Ogłoszenie z dnia 2021-05-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00002801/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-01-26
- 2021/BZP 00002801/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-01-26 (po zmianach)
- 2021/BZP 00002801/03 - Ogłoszenie z dnia 2021-01-26 (po zmianach)
- 2021/BZP 00002801/04 - Ogłoszenie z dnia 2021-01-26 (po zmianach)
- 2021/BZP 00005354/01 - Modyfikacja z dnia 2021-02-04
- 2021/BZP 00008492/01 - Modyfikacja z dnia 2021-02-18
- 2021/BZP 00010862/01 - Modyfikacja z dnia 2021-02-25
- 2021/BZP 00049996/01 - Wynik z dnia 2021-05-10
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00049853 z dnia 2021-05-10 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bieżące utrzymanie obiektów sportowych Gnieźnieńskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji na terenie miasta Gniezna w 2021 roku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO GNIEZNO
1.3.) Oddział zamawiającego: Gnieźnieński Ośrodek Sportu i Rekreacji
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630189018
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: UL. BŁ. JOLENTY 5
1.5.2.) Miejscowość: Gniezno
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-200
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 614268603
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gosir.gniezno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gosir.gniezno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.gosir.gniezno.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżące utrzymanie obiektów sportowych Gnieźnieńskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji na terenie miasta Gniezna w 2021 roku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09e448f9-5709-11eb-8c05-9e31c4111ebc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00049853
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000785/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Bieżące utrzymanie obiektów sportowych Gnieźnieńskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji na terenie miasta Gniezna w 2021 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00002801/04
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 146978,3 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1Bieżące utrzymanie obiektów sportowych GOSiR – ul. Strumykowa nr 84.5.3.) Główny kod CPV: 77320000-9 - Usługi utrzymania terenów sportowych
4.5.5.) Wartość części: 20849,2 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2Bieżące utrzymanie obiektów sportowych położonych w Gnieźnie: 1) ul. Sportowa 3-5 i ul. Spokojna; dotyczy terenu przyległego do dwóch hal sportowych, boiska do hokeja na trawie, a także terenów wybiegu dla psów, basenów napowierzchniowych (w okresie VII i VIII) i placu zabaw, oznaczonych na szkicu sytuacyjnym w sposób szczegółowy, 2) ul. Bł. Jolenty nr 5; dotyczy terenu przyległego do budynku basenu i sali sportowej oznaczonych na szkicu sytuacyjnym w sposób szczegółowy, 3) ul. Mała (Orlik) nr 2-4; dotyczy terenu boisk typu „Orlik”, placu zabaw i siłowni zewnętrznej wraz z terenami przyległymi, oznaczonymi na szkicu sytuacyjnym w sposób szczegółowy, z wyłączeniem pomieszczeń znajdujących się w pawilonach szatniowo - socjalnych i nawierzchni boisk,4) ul. Wrzesińska (Orlik) nr 49; dotyczy terenu boisk typu „Orlik”, skateparku i pumptarcka wraz z terenami przyległymi, oznaczonymi na szkicu sytuacyjnym w sposób szczegółowy, z wyłączeniem pomieszczeń znajdujących się w pawilonie szatniowo - socjalnym i nawierzchni boisk,5) Os. Kazimierza Wielkiego (Orlik) nr 33; dotyczy terenu boisk typu „Orlik” i placu zabaw wraz z terenami przyległymi, oznaczonymi na szkicu sytuacyjnym w sposób szczegółowy, z wyłączeniem pomieszczeń znajdujących się w pawilonie szatniowo - socjalnym i nawierzchni boisk, 6) ul. Jeziorna (Street Workout Park); dotyczy terenu obiektu wraz z terenem przyległym, oznaczonym na szkicu sytuacyjnym w sposób szczegółowy,7) ul. Parkowa (Całoroczne Centrum Sportu i Rekreacji); dotyczy terenu obiektów wraz z terenami przyległymi, oznaczonymi na szkicu sytuacyjnym w sposób szczegółowy.8) ul. Kawiary/Osiniec (wybieg dla psów); dotyczy terenu obiektu wraz z terenem przyległym, oznaczonym na szkicu sytuacyjnym w sposób szczegółowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 77320000-9 - Usługi utrzymania terenów sportowych
4.5.5.) Wartość części: 62980,8 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3Bieżące utrzymanie obiektów sportowych GOSiR – ul. Wrzesińska nr 27-294.5.3.) Główny kod CPV: 77320000-9 - Usługi utrzymania terenów sportowych
4.5.5.) Wartość części: 40000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4Bieżące utrzymanie obiektu sportowego GOSiR – ul. Czeremchowa4.5.3.) Główny kod CPV: 77320000-9 - Usługi utrzymania terenów sportowych
4.5.5.) Wartość części: 23148,3 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 19.01.2021 r. Gnieźnieński Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłosił postępowanie na zadanie pn. „Bieżące utrzymanie obiektów sportowych Gnieźnieńskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji na terenie miasta Gniezna w 2021 roku” ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu zmieniane było prze Zamawiającego trzykrotnie z uwagi na brak dostępu do Elektronicznej Platformy ePUAP. W ostatniej zmianie ogłoszenia o ogłoszeniu Zamawiający zmieniał termin składania ofert i termin otwarcia ofert na dzień 05.03.2021 r. zmianie nie uległa SWZ oraz załączniki, gdzie konstrukcja formularza ofertowego zawierała okres 12 miesięcy od dnia 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. Zamawiający uznał za oczywiste, iż w związku z przesunięciem terminu ogłoszenia o zmianie ogłoszenia zamówienie będzie realizowane przez okres podpisania umowy przez 9 miesięcy. Do Zamawiającego nie wpłynęły żadne zapytania odnośnie uwag od formularza ofertowego.Wykonawca Firma Handlowa „OLO” Sebastian Farbiarz złożył ofertę gdzie wycenił przedmiot zamówienia w okresie 9 miesięcy od dnia 01.04.2021 r. do 31.12.2021 r., natomiast Firma Handlowo – Usługowa „ALKOM” Poznań wyceniła przedmiot zamówienia na okres 12 miesięcy od dnia 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. Tym samym Zamawiający nie ma możliwości poprawienia oczywistej omyłki polegającej na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujących istotnych zmian w treści oferty stosownie do art. 223 ust. 2 pkt. 3 Pzp gdyż przeliczona i poprawiona oferta uległaby obniżeniu blisko o 30%.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18900
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48000
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 19.01.2021 r. Gnieźnieński Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłosił postępowanie na zadanie pn. „Bieżące utrzymanie obiektów sportowych Gnieźnieńskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji na terenie miasta Gniezna w 2021 roku” ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu zmieniane było prze Zamawiającego trzykrotnie z uwagi na brak dostępu do Elektronicznej Platformy ePUAP. W ostatniej zmianie ogłoszenia o ogłoszeniu Zamawiający zmieniał termin składania ofert i termin otwarcia ofert na dzień 05.03.2021 r. zmianie nie uległa SWZ oraz załączniki, gdzie konstrukcja formularza ofertowego zawierała okres 12 miesięcy od dnia 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. Zamawiający uznał za oczywiste, iż w związku z przesunięciem terminu ogłoszenia o zmianie ogłoszenia zamówienie będzie realizowane przez okres podpisania umowy przez 9 miesięcy. Do Zamawiającego nie wpłynęły żadne zapytania odnośnie uwag od formularza ofertowego.Wykonawca Firma Handlowa „OLO” Sebastian Farbiarz złożył ofertę gdzie wycenił przedmiot zamówienia w okresie 9 miesięcy od dnia 01.04.2021 r. do 31.12.2021 r., natomiast Firma Handlowo – Usługowa „ALKOM” Poznań wyceniła przedmiot zamówienia na okres 12 miesięcy od dnia 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. Tym samym Zamawiający nie ma możliwości poprawienia oczywistej omyłki polegającej na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujących istotnych zmian w treści oferty stosownie do art. 223 ust. 2 pkt. 3 Pzp gdyż przeliczona i poprawiona oferta uległaby obniżeniu blisko o 30%.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56670
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 141600
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 19.01.2021 r. Gnieźnieński Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłosił postępowanie na zadanie pn. „Bieżące utrzymanie obiektów sportowych Gnieźnieńskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji na terenie miasta Gniezna w 2021 roku” ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu zmieniane było prze Zamawiającego trzykrotnie z uwagi na brak dostępu do Elektronicznej Platformy ePUAP. W ostatniej zmianie ogłoszenia o ogłoszeniu Zamawiający zmieniał termin składania ofert i termin otwarcia ofert na dzień 05.03.2021 r. zmianie nie uległa SWZ oraz załączniki, gdzie konstrukcja formularza ofertowego zawierała okres 12 miesięcy od dnia 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. Zamawiający uznał za oczywiste, iż w związku z przesunięciem terminu ogłoszenia o zmianie ogłoszenia zamówienie będzie realizowane przez okres podpisania umowy przez 9 miesięcy. Do Zamawiającego nie wpłynęły żadne zapytania odnośnie uwag od formularza ofertowego.Wykonawca Firma Handlowa „OLO” Sebastian Farbiarz złożył ofertę gdzie wycenił przedmiot zamówienia w okresie 9 miesięcy od dnia 01.04.2021 r. do 31.12.2021 r., natomiast Firma Handlowo – Usługowa „ALKOM” Poznań wyceniła przedmiot zamówienia na okres 12 miesięcy od dnia 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. Tym samym Zamawiający nie ma możliwości poprawienia oczywistej omyłki polegającej na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujących istotnych zmian w treści oferty stosownie do art. 223 ust. 2 pkt. 3 Pzp gdyż przeliczona i poprawiona oferta uległaby obniżeniu blisko o 30%.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36000
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54000
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 19.01.2021 r. Gnieźnieński Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłosił postępowanie na zadanie pn. „Bieżące utrzymanie obiektów sportowych Gnieźnieńskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji na terenie miasta Gniezna w 2021 roku” ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu zmieniane było prze Zamawiającego trzykrotnie z uwagi na brak dostępu do Elektronicznej Platformy ePUAP. W ostatniej zmianie ogłoszenia o ogłoszeniu Zamawiający zmieniał termin składania ofert i termin otwarcia ofert na dzień 05.03.2021 r. zmianie nie uległa SWZ oraz załączniki, gdzie konstrukcja formularza ofertowego zawierała okres 12 miesięcy od dnia 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. Zamawiający uznał za oczywiste, iż w związku z przesunięciem terminu ogłoszenia o zmianie ogłoszenia zamówienie będzie realizowane przez okres podpisania umowy przez 9 miesięcy. Do Zamawiającego nie wpłynęły żadne zapytania odnośnie uwag od formularza ofertowego.Wykonawca Firma Handlowa „OLO” Sebastian Farbiarz złożył ofertę gdzie wycenił przedmiot zamówienia w okresie 9 miesięcy od dnia 01.04.2021 r. do 31.12.2021 r., natomiast Firma Handlowo – Usługowa „ALKOM” Poznań wyceniła przedmiot zamówienia na okres 12 miesięcy od dnia 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. Tym samym Zamawiający nie ma możliwości poprawienia oczywistej omyłki polegającej na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujących istotnych zmian w treści oferty stosownie do art. 223 ust. 2 pkt. 3 Pzp gdyż przeliczona i poprawiona oferta uległaby obniżeniu blisko o 30%.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20430
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42000
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
2021-05-10 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z GNIEZNA
- Zagospodarowanie wód opadowych z obiektów użyteczności publicznej - Przedszkole nr 8 do zbiornika retencyjnego w Parku Trzech Kultur - budowa kanalizacji deszczowej z wylotem do zbiornika retencyjnego
- "Pakiety medyczne dla pracowników URBIS Sp. z o.o. oraz członków ich rodzin"
- Modernizacja skweru na Os. Kazimierza Wielkiego w Gnieźnie
- "Przebudowa i remont budynku mieszkalnego Leśnictwa Stary Dwór Ćwierdzin 52, 62-230 Witkowo " - II postępowanie
- Świadczenie usługi miejskiej taksówki specjalistycznej dla mieszkańców miasta Gniezna
- Budowa kanalizacji deszczowej: Jezioro Jelonek, ul. Jeziorna, ul. Słomianka, ul. Łaskiego i ul. Tumska wraz z budową zielonego skweru przy ul. Słomianka oraz odtworzeniem nawierzchni
więcej: przetargi w Gnieznie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.