Ogłoszenie z dnia 2024-12-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00677631/01 - Wynik z dnia 2024-12-30
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatu do oznaczania parametrów biochemicznych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL BARLINEK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304556
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 10
1.5.2.) Miejscowość: Barlinek
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-320
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitalbarlinek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.szpitalbarlinek.pomorzezachodnie.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Szpital
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatu do oznaczania parametrów biochemicznych.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d51ab651-a9eb-41da-b226-fa49852eea2d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00640369
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d51ab651-a9eb-41da-b226-fa49852eea2d3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.bip.szpitalbarlinek.pomorzezachodnie.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TP11/SB/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy odczynników wraz z dzierżawą aparatu do oznaczania parametrów biochemicznych na okres 3 lat, zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 DO SWZ - FORMULARZ CENOWY WRAZ ZE SZCZEGÓŁOWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
2. Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień
4.2.6.) Główny kod CPV: 33696200-7 - Odczynniki do badania krwi
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
38434500-1 - Analizatory biochemiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w postanowieniach umowy w stosunku do treści umowy w przypadkach określonych w art. 455 ustawy pzp, a ponadto w przypadku:1) wstrzymania produkcji oferowanego towaru;
2) zakończenia produkcji oferowanego towaru;
3) wygaśnięcia rejestracji oferowanego towaru;
4) pojawienia się w ofercie Dostawcy towaru/przedmiotu dzierżawy o równoważnych lub przewyższających parametrach do towarów/przedmiotu dzierżawy zawartych w załączniku nr 1 do umowy;
5) zaproponowania odpowiednika danego towaru w przypadku obiektywnej niedostępności towaru z umowy (cena odpowiednika nie wyższa niż niedostępnego towaru);
6) zmiany nazwy i/lub numeru katalogowego towaru przy zachowaniu jego parametrów;
7) zmiany wielkości opakowań;
8) zmian ilościowych pomiędzy poszczególnymi pozycjami asortymentu wyszczególnionego w załączniku do umowy, przy zachowaniu zaoferowanych przez dostawcę cen jednostkowych i sumarycznej ceny brutto umowy;
9) zastosowania oferty promocyjnej w stosunku do towaru z umowy/odpowiedników;
10) zmiany wartości przedmiotu umowy w przypadkach określonych w niniejszej umowie;
11) zmiany danych dotyczące Dostawcy, w tym danych dotyczących rachunku bankowego (Dostawca przygotuje aneks do umowy i niezwłocznie po zaistnieniu zmian doręczy go Zamawiającemu);
12) zmiany danych dotyczące Zamawiającego (Zamawiający przygotuje aneks do umowy i niezwłocznie po zaistnieniu zmian doręczy go Dostawcy);
13) wydłużenia terminu obowiązywania umowy w przypadku niewykorzystania kwoty wskazanej w § 3 ust. 1 pkt 1) w terminie określonym w § 5 ust. 1 oraz umożliwiającym zrealizowanie dostaw dokonywanych na podstawie art. 455 ust. 2 ustawy pzp;
14) konieczności okresowej realizacji przedmiotu umowy przez Dostawcę zastępczego z przyczyn niezależnych od Dostawcy, o których to przyczynach Dostawca powinien niezwłocznie poinformować Zamawiającego.
2. W przypadku zaistnienia okoliczności określonych w ust. 1 pkt 1)-7) (jak i w innych przypadkach tego wymagających) Dostawca w porozumieniu z Zamawiającym zaproponuje inny towar/przedmiot dzierżawy, różniący się np. wielkością opakowania w przeliczonych ilościach i wyceniony proporcjonalnie do zaoferowanego w umowie.
W przypadku braku możliwości dostarczenia zamiennika towaru w cenie przetargowej, Zamawiający może wyrazić zgodę na sprzedaż w cenie zbliżonej do rynkowej lub na wyłączenie tego towaru z umowy na czas wstrzymania produkcji lub wycofania z obrotu przedmiotu umowy i braku możliwości dostarczenia zamiennika. W takiej sytuacji Dostawca zobowiązany jest przedstawić pisemnie/mailem Zamawiającemu do akceptacji informację o nowej cenie lub/i informację o czasowym wyłączeniu tego towaru z umowy na czas wstrzymania produkcji lub wycofania z obrotu przedmiotu umowy i braku możliwości dostarczenia zamiennika towaru w cenie przetargowej z podaniem przyczyn takiego stanu.
Zmiany określone w niniejszym ustępie mogą nastąpić na uzasadniony wniosek Dostawcy, po jego zaakceptowaniu przez Zamawiającego.
3. Zmiany, o których mowa w ust. 1 pkt 1)-9) co do zasady, nie wymagają aneksu do umowy (chyba, że wniesie o to jedna ze stron umowy).
4. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem sytuacji, w których wyraźny zapis umowy stanowi inaczej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-17 09:30
8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Ofertę należy złożyć poprzez Platformę e-zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-17 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z BARLINKA
- Wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczo wód termalnych Barlinek GT-1 w miejscowości Barlinek
- Zakup i dostawę kaniul, opatrunków i płynów.
więcej: przetargi w Barlinku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych wraz z dzierżawą sprzętu do badań immunohematologicznych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o.
- Dzierżawa analizatora hematologicznego z możliwością oznaczania rWBC w ubogoleukocytarnych składnikach krwi wraz z dostawą odczynników i wszystkich niezbędnych materiałów do wykonywania badań
- "Sukcesywna dostawa odczynników diagnostycznych do medycznych badań laboratoryjnych"
- Zakup i dostawa pasków do glukometrów wraz z dzierżawą glukometrów i systemem zarządzania badaniami POCT dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Dostawa odczynników do badań serologicznych wykonywanych mikrometodą kolumnową wraz z dzierżawą oprzyrządowania do zarządzania gospodarką krwi
- Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni kryminalistyki i toksykologii sądowej dla technika analityka w ramach projektu pn. "AKCJA TRANSFORMACJA" - II postępowanie
więcej: Odczynniki do badania krwi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.