
2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1A do SWZ.
3. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części i tym samym nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy:
1) Na podstawie art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2025 r., poz. 277 z późn. zm.), osób wykonujących wskazane w pkt 2 czynności związane z realizacją zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy.
2) Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia
na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób faktycznie wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia:
– przygotowywanie posiłków,
– obsługa kelnerska.
3) Sposób weryfikacji przez Zamawiającego zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone przez Zamawiającego w Projektowanych postanowieniach umowy – załącznik nr 3 do SWZ.
4) Obowiązek zatrudnienia na podstawie stosunku pracy nie dotyczy sytuacji, w której Wykonawca lub Podwykonawca osobiście wykonuje czynności wskazane w pkt 2 (np. osoba fizyczna prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą, wspólnicy spółki cywilnej, którzy zobowiążą się do osobistego wykonania tych czynności).
4.2.6.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w terminie składania ofert następujące dokumenty:1. Formularz ofertowy – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ.
2. Oświadczenie wykonawcy*, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, o niepodleganiu wykluczeniu – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ.
Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia na dzień składania ofert.
* W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o którym mowa powyżej, składa każdy z Wykonawców (tj. każdy wspólnik spółki cywilnej lub każdy z członków konsorcjum).
3. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego (zwanego dalej KRS), Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (zwanej dalej CEiDG) lub innego właściwego rejestru – w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia odpisu lub informacji z KRS, CEiDG lub innego właściwego rejestru, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów – dotyczy także Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jak również podmiotów udostępniających zasoby.
4. (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę i oświadczenia – w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika
z innych dokumentów załączonych do oferty.
5. (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdziale XII ust. 2-6 SWZ, dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja), Wykonawcy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.
4. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika, o którym mowa w pkt 2, powinno zawierać w szczególności wskazanie:
1) postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
2) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;
3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
5. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty.
6. Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym (e-dowodem) - zgodnie z definicją podpisu osobistego zamieszczoną na stronie https://www.gov.pl/web/e-dowod/podpis-osobisty oraz z instrukcją jak podpisać dokument podpisem osobistym zamieszczoną na stronie https://www.gov.pl/web/e-dowod.
UWAGA: elektroniczny podpis osobisty nie jest tożsamy z podpisem własnoręcznym.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 3 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-28 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ocrg.ezamawiajacy.pl/pn/ocrg/demand/201077/notice/public/details
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-28 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-26
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
I. Podstawy wykluczenia z postępowania:1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu.
2. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcę, wobec którego zaistnieją przesłanki do wykluczenia, o których mowa w:
1) art. 108 ust. 1 ustawy Pzp (z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 ustawy Pzp);
2) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
3. Zamawiający nie przewiduje wykluczenia Wykonawcy w przypadkach, o których mowa w art. 109 ust. 1 ustawy Pzp.
4. Wykonawca może zostać wykluczony przez Zamawiającego na każdym etapie postępowania
o udzielenie zamówienia.
II. Termin i miejsce realizacji przedmiotu zamówienia:
1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: sukcesywnie przez okres 9 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
2. Usługi cateringowe będą świadczone w trakcie spotkań informacyjno - promocyjnych oraz
szkoleniowych na temat naborów prowadzonych przez Zamawiającego oraz wdrażania programu Fundusze Europejskie dla Opolskiego 2021-2027 dla potencjalnych beneficjentów MŚP (tj. mikro, małych i średnich przedsiębiorstw).
3. Spotkania, na które Wykonawca zapewni catering, odbywać się będą w miejscowościach
na terenie województwa opolskiego, przy czym dokładny adres zostanie przesłany Wykonawcy najpóźniej na 7 dni przed terminem organizacji każdego spotkania.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zakup systemu do zabezpieczenia danych wraz ze wsparciem na okres 5 lat dla Opolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby jednostek Politechniki Opolskiej
- Budowa boiska piłkarskiego przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 5 w Opolu
- TP.D.ZDL.24.25 Zakup odczynników do immunofenotypowania leukocytów krwi, szpiku oraz płynów z jam ciała dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej
- Przebudowa sanitariatów uczniowskich oraz pomieszczeń gospodarczych w budynku Publicznego Liceum Ogólnokształcącego nr IX im. Generała Władysława Andersa w Opolu.
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i faksów na potrzeby jednostek Policji garnizonu opolskiego
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa cateringowa na spotkanie Wielkanocne z udziałem Rektora i Zespołu Rektorskiego organizowane w dniu 18 kwietnia 2025 r
- "Usługa cateringowa - Seminarium w ramach projektu Google Cybersecurity Seminars"
- Organizacja wycieczek kulturoznawczych dla seniorów 60+ uczestników projektu pn. ,,Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów"
- WZPiFP-38-25 Usługa cateringowa na szkolenia (w zakresie przyrządzania i podawania posiłków w postaci: śniadania, obiadu i kolacji)
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby spotkań organizowanych przez Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej przy ul. Nowowiejskiej 15/19
- Świadczenie usług cateringowych dla Biura Prezesa Agencji Mienia Wojskowego przez okres 12 miesięcy
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.