eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDZIERŻAWA SYSTEMU DO HODOWLI DROBNOUSTROJÓW Z KRWI ORAZ PŁYNÓW USTROJOWYCH WRAZ Z DOSTAWĄ PODŁÓŻ



Ogłoszenie z dnia 2021-05-10


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00049893 z dnia 2021-05-10

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DZIERŻAWA SYSTEMU DO HODOWLI DROBNOUSTROJÓW Z KRWI ORAZ PŁYNÓW USTROJOWYCH WRAZ Z DOSTAWĄ PODŁÓŻ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z POlikliniką SP ZOZ w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351506868

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wrocławska 1-3

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-901

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: +48126308059

1.5.8.) Numer faksu: +48126308059

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam@5wszk.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DZIERŻAWA SYSTEMU DO HODOWLI DROBNOUSTROJÓW Z KRWI ORAZ PŁYNÓW USTROJOWYCH WRAZ Z DOSTAWĄ PODŁÓŻ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b717d13-b177-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00049893

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003102/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.43 dzierżawa systemu do hodowli drobnoustrojów z krwi oraz płynów ustrojowych wraz z dostawą podłoż

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://5wszk.com.pl/zamowienia-publicznehttps://miniportal.uzp.gov.pl/https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wpostępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym aWykonawcamiodbywasię przy użyciu miniPortaluhttps://miniportal.uzp.gov.pl/,ePUAPuhttps://epuap.gov.pl/wps/portalorazpoczty elektronicznej.Wykonawca zamierzający wziąćudział wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musiposiadać konto na ePUAP.Wykonawcaposiadający konto na ePUAPma dostęp do formularzy:złożenia, zmiany, wycofania ofertylub wnioskuoraz do formularza do komunikacji.Wymaganiatechniczne i organizacyjne wysyłania iodbieraniadokumentów elektronicznych, elektronicznych kopiidokumentów i oświadczeń orazinformacjiprzekazywanych przy ich użyciu opisane zostały wRegulaminie korzystania z miniPortaluorazRegulaminie ePUAP.Maksymalny rozmiar plikówprzesyłanych za pośrednictwemdedykowanychformularzy do:złożenia, zmiany, wycofania oferty lubwniosku oraz do komunikacjiwynosi 150 MB.Zadatę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień,dokumentów elektronicznych,oświadczeń lubelektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń orazinnych informacji przyjmuje siędatę ichprzekazania na ePUAP. Dane postępowania poza SWZ możnawyszukać również na Liściewszystkichpostępowań klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub zestrony głównej zzakładkiPostępowania na miniPortalu

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratoremdanychosobowych udostępnionych w ramach postępowania jestZamawiający.2.Kontakt doinspektoraochrony danych osobowych: adres e-mail : rodo@5wszk.com.pl,pisemnie naadresZamawiającego :5Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ w Krakowie, ul.Wrocławska1-3,30-901Kraków3.Dane osobowe przetwarzane będą w związku zkoniecznościąwypełnieniaobowiązkuprawnego ciążącego na zamawiającym, w celu związanym zniniejszympostępowaniem oudzieleniezamówienia publicznego tj. zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c)rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego iRady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawieochrony osóbfizycznych wzwiązku zprzetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnegoprzepływu takichdanych orazuchyleniadyrektywy95/46/WE („RODO”) w zw. z ustawą z dnia 29stycznia 2004 r.Prawozamówieńpublicznych(Dz.U.2017.1579 t.j. z dnia 2017.08.24) („PZP”);4. Wrazierealizacjizamówieniapublicznego dane osobowe przetwarzane będą w celu wykonania umowytj.zgodnie art. 6ust. 1 lit b)RODO.5.odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty,którymudostępnionazostaniedokumentacja postępowania(komisja przetargowa) oraz odpowiednieorganykontrole wzakresie ichkompetencji; 6.Dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 latoddniazakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza4lata,okresprzechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Dane te mogą byćprzechowywaneprzezokresdłuższy niż wskazany, o ile wynika to z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r.onarodowymzasobiearchiwalnym i archiwach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 217 z późn. zm.) iprzepisówwykonawczychdo tejustawy. 7.obowiązek podania danych osobowych jest wymogiemustawowymokreślonym wprzepisachustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu oudzieleniezamówieniapublicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawyPZP; 8. wodniesieniudo danychosobowych decyzje nie będą podejmowane w sposóbzautomatyzowany. 9.Prawa osóbktórych danesą przetwarzane:• prawo dostępu do danychosobowych;• prawo dosprostowaniadanychosobowych(Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa dosprostowania nie możeskutkować zmianąwynikupostępowania)• prawo żądania od administratoraograniczeniaprzetwarzaniadanychosobowych(prawo do ograniczenia przetwarzania nie mazastosowania wodniesieniudoprzechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochronyprawnej lub wceluochronypraw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względyinteresupublicznegoUniiEuropejskiej lub państwa członkowskiego); 10. prawo do wniesienia skargidoPrezesaUrzęduOchrony Danych Osobowych,gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzaniedanychosobowychPani/Panadotyczących narusza przepisy;11.nie przysługuje Pani/Panu:• prawodousunięcia danychosobowych;•prawo do przenoszenia danych osobowych;prawo sprzeciwu,wobecprzetwarzaniadanychosobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowychjestkoniecznośćwypełnieniaobowiązku prawnego ciążącego na zamawiającym lub wykonanie umowy

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): obowiązek podania danychosobowychjestwymogiemustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałemwpostępowaniuoudzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonychdanychwynikają zustawyPZP; 8. w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będąpodejmowanewsposóbzautomatyzowany. 9. Prawa osób których dane są przetwarzane:• prawodostępudodanychosobowych;• prawo do sprostowania danych osobowych (Wyjaśnienie: skorzystaniezprawadosprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania)• prawożądaniaodadministratoraograniczenia przetwarzania danych osobowych (prawo doograniczeniaprzetwarzanianie mazastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnieniakorzystaniaze środkówochronyprawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lubz uwagi naważnewzględyinteresu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); 10.prawo downiesieniaskargido Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,żeprzetwarzaniedanychosobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy;11. nieprzysługujePani/Panu:• prawodousunięcia danych osobowych;• prawo do przenoszenia danychosobowych;prawosprzeciwu,wobecprzetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawnąprzetwarzania danych

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 31/ZP/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

DZIERŻAWA SYSTEMU DO HODOWLI DROBNOUSTROJÓW Z KRWI ORAZ PŁYNÓW USTROJOWYCH WRAZ Z DOSTAWĄ PODŁÓŻ na zasadach określonych w SWZ i w Załączniku nr 1 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696200-7 - Odczynniki do badania krwi

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

38434500-1 - Analizatory biochemiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

na zasadach okreslonych we wzorze umowy

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 29.3 Kryterium oceny ofert i jego znaczenie oraz opis sposobu oceny ofert:KRYTERIUM: WAGA:CENA - 60 %KRYTERIUM TECHNICZNE - 40 %29.4 Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie każ-dego ww. kryterium.29.5 W zakresie kryterium „CENA” - 60 pkt - otrzyma oferta z najniższą ceną brutto, pozostałym Wykonawcom przyznana zosta-nie odpowiednio mniejsza liczba punktów, określona na podstawie następującego wzoru: najniższa wartość brutto spośród wszystkich ofert podlegających ocenieilość punktów = ---------------------------------------------------------------------------------------- x 100 x 60 % wartość brutto oferty badanej29.6 W zakresie kryterium „KRYTERIUM TECHNICZNE” - maksymalną ilość punktów tj. 40 pkt Wykonawcom przyznana zostanie odpowiednio liczba punktów, określona na podstawie następującego wzoru: Kryterium czasu dostawy – 40 % znaczenia (Wd)Sposób dokonania oceny wg wzoru:Wd = [( Wdn : Wdb ) x 40 Wd – wartość punktowa kryterium techniczneWdn – wartość punktowa badanej ofert Wdb – najwyższa wartość punktowa 29.7 Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

10.1 Dokumenty wraz z ofertą!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :10.1.1 Wypełniony i podpisany we wskazanych miejscach Załącznik nr 1 – formularz opis przedmiotu zamówienia – zestawienie wymaganych i oferowanych parametrów10.1.2 Wypełniony we wskazanych miejscach i podpisany Załącznik nr 2 –formularz ofertowy,10.1.3 Dokumenty rejestrowe potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictwa potwierdzające umocowanie osób do składania oferty w imieniu Wykonawcy,10.1.4 Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ (wypełnić pkt 3!!!! ewentualnie oświadczenie z pkt 4 dotyczące wykazanie rzetelności w sytuacji podleganiu wykluczeniu, ewentualnie oświadczenie z pkt 5, czyli oświadczenie Wykonawcy dotyczące podmiotu na które zasoby lub sytuację na które się wykonawca powołuje w zakresie braku podstaw do wykluczenia tego podmiotu)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani sąustanowićpełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówieniaalboreprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.14.Wprzypadku składania ofert przez podmioty ubiegające się wspólnie o udzieleniezamówienianależy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy wsprawiezamówienia publicznego.15. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się oudzieleniezamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie mógł żądać przed zawarciemumowy wsprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców16.Wprzypadku, gdy Wykonawca w miejsce któregoś z dokumentów, o których mowa wSWZdostarczy jego kopię, kopia ta musi być poświadczona za zgodność z oryginałemprzezWykonawcę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówieniaoraz w przypadku podmiotów udostępniających Wykonawcy zasoby, kopiedokumentówdotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów powinny byćpoświadczane zazgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty. Zamawiający możezażądaćprzedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów (np.jeśliprzedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwości co doichprawdziwości).17. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przezWykonawców,oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału wpostępowaniuskłada każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.Dokumenty tepotwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstawwykluczenia wzakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziałuwpostępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiący załącznik do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-19 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy przesłać na na skrytkę Zamawiającego na portalu e-puap(https://epuap.gov.pl/wps/portal) : /5wszkzp/SkrytkaESP

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-19 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-17

2021-05-10 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.