Ogłoszenie z dnia 2021-05-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00002801/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-01-26
- 2021/BZP 00002801/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-01-26 (po zmianach)
- 2021/BZP 00002801/03 - Ogłoszenie z dnia 2021-01-26 (po zmianach)
- 2021/BZP 00002801/04 - Ogłoszenie z dnia 2021-01-26 (po zmianach)
- 2021/BZP 00005354/01 - Modyfikacja z dnia 2021-02-04
- 2021/BZP 00008492/01 - Modyfikacja z dnia 2021-02-18
- 2021/BZP 00010862/01 - Modyfikacja z dnia 2021-02-25
- 2021/BZP 00049853/01 - Wynik z dnia 2021-05-10
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00049996 z dnia 2021-05-10 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bieżące utrzymanie obiektów sportowych Gnieźnieńskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji na terenie miasta Gniezna w 2021 roku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO GNIEZNO
1.3.) Oddział zamawiającego: Gnieźnieński Ośrodek Sportu i Rekreacji
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630189018
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: UL. BŁ. JOLENTY 5
1.5.2.) Miejscowość: Gniezno
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-200
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 614268603
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gosir.gniezno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gosir.gniezno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.gosir.gniezno.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżące utrzymanie obiektów sportowych Gnieźnieńskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji na terenie miasta Gniezna w 2021 roku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09e448f9-5709-11eb-8c05-9e31c4111ebc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00049996
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000785/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Bieżące utrzymanie obiektów sportowych Gnieźnieńskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji na terenie miasta Gniezna w 2021 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00002801/04
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 146448,3 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1Bieżące utrzymanie obiektów sportowych GOSiR – ul. Strumykowa nr 84.5.3.) Główny kod CPV: 77320000-9 - Usługi utrzymania terenów sportowych
4.5.5.) Wartość części: 20319,2 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2Bieżące utrzymanie obiektów sportowych położonych w Gnieźnie: 1) ul. Sportowa 3-5 i ul. Spokojna; dotyczy terenu przyległego do dwóch hal sportowych, boiska do hokeja na trawie, a także terenów wybiegu dla psów, basenów napowierzchniowych (w okresie VII i VIII) i placu zabaw, oznaczonych na szkicu sytuacyjnym w sposób szczegółowy, 2) ul. Bł. Jolenty nr 5; dotyczy terenu przyległego do budynku basenu i sali sportowej oznaczonych na szkicu sytuacyjnym w sposób szczegółowy, 3) ul. Mała (Orlik) nr 2-4; dotyczy terenu boisk typu „Orlik”, placu zabaw i siłowni zewnętrznej wraz z terenami przyległymi, oznaczonymi na szkicu sytuacyjnym w sposób szczegółowy, z wyłączeniem pomieszczeń znajdujących się w pawilonach szatniowo - socjalnych i nawierzchni boisk,4) ul. Wrzesińska (Orlik) nr 49; dotyczy terenu boisk typu „Orlik”, skateparku i pumptarcka wraz z terenami przyległymi, oznaczonymi na szkicu sytuacyjnym w sposób szczegółowy, z wyłączeniem pomieszczeń znajdujących się w pawilonie szatniowo - socjalnym i nawierzchni boisk,5) Os. Kazimierza Wielkiego (Orlik) nr 33; dotyczy terenu boisk typu „Orlik” i placu zabaw wraz z terenami przyległymi, oznaczonymi na szkicu sytuacyjnym w sposób szczegółowy, z wyłączeniem pomieszczeń znajdujących się w pawilonie szatniowo - socjalnym i nawierzchni boisk, 6) ul. Jeziorna (Street Workout Park); dotyczy terenu obiektu wraz z terenem przyległym, oznaczonym na szkicu sytuacyjnym w sposób szczegółowy,7) ul. Parkowa (Całoroczne Centrum Sportu i Rekreacji); dotyczy terenu obiektów wraz z terenami przyległymi, oznaczonymi na szkicu sytuacyjnym w sposób szczegółowy.8) ul. Kawiary/Osiniec (wybieg dla psów); dotyczy terenu obiektu wraz z terenem przyległym, oznaczonym na szkicu sytuacyjnym w sposób szczegółowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 77320000-9 - Usługi utrzymania terenów sportowych
4.5.5.) Wartość części: 62980,8 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3Bieżące utrzymanie obiektów sportowych GOSiR – ul. Wrzesińska nr 27-294.5.3.) Główny kod CPV: 77320000-9 - Usługi utrzymania terenów sportowych
4.5.5.) Wartość części: 40000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4Bieżące utrzymanie obiektu sportowego GOSiR – ul. Czeremchowa4.5.3.) Główny kod CPV: 77320000-9 - Usługi utrzymania terenów sportowych
4.5.5.) Wartość części: 23148,3 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18900
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27000
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18900
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Firma Handlowa "OLO" Sebastian Farbiarz
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: URBIS Sp. z o.o. ul. Chrobrego 24/25, 62-200 Gniezno
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 634294427
7.3.3) Ulica: Firma Handlowa "OLO" Sebastian Farbiarz ul. Jodłowa 8
7.3.4) Miejscowość: Niechanowo
7.3.5) Kod pocztowy: 62-220
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Segregacja, wywóz, utylizacja.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWA "OLO" SEBASTIAN FARBIARZ
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWA "OLO" SEBASTIAN FARBIARZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18900,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-04-13 do 2021-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56670
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91800
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56670
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): URBIS Sp. zo.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: URBIS Sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 630952490
7.3.3) Ulica: ul. Chrobrego 24/25
7.3.4) Miejscowość: Gniezno
7.3.5) Kod pocztowy: 62-200
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56670,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-04-13 do 2021-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35100
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36000
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35100
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALKOM
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 630220053
7.3.3) Ulica: ul. Falista 6/1
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-249
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HENRYK SIENKIEWICZ "ALKOM" FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA
jakie przetargi wygrała firma
HENRYK SIENKIEWICZ "ALKOM" FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35100,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-04-13 do 2021-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19800,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20430
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19800
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALKOM
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 630220053
7.3.3) Ulica: ul. Falista 6/1
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-249
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HENRYK SIENKIEWICZ "ALKOM" FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA
jakie przetargi wygrała firma
HENRYK SIENKIEWICZ "ALKOM" FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19800,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-04-13 do 2021-12-312021-05-10 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z GNIEZNA
- Bieżąca konserwacja i utrzymanie istniejących nawierzchni tłuczniowych ulic gminnych na terenie miasta Gniezna
- Modernizacja (przebudowa) toalet w budynku Szkoły Podstawowej nr 6, im. Henryka Sienkiewicza w Gnieźnie, ul. Żwirki i Wigury 22
- Dostawy artykułów higienicznych z celulozy
- Zagospodarowanie wód opadowych z obiektów użyteczności publicznej - Przedszkole nr 8 do zbiornika retencyjnego w Parku Trzech Kultur - budowa kanalizacji deszczowej z wylotem do zbiornika retencyjnego
- "Pakiety medyczne dla pracowników URBIS Sp. z o.o. oraz członków ich rodzin"
- Modernizacja skweru na Os. Kazimierza Wielkiego w Gnieźnie
więcej: przetargi w Gnieznie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.